REFERENT Kolbuszowa oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: REFERENT

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: Staż dla osoby długotrwale bezrob. posiad. II profil pomocy. Godziny Odbywania staż u od 7:30 do 15:30. 1.Zapoznanie się z regulaminem pracy i zasadami organizacji Biura Powiatowego.2.Zapoznanie się z procedurami obowiązującymi w ARiMR i związanymi z nimi programami.3.Zapoznanie się z zagadnieniami związanymi z archiwizacją dokumentów. 4.Nauka obsługi programu obowiązującego w ARiMR.5.Zapoznanie się z zagadnieniami z zakresu obsługi kancelarii Biura.6.Obsługa petenta.7.Obsługa urządzeń technicznych tj.: ksero, fax, drukarka, skaner.

Data publikacji: 2018-05-01

Lokalizacja: Kolbuszowa (podkarpackie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kolbuszowa, powiat: kolbuszowski, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
Staż dla osoby długotrwale bezrob. posiad. II profil pomocy. Godziny Odbywania staż u od 7:30 do 15:30. 1.Zapoznanie się z regulaminem pracy i zasadami organizacji Biura Powiatowego.2.Zapoznanie się z procedurami obowiązującymi w ARiMR i związanymi z nimi programami.3.Zapoznanie się z zagadnieniami związanymi z archiwizacją dokumentów. 4.Nauka obsługi programu obowiązującego w ARiMR.5.Zapoznanie się z zagadnieniami z zakresu obsługi kancelarii Biura.6.Obsługa petenta.7.Obsługa urządzeń technicznych tj.: ksero, fax, drukarka, skaner.

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska: REFERENT

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kolbuszowa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kolbuszowski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 14.05.2018

Data zakończenia pracy: 13.11.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, rolnicze

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane wyksztalcenie wyższe o kierunku rolnictwo, zarządzanie, ekonomia, administracja, geodezja

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej

Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 59A, 36-100 Kolbuszowa, powiat: kolbuszowski, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: kolbuszowski

Gmina pracodawcy: Kolbuszowa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kolbuszowa

Ulica pracodawcy: Piłsudskiego

Numer budynku pracodawcy: 59A

Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie w zakresie efektywności gospodarowania.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.05.2018

Data dodania oferty pracy: 30.04.2018

Oferta pracy ważna do: 29.05.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 30.04.2018

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT W CENTRUM ŚWIADCZEŃ RODZINIE - od 2 500 PLN

Znajomość i stosowanie przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów i ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem oraz rozporządzeń do w/w ustaw. Prowadzenie spraw związanych z wypłatą świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego przyznawanych na podstawie ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci i ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów: przyjmowanie i sprawdzanie pod względem kompletności wniosków o ustalenie prawa do świadczeń wychowawczych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych; wprowadzanie wniosków do programu w celu realizacji wymienionych świadczeń; przygotowywanie decyzji administracyjnych /przyznających, zmieniających, odmownych, nienależnie pobranych, postanowień/; prowadzenie niezbędnej korespondencji z klientami; sporządzanie i rozliczanie list wypłat przedmiotowych świadczeń; naliczanie odsetek od nienależnie pobranych świadczeń wychowawczych, rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego; współpraca z księgowością w/m. Załatwianie innych spraw związanych z przyznawaniem świadczeń: współpraca z komornikiem sądowym i klientem w zakresie informacji mających wpływ na wypłatę świadczenia z funduszu alimentacyjnego i podejmowanie czynności niezbędnych w celu wyegzekwowania wywiązywania się ze swoich zobowiązań przez dłużników alimentacyjnych. Przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników alimentacyjnych. Prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych poprzez: prowadzenie stosownej dokumentacji w zakresie działań podejmowanych wobec dłużników alimentacyjnych; kierowanie wezwań do dłużników alimentacyjnych w celu przeprowadzenia wywiadu alimentacyjnego; kierowanie wniosków do organów właściwych dłużników alimentacyjnych o podjęcie działań; sporządzanie wniosków do Powiatowych Urzędów Pracy o aktywizację zawodową dłużników; prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących uznania dłużnika za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych oraz decyzji o rozłożenie na raty lub umorzenie należności dłużnika alimentacyjnego; prowadzenie metryczki sprawy zakładanej każdorazowo przy wszczęciu postępowania; kierowanie wniosków do Starostwa Powiatowego o zatrzymanie prawa jazdy dłużnikowi alimentacyjnemu; kierowanie wniosków do Prokuratury Rejonowej o ściganie dłużnika alimentacyjnego za przestępstwo określone w art. 209 § 1 Kodeksu karnego; przyjmowanie i wysyłanie odwołań od decyzji administracyjnych dłużników alimentacyjnych do Samorządowego Kolegium Odwoławczego; pod nieobecność kierownika Centrum wprowadzanie i systematyczna aktualizacja danych dotyczących dłużników alimentacyjnych w Krajowym Rejestrze Dłużników; Współpraca z księgowością, innymi ośrodkami pomocy społecznej, urzędami, instytucjami i organami prowadzącymi postępowanie egzekucyjne wobec dłużników alimentacyjnych w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na stanowisku pracy. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: zatrudnienie od 01.07.2019 r.; umowa na okres próbny (3 m-czny) z możliwością przedłużenia po tym okresie; wynagrodzenie brutto ok. 2500,00 brutto miesięcznie; praca w pełnym wymiarze czasy pracy w równoważnym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku : poniedziałek w godz. 7.30 17.00, wtorek czwartek w godz. 7.30 15.30, piątek w godz. 7.30 14.00. Praca w Centrum Świadczeń Rodzinie w budynku Urzędu Miasta ul. Pl. Piłsudskiego 1 /parter/; stanowisko związane z pracą przy komputerze; na stanowisku wymagana jest konsultacja bezpośrednia i telefoniczna z interesantami. W miesiącu kwietniu 2019 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bolesławcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu - 2019-05-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)

