REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH Gliwice oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowi膮zk贸w: Oferta sta偶u dla os贸b m艂odych (do 30 roku 偶ycia) pozostaj膮cych bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykszta艂cenie: 艣rednie z rocznym do艣wiadczeniem lub wy偶sze - bez do艣.; obs艂uga komputera (Word, Excel) oraz urz膮dze艅 biurowych, znajomo艣膰 j臋z. angielskiego; zakres obowi膮zk贸w: prowadzenie dokumentacji cechu wg. ustalonych wzor贸w, przyg. bie偶膮cej dok. szkoleniowej itp.; jedna zmiana; miejsce odbywania sta偶u: Gliwice

Data publikacji: 2018-01-29

Lokalizacja: Gliwice (艣l膮skie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.

Miejsce pracy: Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: 艣l膮skie

Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅

Zakres obowi膮zk贸w:
Oferta sta偶u dla os贸b m艂odych (do 30 roku 偶ycia) pozostaj膮cych bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykszta艂cenie: 艣rednie z rocznym do艣wiadczeniem lub wy偶sze - bez do艣.; obs艂uga komputera (Word, Excel) oraz urz膮dze艅 biurowych, znajomo艣膰 j臋z. angielskiego; zakres obowi膮zk贸w: prowadzenie dokumentacji cechu wg. ustalonych wzor贸w, przyg. bie偶膮cej dok. szkoleniowej itp.; jedna zmiana; miejsce odbywania sta偶u: Gliwice

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH

Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Gliwice

Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie

Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Gliwice

Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska

Zaw贸d: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Inny

Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpocz臋cia pracy: 05.02.2018

Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej

Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)

Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w: 艣rednie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w pi艣mie - dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Obs艂uga komputera

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du

Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gliwicach

Adres pracodawcy:
Pl. Inwalid贸w Wojennych 12, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: 艣l膮skie

J臋zyk aplikacji o prac臋: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osobiste zg艂oszenie w CAZ Gliwice w pok. 007 w celu wydania skierowania do pracodawcy

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie

Powiat pracodawcy: m. Gliwice

Gmina pracodawcy: Gliwice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowo艣膰 pracodawcy: Gliwice

Ulica pracodawcy: Pl. Inwalid贸w Wojennych

Numer budynku pracodawcy: 12

Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
Dzia艂alno艣膰 organizacji komercyjnych i pracodawc贸w

Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gliwicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1

Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)

Data dodania oferty pracy: 29.01.2018

Oferta pracy wa偶na do: 28.02.2018

Data przyj臋cia oferty pracy: 29.01.2018

Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT DS. ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNYCH ( 541 J) - od 3聽200 PLN

Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, redagowanie pism, prowadzenie dziennika korespondencji, prowadzenie rejestru piecz臋ci, dostarczanie i odbi贸r korespondencji z jednostki nadrz臋dnej oraz poczty, prowadzenie zapotrzebowania i zakup贸w materia艂贸w biurowych, prowadzenie sekretariatu, obs艂uga narad i korespondencji.
Zarz膮d Dr贸g Powiatowych w Otwocku - 2019-10-25 - Karczew (mazowieckie)

