REFERENT DS. OBSŁUGI KANCELARYJNO - BIUROWEJ W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Racibórz oferta pracy Urząd Miasta Racibórz


Największy wybór odzieży

Stanowisko: REFERENT DS. OBSŁUGI KANCELARYJNO - BIUROWEJ W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy lubwykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo b)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: ustawy o samorządzie gminnym; Instrukcji Kancelaryjnej stanowiącej załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; Kodeksu Postępowania Administracyjnego Dział I i Dział VIII; ustawy o gospodarce nieruchomościami ( Dział II Rozdział 1, 3, 4 i 8 do art. 76).II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 100%2)praca w kontakcie z klientem3)praca przy komputerze4)pełny wymiar czasu pracy5)zatrudnienie od 01.06.2017 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu kwietniu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie obiegu dokumentów;2)przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy według dyspozycji Naczelnika;3)przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta;4)przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą;5)obsługa interesantów Wydziału;6)dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział;7)pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie systemu obiegu dokumentów, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych;8)zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania.

Data publikacji: 2017-05-12

Lokalizacja: Racibórz (śląskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Racibórz

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy lubwykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo b)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: ustawy o samorządzie gminnym; Instrukcji Kancelaryjnej stanowiącej załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; Kodeksu Postępowania Administracyjnego Dział I i Dział VIII; ustawy o gospodarce nieruchomościami ( Dział II Rozdział 1, 3, 4 i 8 do art. 76).II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 100%2)praca w kontakcie z klientem3)praca przy komputerze4)pełny wymiar czasu pracy5)zatrudnienie od 01.06.2017 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu kwietniu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie obiegu dokumentów;2)przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy według dyspozycji Naczelnika;3)przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta;4)przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą;5)obsługa interesantów Wydziału;6)dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział;7)pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie systemu obiegu dokumentów, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych;8)zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. OBSŁUGI KANCELARYJNO - BIUROWEJ W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik administracji*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Racibórz

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Adres pracodawcy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego2.kwestionariusz osobowy,3.kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje,4.kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy,5.oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych i nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,6.oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 902)7.oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,8.oświadczenie kandydata że posiada nieposzlakowaną opinię,9.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Druki oświadczeń i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I obejmować będzie test z wiedzy ogólnej z zakresu ustaw wymienionych w pkt.2a. Etap II obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko referenta ds. obsługi kancelaryjno biurowej w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 26.05.2017 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu). Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2016 r. poz. 902) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75-50-663.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: raciborski

Gmina pracodawcy: Racibórz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Racibórz

Adres strony pracodawcy: www.bipraciborz.pl

Ulica pracodawcy: Batorego

Numer budynku pracodawcy: 6

Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*

Data dodania oferty pracy: 15.05.2017

Oferta pracy ważna do: 26.05.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

POKOJOWA - od 13,7 PLN

sprzątanie pokoi hotelowych i hotelowych stref ogólnodostęnych, obsługa gości hotelowych z krajów WNP, wypełnianie funkcji koordynatora pomiędzy personelem sprzątającym z Ukrainy, a kierownictwem pracodawcy użytkownika, praca na terenie województwa śląskiego
DRYPS SERVICE SPÓŁKA ZO.O - 2018-02-09 - Sosnowiec (śląskie)

REFERENT BANKOWOŚCI - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe: ekonomia, bankowość, prawo, administracja, prawo jazdy kat. B mile widziane; miejsce pracy: Gliwice-Łabedy
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Pyskowice (śląskie)

REFERENT EKONOMICZNY - 2 000 - 2 500 PLN

wystawianie dokumentów sprzedaży, przygotowywanie dokumentów wysyłkowych zgodnie z wytycznymi klienta, uzupełnianie raportów bieżących niezgodności pomiędzy stanem księgowym a faktycznym
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Jędrzejów (świętokrzyskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH I KSIĘGOWYCH - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-15
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" - 2017-08-02 - Kępice (pomorskie)

