REFERENT DS. KONTROLI PODATKOWEJ W SAMODZIELNYM REFERACIE KONTROLI PODATKOWEJ Kołobrzeg oferta pracy Urząd Skarbowy w Kołobrzegu

Stanowisko: REFERENT DS. KONTROLI PODATKOWEJ W SAMODZIELNYM REFERACIE KONTROLI PODATKOWEJ

Wynagrodzenie: od 2 280,46 PLN

Zakres obowiązków: - przeprowadzanie kontroli wymaga bardzo dobrej znajomości przepisów prawa podatkowego, a praca ma charakter złożony,- pracownik zajmujący stanowisko samodzielnie wybiera metodę kontroli oraz dokumenty do kontroli,- zagrożenie korupcją.Kontakty zewnętrzne:- z kontrolowanymi lub ich przedstawicielami w celu weryfikacji kontrolowanych zdarzeń gospodarczych,- z pracownikami innych organów kontroli(innych urzędów skarbowych, urzędu kontroli skarbowej) lub organów ścigania( policja, straż graniczna).Praca w godz. 8-18. Więcej informacji na temat oferty pracy oraz wymaganych dokumentów na stronie BIP www.kprm.gov.pl w zakładce ogłoszenia. Dokumenty należy składać do dnia 07.02.2016 r. w Izbie Skarbowej Roosevelta 1,2, 70-525 w Szczecinie, kancelaria p. 028 z dopiskiem: referent ds. kontroli podatkowej - US w Kołobrzegu, nr ogłoszenia 177227

Data publikacji: 2016-02-04

Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Urząd Skarbowy w Kołobrzegu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Armii Krajowej 2, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- przeprowadzanie kontroli wymaga bardzo dobrej znajomości przepisów prawa podatkowego, a praca ma charakter złożony,- pracownik zajmujący stanowisko samodzielnie wybiera metodę kontroli oraz dokumenty do kontroli,- zagrożenie korupcją.Kontakty zewnętrzne:- z kontrolowanymi lub ich przedstawicielami w celu weryfikacji kontrolowanych zdarzeń gospodarczych,- z pracownikami innych organów kontroli(innych urzędów skarbowych, urzędu kontroli skarbowej) lub organów ścigania( policja, straż graniczna).Praca w godz. 8-18. Więcej informacji na temat oferty pracy oraz wymaganych dokumentów na stronie BIP www.kprm.gov.pl w zakładce ogłoszenia. Dokumenty należy składać do dnia 07.02.2016 r. w Izbie Skarbowej Roosevelta 1,2, 70-525 w Szczecinie, kancelaria p. 028 z dopiskiem: referent ds. kontroli podatkowej - US w Kołobrzegu, nr ogłoszenia 177227

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 280,46 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca w godz. 8-18. Więcej informacji na temat oferty pracy oraz wymaganych dokumentów na stronie BIP www.kprm.gov.pl w zakładce ogłoszenia. Dokumenty należy składać do dnia 07.02.2016 r. w Izbie Skarbowej Roosevelta 1,2, 70-525 w Szczecinie, kancelaria p. 028 z dopiskiem: referent ds. kontroli podatkowej - US w Kołobrzegu, nr ogłoszenia 177227

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. KONTROLI PODATKOWEJ W SAMODZIELNYM REFERACIE KONTROLI PODATKOWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali urzędnicy do spraw podatków

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 280,46 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: zdolność analitycznego myślenia

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość prawa podatkowego

Nazwa pracodawcy: Urząd Skarbowy w Kołobrzegu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Adres pracodawcy:
Roosevelta 1,2, 70-525 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys i list motywacyjny oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiegoInne dokumenty i oświadczenia: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówTermin składania dokumentów: 07-02-2016 Miejsce składania dokumentów: Izba Skarbowa Roosevelta 1,2 70-525 Szczecin Izba Skarbowa Roosevelta 1,2 70-525 Szczecin kancelaria p.028 ( z dopiskiem referent ds. kontroli podatkowej - US w Kołobrzegu, nr ogłoszenia 177227).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Szczecin

