REFERENT KSIĘGOWO-KADROWY (MOŻLIWOŚĆ PRZYUCZENIA) Rzgów oferta pracy "MAR-BUD" Bożena Franczak
Stanowisko: REFERENT KSIĘGOWO-KADROWY (MOŻLIWOŚĆ PRZYUCZENIA)
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
Data publikacji: 2018-04-03
Lokalizacja: Rzgów (łódzkie)
Pracodawca: "MAR-BUD" Bożena Franczak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Literacka 2B, 95-030 Rzgów, powiat: łódzki wschodni, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
REFERENT KSIĘGOWO-KADROWY (MOŻLIWOŚĆ PRZYUCZENIA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzgów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łódzki wschodni
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzgów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: "MAR-BUD" Bożena Franczak
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Adres pracodawcy:
Literacka 2B, 95-030 Rzgów, powiat: łódzki wschodni, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: łódzki wschodni
Gmina pracodawcy: Rzgów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzgów
Ulica pracodawcy: Literacka
Numer budynku pracodawcy: 2B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 03.04.2018
Oferta pracy ważna do: 30.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
OŚRODEK WDROŻEŃ EKONOMICZNO - ORGANIZACYJNYCH BUDOWNICTWA 'PROMOCJA' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów i oferowanie usług bankowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Narol (podkarpackie)
a) wykonywanie wszelkich prac związanych z obsługa sekretariatu szkoły,b) prowadzenie dokumentacji administracyjnej w oparciu o instrukcję kancelaryjną, b) prowadzenie ewidencji osobowej uczniów,c) prowadzenie dokumentacji oraz rejestru zamówień publicznych,d) redagowanie pism,e) sporządzanie sprawozdawczości uczniowskiej oraz z zamówień publicznych,f) wydawanie zaświadczeń oraz legitymacji uczniom,g) archiwizacja dokumentacji, h) wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora wynikających z potrzeby zapewnienia prawidłowego funkcjonowania szkoły.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. Leszka Kołakowskiego w Kożuchowie - 2017-12-22 - Kożuchów (lubuskie)
zgodnie z programem stażowym
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańOd kandydatów oczekujemy• Wykształcenia Średniego lub Wyższego• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta• Umiejętności negocjacyjnych• Umiejętności budowania biznesowych relacji• Dobrej organizacji pracyZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl, www.googlab.pl, www.nobelldna.pl, www.bio4u.pl
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-01-19 - Rokocin (pomorskie)
Zapewnienie obsługi klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2017-09-11 - Łódź (łódzkie)
do uzgodnienia
GALVO24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-27 - Radom (mazowieckie)
dekretacja korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, kompletowanie akt
KOMORNIK SĄDOWY PRZY SĄDZIE REJONOWYM W GOLENIOWIE MAREK NADWYCZAWSKI - 2017-06-06 - Goleniów (zachodniopomorskie)
zgodna z zajmowanym stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
pomoc murarska
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Stare Siołkowice (opolskie)
w/g stanowiska.
Codziennie Niska Cena M. Kraśnicki - 2017-10-12 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa interesantów, prowadzenie zadań z zakresu ubezpieczenia społecznego rolników
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Olsztynie - 2016-04-01 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż środków do produkcji rolnej, realizacja planu, obsługa klienta.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne "AGRO-EFEKT" Sp. z o. o. - 2018-01-08 - Trzebnica (dolnośląskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-03-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
określono we wniosku
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Łobez (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- przyjmowanie rocznych zeznań podatkowych od podatników podczas trwania akcji zeznań oraz wykonywanie innych prac związanych z obsługą podatników w tym okresie- zakładanie akt podatkowych podatników- wypożyczanie z Biblioteki Akt aky podatkowych i innych dokumentów dla pracowników Działu Obsługi Bezpośredniej- Wpinanie wszelkiej dokumentacji podatkowej do akt podatkowych- wprowadzanie do systemu komputerowego dokumentów podatkowych- wykonywanie wszellkich innych czynności pomocniczych związanych z obsługą biurową Działu
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Mysłowice (śląskie)
Rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem i ustaniem zatrudnienia pracowników, ewidencjonowanie nieobecności pracowników
KAMET S.A. - 2018-05-17 - Reńska Wieś (opolskie)
Koordynowanie pracą komórki Transportu Wewnętrznego, tj. planowanie transportów medycznych na podstawie zleceń komórek ZOZ w Bolesławcu; kontakt z firmą zewnętrzną wykonującą medyczne transporty sanitarne; wyjazdy w ramach transportów medycznych w godzinach pracy według potrzeb; dbanie o tabor samochodowy w ZOZ w Bolesławcu, tj. sprawdzanie stanu technicznego pojazdów, dopilnowanie przeglądów technicznych i gwarancyjnych pojazdów, ustalanie terminów napraw, dostarczanie aut do warsztatu, kontrola pojazdów po przeprowadzonej naprawie oraz prowadzenie wykazów napraw, kontrola zużycia paliwa, oleju itp.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-05-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- archiwizacja dokuumentów,- obsł. urządzeń biur.,- obsł. korespondencji,- prowadz. dok.-spraw. w uzgidnieniu z opiekunem.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Łódź (łódzkie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Żory (śląskie)
monter konstrukcji stalowych
Henryk Gałecki Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "HEMET" - 2017-12-22 - Stare Bojanowo (wielkopolskie)
- rejestrowanie przechowywanie, wydawanie dokumentów jawnych
Jednostka Wojskowa Nr 3248 - 2017-08-25 - Dęblin (lubelskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, wykładanie towaru.
LEDI Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2018-03-01 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Siemianice (pomorskie)
Wsparcie sprzedaży w dziale klienta, I umowa na okres próbny, praca w godz. 7.00-15.00 lub 8.00-16.00, możliwość rozwoju zawodowego i awansu zawodowego,
"AGROBUD BHP" Spółka Akcyjna - 2017-06-07 - Ruszów (dolnośląskie)
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych. Kontrola dokumentacji technologicznej. Kontrola prawidłowości rozliczeń wyrobów produkcji piekarsko-ciastkarskiej. Opracowanie kalkulacji cen zbytu na wyprodukowane wyroby piekarsko-ciastkarskie. Sporządzanie kartotek stanu piekarni, ciastkarni. - Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (87,50%).- Praca: 7:00-14:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana znajomość zagadnień produkcji piekarsko-ciastkarskiej i spraw księgowych. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty (DOM HANDLOWY "ZENIT", PIĘTRO V, ul. Rynek 12 m. pok. 514 lub 508, 40-003 Katowice) w godzinach: 9:00-15:00.
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH - 2017-01-18 - Katowice (śląskie)
Praca przy komputerze, fakturowanie, rozliczanie sklepów
Z PIECA RODEM SP. Z OO. - 2016-01-19 - Łódź (łódzkie)