REFERENT + ST POWER DZ. INF. NAUK. - 997,4 PLN

- Obsł. admin. Działu: (redagowanie pism wew. i zew. w tym urzędowych), prowadz. rej. bieżącej korespond. wew. i zew. Działu, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z dziennikiem korespondnecyjnym, wysyłanie korespond. e-mali,- bieżące sledzenie stron www. zawierających ważne dla środowiska naukowego informacje, szczególnie stronę MNiSW, MZ,- praca z aktami prawnymi,- prowadz. dziennika wynajmu sal dydaktycznych,- prowadz. i aktual. kalendarza,- aktualizacja danych instytucjonalnych w bazie OPI,- pomoc w pracach Dz. zwiąanych z działalnością stat. Instytutut,- pomoc w pracach związanych z dokument. związaną ze stażami i specjalizacjami.
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Łódź (łódzkie)

REFERENT - 1 017,4 PLN

wpisywanie poczty do rejestrów oraz dzienników podawczych - pomoc w prowadzeniu sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Stare Babice (mazowieckie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - do 2 000 PLN

Wykształcenie wyższe, spec.: administracja/ rachunkowość; zakres obowiązków: prace biurowe, wystawianie i wprowadzanie faktur; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
VEROCARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-07 - Gliwice (śląskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWO ADMINISTRACYJNYCH - od 2 000 PLN

dobra znajomość obsługi komputera, dobra znajomość urządzeń biurowych, umiejętność redagowania korespondencji, znajomość w zakresie archiwizowania dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej, znajomość obsługi systemu QNT, znajomość w zakresie prowadzenia dokumentacji finansowej, mile widziane praktyczne doświadczenie w zakresie procesów administracyjno - biurowych
kontakt przez OHP - 2016-07-14 - Namysłów (opolskie)

REFERENT - do 2 100 PLN

Wprowadzenie kart zdarzeń drogowych oraz danych do systemówprzygotowywanie odpowiedzi dla uprawnionych osób i instytucji w sprawie zaistniałych zdarzeń drogowychwprowadzanie kart informacyjnych z orzeczeniami sadów w sprawie kierujących pojazdamiwykonywanie statystyki Wydziału Ruchu Drogowego oraz przygotowywanie informacji dla innych uprawnionych organówwykonywanie projektów okresowych analiz stanu bezpieczeństwa w ruchu drogowymprzygotowywanie miesięcznych informacji o stanie bezpieczeństwa w ruchu drogowymsprawdzanie danych w systemach informatycznych zgodnie z posiadanymi uprawnieniamiInne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwaW ofercie proszę podać adres e-mail, będzie on służył do korespondencji zwrotnej. Oferty, które nie będą spełniały wymogów formalnych, nie kompletne oraz złożone po terminie, nie będą rozpatrywane. Oświadczenia musza być podpisane własnoręcznie. Złożone dokumenty nie będą zwracane. Zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do udziału w kolejnych etapach rekrutacji e-mailowo.Wynagrodzenie ok. 2100 zł. brutto.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie administracyjnedoświadczenie zawodowe/staż pracyPozostałe wymagania niezbędne:Posiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W IŁAWIE - 2018-05-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)

REFERENT DS ADMINISTRACYJNYCH - 997,4 PLN

prowadzenie rejestrów korespondencji, pomoc w przygotowywaniu prezentacji, prowadzenie rejestrów, pomoc w komunikacji z mediami
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

REFERENT - od 1 850 PLN

referent
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - 997,4 PLN

Przygotowywanie pomieszczeń (posprzątanie, oklejenie taśmą, nakrycie folią), czyszczenie i gruntowanie podłoży, wykonywanie robót malarskich, wykończeniowych robót murarskich, tynkarskich, układanie końcowych warstw podłogowych, zamiatanie i mycie pomieszczenia, konserwacja maszyn i narzędzi wykorzystywanych do prac związanych z wykańczaniem wnętrz.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Podleszany (podkarpackie)

POZOSTALI ŚLUSARZE I POKREWNI - od 2 010 PLN

Prace ślusarskie
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Orneta (warmińsko-mazurskie)

KRAWCOWA - od 2 100 PLN

Szycie odzieży, odszywanie wzorów, lamowanie, wszywanie zamków, szycie ozdobne, prasowanie odzieży, podszywanie odzieży, szycie dziurek.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Piła (wielkopolskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - 997,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Kłodzko (dolnośląskie)

