SAMODZIELNY REFERENT DS. SEKRETARIATU Łódź oferta pracy Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. SEKRETARIATU
Wynagrodzenie: od 2 120 PLN
Zakres obowiązków: Zadania główne:1) prowadzenie i obsługa sekretariatu Dyrektora i Zastępcy Dyrektora CUWO w Łodzi2) Przyjmowanie telefonów i faksów, informowanie Dyrektora o sprawach służbowych zgłaszanych telefonicznie3) Prowadzenie terminarza spotkań i zadań Dyrektora i Zastępcy Dyrektora4)Sporządzanie raportów i protokołów z narad i zebrań 5) Przyjmowanie nadesłanej korespondencji i przedkładanie jej do dekretacji6)Rozdzielanie zadekretowanej korespondencji do poszczególnych Działów Centrum7)Przyjmowanie i wysyłanie przesyłek pocztowych, prowadzenie rejestru wysyłanej korespondencji poleconej8)Prowadzenie dziennika korespondencji pism przychodzących i wychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną.9) Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji elektronicznej10)Prowadzenie rejestru skarg i wniosków11)Udzielanie informacji interesantom12)Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego przełożonego, obowiązujących przepisów, statutu i aktów normatywnych pracodawcy.Zadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z przepisami i zasadami ustalonymi przez jednostkę.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 27.12.2017 r.
Data publikacji: 2017-12-15
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kopernika 36, 90-552 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zadania główne:1) prowadzenie i obsługa sekretariatu Dyrektora i Zastępcy Dyrektora CUWO w Łodzi2) Przyjmowanie telefonów i faksów, informowanie Dyrektora o sprawach służbowych zgłaszanych telefonicznie3) Prowadzenie terminarza spotkań i zadań Dyrektora i Zastępcy Dyrektora4)Sporządzanie raportów i protokołów z narad i zebrań 5) Przyjmowanie nadesłanej korespondencji i przedkładanie jej do dekretacji6)Rozdzielanie zadekretowanej korespondencji do poszczególnych Działów Centrum7)Przyjmowanie i wysyłanie przesyłek pocztowych, prowadzenie rejestru wysyłanej korespondencji poleconej8)Prowadzenie dziennika korespondencji pism przychodzących i wychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną.9) Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji elektronicznej10)Prowadzenie rejestru skarg i wniosków11)Udzielanie informacji interesantom12)Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego przełożonego, obowiązujących przepisów, statutu i aktów normatywnych pracodawcy.Zadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z przepisami i zasadami ustalonymi przez jednostkę.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 27.12.2017 r.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 120 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +dod stażowy+premia reg 20 %
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT DS. SEKRETARIATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 120 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie ogólnokształcące, kierunek: rachunkowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia, wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, posiadanie wykształcenia średniego , wyższego lub innego umożliwiającego pracę na ww. stanowisku, posiadanie co najmniej 1 roku stażu pracy na stanowisku związanym z obsługą sekretariatu, biegła umiejętność obsługi komputera (Ms Office, programy pocztowe), umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
Nazwa pracodawcy: Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Kopernika 36, 90-552 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci do pracy muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci do pracy muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Kopernika
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 15.12.2017
Oferta pracy ważna do: 27.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 15.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie raportów miesięcznych, okresowych. Opracowywanie raportów, nadzorowanie wykonywania robót, ustalanie metod budowy, materiałów i standardów.
