SAMODZIELNY KSIĘGOWY/ KSIĘGOWA Toruń oferta pracy GP PEOPLE Sp. z o.o.
Stanowisko: SAMODZIELNY KSIĘGOWY/ KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: organizacja i prowadzenie rachunkowości Spółki zgodnie z ustawą o rachunkowościsporządzanie miesięcznych bilansów, rachunków wyników oraz rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami (ustawa o rachunkowości)sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT, PCC) oraz prowadzenie rejestrów VAT, dekretowanie i księgowanie dokumentówksięgowanie i wyliczenia rezerw, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównejprowadzenie sprawozdawczości GUS, NBPwspółpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowychpotwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentaminadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowychanaliza kont dostawców, uzgodnienie saldaktywny udział w audycie i kontrolach skarbowych
Data publikacji: 2016-12-16
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: GP PEOPLE Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 71, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizacja i prowadzenie rachunkowości Spółki zgodnie z ustawą o rachunkowościsporządzanie miesięcznych bilansów, rachunków wyników oraz rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami (ustawa o rachunkowości)sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT, PCC) oraz prowadzenie rejestrów VAT, dekretowanie i księgowanie dokumentówksięgowanie i wyliczenia rezerw, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównejprowadzenie sprawozdawczości GUS, NBPwspółpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowychpotwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentaminadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowychanaliza kont dostawców, uzgodnienie saldaktywny udział w audycie i kontrolach skarbowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSIĘGOWY/ KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: finanse i rachunkowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
praktyczna znajomośc pełnej księgowości oraz przepisów z zakresu prawa podatkowego i umiejętność ich prawidłowego interpretowania i stosowania, umiejętność weryfikowania dokumentów księgowych, umiejętność negocjacji, samodzielność i dobra organizacja pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: GP PEOPLE Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Kościuszki 71, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV można wysłać na email: rekrutacja (at) gppeople.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 71
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.12.2016
Data dodania oferty pracy: 08.12.2016
Oferta pracy ważna do: 08.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- wystawianie faktur, dok. PZ.WZ,KP- obsługa urządzeń biurowych- werefikacja dokumentów księgowych- wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Biała Rawska (łódzkie)
Zakres obowiązków: - prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ryczałtu ewidencjonowanego, rejestry VAT, naliczanie podatków PIT, PPE, VAT. - bezpośredni kontakt z klientem,. Praca w godzinach 8-16
Biuro Rachunkowe LIDER - 2017-11-15 - Opole (opolskie)
-umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi i indywidualnymi (bez sprzedaży własnej),-realizacja założonych planów, raportowanie wyników pracy
I.IQ Energetyka II.DM Negotium III.Forest Legend IV.Stophouse Dariusz Mikrut - 2018-04-25 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Prace transportowe,załadunek i rozładunek surowców
"SURET-SERWIS" SP. Z O.O. DĘBICA - 2017-04-24 - Jasło (podkarpackie)
Sprzedaż produktów bankowych i usług. Pozyskiwanie nowych klientów indywidualnych, obsługa stanowiska kasowego. Godz. pracy 8.30-16.00 i 9.30-17.00. Wynagrodzenie od 2000 zł brutto+prowizja. Kontakt osobisty z pracodawcą od poniedziałku do piątku w godz. 8-17, po uprzednim umówieniu telefonicznym.
PLUS Bank S.A. - 2017-05-22 - Słupsk (pomorskie)
obsługa urządzeń do skanowania, Liczenie towarów w sklepach sieci handlowej
kontakt przez OHP - 2016-12-06 - Wrocław (dolnośląskie)
usuwanie bieżących awarii oraz usterek; konserwacje, przeglądy; kontrola i obsługa urządzeń i instalacji technicznych w budynku; obchody kontrolne infrastruktury technicznej; wymiana elementów eksploatacyjnych; pomoc przy wymaganych ustawowo i innych potrzebnych do eksploatacji odbiorach i kontrolach; rozwiązywanie bieżących problemów technicznych; ocena stanu technicznego urządzeń; prace konserwatorskie; robienie zaopatrzenia / podstawowych zakupów; umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 6.00- 22.00
"Profil" Krystyna i Paweł Kosowicz Spółka Jawna - 2018-03-29 - Słupsk (pomorskie)
usługi fryzjerskie
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
Centrum Meblowe CONCEPT s.c M.Piróg,P.Leśnicki - 2016-06-17 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
- przygotowanie elementów do montażu - montaż łodzi na poszczególnychetapach - wykończenie, czyszczenie i dopracowanie końcowe łodzi -zabezpieczenie łodzi przed uszkodzeniami
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2017-12-15 - Augustów (podlaskie)
20% premii (w zależności od kwalifikacji i posiadanych uprawnień)
BKT ELEKTRONIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-13 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych dla Grupy spółek prawa handlowego, sporządzanie miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych i statystycznych, sporządzanie i składanie deklaracji oraz prowadzenie dokumentacji podatkowej: CIT, PIT, VAT i innych przewidzianych prawem (sprawozdania bankowe, GUS, itp.), przygotowanie płatności wobec banku i innych instytucji finansowych, dostawców i firm usługowych, kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi US, GUS, banki.