ROBOTNIK LEŚNY - 997,4 PLN

sadzenie sadzonek na powierzchniach do odnowień, pielęgnowanie gleby, przesadzanie młodników, ubijanie palików wokół drzewek,
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Ostrowy nad Okszą (śląskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 1 017,4 PLN

Pomoc w pracach biurowych, przyjmowanie korespondencji, prowadzenie ewidencji uczniów, zamawianie artykułów biurowych oraz dydaktycznych.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)

REFERENT BIUROWY - 997,4 PLN

redagowanie pismwystawianie dokumentów rozchodów, fakturobsługa urządzeń biurowycharchizowanie dokumnetów
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Obsługa klienta, opraca w godz. 9-17/12-20. Dodatkowo do wynagrodzenia premia uznaniowa
FABRYKA MEBLI "BODZIO" - 2017-03-20 - Opole (opolskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - 997,4 PLN

obsługa sekretariatu firmy, kontakt z klientami, przygotowanie spotkań, kontrola zaopatrzenia biura w artykuły biurowe, wsparcie działu księgowo-kadrowego, obsługa centrali tel., przyjmowanie oraz wysyłanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Wyry (śląskie)

REFERENT W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W SĘPÓLNIE KRAJEŃSKIM(NR 0977) - od 2 200 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników,prowadzenie rozliczeń z płatnikami składek:sporządzanie wezwań do zapłaty i upomnień do dłużników,wystawianie tytułów egzekucyjnych w stosunku do dłużników w celu przymusowego dochodzenia należności KRUS,zabezpieczenia hipotek,sporządzanie zestawień do urzędów skarbowych,wydawanie osobom objętym ubezpieczeniem oraz wyłączonym z ubezpieczenia zaświadczeń dotyczących okresów ubezpieczenia i wysokości opłacanych składek oraz wystawianie poświadczeń o okresach podlegania i wysokości opłacanych składek,dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych,obsługa stanowiska informacji,przyjmowanie i rejestrowanie wpływającej korespondencji dotyczącej podlegania ubezpieczeniu, rozliczeń i dochodzenia należności z tytułu składek, zgłoszeń oraz wniosków o objęcie ubezpieczeniem społecznym,sporządzanie decyzji w sprawach:podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników, a także wysokości należności z tytułu składek na ubezpieczenie,zmiany warunków ubezpieczenia,przyznawania prawa do finansowania z budżetu państwa składek na ubezpieczenie emerytalno-rentowe.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny brak windy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-02-14 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 000 PLN

Praca w charakterze sprzedawcy, obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towarów, przyjmowanie dostaw itd.
DELIKATESY PRIMO S.C. - 2017-03-14 - Brzeziny (łódzkie)

REFERENT-STAŻ - 997,4 PLN

Sporządzanie dokumentów aplikacyjnych o dotacje unijne, obsługa klienów biura, obsługa programów MS Office.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

REFERENT DS ADMINISTRACYJNYCH( STAŻ RM 30-50) - 997,4 PLN

staż 30-50 FP RMobsługa w zakresie biurowym i kancelaryjnym, segregacja, ewidencjonowanie i tworzenie zbiorów dokumentacji, zarzadzanie korespondencja biurową, wykonywanie innych czynności administracyjno- biurowych
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

MISTRZ PRODUKCJI - od 2 680 PLN

nadzór produkcyjny
EVRAFISH sp. z o.o. - 2018-01-04 - Brusy (pomorskie)

SPEDYTOR - 997,4 PLN

zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Olkusz (małopolskie)

REFERENT(NR 4696) - od 2 300 PLN

· Terminowa i sprawna obsługa zajęć egzekucyjnych zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami · Obsługa uchyleń, aktualizacji i innych pism wpływających do organów egzekucyjnych · Obsługa telefoniczna i mailowa w zakresie obsługi zajęć egzekucyjnych
BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - 997,4 PLN

Ksero dokumentów. Sporządzanie wykazów, zestawień i innych materiałów do komórki org. Sporządzanie projektów pism, uchwał, umów, porozumień.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Płock (mazowieckie)

REFERENT DS.TECHNICZNYCH. - od 2 500 PLN

Praca w dziale techniczno-inwestycyjnym.Uzgadnianiedokumentacji technicznej ,wydawanie warunków itp.
Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. - 2018-02-01 - Białogard (zachodniopomorskie)