REFERENT(NR 4696) Bydgoszcz oferta pracy BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: REFERENT(NR 4696)
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: · Terminowa i sprawna obsługa zajęć egzekucyjnych zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami · Obsługa uchyleń, aktualizacji i innych pism wpływających do organów egzekucyjnych · Obsługa telefoniczna i mailowa w zakresie obsługi zajęć egzekucyjnych
Data publikacji: 2018-07-18
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
· Terminowa i sprawna obsługa zajęć egzekucyjnych zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami · Obsługa uchyleń, aktualizacji i innych pism wpływających do organów egzekucyjnych · Obsługa telefoniczna i mailowa w zakresie obsługi zajęć egzekucyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT(NR 4696)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : mile widziane doświadczenie w bankowości
Nazwa pracodawcy: BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 17, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty należy przesłać na adrese-mail: rekrutacja (at) pocztowy.pllubkontakt telefoniczny 22 328 78 12 - p. Aleksandra Krasuska
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.07.2018
Data dodania oferty pracy: 16.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zadania w zakresie bezpośredniej obsługi podatków,w tym w szczególności przyjmowania i przetwarzania deklaracji podatkowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Zambrów (podlaskie)
porządkowanie archiwum, wysyłka dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
- prowadzenie rejestru zawartych umów;- opracowywanie na ich podstawie harmonogramu realizacji;- miesięczne porównywanie rozliczeń finansowych i rzeczowych;- opracowywanie meldunków i analiz zadań;- rejestrowanie zapotrzebowań na materiały budowlane;- opracowanie opisów przedmiotu zamówienia;
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 5286 - 2016-06-07 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
wg. stanowiska
Sławomir Legacki PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "EUREKA" - 2017-04-26 - Łapy (podlaskie)
księgowanie rozliczeń wspólnot mieszkaniowych
PPH i U "ERBUD" Ryszard Kawałko - 2016-09-05 - Legnica (dolnośląskie)
w zakresie ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym zapoznanie się z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego oraz procedurami jego sporządzania, w zakresie ochrony konserwatorskiej pomoc w aktualizacji i prowadzeniu gminnej ewidencji zabytków, w zakresie ustawy o lecznictwie uzdrowiskowy, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych zapoznanie się z procedurą sporządzania i uzgadniania operatu uzdrowiskowego, wykonywanie czynności archiwizacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Goczałkowice-Zdrój (śląskie)
Ocena projektów inwestycyjnych, tworzenie struktur centrów przychodów i kosztów, przygotowanie dla działów księgowości danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych, okresowe raportowanie do spółki matki według określonych standardów rachunkowych, bieżąca współpraca z kierownikami z różnych obszarów działalności firmy: produkcji, zakupów, księgowości. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat) - ekonomiczne, mile widziane doświadczenie w dziale controliingu, biegła znajomość języka angielskiego. Miejsce wykonywania pracy wejherowo.
PERFECT CONSULTING - 2017-04-03 - Wejherowo (pomorskie)
opieka i wychowywanie nad dziećmi od 3 do 6 lat
Przedszkole Niepubliczne "Miedziany Krasnalek" - 2018-04-18 - Legnica (dolnośląskie)
Współtworzenie i realizacja koncepcji działalności firmy w zakresie szkoleń, doradztwa i zarządzania wiedzą, koordynacja procesów szkoleniowych, przygotowanie i prowadzenie szkoleń, administrowanie dokumentacją działu oraz bazą wiedzy
LASKOMEX PPHU - 2017-09-04 - Łódź (łódzkie)
Przyjmowanie wniosków o ustalenie świadczeń rodzinnych, wychowawczych i funduszu alimentacyjnego, przygotowywanie decyzji, prowadzenie postępowań zgodnie z KPA, prowadzenie bieżącej obsługi administracyjnej i świadczeń
MIEJSKO GMINNY OSRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ TWARDOGÓRA - 2017-08-09 - Twardogóra (dolnośląskie)
Zatrudnianie pracowników, wprowadzanie danych do programów.Prowadzenie bieżącej obsługi kadrowej:- przygotowanie dokumentów związanych z przyjęciem do pracy i rozwiązaniem umowy o pracę z pracownikiem, - kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami,- prowadzenie rejestru pracowników,- prowadzenie ewidencji wykorzystanych urlopów,- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników i jego analiza,- wystawianie list obecności,- przygotowywanie pism,- przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych- prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów kadrowych. - przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.