REFERENT DS. OBS艁UGI SEKRETARIATU PREZYDENTA I ZAST臉PC脫W PREZYDENTA W BIURZE OBS艁UGI PREZYDENTA (BOP IV) - od 2聽100 PLN

I. Wymagania :1) niezb臋dne: a) Spe艂nienie jednego z poni偶szych wymog贸w:- wykszta艂cenie 艣rednie i 2 letni sta偶 pracy, lub- wykszta艂cenie wy偶sze b) znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,c) obywatelstwo polskied) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznyche) brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowef) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomo艣膰: - Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykaz贸w akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia艂ania archiw贸w zak艂adowych ( za wyj膮tkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorz膮dzie gminnym; II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pe艂ny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 03.09.2018 r.III. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu czerwcu 2018 r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1) Prowadzenie sekretariatu Zast臋pc贸w Prezydenta funkcjonuj膮cego w ramach Biura Obs艂ugi Prezydenta.2) Udzielanie informacji osobi艣cie b膮d藕 telefonicznie osobom kontaktuj膮cym si臋 z Biurem.3) Przygotowywanie narad i spotka艅 organizowanych przez Zast臋pc贸w Prezydenta i Kierownika Biura.4) Prowadzenie obs艂ugi kancelaryjno-biurowej Biura Obs艂ugi Prezydenta.5) Prowadzenie rejestru dokument贸w finansowo-ksi臋gowych na potrzeby Biura.6) Obs艂uga interesant贸w, w tym przyjmowanych przez Zast臋pc贸w Prezydenta w dniu przyj臋膰 stron.7) Dba艂o艣膰 o zaopatrzenie Biura w materia艂y i druki niezb臋dne do jego funkcjonowania.8) Organizacja wyjazd贸w s艂u偶bowych Zast臋pc贸w Prezydenta.Druki zawieraj膮ce o艣wiadczenia o kt贸rych mowa w pkt. 5-10 i kwestionariusza osobowego dost臋pne s膮 w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zak艂adce Praca w Urz臋dzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urz臋du Miasta Racib贸rz przy ul. Kr贸la Stefana Batorego 6, pok. 213.O艣wiadczenia winny by膰 w艂asnor臋cznie podpisane.Kandydaci spe艂niaj膮cy wymagania niezb臋dne uczestniczy膰 b臋d膮 w post臋powaniu kwalifikacyjnym obejmuj膮cym:Etap I test z wiedzy og贸lnej z zakresu akt贸w prawnych wymienionych w pkt. I ppkt. 2a.Etap II rozmow臋 kwalifikacyjn膮 ze sprawdzeniem znajomo艣ci j臋zyka angielskiego lub niemieckiego.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w post臋powaniu wszyscy kandydaci zostan膮 powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty nale偶y sk艂ada膰 w zamkni臋tej kopercie z adnotacj膮 Nab贸r na stanowisko referenta ds. obs艂ugi Sekretariatu Prezydenta i Zast臋pc贸w Prezydenta w Biurze Obs艂ugi Prezydenta z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obs艂ugi Interesant贸w Urz臋du Miasta Racib贸rz przy ul. Kr贸la Stefana Batorego 6, w terminie do 31.07.2018 r. lub za po艣rednictwem poczty (decyduje data wp艂ywu oferty do Urz臋du). Dokumenty aplikacyjne pi臋ciu najlepszych kandydat贸w wy艂onionych w toku naboru przez Komisj臋 Rekrutacyjn膮 b臋d膮 przechowywane przez okres 3 miesi臋cy. Pozosta艂e dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydat贸w zostan膮 zniszczone.Zgodnie z ustaw膮 z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorz膮dowych ( t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1260) publikacji w BIP i na tablicy og艂osze艅 w siedzibie Urz臋du Miasta Racib贸rz podlegaj膮 dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczeg贸艂owe informacje mo偶na uzyska膰 telefonicznie pod numerem 32 75-50-663.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2018-07-19 - Racib贸rz (艣l膮skie)

REFERENT DS TECHNICZNYCH - 2聽250 - 3聽000 PLN

wykszta艂cenie 艣rednie techniczne, mile widziane kierunkoweznajomo艣膰 rysunku technicznego, technik pomiarowychOpracowywanie 艣wiadectw odbioru, kompletowanie dokumentacji technicznej.1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: od 2250 do 3000 z艂 brutto (do uzgodnienia)
ZAK艁AD PRODUKCJI DO艢WIADCZALNEJ AUTOMATYKI SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-06-28 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2聽250 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Wolan贸w (mazowieckie)

KUCHARZ - od 2聽100 PLN

praca na kuchni
RESTAURACJA "SMAKOSZ" S.C. - 2018-05-11 - 艢widnik (lubelskie)

REFERENT DS. OBS艁UGI TELEFONICZNEJ - od 1聽850 PLN

odbieranie telefon贸w od klient贸w
NET - BUS Przew贸z os贸b - 2016-08-08 - Starachowice (艣wi臋tokrzyskie)

REFERENT-SKKRETARKA - 997,4 PLN

achiwizowanie dokument贸w, odbieranie i wysy艂anie korespondencji, obs艂uga sekretariaku, organizowanie zebran i spotka艅
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - 艢widnik (lubelskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Krak贸w (ma艂opolskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Zodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)

REFERENT EKONOMICZNY - od 2聽000 PLN

KSI臉GOWANIE DOKUMENT脫W, WYDRUKI I ANALIZA DOKUMENT脫W, PRACE BIUROWE, OBS艁UGA KOMPUTERAI URZ膭DZE艃 BIUROWYCH
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Opoczno (艂贸dzkie)

PRACOWNIK DZIA艁U HANDLOWEGO (O) - do 2聽100 PLN

Pracownik dzia艂u handlowego
DROBTAR Sp贸艂ka z o.o. - 2016-04-08 - Nowe 呕ukowice (ma艂opolskie)

KELNER - od 1聽850 PLN

Obs艂uga klient贸w, dba艂o艣膰 o asortyment, przygotowywanie drink贸w, przyjmowanie i realizacja zam贸wie艅, utrzymywanie czysto艣ci.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - 艢winouj艣cie (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA(NR 6519) - od 2聽000 PLN

sprzeda偶 wyrob贸w piekarniczych i cukierniczych
PIEKARNIA 7 SI脫DMIAK SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-09-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. OBS艁UGI KLIENTA - 1聽033,7 PLN