Gmina pracodawcy: Szczecin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Szczecin

Ulica pracodawcy: Roosevelta

Numer budynku pracodawcy: 1,2

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali urzędnicy do spraw podatków

Data dodania oferty pracy: 04.02.2016

Oferta pracy ważna do: 07.02.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 04.02.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 04.02.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT - 997,4 PLN

Przygotowywanie akt personalnych żołnierzy do archiwum wojskowego.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Płock (mazowieckie)

REFERENT - do 2 300 PLN

a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,e)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,f)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,g)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych, h)sporządzanie sprawozdań,i)wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,j)prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,k)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat,tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-01-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

REFERENT BIUROWY - do 1 850 PLN

obsługa programów księgowych, kserokopiarki,przyjmowanie od lokatorów zgłoszeń o awariach, przygotowywanie poczty,rejestracja pism przychodzących i wychodzących, zastepstwo innych pracowników przebywających na urlopie, wykonywanie poleceń przełożonego.
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Górowo Iławeckie (warmińsko-mazurskie)

HANDLOWIEC - od 2 100 PLN

organizowanie sieci sprzedaży, także w Chinach, analizowanie rynku, sporządzanie umów i zamówień towarowych, zamawianie towaru w języku chińskim, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

REFERENT ADMINISTRACYJNO BIUROWY - od 2 400 PLN

- praca w biurze rachunkowym,- weryfikacja zgodności danych z ewidencji z dokumentacją źródłową
ALO-2 SP.Z O.O - 2018-08-24 - Kobylniki (wielkopolskie)

MONTER INSTALACJI INTELIGENTNYCH - od 2 150 PLN

montaż elektrycznych instalacji inteligentnych, konserwacja i serwis elektrycznych instalacji inteligentnychPRACA TEREN POLSKI
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Świlcza (podkarpackie)

REFERENT DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ FŚW - od 2 000 PLN

wystawianie dokumntów magazynowych: przyjmowanie , wystawianie faktur zakupu WNT, wykonywanie wycen towaru w Excel, kontrola obrotu opakowaniami zwrotnymi, nadzór nad poprawnością danych w systemie magazynowym, inne czynności zlecone przez przełożonegow pierwszej kolejności przesłać cv na e-mail, po 10.04.2017r. kontakt telfoniczny: 692 996 313
Grajewscy Sp. Jawna - 2017-04-07 - Świebodzice (dolnośląskie)

REFERENT DS. ZBYTU-ODCZYTYWACZ WODOMIERZY(PO STAŻU) - od 2 100 PLN

obsluga programu kom -księgowego, sporządzanie umów na dosatwy wody i odporwadzania ścieków,wystawianie FV za wode i ścieki, odczytywanie wodomierzy, wysatwianie upomnieńerta stanowi realizację zobowiązania pracodawcy do zatrudnienia osoby po stażu. W pierwszej kolejności zostanie skierowana osoba odbywająca staż u tego pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Szubin (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)

REFERENT DS OBSŁUGI ZESPOŁU DS ORZECZENIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI - 2 100 - 2 950 PLN

Wydawanie orzeczeń o niepełnosprawności, legitymacji oraz kart parkingowych.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bytowie - 2018-05-18 - Bytów (pomorskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - od 2 100 PLN

- obsługa sekretariatu- prowadzenie korespondencji- nadzór na obiegiem dokumentów- obsługa urządzeń biurowych- archiwizacja dokumentów
NORIS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. - 2018-01-24 - Drawski Młyn (wielkopolskie)

REFERENT DS. ROZLICZEŃ - od 2 000 PLN

przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, redagowanie zleceń w programie,nadzór nad realizacją zleceń, praca w godz. 7-15 lub 9-17 lub 5-13.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2016-06-16 - Węgry (opolskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY NA PRODUKCJI - do 13,7 PLN

czynności pomocnicze na produkcji, branża spożywcza, miejsce wykonywania pracy woj. opolskie, teren całego kraju
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 6 000 PLN

Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Kraków (małopolskie)

REFERENT - 997,4 PLN

prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

FRYZJER - od 1 850 PLN

praca w salonie fryzjerskim
Salon Fryzjerski "Anita" - 2016-06-27 - Cewice (pomorskie)

SPAWACZ 135MAG, 141 TIG, 111 - od 3 500 PLN

Zatrudnimy spawaczy metodami 135MAG,141TIG,Elektroda 111 ( najlepiej wszystkie razem). Doświadczenie w wykonywanym zawodzie minimum 5 lat. Warunkiem będzie pozytywne wykonanie próbek. Więcej informacji na temat pracy na rozmowie. Wynagrodzenie 3500 zł brutto - do uzgodnienia. Aktualne CV prosimy przesyłać na adres e-mail: praca (at) comstal.com.pl z wybranymi osobami skontaktujemy się.
PPUH Comstal Gołąb Adam - 2016-12-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SADOWNIK - 997,4 PLN

prace w sadzie
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Lipno (mazowieckie)

REFERENT - 997,4 PLN

Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNY - od 2 008 PLN

Prowadzenie sekretariatu szkoły, obsługa biurowa uczniów, rodziców, nauczycieli oraz istytucji. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Wymagania: wykształcenie średnie - biurowe, spaż pracy powyżej 2 lata, prawo jazdy kat. B.
Szkoła Podstawowa im. płk Stanisława Dąbka w Sychowie - 2016-10-05 - Sychowo (pomorskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

prace księgowe (rozrachunki, kontrola dokumentów, archiwizacja)
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Balice (małopolskie)

REFERENT W BIURZE SPRZEDAŻY - od 2 300 PLN

Przyjmowanie i rejestracja zamówień, obsługa kontrahentów, przygotowywanie prób handlowych do wysyłki, nadzór i archiwizacja faktur, sporządzanie raportów sprzedaży. Wymagania: wykształcenie średnie, łatwość nawiązywania kontaktów, punktualność i skrupilatność, dobra organizacja pracy, obsługa podstawowych programów komputerowych.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-21 - Wejherowo (pomorskie)

REFERENT DS. KSIEGOWOŚCI - od 2 000 PLN

- księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wystawianie faktur- dbałość o najwyższą jakość oraz terminowość w wykonywanej pracy
kontakt przez OHP - 2016-03-03 - Opole (opolskie)

REFERENT BIUROWY - od 1 850 PLN

OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
DOM POGRZEBOWY "FENIX" - 2016-03-14 - Polkowice (dolnośląskie)

POMOCNIK BIBLIOTEKARZ - od 2 100 PLN

Praca z użytkownikiem biblioteki, Układanie i porządkowanie księgozbioru. Prowadzenie zajęć bibliotecznych, edukacyjnych. Praca na komuterze.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Będzino (zachodniopomorskie)

REFERENT DS ZAMÓWIEŃ (OS. NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 2 000 PLN

Telefoniczny kontakt z kontrahentami, wprowadzanie danych do systemu, obsługa sekretariatu.
Z PIECA RODEM SP. Z O.O. - 2017-06-07 - Łódź (łódzkie)

REFERENT D/S ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI - od 2 000 PLN

realizacja zadań w zakresie utrzymania i użytkowania obiektów w oddziale i podległych jednostkach
ZUS II Oddział w Łodzi - 2017-10-20 - Zduńska Wola (łódzkie)

REFERENT - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub wyższe (ekonomiczne lub administracyjne); zakres obowiązków: przyjmowanie i wysyłanie poczty; rejestrowanie faktur; prowadzenie ewidencji i czasu pracy; prowadzenie ewidencji płatności ; przygotowywanie zestawień dokumentów do przek. do księgowości; pomoc przy organizacji imprez; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Toszek
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Toszek (śląskie)

SPRZĄTACZ - SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

Sprzątanie powierzchni biurowych
Industry Personel Services Sp z o.o. Wrocław - 2017-06-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)


Wybierz powiat