REFERENT DZAIŁ. RACH. ST(POWER) ŁUS Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DZAIŁ. RACH. ST(POWER) ŁUS
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowanie doku. do arch.- arch. dokum. - obsłu urządzen biurowych- przygotowanie koresp. do wysyłki-przygotowanie korespondencji do wysyłkiwykonywanie bieżąch czynności
Data publikacji: 2016-03-21
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- przygotowanie doku. do arch.- arch. dokum. - obsłu urządzen biurowych- przygotowanie koresp. do wysyłki-przygotowanie korespondencji do wysyłkiwykonywanie bieżąch czynności
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DZAIŁ. RACH. ST(POWER) ŁUS
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 21.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.03.2016
Data dodania oferty pracy: 21.03.2016
Oferta pracy ważna do: 15.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.02.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Kandydaci przystępujący do naboru powinni spełniać następujące wymagania:1. niezbędne:1) spełnianie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1260, ze zmianami),2) wykształcenie średnie; technik budownictwa lub wyższe techniczne z zakresu budownictwa,3) obsługa komputera (znajomość pakietu Office),4) znajomość przepisów znajomość ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,2. dodatkowo:1) preferowane doświadczenie na stanowisku o podobnym charakterze i zakresie zadań,2) prawo jazdy kat. B,3) umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność, sprawność fizyczna - pełna sprawność ruchowa,3. Zakres zadań na stanowisku Referenta w Oddziale Gospodarki Mieszkaniowej:1) Administrowanie nieruchomościami gruntowymi, budynkowymi i lokalowymi.2) Zapewnienie utrzymania w należytym stanie technicznym budynków i urządzeń do nich przynależnych, w tym nadzór nad zabezpieczeniem przeciwpożarowym budynków, a także właściwej ich eksploatacji.3) Obsługa techniczna zarządzanych nieruchomości, w tym załatwianie zgłoszeń mieszkańców (pisemnych i ustnych) dotyczących: napraw, konserwacji, awarii lub szkód spowodowanych zdarzeniami losowymi, stanu technicznego budynków, lokali, stanu technicznego infrastruktury towarzyszącej, tj. jezdni, chodników osiedlowych.4) Zlecanie remontów i realizacja zaleceń, wynikających z protokołów z przeglądów stanu technicznego budynków oraz bieżących zgłoszeń lokatorów i interwencji pisemnych.5) Ustalanie przyczyn awarii, zgłoszonych zagrożeń, powstałych szkód oraz podejmowanie działań w celu ich usunięcia, w tym zlecanie napraw bieżących i konserwacyjnych, wraz z monitorowaniem realizacji i weryfikowaniem ich wykonania.6) Prowadzenie książek obiektów budowlanych.4. Warunki pracy:1) pełny wymiar nczasu pracy,2) praca w kontakcie z klientem,3) praca przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie oraz poza siedzibą zakładu, na terenie miasta Racibórz.5. Wskaźnik zatrudnienia:W czerwcu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił w Miejskim Zarządzie Budynków w Raciborzu mniej niż 6%.
Miejski Zarząd Budynków - 2019-07-24 - Racibórz (śląskie)
Obsługa podatkowa, księgowanie w programie komputerowym
KANCELARIA PODATKOWA " ALFA " - 2017-07-10 - Bełchatów (łódzkie)
czynności administracyjno-kadrowe, mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
AJG SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA SP. Z O.O. - 2016-09-07 - Zgierz (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pomoc w przygotowywaniu SIWZ wraz z projektem umowy. Pomoc w prowadzeniu rejestru zrealizowanych postępowań oraz rejestru wniosków o udzielenie zamówienia publicznego. Bieżące sporządzanie zapotrzebowania na towary i urządzenia administracyjno-techniczne. Dokonywanie kontroli okresowych, przechowywanie i archiwizacja dokumentów, prowadzenie ksiąg obiektów wieczystych. Pomoc i udział w przetargach
kontakt przez PUP - 2019-07-12 - Głogów (dolnośląskie)
-czynności kancelaryjno-biurowe-przyjmowanie uporządkowanych materiałów archiwalnych-przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa programu SQL Komornikuzupełnianie aktarchiwizacja aktobsługa urządzeń biurowychzapozanie się z podstawami postępowania egzekucyjnego
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Projektowanie maszyn i urządzeń, nadzór produkcyjny prowadzonych wyrobów, aktualizowanie na bieżąco dokumentacji konstrukcyjnej, przygotowanie dokumentacji z opisami technologii wykonania, bieżące rozwiązywanie problemów konstrukcyjnych
INFOSTER PROJEKT Sp. z o. o. - 2016-05-13 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie dziennika korespondencji, archiwizacja dokumentów, kopertowanie listów, prowadzenie dokumentacji prowadzonych spraw.
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Stargard (zachodniopomorskie)
sporządzanie umów, ewidencja czasu pracy, prowadzenie bazy danych cudzoziemców
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Wieluń (łódzkie)
obsługa komputera i urządzeń biurowych, w branzy budowlanej
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
jw.
