SEKRETARKA Chodzież oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodzieży

Stanowisko: SEKRETARKA

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: 1) Wykonywanie zadań Ośrodka związanych z obowiązkiem koordynacji realizacji Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Miasta Chodzieży na lata 2009-2020;2) Współpraca z organizacjami pozarządowymi;3) Współpraca z mediami w zakresie promowania działań MOPS w uzgodnieniu z Dyrektorem Ośrodka;4) Prowadzenie całokształtu spraw związanych z zamieszczaniem informacji w Biuletynie Informacji Publicznej;5) Obsługa elektronicznej skrzynki podawczej Ośrodka;6) Obsługa biura Dyrektora i Zastępcy Dyrektora;7) Obsługa centrali telefonicznej i urządzeń biurowych;8) Prowadzenie książki korespondencji Ośrodka i zeszytu faktur;9) Prowadzenie i przechowywanie książek podawczych;10) Współpraca z Urzędem Pocztowym w Chodzieży w zakresie przyjmowania i wysyłania korespondencji;11) Wydawanie i przyjmowanie wniosków dot. ustalania prawa do świadczeń w obszarze ustawy o pomocy społecznej, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o dodatkach mieszkaniowych, ustawy Prawo energetyczne i ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci;12) Udzielanie interesantom niezbędnych informacji w zakresie realizowanych zadań;13) Wydawanie zaświadczeń;14) Rzetelne prowadzenie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustaleniami;15) Przygotowywanie pism urzędowych oraz innej korespondencji na potrzeby Ośrodka;16) prowadzenie biblioteki Ośrodka;17) Współpraca z pozostałymi Działami w zakresie realizacji ich zadań.

Data publikacji: 2017-05-04

Lokalizacja: Chodzież (wielkopolskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodzieży

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krasińskiego 14, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) Wykonywanie zadań Ośrodka związanych z obowiązkiem koordynacji realizacji Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Miasta Chodzieży na lata 2009-2020;2) Współpraca z organizacjami pozarządowymi;3) Współpraca z mediami w zakresie promowania działań MOPS w uzgodnieniu z Dyrektorem Ośrodka;4) Prowadzenie całokształtu spraw związanych z zamieszczaniem informacji w Biuletynie Informacji Publicznej;5) Obsługa elektronicznej skrzynki podawczej Ośrodka;6) Obsługa biura Dyrektora i Zastępcy Dyrektora;7) Obsługa centrali telefonicznej i urządzeń biurowych;8) Prowadzenie książki korespondencji Ośrodka i zeszytu faktur;9) Prowadzenie i przechowywanie książek podawczych;10) Współpraca z Urzędem Pocztowym w Chodzieży w zakresie przyjmowania i wysyłania korespondencji;11) Wydawanie i przyjmowanie wniosków dot. ustalania prawa do świadczeń w obszarze ustawy o pomocy społecznej, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o dodatkach mieszkaniowych, ustawy Prawo energetyczne i ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci;12) Udzielanie interesantom niezbędnych informacji w zakresie realizowanych zadań;13) Wydawanie zaświadczeń;14) Rzetelne prowadzenie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustaleniami;15) Przygotowywanie pism urzędowych oraz innej korespondencji na potrzeby Ośrodka;16) prowadzenie biblioteki Ośrodka;17) Współpraca z pozostałymi Działami w zakresie realizacji ich zadań.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SEKRETARKA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chodzież

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chodzieski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chodzież

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sekretarka

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 11.05.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe 4-letnie

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), inne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: obsługa programów biurowych

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1: sprawna oganizacja pracy

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:Kandydatem/ kandydatką może być osoba, która:a)Posiada obywatelstwo Polskie;b)Posiada pełną zdolność do czynność prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznychc)Nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;d)Posiada wykształcenie wyższe lub średnie;e)Posiada znajomość przepisów z zakresu:- ustawy o świadczeniach rodzinnych,- ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,- ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów,- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,- ustawy o pomocy społecznej,- ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.Wymagania dodatkowe:a)znajomość obsługi programów biurowych;b) Umiejętność sprawnej organizacji pracy;Preferowane cechy osobowościowe kandydatów:a) cierpliwość,b) odpowiedzialność,c) kierowanie się zasadami etyki zawodowej,d) kreatywność,e) komunikatywność,f) radzenie sobie w sytuacjach trudnych (stresowych, konfliktowych),g) znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami,h) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy.

Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodzieży

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży

Adres pracodawcy:
Krasińskiego 14, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. Obligatoryjne:a) życiorys;b) list motywacyjny zawierający szerszą rekomendację swojej kandydatury na stanowisko asystenta rodziny;c) wypełniony i podpisany kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,d) kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie,e) kopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną z udokumentowanym stażem pracy z dziećmi lub rodziną- jeśli dokumenty te są wymagane,f) oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona,g) oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny- w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego,h) oświadczenie o niekaralności za umyśle przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,i) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,j) podpisane oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.2. Fakultatywne:a) raport Indywidualny FRISSkierowanie z PUP Chodzież.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: chodzieski

Gmina pracodawcy: Chodzież

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chodzież

Ulica pracodawcy: Krasińskiego

Numer budynku pracodawcy: 14

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka

Data dodania oferty pracy: 04.05.2017

Oferta pracy ważna do: 09.05.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 04.05.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 04.05.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

Oferta dla osób do 30 roku życia: Reklama, wysyłka ofert do klientów zagranicznych, obsługa klientów zagranicznych, wysyłanie dokumentów (faktury, WZ, listy polecone itp)
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Łódź (łódzkie)

OPIEKUN/KA SENIORÓW - od 6 800 PLN

opieka nad podopiecznym, mobilizacja i aktywizacja podopiecznego, dbanie o gospodarstwo domowe (zakupy, gotowanie), wspólne spędzanie czasu
kontakt przez OHP - 2018-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SEKRETARZ KANCELARII - 997,4 PLN

prowadzenie spraw administracyjnych i biurowych kancelarii
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Biała Podlaska (lubelskie)

MONTER - do 1 850 PLN

PRACE BUDOWLANE I MONTERSKIE PRZY BUDOWIE SIECI I INSTALACJI GAZOWYCH, WODNYCH I SANITARNYCH
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Skierniewice (łódzkie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - do 1 850 PLN

transport towarów w transporcie międzynarodowym, załadunek rozładunek, sprawdzanie stanu technicznego pojazdu
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Łuków (lubelskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Zubrzyca Górna (małopolskie)

PRACOWNIK I STOPNIA WYK. ZADANIA W RAMACH RP - od 2 000 PLN

prace oporządkowe wykonywane na terenie gminy
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Będzin (śląskie)

SALOWA - od 1 100 PLN

pomoc w opiece, sprzątanie obiektu
UKOJENIE Opieka nad starszymi Anna Sitek - 2018-01-27 - Zielonka (mazowieckie)

PRACOWNIK SOLARIUM - od 2 000 PLN

- obsluga solarium,- utrzymanie higieny,- kasowanie należności
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Obrzycko (wielkopolskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

dla osób do 30r.ż. obsługa sekretariatu, zapewnienie prawidłowego przepływu dokumentów, prowadzenie terminarza prac Zarządu, organizacja wyjazdów słuzbowych pracowników, zlecanie tłumaczeń, zamawianie art. biurowych i srodków czystosci
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SEKRETARZ SĄDOWY - 997,4 PLN

wykonywanie czynności biurowo-administaracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Kwidzyn (pomorskie)

TECHNIK HANDLOWIEC - 997,4 PLN

Obsługa klienta; eksponowanie towarów; przygotowywanie promocji; sprzedaż towarów; przyjmowanie dostaw; układanie towarów; tworzenie wystaw za witryną sklepową; wystawianbie dokumentów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

SEKRETARKA - od 2 600 PLN

- Wystawianie faktur. Odbieranie telefonów. Pomoc w dziele księgowości oraz w dziale kadr. Obsługa komputera. Prowadzenie kasy spółki. Kontakt z innymi instytucjami oraz firmami.- Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy w pracy w administracji. Wymagana czynne Prawo jazdy kat. B. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-04 - Katowice (śląskie)

