REFERENT KSIĘGOWOŚCI Bachowice oferta pracy Borgosz Stanisław Kancelaria Podatkowa
Stanowisko: REFERENT KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: księgowanie, listy płac, rozliczenia ZUS. Praca w godzinach od 11:00 do 19:00
Data publikacji: 2017-08-16
Lokalizacja: Bachowice (małopolskie)
Pracodawca: Borgosz Stanisław Kancelaria Podatkowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stefczyka 32, 34-116 Bachowice, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
księgowanie, listy płac, rozliczenia ZUS. Praca w godzinach od 11:00 do 19:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bachowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wadowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Spytkowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie ekonomiczne, umiejętność obsługi komputera, znajomość programu MS Office oraz programu PŁATNIK, mile widziane doświadczenie, podstawowa znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy: Borgosz Stanisław Kancelaria Podatkowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Adres pracodawcy:
Stefczyka 32, 34-116 Bachowice, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, inny - I cv na adres e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wadowicki
Gmina pracodawcy: Spytkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bachowice
Ulica pracodawcy: Stefczyka
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 16.08.2017
Oferta pracy ważna do: 13.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wprowadzanie i aktualizowanie danych gosp. rolnych z terenu Gminy, sporządzanie nakazów płatniczych, prowadzenie dokumentacji wszelkich ulg z tyt. podatków, obsługa zwrotu akcyzowego dla rolników, przygot. uchwał podatkowych
Urząd Gminy Żukowice - 2017-03-24 - Żukowice (dolnośląskie)
Pozyskiwanie wolnych miejsc pracy marketing usług świadczonych przez Urząd Pracy. Przyjmowanie ofert pracy. Ewidencjonowanie przyjętych ofert pracy. Wprowadzanie ofert do programu komputerowego. Kojarzenie ofert pracy z bezrobotnymi (wyszukiwanie kart, pisanie wezwań, pomoc w organizowaniu giełd pracy). Udzielanie informacji klientom pod nadzorem pracownika informacji.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Gdynia (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Wykształcenie zawodowe; doświadczenie w wykonywaniu przeróbek krawieckich odzieży męskiej oraz w handlu; umiejętność sprzedaży bezpośredniej; wysoka kultura osobista; dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym; miejsce pracy: Gliwice, C.H. FORUM
MM GROUP SPÓŁKA JAWNA MARTIN ZDUNEK, IWONA KOJDER - 2016-05-02 - Gliwice (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Radom (mazowieckie)
obsługa kasy i rozliczanie kierowców, prace w księgowości
Józef Gargula Firma Legbud Gargula - 2017-01-13 - Wojnicz (małopolskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe, do 6 m-cy po ukończeniu studiów; znajomość pakietu MS Office i jęz. angielskiego na poziomie B2; komunikatywność; zakres obowiązków: działania adm.-biurowe realizowane przez jednostkę, sporządzanie dok., obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, przyg. sprawozdań i raportów, obsługa klienta wew. i zew/, współpraca z pozostałymi jednostkami uczelni; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Gliwice (śląskie)
FORMALNE REPREZENTOWANIE SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIE SPRAWOZDAŃ;WYMAGANIA:DOBRA ORGANIZACJA PRACY, NIEKARALNOŚĆ;PRACA - 3 GODZ/MIESIĄC, MIEJSCE PRACY WG ZLECENIAKONTAKT TELEFONICZNY W CELU UMÓWIENIA SPOTKANIA
MANGO GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi- obsługa centrali telefonicznej, a także innych urządzeń biurowych (komputer, ksero, faks)- przekazywanie podstawowych informacji na temat firmy- zgłaszanie na bieżąco usterek i braków w pokojach hotelowych- przekazywanie przełożonym uwag i skarg złożonych przez gości- wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie gości za pobyt- utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji
Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Suchej - 2016-11-02 - Lubiewo (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie obsługi kasowej Straży Miejskiej w zakresie przyjmowania wpłat oraz dokonywanie wypłat gotówkowych, prowadzenie inkasa w zakresie przyjmowania podatków od nieruchomości, rolnego oraz opłaty skarbowe, przygotowanie rozliczeń oraz rachunków za inkaso, codzienne rozliczanie stanu gotówki oraz innych walorów wartościowych
STRAŻ MIEJSKA w Legnicy - 2016-05-09 - Legnica (dolnośląskie)
Księgowanie dokumentów , rozliczanie podatków , obsługa biura.