KIEROWCA - od 1 850 PLN

rozwożenie towaru
USŁUGI TRANSPORTOWE Krzysztof Siedlecki - 2016-06-16 - Gierałcice (opolskie)

MECHANIK / POMOCNIK MECHANIKA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - 3 000 - 4 000 PLN

- diagnozowanie i naprawa awarii- konserwacja układów zainstalowanych w pojazdach- naprawa z wykorzystaniem sprzętu diagnostycznego i specjalistycznych urządzeń- wymiana płynów eksploatacyjnych
I."MEGAMOT" Mieczysław Hebda II. PRO-CAR Mieczysław Hebda wspólnik spółki cywilnej - 2020-01-02 - Szczurowa (małopolskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Obsługa mailowa i telefoniczna klienta; przyjmowanie i realizacja zamówień; aktualizacja stron internetowych pracodawcy; wprowadzanie nowych produktów na strony internetowe; wystawianie faktur;
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Tarnowskie Góry (śląskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNY - od 2 250 PLN

Archiwizacja dokumentów. Prowadzenie rejestrów upoważnień oraz aktów prawa miejscowego. Obsługa interesantów w Biurze Obsługi Interesantów. Obsługa Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów SIDAS. Pomoc przy orgaznizacji pracy Biura Rady Miejskiej.
kontakt przez PUP - 2019-09-27 - Lubań (dolnośląskie)

REFERENT DO SPRAW KADR I PŁAC - 997,4 PLN

Staż dla os. do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

ZBIERACZ OWOCÓW, ZIÓŁ I INNYCH ROŚLIN - od 10 PLN

Pracownik polowy - zbiór borówki amerykańskiej
kontakt przez OHP - 2016-06-01 - Żelimucha (zachodniopomorskie)

REFERENT DS. TURYSTYKI + ST POWER (IV) - 1 017,4 PLN

-Zapoznanie się z ofertami organizatorów turystyki,- Zapoznanie się z systemami rezerwacyjnymi,- Poznanie zasad organizacji i kalkulacji imprez turystycznych,- Przygotowanie ofert wyjazdowych,- Tworzenie baz danych,- Obsł. klienta indywidualnego i grupowego.
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Łódź (łódzkie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO- KADROWYCH R74/2099-880/19 - od 2 250 PLN

Wsparcie pracy specjalistów ds. płacowo-kadrowych, prowadzenie akt osobowych, wprowadzanie danych osobowych do systemu, wystawianie zaświadczeń, obsługa administracyjno- biurowa, prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, wystawianie umów o pracę i aneksów do umów o pracę, prowadzenie działań rekrutacyjnych.
G+P IZOMONT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. UBEZPIECZEŃ - do 2 000 PLN

Obsługa biura, rozliczenia pośredników, zawieranie umów.Jedna zmiana:od 8-16
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW - 2016-04-26 - Rzeszów (podkarpackie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 500 PLN

Gospodarowanie środkami czystości, nadzorowanie pracowników obsługi, przygotowywanie umów, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, przygotowywanie dokumentacji i realizacji zakupów zgodnie z przepisami UOP.Praca w godz.7.30-15.30
Szkoła Podstawowa nr 6 - 2018-02-22 - Słupsk (pomorskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACJI - od 2 250 PLN

Obsluga klienta, ewidencja czasu pracy i zatrudnienia, naliczanie list płac, sporządzanie raportów usług.
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Borki Wielkie (opolskie)

REFERENT DS. SPRZEDAŻY - do 1 850 PLN

Obsługa KlientaRozkład czasu pracy poniedziałek - piatek 8-20, sobota 9-19, niedziela 10-18
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-30 - Legnica (dolnośląskie)