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Lublin (lubelskie)
przewozy krajowe
Alfred Werder Transport i Handel Materiałami Budowlanymi - 2015-11-03 - Chorzele (mazowieckie)
Opieka nad dziećmi, animacje i malowanie twarzy, obsługa kawiarni w Sali zabaw. Praca również w przypadku zastępstwa w Jastrzębiu Zdroju przy ul. Opolskiej 723. Wymagane wykształcenie wyższe - pedagogika przedszkolna lub wczesnoszkolna. Mile widziany kurs animatora zabaw dziecięcych, zdolności manualne, plastyczne, znajomość j. obcych, doświadczenie. Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności oraz książeczka sanepidowska. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
AKUKU-BAJECZNA KRAINA ZABAW SPÓŁKA CYWILNA MIROSŁAW JAGODZIŃSKI, BARBARA JAGODZIŃSKA - 2016-03-10 - Rybnik (śląskie)
1) Do szczegółowych obowiązków pracownika należy:a. bieżąca obsługa klientów placówki i pracowników;b. przeprowadzanie elektronicznego naboru dl klas1 w ZSZWO;c. obsługa programów: SIO zmodernizowany, SIO, ZSZWO moduł - System Zarządzania Uczniem, HERMES przekazywanie danych uczniów biorących udział w egzaminie ósmoklasisty;d. sporządzanie kopii dokumentów szkolnych;e. prowadzenie księgi uczniów;f. sporządzanie wykazów uczniów: obcokrajowców; biorących udział w bezpłatnych lekcjach języka polskiego2g. rejestr i przygotowywanie dokumentacji związanej z przyjmowaniem i przekazywaniem do innych szkół uczniów;h. rejestr upoważnień;i. rejestr skarg i wniosków;j. sporządzanie pism dot.:i. odroczeni spełniania obowiązku szkolnego;ii. zwalniających z zajęć edukacyjnych;iii. nauczania indywidualnego i specjalnego.k. współpraca z pielęgniarką, stomatologiem, pracownikiem biblioteki szkolnej, Poradnią Badania Wzroku i Słuchu w zakresie przekazywania danych o uczniachl. prowadzenie list uczniów kontrola liczebności klas;m. wydawanie zaświadczeń;n. samodzielne redagowanie pism;o. zaopatrzenie sekretariatu w druki i materiały biurowep. wykonywanie innych poleceń dyrektora placówki i sekretarzem szkoły oraz prac związanych z działalnością sekretariatu,q. bieżąca obserwacja zmian w prawie oświatowym.2) Pracownik odpowiada przed dyrektorem za:a. rzetelne i terminowe wykonywanie zadań,b. sprawną i uprzejmą obsługę interesantów,c. estetyczny wygląd sekretariatu,d. oszczędne gospodarowanie powierzonymi materiałami,e. wykonywanie innych poleceń dyrektora szkoły,f. przestrzeganie ustalonego czasu pracy.IV. WymaganeSzczegółowy zakres obowiązków oraz dokumenty, które kandydat do pracy powinien złożyć znajdują się na stronie internetowej placówki: www.sp17.net.pl.Praca w godz. 7:30-15:30Kontak z pracodawcą: sekretariat.sp17 (at) op.pl lub 71-7986923
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 17 we Wrocławiu - 2018-11-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Montaż zabudów, suchego tynku. Umiejętności sztukatorskie, malowanie, szpachlowanie.
JANUS Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe - 2017-05-18 - Sopot (pomorskie)
ochrona obiektu handlowego przed kradzieżą z włamaniem
SECURITAS POLSKA Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Kraków (małopolskie)
samodzielne przygotowywanie posiłków-śniasdań, obiadów, kolacji dla gości ośrodka, tworzenie jadłospisów i menu
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Istebna (śląskie)
Ogólny zakres obowiązkow przedstawiciela handlowego.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE"JAN" Jan Sikorski - 2017-11-10 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Siemiatycze (podlaskie)
-wulkanizacja-wyważanie i zakładanie kół-drobna mechanika
SKM- Specjalistyczne Usługi Budowlane - 2016-07-28 - Bierutów (dolnośląskie)
- prowadzenie i nadzór spraw rachunkowych i bieżącej księgowości podmiotów gospodarczych o różnym profilu,- prowadzenie i weryfikacja rozliczeń podatkowych klientów (CIT, VAT i innych), przygotowywanie deklaracji podatkowych,- tworzenie i weryfikacja raportów dla klientów,- zapewnienie zgodności ksiąg rachunkowych oraz rozliczeń podatkowych z wymogami ustawy o rachunkowości, ustaw podatkowych oraz pozostałej obowiązkowej sprawozdawczości,- Kontakt i współpraca z klientami oraz współpracownikami, - Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji finansowo-księgowej,
WISE WAY BUSINESS SERVICES SP. Z O.O. - 2018-03-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
jw.
