SAMODZIELNY KSIĘGOWY INW73/2142/18 Włocławek oferta pracy ODZIEŻOWO METALOWA SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW
Stanowisko: SAMODZIELNY KSIĘGOWY INW73/2142/18
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie księgowości
Data publikacji: 2018-06-06
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ODZIEŻOWO METALOWA SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:TORUŃSKA 108, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prowadzenie księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY KSIĘGOWY INW73/2142/18
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.06.2018
Data zakończenia pracy: 31.08.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, wykszt. min. średnie kierunkowe, doświadczenie 3 lata
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: ODZIEŻOWO METALOWA SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
TORUŃSKA 108, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Ulica pracodawcy: TORUŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 108
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 06.06.2018
Oferta pracy ważna do: 05.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje cen, sprzedaż towarów, kontakt z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykładanie towarów, obsługa klientów (obsługa kasy fiskalnej), dbanie o porządek na sali sprzedaży
P.H.U. "POLAKTIV" - 2016-05-18 - Pszczew (lubuskie)
Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi ( bez sprzedaży własnej ) , realizacja założonych planów , raportowanie wyników , praca zdalna w dogodnych godzinach
IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-04 - Wałcz (zachodniopomorskie)
- Obsługa wyjazdów zagranicznych, w tym studentów, doktorantów, pracowników Uczelni oraz osób niebędących pracownikami, obsługa przyjazdów gości zagranicznych na Uczelnię.- Wynagrodzenie: 2300 - 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe studia magisterskie. Biegła obsługa pakietu MS Office, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Znajomość j. angielskiego.Wymagania dodatkowe: praktyczna znajomość (i umiejętność interpretacji) przepisów z zakresu: ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach (dawniej AKADEMIA EKONOMICZNA) - 2018-04-05 - Katowice (śląskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych dla Grupy spółek prawa handlowego, sporządzanie miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych i statystycznych, sporządzanie i składanie deklaracji oraz prowadzenie dokumentacji podatkowej: CIT, PIT, VAT i innych przewidzianych prawem (sprawozdania bankowe, GUS, itp.), przygotowanie płatności wobec banku i innych instytucji finansowych, dostawców i firm usługowych, kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi US, GUS, banki.
JM GROUP SP. ZO.O. - 2016-03-31 - Mikołów (śląskie)
Przewóz pieczywa samochodem
Piekarnia SobowidzMichał Czajka - 2016-01-05 - Różyny (pomorskie)
Ochrona obiektów na terenie Legnicy i okolic m.in Szymanowic, Dobrzejowa, Kunic
Zakład Usługowo- Budowlany "WIW-BUD" Andrzej Waszak - 2016-03-04 - Legnica (dolnośląskie)
naprawa urządzeń gastronomicznych
"AASPEN" GRUPA - 2018-06-22 - Radom (mazowieckie)
Całościowe prowadzenie winnicy, cięcie, formowanie systemem Guyota i Casenave.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kolincz (pomorskie)
sprzedaż mięsa i wyrobów z mięsa
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
skręcanie i montowanie mebli
Piotr Malamis MALAMIS MEBLE - 2018-04-06 - Lubań (dolnośląskie)
Samodzielny stolarz meblowy - produkcja mebli kuchennych
IWOMEBLE IWONA SPRINGER - 2015-12-30 - Szamotuły (wielkopolskie)
obsługa i pozyskiwanie kontrahentów z Rosji oraz Ukrainy, rozwój kontaktów biznesowych na rynkach wschodnich.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Ząbki (mazowieckie)
sortowanie odpadów stałych (makulatura, tworzywa sztuczne) obsługa urządzeń itp.