SEKRETARKA (O) - do 2 000 PLN

obsługa sekretariatu, prowadzenie korespondencji, archiwizowanie dokumentów, przyjmowanie interesantów, czuwanie nad terminami załatwiania spraw poprzez ewidencje i kontrolę
CELGAR Sp. z o.o. - 2017-10-23 - Zakliczyn (małopolskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU - 2 400 - 2 500 PLN

Praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, prowadzenie marketu pod nieobecność kierownika, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SEKRETARKA - 2 700 - 3 000 PLN

Prowadzenie wszelkich prac biurowych, bieżąca obsługa sekretariatu, wspomaganie pracy zarządu oraz kadry kierowniczej.
PRZEDSIĘBIORSTWO "MAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-17 - Nysa (opolskie)

SEKRETARKA - do 2 000 PLN

OBSŁUGA KOMPUTERA, PROWADZENIE BIURA
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO HONEST EDWARD URBAN - 2016-10-14 - Konin (wielkopolskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Żary (lubuskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

/
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

SEKRETARKA - od 2 000 PLN

przyjmowanie korespondencji firmowej; nadawanie przesyłek; obsługa telefonu, faxu, poczty elektronicznej firmy; przygotowywanie pism; obsługa pakietu MS Office, dbanie o estetykę oraz porządek biura; sprawdzanie faktur z dokumentami WZ; wystawianie faktur sprzedaży; prowadzenie ewidencji pojazdów firmowych; prowadzenie statystyk firmowych
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

Prowadzenie sekretariatu oraz spraw administracyjnych
Mikołaj Bogajewicz INTERIOR Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Pniewy (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - KASJER - od 1 850 PLN

Obsługa stacji paliw - kasowanie, przyjmowanie towarów, obsługa klienta, sprzedaż.Okres póbny 2 m-ce. Godz. pracy: 6.00-18.00, przerwa 24h, 18.00-6.00, przerwa 48 h. Okres próbny: 2 m-ce.
Knapiński Jacek Stacja Paliw PKN ORLEN - 2016-04-27 - Kórnik (wielkopolskie)

SALES COORDINATOR - do 7 750 PLN

Stały monitoring sprzedaży na rynku rosyjskim, współpraca ze sklepami oraz kierownikami regionalnymi na rynku rosyjskim, analiza wyników sprzedażowych oraz dostosowanie oferty sprzedażowej do rynku rosyjskiego.
LPP S.A. - 2017-07-13 - Gdańsk (pomorskie)

PRZEWODNIK MUZEALNY - od 2 000 PLN

oprowadzanie grup zwiedzających po ekspozycjach starych i czasowych w Muzeum
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Opinogóra Górna (mazowieckie)

SEKRETARKA - od 2 100 PLN

Obsługa Rejestru Śledztw i Dochodzeń,prowadzenie Rejestru Postępowań Sprawdzających i Odmów Wszczęcia,prowadzenie magazynu dowodów rzeczowych,prowadzenie ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich funkcjonariuszy i pracowników wydziału,zapewnienie funkcjonowania sekretariatu wydziału.
Komenda Miejska Policji - 2018-04-13 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT - od 1 500 PLN

koordynowanie pracy biura, ustalanie terminarza spotkań, dbanie oporządek dokumentacji firmy, kontakt z kontrahentami firmy z Indii
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Jabłonowo (mazowieckie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

wg programu stażu FP (6/1)
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Darłowo (zachodniopomorskie)

INZYNIER DS. DOKUMENTACJI I DANYCH TECHNICZNYCH - od 3 000 PLN

opracowywanie i przygotowywanie instrukcji obsługi do urządzeń z danego asortymentu, współpraca z działem serwisu w zakresie danych technicznych, testowanie nowych produktów, przygotowanie i przetwarzanie danych w zakresie parametrów urządzeń, weryfikacja wymiarów urządzeń, kontrola poprwaności i jakości parametrów
EMAKS spółka z o.o. spółka komandytowa - 2016-11-07 - Zielona Góra (lubuskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)

POWER:SPECJALISTA DS. KADR - 997,4 PLN

Staż z PO WER na ok. 5 miesięcy dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW:KR. JADWIGI 2/8GODZ.PR.:8-16WYMAGANIA ORGANIZATORA:wykształcenie średnie, dyspozycyjność, chęć nauki
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat