SPECJALISTA D/S WSPARCIA TECHNICZNEGO Kutno oferta pracy Multimedia Polska S.A. Gdynia
Stanowisko: SPECJALISTA D/S WSPARCIA TECHNICZNEGO
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klienta
Data publikacji: 2016-09-12
Lokalizacja: Kutno (łódzkie)
Pracodawca: Multimedia Polska S.A. Gdynia
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 1, 99-300 Kutno, powiat: kutnowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S WSPARCIA TECHNICZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kutno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kutnowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kutno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: telemarketer
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: podstawowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: Multimedia Polska S.A. Gdynia
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie
Adres pracodawcy:
Tadeusza Wendy 7/9, 81-341 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv przesłać email297-678
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Tadeusza Wendy
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: usługi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 15
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: telemarketer
Data dodania oferty pracy: 12.09.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Naliczanie płac, rozliczenia ZUS, sprawy pracownicze
Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Oddział Okręgowy w Koszalinie - 2017-05-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie środków
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Świdnik (lubelskie)
Wykonywanie wszelkich obowiązków związanych z działem jakości ISO 9000.
Zakład Artykułów Ściernych "Armes" Zadrużniak Sławomir - 2016-01-05 - Nisko (podkarpackie)
obsługa kasy fiskalnej, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów , prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Kraków (małopolskie)
STAŻ
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie czynności diagnostycznych i analitycznych na materiale siewnym. Doradztwo w zakresie uprawy soi. Kontrola jakości nasion soi.
Naukowo Badawcze Centrum Rozwoju Soi "AgeSoya" Sp. z o.o.S POLSKA Sp. z o.o. - 2017-12-11 - Huta Krzeszowska (podkarpackie)
.
APET TOMASZ KUCHARSKI - 2018-05-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
organizowanie sieci sprzedaży; nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z wietnamskimi kontrahentami; monitorowanie na bieżąco rynku
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Doświadczenie w programowaniu aplikacji i stron 3 lata. Znajomość języków programowania: Bitzix, PHP, Java. Praca na wschodni rynek - Ukraina, Rosja. Wykształcenie wyższe. Znajomość języków - angielskiego i rosyjskiego.
MIRALDI Sp.z o.o. - 2016-01-18 - Ząbki (mazowieckie)
przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Prace biurowo- organizacyjne związane z obsługą klienta (grup wycieczkowych, biwakowych, osób dorosłych, imprez eventowych oraz okolicznościowych) - zapewnienie najwyższej jakości obsługiWspomaganie działań reklamowo-promocyjnych firmyDbanie o pozytywny wizerunek firmyBudowanie i rozwijanie działu sprzedaży i innych komórek firmy. Godziny pracy: 8.00- 16.00.
TAX S.C. JAKUB RUTKIEWICZ, MARTA RUTKIEWICZ - 2018-03-08 - Runowo (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Działania sprzedażowe: pozyskiwanie klientów poprzezkontakt telefoniczny, mailowy, wizyty u klientów, aktualizowanie treścireklamowych na serwisach branżowych i szkoleniowych, bieżąca obsługaklientów w zakresie sprzedaży, udział w branżowych konferencjach i targach.Obowiązki dot. planowania i organizacji szkoleń: planowanie kampaniiszkoleniowych, obowiązki związane z organizacją szkoleń, kontakt ztrenerami, współpraca z hotelami i ośrodkami szkoleniowymi, rejestracjauczestników na szkolenia, przygotowanie materiałów szkoleniowych. FIRMAOFERUJE: pracę w Opolu w miłym i zaangażowanym zespole, niezbędnewdrożenie i szkolenie w zakresie usług oferowanych przez firmę, narzędzia imateriały niezbędne do pracy, możliwość stałego zatrudnienia po okresiepróbnym. Praca w godzinach 8-16
CERT PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-18 - Opole (opolskie)
-wprowadzanie na rynek nowych produktów
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Niepołomice (małopolskie)
Wykańczanie wnętrz.
1. "Pro-El-Kom" Bogdan Staniewski 2. Bogdan Staniewski Współnik "PTS" S.C. - 2016-04-07 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Przeprowadzanie rozmów z klientami, umawianie spotkań, obsługa urządzeń biurowych, sekretariatu, wypisywanie wniosków
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Oława (dolnośląskie)
efektywne poszukiwanie nowych kontaktów handlowych, profesjonalne budowanie i utrzymywanie kontaktów handlowych, współpraca z innymi działami w firmie, przygotowywanie ofert dla klientów oraz umów handlowych, realizowanie handlowej strategii firmy, budowanie dobrego wizerunku firmy, prowadzenie nowoczesnych technik sprzedaży i analiz handlowych
"ELPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-22 - Osina Mała (łódzkie)
montaż mebli w domu klienta
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Suwałki (podlaskie)
Pomoc przy obróbce drewna, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Czajków (wielkopolskie)
kontakty z klientami, organizacje szkoleń,przygotowanie materiałów szkoleniowych
QUALITY AUSTRIA-POLSKA Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Mikołów (śląskie)
Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem.
BADER POLSKA Sp.z o.o. - 2016-03-01 - Nowa Sól (lubuskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Złotoryja (dolnośląskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało:
Prowadzenie cyklicznych inwentaryzacji
Tworzenie raportów oraz analiza danych z procesów jakościowych
Koordynacja i inicjowanie działań zwiększających poprawę jakościowych
Zapewnienie skuteczności działań korygujących i zapobiegawczych poprzez nadzór procesów magazynowych
Poprawa wewnętrznych procesów związanych z podnoszeniem jakości
Aktywne wspieranie pracy działu Dokumentacji - bieżące wyjaśnianie rozbieżności magazynowych
Weryfikacja zgodności towaru z zamówieniem
Media Expert - 2016-10-03 - Łódź (łódzkie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany: od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00. Po okresie pół roku w momencie, kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem - umowa na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc przy organizacji szkoleń; prowadzenie rejestru zgłoszeń, wysyłanie ofert do klientów (email)
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Lublin (lubelskie)