Mirosława Wysocka PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "DAN" - 2018-02-02 - Margonin (wielkopolskie)
prowadzenie akt z zakresu inwestycji i remontów (łącznie z rzeczowym i finansowym rozliczeniem inwestycji) planowanie i kontrolowanie wydatków środków finansowych przeznaczonych na realizację planów robót remontowo budowlanych w obiektach i lokalach Parku ewidencjonowanie wykonanych robót przekazywanie wykonawcy placu budowy prowadzenie dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanych prowadzenie dokumentacji i udział w okresowych przeglądach budynków prowadzenie ewidencji pism i opracowywanie korespondencji zgodnie z zakresem działania sporządzanie sprawozdań zgodnie z zakresem działania przygotowywanie merytorycznej części dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie zakresem działania udział w pracach komisji przetargowej pisanie wniosków o dofinansowanie oraz rozliczanie dotacji celowych zgodnie z zakresem działania opracowanie rocznego planu zamówień publicznych, planu zadań oraz harmonogramu remontowo inwestycyjnego przygotowanie materiałów do aktualizacji strony internetowej i BIP ; praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30
Słowiński Park Narodowy - 2016-06-09 - Smołdzino (pomorskie)
rejestracja pacjentów
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Miechów (małopolskie)
prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Białogard (zachodniopomorskie)
obsługa klientów
Fabryka Mebli "Bodzio" Bogdan Szewczyk sp. j. - 2016-02-02 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
1.Zaznajomienie się z wewnętrznymi regulaminami, instrukcjami i procedurami obowiązującymi na zajmowanym stanowisku.2.Przyjmowanie wniosków kredytowych wraz z wymaganą dokumentacją, prowadzenie rejestru wniosków i umów kredytowych.3.Monitorowanie przyznanych kredytów w tym kontrolowanie celowości ich wykorzystania, rozliczanie pobranych kredytów.4.Terminowae sporządzanie informacji, sprawozdań i analiz z zakresu kredytowania.5.Udzielanie klientom porad ekonomicznych w zakresie świadczonych przez bank usług. Pomoc przy kompletowaniu dokumentacji.6.Zaznajomienie się z wewnętrznymi regulaminami, instrukcjami i procedurami obowiązującymi na zajmowanym stanowisku.7.Przyjmowanie wniosków kredytowych wraz z wymaganą dokumentacją, prowadzenie rejestru wniosków i umów kredytowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Góra Świętej Małgorzaty (łódzkie)
sporządzanie zestawień i rozliczeń finansowych
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Starogard Gdański (pomorskie)
Sprzedaż upominków, kart okolicznościowych, dekoracji, gadżetów, itp. (SYSTEM PRACY 12/24)
FIRMA USŁUGOWA "ATUT" LIDIA BIERNAT - 2017-07-04 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Prowadzenie spraw kadrowych i związanych z wynagrodzeniem, obsługa ZUS, US, sprawy księgowe. Pracodawca wymaga znajomości obsługi programów kadrowo-płacowych, Płatnik
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Sławoborze - 2018-06-21 - Sławoborze (zachodniopomorskie)
Wg programu stażu (Rez. II 3/1)
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, obsługa komputera, sporządzanie zamówień i umów ratalnych, dbanie o porządek na miejscu pracy
Fabryka Mebli "BODZIO" Bogdan Szewczyk Sp. jawna - 2017-06-29 - Mikołów (śląskie)
prowadzenie ewidencji ochrony środowiska, wypełnianie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Zgierz (łódzkie)
pomoc kuchennaOferta pracy skierowana do osób bezrobotnych do 30 r.ż. z ustalonym II profilem pomocy, które dotychczas nie były w stosunku pracy lub stosunek pracy u innych niż wnioskodawca pracodawców trwał nie dłużej niż 3 miesiące łącznie.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Kolbuszowa (podkarpackie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji;
DREMAN Sp. z o.o. - 2016-12-06 - Opole (opolskie)
Pomoc administracyjna, biurowa
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Puck (pomorskie)
Porządkowanie magazynu, pomocnicze prace przy obsłudze magazynu.Miejsce pracy: Wrocław, ul. BuforowaWynagrodzenie nie mniej niż 800 zł brutto, nie mniej niż 60 godz. /miesiecznie, dyspozycyjność 8-18cu, Sala D
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
•Realizacja procesu zakupów surowców i materiałów do produkcji u krajowych i zagranicznych dostawców•Koordynacja dostaw•Negocjacje cen i warunków dostaw•Pozyskiwanie nowych dostawców oraz ich weryfikacja•Zapewnienie ciągłości i terminowości dostaw•Nadzorowanie i optymalizacja poziomu zapasów•Współpraca z pozostałymi działami firmy•Tworzenie analiz, informacji i sprawozdań dla Zarządu Spółki
Zakład Produkcji Folii "EFEKT PLUS" Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
prowadzenie rejestru i ewidencji płatników składek oraz osób podlegających ubezpieczeniu społecznemu, pobory składek na ubezpieczenie społeczne, wydawanie decyzji z zakresu ubezpieczenia społecznego, rozliczenia z płatnikami i pobór składek na ubezpieczenie społeczne, zamykanie okresu rozliczeniowego, analiza kont płatników składek na ubezpieczenie społeczne, zabezpieczenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne poprzez wpis hipoteki do ksiąg wieczystych dłużnika, przygotowywanie dokumentów do archiwum, prowadzenie dokumentów do składnicy akt płatników składek, przygotowywanie spraw na odwołanie się rolnika od decyzji, wydawanie decyzji w sprawie odpowiedzialności za zaległości z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników, obsługa stanowiska informacji komórki ubezpieczeniowej.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W GDAŃSKU - 2018-09-10 - Kwidzyn (pomorskie)
Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, wystawianie faktur, archiwizacja dokumentów, sporządzanie raportów i zestawień, rozliczanie obciążeń sklepów. Wymagane: wykształcenie średnie, obsługa komputera, znajomość Excela. Tel.: 95 783 61 00 Katarzyna Hass. Adres e-mail: ewelinalehmann (at) spolem-sulecin.pl
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Sulęcin (lubuskie)