REFERENT DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH Kołobrzeg oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kołobrzegu
Stanowisko: REFERENT DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: (dokładne informacje znajdują się na stronie: http://bip.gops.kolobrzeg.pl/index.php?id=247257)
Data publikacji: 2020-08-06
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kołobrzegu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trzebiatowska 48 b, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
(dokładne informacje znajdują się na stronie: http://bip.gops.kolobrzeg.pl/index.php?id=247257)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3208
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak, kierunek: ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa programu Płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość przepisów prawnych
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie z zkaresu kadr i płac, znajomość przepisów w zakresie płac i ubezpieczeń społecznych oraz rachunkowosci, obsł. programów FK, Płace
Nazwa pracodawcy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kołobrzegu
danePracodawcy_nip: 6711030145
danePracodawcy_regon: 003801551
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Trzebiatowska 48 b, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3208
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950026
Ulica pracodawcy: Trzebiatowska
Numer budynku pracodawcy: 48 b
Profil działalności pracodawcy:
pozostałą działalność usługowa gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 06.08.2020
Oferta pracy ważna do: 04.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b3a328ab86aff66dbd482040c2c1ca5b
Podobne oferty pracy
Referent ds. planowania i realizacji produkcji / nabór staż do 30 r. ż. w tym osoby niepełnosprawne
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Chechło Pierwsze (łódzkie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Radom (mazowieckie)
Obsługa studentów w sekretariacie szkoły wyższej.Umowa o pracę na okres 3 m-cy z możliwością przedłużenia. System jednozmianowy w odz.: 9.00-17.00 od pn. do nd.
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna - 2019-06-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
realizacja operacji kasowych, sporzadzanie dokumentacji kasowej, wystawianie faktur, monitorowanie płatnosci
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Słubice (lubuskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
POZIOM Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Zielona Góra (lubuskie)
Zatrudnianie, zwalnianie pracowników, prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie porozumień, wypowiedzeń, umów o pracę, zaświadczeń, sporządzanie sprawozdań GUS.PRACA na 3/4 etatu, W GODZ.8-14, NA OKRES PRÓBNY 3M-CE Z MOŻLIWOŚCIĄ PRZEDŁUŻENIA. Kontakt osobisty,tel:338734030 lub e-mailowo: biuro (at) smlogistic.com.pl.
"SM LOGISTIC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-14 - Wieprz (małopolskie)
redagowanie pismwystawianie dokumentów rozchodów, fakturobsługa urządzeń biurowycharchizowanie dokumnetów
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
- szkolenie BHP i ppoż.-obsługa interesantów-archiwizacja dokumentów -obsługa urządzeń biurowych-redagowanie pism-obsługa poczty sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Nowa Sól (lubuskie)
-znajomość branży piekarniczej-doświadczenie w sprzedaży komponentów do piekarni -pozyskiwanie nowych klientów-współpraca z klientami
ZAKŁAD PRZEMYSŁU MIĘSNEGO BIERNACKI SP.Z O.O. - 2020-06-02 - Golina (wielkopolskie)
prowadzenie rejestru dowodów obrotów materiałowych; prowadzenie ewidencji ilościowo-jakościowej sprzętu pożarniczego; uzgadnianie stanów ewidencyjnych sprzętu pozarniczego z ewidencją magazynową; prowadzenie i dopilnowanie terminowej wymiany kompleksowej sprzętu pożarniczego.Godziny pracy: od 7.00 do 15.00
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie - 2018-06-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
czynności sekretarskie, obsługa korespondencji, archiwizacja akt, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie dokumentów na komputerze, przygotowywanie akt do wokand.
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
diagnoza i naprawa pojazdów samochodowych, obsługa urządzeń diagnostycznych i mechanicznych, utrzymanie czystości miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Ostrów (podkarpackie)
wsparcie działu w bieżących pracachprofesjonalna i kompleksowa obsługa klienta w zakresie sprzedażyefektywna realizacja planów sprzedażywsparcie klienta w zakresie doboru najbardziej optymalnych rozwiązań technicznychbudowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi klientami oraz aktywne poszukiwanie nowychudział w przygotowaniu materiałów marketingowychprzygotowanie raportów oraz analiz dla potrzeb biura sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Chorzów (śląskie)
utrzymanie ruchu
CHRIST sp. z o. o Zakład Produkcyjny Nr 2 - 2018-04-16 - Hucisko (świętokrzyskie)
Garmażer
LECH GARMAŻERIA STAROPOLSKA Sp. z o.o., Sp. k. - 2020-03-06 - Kleosin (podlaskie)
Weryfikacja dokumentów sprzedażowych / fakturowanie
SULIMAR SP Z.O.O. - 2016-07-04 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Brak danych
Szkoła Podstawowa Nr 41 z Oddziałami Integracyjnymi - 2017-06-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-15; okres próbny 3 miesiące
Przetwórstwo Rybne ''ŁOSOŚ'' - 2018-03-09 - Włynkówko (pomorskie)
Wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Baranowo (mazowieckie)
obsługa klienta
Handel Usługi HAJ-MEX Mariusz Hajdas Michał Hajdas - 2016-07-08 - Stróża (małopolskie)
dostarczanie wyrobów mięsnych do punktów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-12-24 - Głowno (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
Centrum Usług Wspólnych Gminy Miejskiej - 2018-03-22 - Lubań (dolnośląskie)
Dekretacja faktur zakupu i sprzedaży, wprowadzanie wyciagów bankowych, analiza rozrachunków, archiwizacja dokumentów, wsparcie i pomoc działu ksiegowości w codziennych zadaniach, inne prace księgowe.
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Łódź (łódzkie)
praca biurowa, prowadzenie kancelarii Inspektoratu w tym systemu elektronicznego obiegu dokumentów, udział w prowadzeniu spraw związanych z gospodarką samochodową oraz archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
praca w sekcji ekonomiczno- finansowej, księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
CHZ ARS POLONA S. A. - 2017-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Zabór (lubuskie)
Obsługa klienta
Fabryka Mebli "Bodzio" - Bogdan Szewczyk - Spółka Jawna - 2017-08-02 - Krosno (podkarpackie)
dbanie o utrzymanie czystości w biurze, sprawdzanie i odbieranie poczty, obsługa urządzeń biurowych, nadzór na ddokumentami biurowymi, odbieranie połączeń telefonicznych, wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę, przekazywanie przełożonemu wyników pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)