"SKAREM" Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Obsługa mieszalnika farb,Prowadzenie wymaganej dokumentacji magazynowej, Rozładunek załadunek towarów.Przygotowanie towarów do wysyłki. Terminowa i kompleksowa obsługa zamówień, praca w godz.8-16
LANKWITZER POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Opole (opolskie)
Sprawdzanie oraz podział dokumentów: faktury zakupu i sprzedaży, domumenty kasowe oraz magazynowe, księgowanie faktur zakupu i sprzedaży i uzgadnianie magazynów, tworzenie i księgowanie raportów kasowych, bankowych, opisywanie dokumentów księgowych, numerowanie dokumentów sprzedaży, zakupów i kosztów w/g rejestru vat, przygotowywanie poczty, obsługa spraw związanych z samochodami służbowymi, prowadzenie spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem sekretariatu, rozliczanie dzienne poszczególnych stanowisk sprzedaży
PESTAR SP. Z O. O. - 2018-01-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
obsługa klienta, obsługa komputera, sporządzanie zamówień, utrzymywanie porządku w miejscu pracy
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2018-03-24 - Radomsko (łódzkie)
sprzedaż towarów, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, układanie towaru, sprawdzanie terminów przydatności produktów, dbanie o porządek w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Pszczyna (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
księgowanie faktur, wyciągów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Lubin (dolnośląskie)
•Realizacja procesu zakupów surowców i materiałów do produkcji u krajowych i zagranicznych dostawców•Koordynacja dostaw•Negocjacje cen i warunków dostaw•Pozyskiwanie nowych dostawców oraz ich weryfikacja•Zapewnienie ciągłości i terminowości dostaw•Nadzorowanie i optymalizacja poziomu zapasów•Współpraca z pozostałymi działami firmy•Tworzenie analiz, informacji i sprawozdań dla Zarządu Spółki
Zakład Produkcji Folii "EFEKT PLUS" Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
prace produkcyjne
kontakt przez OHP - 2016-11-14 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Kompletowanie, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych ( faktur zakupu i sprzedaży,wyciągów bankowych,raportów kasowych,rozliczeń pracowniczych), wstępna weryfikacja dokumentów księgowych,sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym, wykonywanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej, obsługa programów księgowych. Praca jednozmianowa w godz. 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI "WOM' W BIELSKU-BIAŁEJ - 2017-06-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa biura, obsługa sprzedaży, poszukiwanie klientów oraz dbanie o aktualnych, działania marketingowe i wizerunkowe na korzyść firmy.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Damianowo (dolnośląskie)
weryfikacja procesu produkcji od momentu przyjęcia surowca do transportu wyrobu gotowego w Obojni Drobiu lub Wylęgarni Piskląt
"CEDROB" S. A. w Ciechanowie - 2017-04-10 - Ujazdówek (mazowieckie)
sprzedaż towarów
kontakt przez OHP - 2016-11-24 - Rawicz (wielkopolskie)
Współpraca z klientami zagranicznymi i centrala, opracowanie rysunkow technicznych, wyjaśnianie problemów technicznych związanych ze zmianami na produkcie, analiza i wykonywanie kalkulacji technicznych, przeprowadzanie analiz porównawczych
LEONI Kabel Polska sp. z o.o. Kobierzyce - 2015-12-07 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Przyjmowanie studentów Uczelni oraz udzielanie informacji nt. ogólnego zakresu programu dydaktycznego, osób prowadzących lub zmian w tym zakresie.Prowadzenie kalendarza spotkań, zebrań jednostki oraz ich obsługa.Organizacja przepływu dokumentów i informacji w jednostce.Obsługa administracyjna działalności dydaktycznej jednostki.Obsługa baz danych (wprowadzanie i aktualizacja).Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji dydaktycznej i naukowej.Aktualizacja strony internetowej jednostki.Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie prac jednostki.Praca na jedną zmianę, na 1/2 etatu w godz. 9:00-13:00. Wynagrodzenie zależne od doświadczenia.Możliwość podnoszenia kwalifikacji, pakiet socjalny, karta MultiSport.Kontakt z pracodawcą e-mail: rekrutacja (at) umed.wroc.plInformacja o ofercie w sali C, E
Uniwersytet Medyczny im.Piastów Śląskich - 2016-02-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Dyżur w recepcji zgodnie z harmonogramem, prowadzenie rezerwacji hotelowej w komputerowej bazie danych, fakturowanie, obsługa klienta prowadzenie i obsługa programów edukacyjno-turystycznych.
Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Łodzi - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie rejestrów ewidencji zarejestrowanych osób bezrobotnych poszukujących pracy oraz wprowadzanie zmian, pomoc w kompletowaniu dokumentów w sprawie rejestracji, pomoc w rozpatrywaniu wniosków dot. dodatków aktywizacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Góra (dolnośląskie)
przyjęcie towaru, sprawdzanie zgodności dostawy z zamówieniem, prowadzenie dokumentacji magazynowej, przygotowanie i pakowanie przesyłek
KAYSER AUTOMOTIVE SYSTEMS KŁODZKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-29 - Jaszkowa Dolna (dolnośląskie)
Wykształcenie min. średnie.
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Raciborzu Tomasz Głowacki Kancelaria Komornicza w Raciborzu - 2018-01-12 - Racibórz (śląskie)
Wykonywanie detali z materiału powierzonego na podstawie otrzymanej dokumentacji technicznej. Wiedza techniczna i umiejętność czytania rysunku technicznego. Obsługa maszyny konwencjonalnej z odczytem cyfrowym. Umiejętność posługiwania się podstawowaymi narzędziami pomiarowymi. Dokładność i sumienność w wywiązywaniu się z powierzonych obowiązków. Godz. pracy 6:00-14:00.Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą poprzez e-mail: biuro (at) mhtmechanika.pl
MHT MECHANIKA PRECYZYJNA - 2017-09-26 - Rybnik (śląskie)