REFERENT D/S PŁAC I UBEZPIECZEŃ - od 4 300 PLN

Obsługa programu komputerowego STREAMSOFT PRESTIŻ-PŁACEObsługa programu ZUS-PłatnikPrzygotowanie danych do sprawozdań GUS
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "POKÓJ" - 2019-08-02 - Ryn (warmińsko-mazurskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNY - 997,4 PLN

obsługa administracyjna Inspektoratu, przyjmowanie stron oraz informowanie o trybie załatwianych spraw, archiwizowanie dokumnetów, prowadzenie rejestrów spraw, kompletowanie i przekladanie dokumnetów oraz korespondencji do podpisu
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Pszczyna (śląskie)

REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

pomoc w ewidencji i i ksiegowaniu dokumentów finansowych
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Kwidzyn (pomorskie)

REFERENT DS. EKONOMICZNYCH - od 3 500 PLN

Prowadzenie operacji finansowych zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości: prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie pełnej lub uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych, dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych, księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności, prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi, prowadzenie ewidencji kasowej, sporządzanie raportów finansowych
POLITECHNIKA WARSZAWSKA - 2017-08-09 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)

REFERENT - od 2 400 PLN

obsługa świadczenia wychowawczego i świadczeń rodzinnych; obsługa interesantów; przyjmowanie wniosków; przygotowywanie wzorów pism i decyzji administracyjnych; obsługa komputera i programów komputerowych
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Zgierz (łódzkie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 800 PLN

aktywne pozyskiwanie klientów i współpraca z klientami
P.H.U.P. Duet w Człuchowie Sp. J. J. Kucharska i H. Kaszuba - 2016-06-17 - Człuchów (pomorskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 800 PLN

• rozliczanie nie czasu pracy• prowadzenie kart przydziału odzieży roboczej• tworzenie pism urzędowych/archiwizacja korespondencji• prowadzenie zleconych rejestrów
Zakład Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego - 2017-11-15 - Przylesie Dolne (opolskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Praca administarcyjno-biurowa. Prowadzenie sekretariatu i kancelarii.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Kłodzko (dolnośląskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - do 4 000 PLN

naprawa pojazdów samochodowych
Firma Handlowo Usługowa GAP Ewelina Dembińska - 2018-10-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)

REFERENT DS. TURYSTYKI - 341 - od 2 770 PLN

przygotowanie ofert turystycznych, rozliczanie ofert turystycznych, obsługa klienta, sprzedaż ofert biura
Biuro Turystyczne PIOTR ŻUK S.C. - 2019-03-18 - Świdnica (dolnośląskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWYCH, KADROWO-PŁACOWYCH - od 1 850 PLN

Referent ds. księgowych, kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Kraków (małopolskie)

REFERENT W CENTRUM KSZTAŁCENIA PRZEZ CAŁE ŻYCIE [OGŁOSZENIE NR 11/ETW/2019] - od 2 250 PLN

- Zakres obowiązków:1. Prace administracyjno-biurowe,2. Prowadzenie ewidencji i zestawień danych,3. Inicjowanie działań usprawniających pracę jednostki,4. Obsługa strony internetowej,5. Prowadzenie korespondencji mailowej, 6. Wykorzystywanie danych i sporządzanie raportów.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe oraz możliwość rozwoju zawodowego. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania:1. wykształcenie średnie lub wyższe, 2. rzetelność, dokładność,3. umiejętność organizowania pracy własnej,4. umiejętność współpracy,5. znajomość pakietu Microsoft Office,6. komunikatywność,7. otwartość,8. łatwość nawiązywania kontaktów.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-02-11 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK PRZYJMUJĄCY ZAKŁADY WZAJEMNE - od 13 PLN

Czynności biurowe, przyjmowanie zakładów wzajemnych, wypłata wygranych.Miejsce pracy: Łódź, ul. Piotrkowska 8.Praca w przedziale czasowym: 4:30 - 19:30.
"TOTOLOTEK" S. A. - 2017-04-04 - Łódź (łódzkie)

REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - 1 017,4 PLN

zaznajomienie się z procesem obiegu dokumentacji w firmie, wsparcie w realizacji procesów rekrutacyjnych, administrowanie dokumentacją pracowników, segregowanie dokumentacji z zakresu ZFŚS, udział w bieżących projektach realizowanych w dziale HR
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Piasek (śląskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNO BIUROWY - 997,4 PLN

prowadzenie sekretariatu, naliczanie opłat za lokale, prowadzenie spraw członkowskich, prowadzenie rejestrów
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Nowogrodziec (dolnośląskie)

MURARZ - 12 - 15 PLN

Wykonywanie prac murarskich oraz prac ogólnobudowlanych.Miejsce wykonywania pracy: Nowy Sącz i okolice, Gorlice, Tarnów, Limanowa
Ryszard Król - Kompleksowa Obsługa Budownictwa "K-Bud" - 2016-03-03 - Koniuszowa (małopolskie)

REFERENT DS. INFORMATYKI - 1 017,4 PLN

Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Złotoryja (dolnośląskie)


Wybierz powiat