Centralny Szpital Kliniczny MSW w Warszawie - 2016-05-25 - Warszawa (mazowieckie)
praca w dziale księgowości na zastępstwo
PRZEDSIĘBIORSTWO HYDRAULIKI SIŁOWEJ "HYDROTOR" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-06 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Księgowanie wydatków w systemie elektronicznym z: budżetu, ZFŚS, sumy depozytowe PFRON. Prowadzenie obsługi kasowej; Prowadzenie ewidencji środków trwałych; Sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań.
POWIATOWY URZĄD PRACY W KROŚNIE ODRZAŃSKIM - 2017-10-18 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- przygotowanie i wysyłanie bieżącej korespondencji,- wprowadzenie danych do programu POLTAX z deklaracji i zeznań podatkowych,- wprowadzanie dokumentów do programu Biblioteka Akt,- archiwizowanie dokumentów,- przygotowanie i kompletowanie dokumentów,- przyjmowanie interesantów,- sporządzanie kserokopii dokumentów,- udzielanie informacji interesantom,- prowadzenie księgi nadawczej.
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Głowno (łódzkie)
- Prace pomocnicze w magazynie,- Wynagrodzenie 2 500,00 zł brutto,- Kontakt telefoniczny 58-531-36-00, 600-012-691
Tomasz Rutkowski F.H.P.U "Logist System" - 2018-07-17 - Tczewskie Łąki (pomorskie)
wprowadzanie zamówień, fakturowanie, przygotowywanie raportów i zestawień, obsługa logistyczna tras i planowanie tras, pomoc w obsłudze reklamacji
Uroda Polska Sp. Z.O.O. - 2018-09-27 - Kamień Duży (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż produktów ortopedycznych, rehabilitacyjnych i śr. pomocniczych, fakturowanie sprzedaży, analiza sprzedaży, wprowadzanie dokumentów do programu rozliczeniowego z NFZ, sporządzanie comiesięcznej dokumentacji rozliczeniowej z NFZ, sporządzanie umów i aneksów z odziałami NFZ, prowadzenie korespondencji spółki, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2015-07-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Strzyżenie damsko - męskie, koloryzacja, upięcia okolicznościowe. Zabiegi pielęgnacyjne, keratynowe prostowanie.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Łódź (łódzkie)
Obsługa stanowiska mięsno - wędliniarskiego.Do przyuczenia.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Wykonywanie czynności urzędniczo-biurowych w ramach zadań realizowanych przez Wydział Edukacji. Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Brzesko (małopolskie)
Uzupełnianie danych uczestników projektów w bazach; wsparcie kierownika działu w sporządzaniu umów, formularzy, dokumentacji projektowej; działania promocyjne (strona internetowa, media społecznościowe); sprawdzanie kompletności dokumentacji; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
Śląskie Centrum Reumatologii, Rehabilitacji i Zapobiegania Niepełnosprawności im. gen. J. Ziętka w Ustroniu Sp. z o.o. - 2019-04-02 - Ustroń (śląskie)
Pełna obsługa kasjersko-dysponencka klienta instytucji finansowej. Sprzedaż pożyczek, kredytów, ubezpieczeń.Obsługa rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych, wydawanie kart płatniczych. Zakładanie lokat. Obsługa stanowiska kasjerskiego.
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Ruda Śląska (śląskie)
prowadzenie spraw biurowych związanych z kwestiami budowlanymi i architektonicznymi, systematyczne podnoszenie kwalifikacji w zakresie zwiazanym z wykonywaniem określonych zadań
WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. L. RYDYGIERA W TORUNIU - 2018-07-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa interesantów, przyjmowanie i weryfikacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu teleinformatycznego, sporządzanie umów, sporządzanie decyzji, prowadzenie toku spraw, prowadzenie rejestrów, ksiąg i albumów, archiwizacja dokumentów.
Collegium Mazovia Innowacyjna Szkoła Wyższa - 2018-09-19 - Siedlce (mazowieckie)
- PROWADZENIE ZAJĘĆ JĘZYKOWYCH DLA DOROSŁYCH.- Wynagrodzenie: 35 zł brutto/godz. Praca na umowę zlecenie na okres 1 roku.- Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt wyłącznie e-mail: info (at) poliglotus.com.pl
Centrum Języków Obcych i Edukacji POLIGLOTUS Tomasz Górski - 2016-08-19 - Katowice (śląskie)
Sprawdzanie zgodności dokumentów magazynowych. Rozliczanie produkcji magazynowej.
AMS Metal Sp. z o.o. - 2016-09-12 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
wykonywanie sztukaterii na elewacji budynku
Usługi Ogólnobudowlane Zdzisław Dudek - 2016-07-22 - Górka Wąsoska (dolnośląskie)
1. Przestrzeganie przepisów i zasad BHP i p./poż.2. Używanie środków pracy zgodnie z ich przeznaczeniem 3. Praca zwiazana ze wznoszeniem budynków.4. Praca na terenie woj. pomorskiego
WROŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-24 - Leszno (pomorskie)
branża spożywcza, prowadzenie i sporządzanie dokumentacji w sklepie
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)