REFERENT DS.TECHNICZNYCH. Białogard oferta pracy Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS.TECHNICZNYCH.
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Praca w dziale techniczno-inwestycyjnym.Uzgadnianiedokumentacji technicznej ,wydawanie warunków itp.
Data publikacji: 2018-02-01
Lokalizacja: Białogard (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ustronie Miejskie 1, 78-200 Białogard, powiat: białogardzki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w dziale techniczno-inwestycyjnym.Uzgadnianiedokumentacji technicznej ,wydawanie warunków itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS.TECHNICZNYCH.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białogard
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: białogardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białogard
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali inżynierowie inżynierii środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Inżynieria Środowiska
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Praca w dziale techniczno-inwestycyjnym.Uzgadnianie dokumentacji technicznej,wydawanie warunków itp.Wykształcenie wyższe.Specjalność inżynieria środowiska.
Nazwa pracodawcy:
Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białogardzie
Adres pracodawcy:
Ustronie Miejskie 1, 78-200 Białogard, powiat: białogardzki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zarejestrowane-skierowanie z Urzędu Pracy.Kontakt telefoniczny-94 312 33 14
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: niezwłocznie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: białogardzki
Gmina pracodawcy: Białogard
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białogard
Ulica pracodawcy: Ustronie Miejskie
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Zabezpieczenie miasta w wodę.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białogardzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie inżynierii środowiska
Data dodania oferty pracy: 01.02.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakładanie i pielęgnowanie terenów zieleni; zakładanie i pielęgnacja trawników, kwietników, rabat oraz sadzenie, przesadzanie i pielęgnacja drzew, krzewów. Przygotowanie terenu, przycinanie, nawożenie, podlewanie i przesadzanie roślin; koszenie; wykonywanie zabiegów z zakresu ochrony roślin; usuwanie chwastów. Miejsce wykonywania pracy: Szymanów oraz każda miejscowość na terenie województwa dolnośląskiego i sąsiednich, w której pracodawca prowadzi lub będzie prowadził realizację zleceń.
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY Beata Golińska - 2017-07-12 - Korzeńsko (dolnośląskie)
Obsługa klientów firmy, obsługa sprzedaży, fakturowanie, zbieranie inf. o oczekiwaniach, potrzebach klientów i otoczenia firmy. Wdrażanie nowych produktów na rynek, rozwój ich sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, wstępna windykacja należności.
LASKOMEX PPHU - 2018-03-16 - Łódź (łódzkie)
1. Weryfikacja i wprowadzanie dokumentów do systemy księgowego,2. Sporządzanie deklaracji podatkowych, zestawień księgowych i analiz,3. Kontakt z urzędami administracji publicznej,4. Obsługa klientów biura,5. Samokształcenie i śledzenie bieżących zmian przepisów podatkowych,6. Wykonywanie dodatkowych zleceń wg potrzeb klientów
"BILANS" Biuro Rachunkowe ANNA MIĄSKOWSKA - 2016-12-12 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe, obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie wniosków
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Krzywda (lubelskie)
Kierowca samochodu dostawczegoMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: POLSKA
Anna Sidor Firma Handlowo-Usługowa SIDOR - 2017-11-13 - Dębica (podkarpackie)
- Poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji, utrzymywanie kontaktów z dostawcami, odbiorcami, przedstawicielami handlowymi, analiza cen i realizacja sprzedaży, prowadzenie zaopatrzenia w asortyment. - Wynagrodzenie: 2000-2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 8:00-16:00. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Kontakt telefoniczny (603-303-578) w godz.: 7:00-16:00 lub e-mail: rekrutacja (at) specjal.com.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "SPECJAŁ" Sp. z o.o. - 2017-08-28 - Katowice (śląskie)
wg stanowiska
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA Skład Jastrzębie - 2018-01-19 - Jastrzębie (opolskie)
- PROWADZENIE GOSPODARKI SPRZEDAŻY ZŁOMÓW (M.IN. FAKTUROWANIE, KOMPLETOWANIE DOKUMENTACJI)- KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW KOSZTOWYCH I ZAKUPOWYCH- UZGADNIANIE DOKUMENTACJI KSIĘGOWEJ Z EWIDENCJĄ VAT.- ZASTĘPSTWO INNYCH PRACOWNIKÓW W PRZYPADKU ICH NIEOBECNOŚCI, W TYM PROWADZENIE PŁATNOŚCI (ROZRACHUNKÓW)
Metkom Sp. z o.o. - 2017-10-23 - Pogwizdów Nowy (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu, obliczanie zobowiązań podatkowych klientów kancelarii.
