REFERENT DS. TECHNICZNYCH Bełżyce oferta pracy SPOMASZ BEŁŻYCE S.A.

Stanowisko: REFERENT DS. TECHNICZNYCH

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: projektowanie i konstruowanie maszyn i oprzyrządowania, opracowywanie dokumentacji technicznej

Data publikacji: 2017-07-04

Lokalizacja: Bełżyce (lubelskie)

Pracodawca: SPOMASZ BEŁŻYCE S.A.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
FABRYCZNA 2, 24-200 Bełżyce, powiat: lubelski, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
projektowanie i konstruowanie maszyn i oprzyrządowania, opracowywanie dokumentacji technicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: REFERENT DS. TECHNICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bełżyce

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubelski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bełżyce

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inżynier mechanik - technologia mechaniczna

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inżynier mechanik - maszyny i urządzenia przemysłowe

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), mechaniczne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), techniczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: CAD PROJEKT

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
projektowanie i konstruowanie maszyn i oprzyrządowania, opracowywanie dokumentacji technicznej

Nazwa pracodawcy: SPOMASZ BEŁŻYCE S.A.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

Adres pracodawcy:
FABRYCZNA 2, 24-200 Bełżyce, powiat: lubelski, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
projektowanie i konstruowanie maszyn i oprzyrządowania, opracowywanie dokumentacji technicznejKontakt telefoniczny lub e-mail

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: lubelski

Gmina pracodawcy: Bełżyce

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bełżyce

Adres strony pracodawcy: www.spomasz-belzyce.com.pl

Ulica pracodawcy: FABRYCZNA

Numer budynku pracodawcy: 2

Profil działalności pracodawcy:
produkcja maszyn i urządzeń dla przemysłu spożywczego

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier mechanik - technologia mechaniczna

Data dodania oferty pracy: 05.07.2017

Oferta pracy ważna do: 04.08.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWYCH - od 2 100 PLN

wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Konopki (mazowieckie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

prowadzenie dokumentacji, obsługa klienta, koordynacja działań SPP, obsługa szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Bełchatów (łódzkie)

REFERENT - od 2 100 PLN

praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Puck (pomorskie)

REFERENT DS. SZKOLEŃ I OBSŁUGI KLIENTA - do 2 000 PLN

I. Obsługa klienta, w tym: pobieranie i odpowiednieprzechowywanie danych osobowych i sprzedaż usług.II. Tworzenie projektów oraz planów realizacji usług.Udział w organizowaniu szkoleń oraz rozpoczynaniukursów. Przechowywanie, porządkowanie iwyszukiwanie informacji związanych z prowadzonądziałalnością i kursami. III. Zarządzanieinformacjami i kontaktami z klientamiinstytucjonalnymi. IV. Obsługa programu dofakturowania i sprzedaży, w tym praca przy użyciudanych liczbowych oraz finansowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Legnica (dolnośląskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH I KADR - od 2 000 PLN

czynności administracyjno-kadrowe- oferta skierowana również do osób posiadających orzeczenie o stopniu niepsełnosprawności
AJG SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA SP. Z O.O. - 2017-09-15 - Zgierz (łódzkie)

OGRODNIK-KONSERWATOR - od 1 850 PLN

PRACE ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM TRAWNIKÓW KOSZENIE, NAWOŻENIE. PRACE ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM KRZEWÓW, BYLIN, PRACE PORZĄDKOWE NA TERENIE POSESJI, PRACE KONSERWATORSKIE
Kinga Tkacz Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe KINGA-SERWIS - 2016-09-19 - Polkowice (dolnośląskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACJI - od 2 000 PLN

-prowadzenie biura na budowie-obieg korespondencji-organizacja przepustek itp.-prowadzenie baz, zestawień itp.
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

prace kancelaryjne, prowadzenie rejestrów, przygotowywanie pism do wysyłki, zakładanie teczek, obsługa klientów, przygotowywanie pism do wysyłki i archiwizacji, obsługa faxu, kseero, komputera, udzielanie informacji klientom
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Pszczyna (śląskie)