1. Zapoznanie sie z aktami prawnymi reguluj膮cymi dzia艂alno艣膰 SKOK "Wis艂a" : statut, procedury wewn臋trzne, regulaminy produktywne2. Nauka obs艂ugi urz膮dze艅 biurowych3. Praktyczna nauka technik sprzeda偶y, zak艂adanie teczek osobowych klienta, kompletowanie dokument贸w niezb臋dnych w procesie kredytowania, nauka weryfikacji autentyczno艣ci dokument贸w i piecz臋ci4. Nauka obs艂ugi kasy polegaj膮ca na zapoznaniu si臋 z budow膮 multisejfu, sporz膮dzaniu raport贸w kasowych5. Nauka przyjmowania nalezno艣ci i weryfikacji autentyczno艣ci banknot贸w6. Bezpo艣rednia obs艂uga klienta polegaj膮ca na sprawdzeniu to偶samo艣ci i weryfikacji klienta, pomoc przy wyborze produktu, przyjmownaiu klienta w poczet cz艂onk贸w i udzielniu informacji o produktach i promocjach7. 膯wiczenia praktyczne w zakresie promocji i reklamy oferty SKOK "WIS艁A"; archiwizacja dokumentacji cz艂onkowskiej.
kontakt przez PUP - 2020-01-21 - Parczew (lubelskie)

REFERENT DS.ROZLICZE艃 KOSZTOWYCH - od 2聽300 PLN

Bie偶膮ce rozliczanie koszt贸w w firmie, realizacja i rozliczanie zam贸wie艅, praca w godz.8-16
ABC Service Sp. zo.o. - 2016-02-17 - Opole (opolskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY PRODUKCJI - od 18 PLN

- obs艂uga w贸zk贸w podno艣nikowych i ci膮gnikowych- zaopatrywanie linii monta偶owych w podzespo艂y- roz艂adunek samochod贸w dostawczych - godziny pracy: 06:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-06:00- pracodawca zapewnia transport pracowniczy
RANDSTAD POLSKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-05-27 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH I KADR - OFERTA KONKURSOWA - od 2聽600 PLN

Prowadzenie spraw kadrowych, prowadzenie p艂ac, prowadzenie rejestru zam贸wie艅 publicznych.
Powiatowy Zesp贸艂 Obs艂ugi Finansowej O艣wiaty - 2017-01-24 - Tarnowskie G贸ry (艣l膮skie)

REFERENT DO SPRAW KSI臉GOWO艢CI - od 1聽850 PLN

- wprowadzanie dokument贸w do systemu ksi臋gowego,- dekretowanie, ksi臋gowanie faktur i innych dokument贸w
Przedsi臋biorstwo Produkcyjno - Handlowe "WADER-WO殴NIAK" Sp. z o.o. - 2016-03-10 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)

REFERENT DO SPRAW KSZTA艁CENIA I PROGRAM脫W EDUKACYJNYCH - od 2聽000 PLN

Pe艂nienie funkcji w sprawach pedagogiki oraz dzia艂alno艣ci edukacyjnej i profilaktycznej, a tak偶e kszta艂cenia zawodowego i og贸lnego. Nadz贸r nad realizacj膮 zada艅 , sporz膮dzanie sprawozda艅 i analiz z zakresu kszta艂cenia og贸lnego i zawodowego oraz realizacji program贸w.
kontakt przez OHP - 2017-08-02 - Bia艂ystok (podlaskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-KSI臉GOWYCH - od 2聽450 PLN

Prowadzenie wszelkich spraw zwi膮zanych z dochodami i wydatkami bud偶etowymi, obs艂uga kancelaryjna sekretariatu, szczeg贸艂y znajduj膮 si臋 na stronie pssekoszalin.pis.gov.pl
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2019-09-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)

REFERENT DS. ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH - od 2聽500 PLN

Wyszukiwanie, przygotowanie ofert przetargowych, realizacji zawartych um贸w - przygotowanie zlece艅 na produkcj臋 (zamawianie potrzebnych materia艂贸w, dodatk贸w), przygotowanie gotowych wyrob贸w do wysy艂ki, wystawianie faktur, prowadzenie spraw magazynowych.
Sk贸rtex-Grybek i Redyk Sp贸艂ka Jawna - 2019-01-07 - Braniewo (warmi艅sko-mazurskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH (S) - 997,4 PLN

Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, sporz膮dzanie pism urz臋dowych, wysy艂anie i przyjmowanie korespondencji, prowadzenie biura w zakresie administracyjnym, wsp贸艂praca z klientem, prowadzenie dokumentacji wewn臋trznej, tworzenie prezentacji, udzia艂 w realizacji projekt贸w markietingowo-promocyjnych, zarz膮dzanie stanem material贸w informacyjno-reklamowych, inne prace administracyjne
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Tarn贸w (ma艂opolskie)

DORADCA KLIENTA - 1聽033,7 PLN

profesjonalne doradztwo w doborze odzie偶yi obuwia, sprzeda偶 odzie偶y i obuwia
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - Braniewo (warmi艅sko-mazurskie)

REFERENT DS. 艢WIADCZE艃 - od 2聽700 PLN

przyjmowanie wniosk贸w o 艣wiadczenie wychowawcze, 艣wiadczeniarodzinne, kompletowanie dokumentacji, prowadzenie post臋powa艅 wsprawach o przyznanie 艣wiadcze艅 wychowawczych, sporz膮dzanie decyzjiadministracyjnych, prowadzenie spraw z zakresu koordynacji system贸wzabezpieczenia spo艂ecznego, wydawanie za艣wiadcze艅 dla艣wiadczeniobiorc贸w.Praca w godz. 7-15
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej D膮browa - 2018-04-06 - D膮browa (opolskie)

REFERENT DS. KSI臉GOWO艢CI - od 2聽120 PLN

Zadania g艂贸wne:1)Sporz膮dzanie zbiorczego rejestru cz膮stkowego zakup贸w i zbiorczego rejestru cz膮stkowego sprzeda偶y na podstawie rejestr贸w cz膮stkowych2)Sporz膮dzanie i przedk艂adanie do Wydzia艂u Ksi臋gowo艣ci UM艁 stosownych deklaracji oraz korekt deklaracji w zakresie zbiorczej cz膮stkowej deklaracji VAT -73)Wsp贸艂praca i wsparcie merytoryczne jednostek obs艂ugiwanych przez CUWO w 艁odzi, w zakresie analizowania i kwalifikowania dokonanych przez jednostki zakup贸w towar贸w i us艂ug pod k膮tem posiadania prawa do obni偶enia kwoty podatku nale偶nego o kwot臋 podatku naliczonego oraz analizowanie dokonywanej sprzeda偶y pod k膮tem stosowania prawid艂owych stawek opodatkowania lub zwolnie艅 z podatku4)Przeprowadzanie czynno艣ci sprawdzaj膮cych poprawno艣膰 dokumentowania i rozliczania podatku VAT w ramach obs艂ugi jednostek przez CUWO w 艁odzi5)Weryfikacja kompletno艣ci otrzymanych deklaracji cz膮stkowych VAT - 7 wraz z rejestrami cz膮stkowymi przekazywanych przez jednostki o艣wiatowe prowadzone przez Miasto 艁贸d藕6)Weryfikacja zgodno艣ci danych uj臋tych w delkaracjach cz膮stkowych VAT-7 z danymi uj臋tymi w rejestrze cz膮stkowym do niej za艂膮czonym7)Weryfikacja poprawno艣ci wp艂ywu r贸wnowarto艣ci kwoty nadwy偶ki podatku nale偶nego nad naliczonym wynikaj膮cego z deklaracji VAT-78)Weryfikacja zgodno艣ci danych zawartych w JPK_VAT z danymi uj臋tymi w otrzymanych deklaracjach cz膮stkowych VAT-79)Prowadzenie odr臋bnej ewidencji finansowo-ksi臋gowej zwi膮zanej z prowadzonymi rozliczeniami w zakresie centralizacji podatku VAT10)Opracowanie wytycznych do Polityki Rachunkowo艣ci dla CUWO w 艁odzi i jednostek obs艂ugiwanych w zakresie podatku VAT11)Bezpo艣rednia wsp贸艂praca z Urz臋dem Miasta 艁odzi w zakresie rozlicze艅 podatku VAT12)Wsp贸艂praca w zakresie rozliczania podatku VAT z pracownikami Dzia艂u ksi臋gowo艣ci CUWO w 艁odzi odpowiedzialnymi za prowadzenie rachunkowo艣ci jednostek obs艂ugiwanychZadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji zwi膮zanej z zakresem obowi膮zk贸w, zgodnie z przepisami i zasadami ustalonymi przez jednostk臋.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci musz膮 przyst膮pi膰 do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorz膮dowych. Dokumenty aplikacyjne nale偶y sk艂ada膰 do 29.12.2017 r.
Centrum Us艂ug Wsp贸lnych O艣wiaty w 艁odzi - 2017-12-19 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)

FRYZJER - od 2聽100 PLN

-strzy偶enie damsko-m臋skie
Atelier Fryzjerskie "ANETT" Aneta Za艂臋cka - 2018-06-21 - Skar偶ysko-Kamienna (艣wi臋tokrzyskie)

SPRZEDAWCA - 1聽017,4 PLN

Wg programu sta偶uPOWER
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Dobiegniew (lubuskie)