kontakt przez OHP - 2018-08-16 - Gdynia (pomorskie)
- Przygotowanie projektu z zakresu branży mechanicznej. Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Nadzór nad pracą asystentów.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu mechanicznym lub pokrewnym. Wymagane minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (32-705-57-01) lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-28 - Katowice (śląskie)
Samodzielny brukarz
Przedsiebiorstwo Handlowo-Usługowe Paweł Lizak, Piotr Lizak - 2016-01-12 - Otfinów (małopolskie)
Asystent mechanika, staż lub praktyki/przyuczenie do zawoduPomoc mechanikowi w wykonywaniu prac konserwacyjnych i naprawczych
kontakt przez OHP - 2018-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
wg. stanowska
TARTAK SPÓŁKA CYWILNA DARIUSZ BRODNICKI, MARIUSZ BRODNICKI - 2017-09-05 - Lubska (opolskie)
Zakres zadań:1) koordynowanie działań związanych z przeprowadzaniem konsultacji społecznych przez poszczególne wydziały i jednostki organizacyjne Miasta oraz ich nadzorowanie pod względem formalno-prawnym,2) koordynacja działań jednostek organizacyjnych w zakresie komunikacji społecznej,3) realizowanie projektów z zakresu komunikacji społecznej skierowanych do mieszkańców,4) współpraca w zakresie komunikacji społecznej z organizacjami pozarządowymi i innymi organizacjami, których celem jest rozwój miasta i społeczeństwa obywatelskiego,5) współpraca z jednostkami w zakresie diagnozowania i rozwiązywania konfliktów społecznych,6) prowadzenie wszelkich spraw związanych z polityką informacyjną Burmistrza i Rady Miasta, w tym: przygotowywanie i prowadzenie konferencji prasowych, przygotowywanie prezentacji i innych materiałów dotyczących pracy samorządu,7) przygotowywanie materiałów z pracy Burmistrza, Rady i Urzędu dla prasy, radiai telewizji oraz innych mediów,8) dbanie o właściwy wizerunek Miasta, władz samorządowych i administracji w krajui zagranicą,9) ścisła współpraca z naczelnikami wydziałów w zakresie informacji zamieszczanych na oficjalnej stronie internetowej Miasta, a dotyczących pracy Urzędu, nadzór redakcyjny nad tymi informacjami,10) współorganizowanie obchodów, rocznic, uroczystości i świąt państwowych,11) organizowanie wizyt osobistości życia publicznego wraz z obsługą tych wizyt,12) prowadzenie kalendarium rocznic i wydarzeń związanych z życiem społeczno-gospodarczym mieszkańców. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca w siedzibie Urzędu Miasta, budynek biurowy bez windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Praca przy monitorze ekranowym. Zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia - zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych. Wynagrodzenie od 3000 zł do 5000 zł brutto.
Urząd Miasta Ustka - 2017-10-20 - Ustka (pomorskie)
Pomoc przy montażu. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 na terenie Kołobrzegu i okolic.
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY Ireneusz Wysoczański - 2016-08-22 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
pomoc w zaspokojeniu codziennych potrzeb życiowych, opieka higieniczna i pielęgnacyjna, zapewnienie kontaktu z otoczeniem
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2017-05-23 - Bledzew (lubuskie)
-Prace tokarskie, frezerskie,-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: st.biuro (at) admiralboats.com-Kontakt telefoniczny: 58 531-22-71
ADMIRAL BOATS S.A.STOCZNIA W TCZEWIE - 2016-04-14 - Tczew (pomorskie)
jw
Agencja Ochrony Kowalczyk Sp.z o. o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
OGÓLNE PRACE MAGAZYNOWE
AGROSIMEX Sp. z o.o. - 2018-03-14 - Skierniewice (łódzkie)
pomoc nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Dębsk (mazowieckie)
prace przy robotach brukarskich
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Garwolinie - 2016-08-30 - Sulbiny (mazowieckie)
praca w charakterze kierowcy samochodu ciężarowego w transporcie międzynarodowym
J.M.I.T. a.s. - 2016-02-08 - Czechy (Czechy)
obsługa płacowa pracowników tymczasowych, przygotowanie lista płac, obliczanie zasiłków chorobowych, rozliczanie czasu pracy i nieobecności itp.
POLLUX ACCOUNTANT SP. Z O.O. - 2016-04-18 - Świdnica (dolnośląskie)
Samodzielne prowadzenie firmy z pełną księgowością oraz dwóch firm na KPiR. Praca przez 5 dni w tygodniu, w godz.: 7:00-15:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 78 79 75 193 - w celu umówienia się na rozmowę kwalifikacyjną, CV można przesłac na adres e-mail: prezes (at) chors.pl
FABRYKA ARTYSTYCZNA Sp. z o.o. - 2017-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)