JM GROUP SP. ZO.O. - 2016-03-31 - Mikołów (śląskie)
kontrola nad jakością danego procesu produkcyjnego, zapewnienie odpowiedniej jakości produktu na różnych etapach jego wytwarzania począwszy od projektu po produkcję seryjną. nadzór nad wprowadzeniem nowych produktów, kooperację z technologami i działem rozwoju, dbanie o odpowiedni poziom wskaźników jakościowych, analiza problemów jakościowych w projektach związanych z konkretną grupą produktową, opiniowanie zmian projektowych/konstrukcyjnych od strony jakościowej.tworzenie, wdrażanie oraz nadzór nad przestrzeganiem systemów, standardów, metod i technik - zapewnienia jakości,kontrola jakości komponentów procesu wytwarzania oraz gotowych produktów,analiza i weryfikacja reklamacji klienta, nadzorowanie wdrożenia działań korygujących i zapobiegawczych, oraz bieżący kontakt z Klientami odnośnie spraw dotyczących jakości. przygotowywanie innych pracowników z zakresu norm jakości, uczestnictwo w realizacji planów audytów, raportów i analiz dotyczących jakości,reprezentowanie działu jakości przed audytorami zewnętrznymi oraz klientami. prowadzenie i przygotowanie dokumentacji jakościowej (PPAP).
GAWEŁ ZAKŁAD PRODUKCJI ŚRUB SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-24 - Łąka (podkarpackie)
obsługa i montaż urządzeń sanitarnych
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Rzeszów (podkarpackie)
mycie samochodów z wykorzystaniem odpowiednich środków oraz sprzętu, obsługa w zakresie sprawdzania stanu oleju i płynu w pojazdach samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Biała Podlaska (lubelskie)
Ochrona terenu budowy, kontrola ruchu pojazdów oraz ruchu pieszych.
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Kraków (małopolskie)
• prowadzenie pełnej księgowości spółek zgodnie ze standardami rachunkowości oraz przepisami podatkowymi,• dekretowanie i księgowanie dokumentów, • prowadzenie ewidencji księgowej i uzgadnianie jej z kontami księgi głównej,• przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych,• księgowanie wyciągów bankowych, • potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
FINANCIAL CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-04 - Kraków (małopolskie)
- wykonywanie prac pomocniczych zleconych przez operatora maszyny,- odbiór skladek papieru z maszyny drukującej,- układanie składek papieru na paletę,- reagowanie na sytuacje awaryjne,- kontrola jakości produktów,- współpraca w zespole,- przestrzeganie zasad BHP
QUAD/GRAPHICS EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-06 - Wyszków (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Rogóż (warmińsko-mazurskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
NAPRAWA POJAZDÓW
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
Samodzielna obsługa aplikacji sklepu internetowego realizacja zamówienia od przyjęcia poprzez pakowanie do wysyłki. Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godz. 7.30-19.30 od poniedziałku do niedzieli w Bielsku-Białej według ustalonego grafiku.
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Bielsku-Białej - 2017-08-31 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzenie pełnej księgowości
ART FISH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-07 - Łeba (pomorskie)
w/g stanowiska
BLU Ewelina Kasprzyk - 2016-01-04 - Cedzyna (świętokrzyskie)
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
Kierowca kat. B (DMC do 3,5 T); znajomość języków wymagana ze względu na potrzebę tłumaczenia zleceń transportowych, cło.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Dłutów (łódzkie)
Ochrona mienia Fabryki Porcelany przu ul. Kasprzaka 26
MBJ SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-16 - Chodzież (wielkopolskie)
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.pl; Wykształcenie wyższe prawnicze; posiadanie obywatelstwa polskiego i korzystanie w pełni z praw cywilnych i obywatelskich; miejsce pracy: Gliwice
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2016-06-02 - Gliwice (śląskie)
Samodzielny stolarz meblowy - produkcja mebli kuchennych
IWOMEBLE IWONA SPRINGER - 2015-12-30 - Szamotuły (wielkopolskie)
Bieżąca, ścisła współpraca z koordynatorami projektu; wspomaganie procesu zarządzania projektem, w szczególności w aspekcie terminowego planowania i realizacji zadań merytorycznych oraz przepływów finansowych; sporządzanie dokumentów dotyczących realizowanego projektu, w szczególności dokumentów niezbędnych do rozliczenia projektu; weryfikacja dokumentów źródłowych pod kątem rozliczanych wydatków, kwalifikowalności uczestników projektów, etc; gromadzenie i przechowywanie dokumentacji projektowej; opracowywanie miesięcznych harmonogramów realizowanych zajęć na potrzeby rozliczenia kosztów użytkowanych pomieszczeń; uczestnictwo przy określaniu przedmiotu zamówienia dla potrzeb PZP; przygotowywanie wniosków o płatność w ramach systemu SL 2014; obsługa systemu SL 2014.
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach - 2018-05-17 - Siedlce (mazowieckie)