WET Kancelaria Doradztwa Podatkowego - 2018-08-27 - Zgierz (łódzkie)
- Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Wprowadzanie danych do systemu, obsługa programu PŁATNIK. Przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników. Meldunki GUS. Odpisywanie na pisma Urzędowe. Nadawanie ogłoszeń o pracę. Sporządzanie dokumentu PIT-11. Wykonywanie poleceń przełożonych.- Wynagrodzenie: 1950 do 2350 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo do styczeń/marzec 2016 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe (kierunek np. Zarządzanie Zasobami Ludzkimi). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku w dziale kadr. Wymagana znajomość przepisów dotyczących prawa pracy. Praktyczna znajomość Ms Office. Wymagana rzetelność w wykonywaniu zadań. Wymagana umiejętność obsługi programu PŁATNIK. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: broda (at) dako-pt.com
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ / ARARAT SP. Z O.O. - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)
Prace pomocnicze administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Stare Babice (mazowieckie)
sprzedaż produktów i usług bakowych
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Miedźna (śląskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Kraków (małopolskie)
Praca w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności,
Zakład Karny w Dublinach - 2016-06-13 - Dubliny (warmińsko-mazurskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- wprowadzanie danych do systemów komputerowych,- przyjmowanie deklaracji i informacji podatkowych,- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- obsługa interesantów (np. pomoc przy wydawaniu zaświadczeń),- przygotowywanie dokumwentacji do odbioru nadpłat w kasie zastepczej Urzędu,- kontakt z intersantem zewnętrznym,- pomoc pracownikom działu w sprawach administracyjno-biurowych,- archiwizowanie dokumentów,- obsługa urządzeń biurowych,- inne zlecone prace przez przełożonego w ramach stanowiska.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Zgierz (łódzkie)
przyjmowanie zamówień od klientów, wystawianie faktur, sporządzanie specyfikacji magazynowych
Ambi Zakład Produkcji Spożywczej Marek Karkut i Wspólnicy Sp. Jawna - 2017-12-01 - Bytom (śląskie)
prace związane z budową
GREG-BUD Kozieł Grzegorz - 2018-08-06 - Wincentów (świętokrzyskie)
Praca biurowa przy komputerze, wymagająca znaj. j. miemieckiego w stopniu sredniozaawansowanym
MATEX Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Starczanowo (wielkopolskie)
prace związane z leśnictwem
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH GRZEŚ - GRZEGORZ KĘDZIERSKI - 2017-09-07 - Szpetal Górny (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedarz części i akcesoriów samochodowych,, wykładanie towaru na regały, obsługa komputera, kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Prudnik (opolskie)
Nadzór i kontrola prac w kołtłowni.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2018-07-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Pomocnik piekarza
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z progamem stażu. Oferta przeznaczona dla osób poniżej 30 roku życia z ustalonym drugim profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej obsługiwanych firm, obsługa programów kadrowych i płacowych
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Będzin (śląskie)
OBOWIĄZKI:Do obowiązków na stanowisku pracy należy w szczególności:1. Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawie o przyznanie świadczenia dobry start.2. Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu świadczenia dobry start.3. Udzielanie informacji dotyczących prawa do otrzymania świadczenia dobry start.4. Współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznawania prawa do świadczenia dobry start.5. Przygotowywanie informacji o przyznaniu świadczenia dobry start oraz decyzji administracyjnych w przypadku odmowy lub rozstrzygnięć w sprawie nienależnie pobranego świadczenia dobry start.6. Generowanie z systemu informatycznego list wypłat, zgłaszanie zapotrzebowania na środki finansowe.7. Prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń dobry start.8. Tworzenie bieżących aktualizacji wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń dobry start.9. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie realizacji zadania.10. Prowadzenie innych spraw wynikających z rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu Dobry start.WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:1. Praca w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białych Błotach (budynek posiada windę).2. Praca jednozmianowa.3. Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym.4. Stanowisko nie jest specjalnie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.W miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia o naborze GOPS Białe Błota osiągnął wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, który wynosi co najmniej 6%.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-06-24 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Realizacja spotkań umawianych przez dział CALL CENTER (cv na adres e-mail: rekrutacja.wadowice (at) interia.pl). Praca na terenie Wadowic i okolic. Wynagrodzenie 2500 zł brutto. Praca w godz. 8-16.
Progress Active Sp. z.o.o - 2016-08-05 - Wadowice (małopolskie)
przewóz towarów na terenie kraju
Usługi Transportowe "TRANSRAF" Rafał Siemiński - 2016-07-12 - Marzęcino (pomorskie)
obsługa maszyn, monitorowanie pracy maszyny, obsługa i załadunek taśm transportowych
SOFIDEL POLAND Sp. z o.o. - 2017-05-31 - Ciechanów (mazowieckie)