REFERENT DS. SPRZEDAŻY - 2 000 - 3 000 PLN

Poszukiwanie nowych odbiorców oraz utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi odbiorcami i kamienia. Tworzenie bazy danych odbiorców. Obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej.
Patrycja Hałdys Kamień Dolnośląski - 2016-11-14 - Damianowo (dolnośląskie)

REFERENT DS. KONTROLI JAKOŚCI - do 2 000 PLN

Kontrola jakości wyrobów, wdrażanie procesów ISO
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2016-12-20 - Chorzów (śląskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWYCH - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : min.średnie, min. 6-cio miesięczna praktyka w zawodzie; umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: wprowadzanie danych księgowych, księgowanie dok. źródłowych, klasyfikowanie kosztów, sporządzanie deklaracji podatkowych, układanie oraz numerowanie dokumentów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Gliwice (śląskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - od 2 100 PLN

Obsługa klienta, przymowanie zleceń, rozliczanie zleceń.
INDECO WYBRZEŻE Dariusz Manikowski - 2018-03-16 - Gdynia (pomorskie)

REFERENT - do 2 100 PLN

Prowadzenie dokumentacji handlowej - prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

REFERENT - 1 017,4 PLN

I. Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy- przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP o p.poż.- zapoznanie się z regulaminem pracy- instruktaż stanowiskowy- zapoznanie się z przepisami obowiązującymi w szkole (kontrola zarządcza)II. Obsługa sekretariatu- prowadzenie kancelarii szkolnej w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt- przyjmowanie korespondencji zgodnie z zasadami obiegu dokumentów w szkole- rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną - wpisanie do dziennika korespondencyjnego- przepisywanie, adresowanie i wysłanie korespondencji- przygotowanie korespondencji do wysłania- przestrzeganie obiegu dokumentów - obsługa urządzeń biurowych w tym: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka III. Obsługa interesantów- przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji- odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym- kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników jednostki- łączenie rozmów wychodzących- wysłanie i odbieranie faxuIV. Sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji, prace kancelaryjne - sporządzanie pism w programie WORD- sporządzanie zestawień, sprawozdań, tabel w programie EXCEL- wyszukiwanie potrzebnych informacji w InternecieRodzaj umiejętności jakie nabędzie osoba bezrobotna po zrealizowaniu Programu stażu:- obsługa sekretariatu- obsługa gości i interesantów dyrektora- obsługa centrali telefonicznej- obsługa urządzeń biurowych: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka- sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji, prace kancelaryjne
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Chwaszczyno (pomorskie)

REFERENT DS. SPRZEDAŻY (OS. NIEPEŁNOSPRAWNA) - od 2 000 PLN

Obsługa klientów spółki, pozyskiwanie nowych kontrahentów w branży części do klimatyzacji samochodowej.
LASER sp. z o.o. Sp.k. ZPCh - 2017-05-09 - Łódź (łódzkie)

OGRODNIK TERENÓW ZIELENI - od 1 850 PLN

Prace przy zieleni na terenie miasta oraz obiektów MOSiR
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - 997,4 PLN

Prace administracyjno-biurowe, rozliczanie zakupów, prowadzenie postępowania udzielania zamówień publicznych, prowadzenie kart drogowych
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Łomianki (mazowieckie)

MONTER OCIEPLEŃ BUDYNKÓW - od 12 PLN

Praca w Krakowie, zapewniony dwóz z Myślenic. MIle widziane osoby z doświadczeniem zawodowym, pracodawca oferuje przyuczenie dla osób, które pracowały już w budownictwie.
F.H.B. RAKSO Paweł Wilk - 2016-06-07 - Myślenice (małopolskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ TECHNOLOGICZNYCH - od 2 600 PLN