MESKO S. A. (Oddział w Lubiczowie) - 2017-03-07 - Stare Babice (mazowieckie)
obsługa tokarek,pił,automatów tokarskich.Oferta pracy przeznaczona dla osób do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Polanka Wielka (małopolskie)
księgowość
Grupa Producentów Mleka Dobre Mleko Sp. z o.o. - 2017-11-16 - Wonieść (wielkopolskie)
Pakowanie produktów do opakowań jednostkowych i zbiorczych
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
obsługa programu WAPRO, księgi przychodów i rozchodów; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-15
PHU BOMAR - E. Iwańska - Boroszko, M. Boroszko - 2016-10-18 - Słupsk (pomorskie)
produkcja i montaż mebli
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Gniezno (wielkopolskie)
Placowy - magazynier
GREENTECH Krzysztof Korczowski - 2017-01-03 - Warta Bolesławiecka (dolnośląskie)
Prace porządkowe na terenie obiektów publicznych będących własnością Gminy Rędziny.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Rędziny (śląskie)
Prace budowlane, porządkowe, montażowe, rozbiórkowe na placu budowy, praca w godz. 7-15.Praca na terenie woj. dolnośląskiego, śląskiego, łódzkiego, wielkopolskiego.
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Opole (opolskie)
prowadzenie ciagnika siodłowego z naczepą, załadunek i rozładunek towarów, współpraca ze spedytorem, dbałośc o powierzony sprzęt i dokumenty.
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Dolna (opolskie)
prowadzenie KRPIR,prowadzenie pełnych ksiąg handlowych,rozliczanie projektów unijnych,naliczanie płac,sporzadzanie deklaracji VAT i PIT,kontakt z jednostkami: ZUS,US,GUS
GRUPA OSB S.C. Bożena Ziomek i Adam Ziomek - 2016-05-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Szlifowanie materiałów drzewnych.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie ksiąg handlowych, tworzenie sprawozdań finansowych, ścisła współpraca z prezesem spółki.
"Janusz Zaręba" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-24 - Pułtusk (mazowieckie)
Pełna księgowość oraz KPiR
Biuro Rachunkowe "TAX-FREE" Ignacy Mróz - 2018-01-12 - Sopot (pomorskie)
Analiza i monitorowanie rynku, budowanie bazy potencjalnych klientów i nawiązywanie relacji handlowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO- WDROŻENIOWE GLASS- PRODUKT SP. Z O. O. - 2016-05-23 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się przygotowaniem, koordynowaniem i rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych przypisanych Wydziałowi, a także tworzeniem dokumentów strategicznych będących w kompetencjach Wydziału.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych; rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych;współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta, dokumentów strategicznych w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami.Warunki pracy na stanowisku:intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;wymuszona pozycja ciała;praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie brutto od 2400 zł brutto.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-10-09 - Słupsk (pomorskie)
- Nadzór nad eksploatacją urządzeń i instalacji elektrowni w/z przydzielonych obiektów: SASIZ (Systemy Automatyki, Sterowania i Zabezpieczeń) wraz z podzespołami SASIZ przydzielonymi operacyjnie i czasowo. - Prowadzenie nadzoru nad całością dokumentacji technicznej SASiZ (udostępnianie i powielanie). - Nadzór nad całością majątku obiektowego branży automatyki, wydziału TMA oraz utrzymanie przydzielonych urządzeń i instalacji w pełnej zdolności eksploatacyjnej i ruchowej. - Przygotowanie i nadzór nad realizacją remontów przydzielonych urządzeń i instalacji, a także prowadzenie odbiorów urządzeń po remontach i przeglądach.- Przygotowywanie instrukcji eksploatacyjnych dla eksploatowanych urządzeń i instalacji. - Planowanie rozliczeń i monitorowanie prac eksploatacyjno-remontowych, modernizacyjno - odtworzeniowych oraz inwestycyjnych związanych z majątkiem ELT zgodnie z instrukcjami systemu SAP AM. - Identyfikacja obszarów poprawy efektywności w/z nadzorowanych urządzeń.- Opiniowanie dokumentacji projektowej i technicznej w/z nadzorowanych urządzeń/obiektów.- Kwalifikacja zadań na remontowe i inwestycyjne. - Klasyfikacja środków trwałych przyjmowanych z inwestycji do eksploatacji, a także realizacja likwidacji, zbycia i rozliczania środków majątkowych.- Opracowanie zadań do planów i programów: modernizacji, poprawy eksploatacji, bhp, p.poż., mechanizacji itp. oraz sporządzanie sprawozdań z ich realizacji. - Nadzór i kontrola stanu bezpieczeństwa systemów Operational Technology (OT).
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A Oddział Elektrownia Turów - 2017-11-22 - Bogatynia (dolnośląskie)
utrzymanie czystości na terenie powierzchni sklepowych; ręczne lub maszynowe sprzątanie powierzchni; utrzymanie czystości na terenie sklepu meblowego
MEGA SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-05 - Kraków (małopolskie)