- zapewnianie ciągłości produkcji- obsługa linii pakująco - mieszającej- mycie linii technologicznej- przygotowywanie opakowań do produkcji- prowadzenie dokumentacji produkcyjnej- przestrzeganie zasad BHP- dbanie o terminowe, ilościowe i jakościowe realizowanie produkcji
kontakt przez OHP - 2017-03-15 - Opole (opolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Sprzedaż produktów, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Rybnik (śląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 1 900 PLN

ROBOTY BUDOWLANE
kontakt przez OHP - 2016-07-29 - Reda (pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ BEZ LICENCJI - od 2 000 PLN

Praca w godzinach 17.00-06.00
Inwestycje Mariusz Wójcicki - 2017-02-17 - Opole (opolskie)

REFERENT DZIAŁU KADROWO-ORGANIZACYJNEGO - do 2 000 PLN

obsługa sekretariatu
Zakład Karny w Garbalinie - 2016-11-17 - Garbalin (łódzkie)

POMOC OPIEKUNKI DZIECIĘCEJ - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Zielona Góra (lubuskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - 2 000 - 2 200 PLN

/ Szczegółowe informacje na stronie BIP pracodawcy: www.biuletyn.abip.pl/dpzacisze / Ogłoszenie nr DK/1/2017 Katowice, dnia 20.02.2017r. Dyrektor Domu Pomocy SpołecznejZacisze w Katowicach 40-695 Katowice ul. Traktorzystów 42 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Referent ds. księgowości. - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. Prowadzenie księgowości materiałowej w systemie komputerowym.2. Księgowanie przychodów na podstawie dowodów " PZ ".3. Księgowanie rozchodów magazynowych na podstawie: zleceń wydania żywności, dowodów WZ.4. Uzgadnianie stanów ilościowych i wartościowych magazynów ze stanem kont księgowości finansowej (syntetyki) oraz z kartoteką magazynową jeden raz w miesiącu na ostatni dzień miesiąca.5. Kompletowanie, segregowania dowodów księgowych.6. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz kartotek środków niskocennych w systemie komputerowym.7. Prowadzenie kartotek do środków trwałych.8. Uzgadnianie stanów ksiąg inwentarzowych ze stanem kont księgowości finansowej na ostatni dzień miesiąca.9. Opisywanie składników majątkowych numerami inwentarzowymi.10. Sporządzania sprawozdań z korzystania składnikami majątkowymi.11. Zastępstwo kasjera.- Stanowisko Pracy: w pomieszczeniach biurowych ulokowanych na parterze, wyposażonych w komputer, drukarkę.- Wynagrodzenie: 2000-2200 zł/brutto (w tym dodatek stażowy oraz premia regulaminowa). Praca na umowę o pracę na zastępstwo na min. 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od poniedziałku do piątku: 7:00-15:00.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "ZACISZE" - 2017-02-21 - Katowice (śląskie)

WOŹNA - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Sulechów (lubuskie)

REFERENT/SPECJALISTA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI I FINANSÓW - do 3 000 PLN

Obsługa ksiegowo-finansowa Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczegolności z Ustawą o rachunkowosci i innymi przepisami finansowymi , ubezpieczeniowymi oraz skarbowymi;Obsługa płacowa Spółki;Sporządzanie analiz finansowo-księgowych, sprawozdań oraz raportów na potrzeby podmiotów zewnętrznych oraz Zarządu. Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą e-mail. Do dokumentów należy dołączyć: Podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko objęte naborem, kopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie i wykształcenie, kwestionariusz osobowy ( do pobrania ze stronie internetowej www.ekosystem.wroc.pl) lub w wersji papierowej w Ekosystem Sp. z o.o. pok. 111.Oferta znajduje się w sali: E
Ekosystem Sp. z o.o. - 2016-05-31 - Wrocław (dolnośląskie)

REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJMOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO - od 2 100 PLN

-pozyskiwanie nowych klientów-kontakt z kontrahentami (zbieranie zamówień)-wypełnianie dokumentów-tworzenie ofert handlowych-analiza rynku
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2018-05-10 - Rogoźno (wielkopolskie)


Wybierz powiat