REFERENT DS. ADMINISTRACJI Wrocław oferta pracy Międzynarodowa Wyższa Szkoła Logistyki i Transportu we Wrocławiu
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: do 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - zapoznanie się z zasadami funkcjonowania szkoły ponadgimnazjalnej,- pomoc przy rekrutacji uczniów, - przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych,- udział w sprawach związanych z promocją technikum,- prace biurowe związane z obsługą uczniów, rodziców i nauczycieli,- obsługa telefoniczna interesantów.Miejsce pracy: ul. Sołtysowicka 19B, 51-168 Wrocław, tel.: (071) 324-68-41Praca na czas określony : 01.07.2020 -30.06.2021Godzina zakończenia pracy: 16:00Oferta w sali: E,C
Data publikacji: 2020-06-25
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Międzynarodowa Wyższa Szkoła Logistyki i Transportu we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sołtysowicka 19B, 51-168 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- zapoznanie się z zasadami funkcjonowania szkoły ponadgimnazjalnej,- pomoc przy rekrutacji uczniów, - przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych,- udział w sprawach związanych z promocją technikum,- prace biurowe związane z obsługą uczniów, rodziców i nauczycieli,- obsługa telefoniczna interesantów.Miejsce pracy: ul. Sołtysowicka 19B, 51-168 Wrocław, tel.: (071) 324-68-41Praca na czas określony : 01.07.2020 -30.06.2021Godzina zakończenia pracy: 16:00Oferta w sali: E,C
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, biegła obsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
Międzynarodowa Wyższa Szkoła Logistyki i Transportu we Wrocławiu
danePracodawcy_nip: 8951749782
danePracodawcy_regon: 932668452
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Sołtysowicka 19B, 51-168 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Sołtysowicka
Numer budynku pracodawcy: 19B
Profil działalności pracodawcy: RP.II.411-336/07
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334390
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 29.06.2020
Oferta pracy ważna do: 01.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5c99cf0b83ff84a123c0838f4555d998
Podobne oferty pracy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa interesantów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie dokumentacji, archowizowanie; WYMAGANIA: wykształcenie co najmniej średnie, komunikatywność, kultura osobista, znajomość obsługi komputera
ZAKŁAD KARNY w Sierakowie Śląskim - 2018-12-19 - Sieraków Śląski (śląskie)
Realizacja zadań z zakresu dodatków mieszkaniowych i energetycznych.
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kaliszu Pomorskim - 2020-04-23 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)
zapoznanie z zadaniami Wydziału i inne
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wykonywanie zadań dotyczących upowszechniania oraz promocji kultury i turystyki a także promocji Centrum, sporządzanie zaproszeń, listów intencyjnych, podziękowań, umiejętnośc stosowania w praktyce Ustawy prawo zamówień publicznych, obsługa punktu informacji turystycznej, obsługa turystów, obsługa urządzeń biurowych m.in. kserrokopiarki, drukarki.
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Sanniki (mazowieckie)
jw.
CANAPA SP Z O O - 2017-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:przyjmowanie i kwalifikowanie wpływających wniosków i korespondencji,sprawdzanie i zakładanie kart skorowidzowych w systemach informatycznych,przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy,prowadzenie rejestrów wniosków oraz korespondencji ,windykacja należności dla KRUS,włączanie do akt decyzji i korespondencji,współpraca z ZUS, Urzędem Skarbowym, Sądem Rejonowym.Wymiar etatu: 1/2 etatuWarunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Praca wiąże się z krajowymi wyjazdami służbowymi.Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny - brak windy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-11-02 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Zamawianie towaru, przyjmowanie towaru, obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Cewków (podkarpackie)
mechanik pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
-obsługa sekretariatu-prowadzenie korespondencji-prowadzenie kasy-archiwizacja dokumentów
Noris Sp. Z o.o.sp.k - 2020-04-28 - Drawski Młyn (wielkopolskie)
Realizacja zadań w zakresie gospodarki energetycznej opracowywanie norm należności paliw stałych i płynnych, przygotowywanie umów na dostawy mediów, rozliczenie zużycia paliw do celów grzewczych, analiza zużycia energii elear., udział w sporządzaniu bilansów energetycznych, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówień publicznych, udział w komisjach przetargowych, znajomość przepisów dot. urządzeń elektrycznych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-04-26 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Pomoc w nadzorze nad pracami warsztatowymi, rozliczanie zakupionych części ze stanu magazynowego, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wojkowice Kościelne (śląskie)
jw.
AK-POL Paweł Kiełczewski Export-Import - 2018-10-08 - Warszawa (mazowieckie)
Prace pomocnicze przy wykonywaniu remontu zbiornika,prace porządkowe,mieszanie zapraw,sprzątanie gruzu.
EKO-OLKOT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-30 - Bystry (warmińsko-mazurskie)
praca przy konstrukcjach, czyszczenie i spawanie
WG SYSTEM PAWEŁ JEDLECKI - 2016-11-14 - Gorlice (małopolskie)
czynności opiekuńczo-wychowawcze, współdziałanie z nauczycielem w realizacji procesu wychowawczo dydaktycznego, organizowanie miejsca pracy, utrzymanie porządku, czynności przygotowywawcze do zajęć i zabaw
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Piaseczno (mazowieckie)
WYKONYWANIE INWENTARYZACJI TOWARU W SALONACH CCC W POLSCE I ZA GRANICĄ
CCC S.A. - 2016-08-29 - Polkowice (dolnośląskie)
prowadzenie spraw (pomoc) kadrowo księgowych
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE W PRAŻMOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-19 - Prażmów (mazowieckie)
do uzgodnienia prowadzenie rachunkowości , spraw kadrowych i podatkowych
STOWARZYSZENIE LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "EUROGALICJA" - 2020-06-02 - Sokołów Małopolski (podkarpackie)
obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Płaza (małopolskie)
Przygotowanie załadunku i rozładunku, należytego wykonania przewozu i rozliczenia z dokumentacji transportowych. Dbanie o sprzęt.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Mojesz (dolnośląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Strzegom (dolnośląskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- utrzymanie czystości na terenie obiektu;- sprzątanie pasażu, sanitariatów;- dbałość o porządek w miejscu pracy;- praca w oparciu o plan sprzątania danego obiektu.
BHP PROTECT SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-01 - Oświęcim (małopolskie)
przygotowanie i nadzór nad realizacją budowy, przedmiary robót, obmiary powykonawcze
USŁUGI BUDOWLANE "WES-BUD " - Spółka Cywilna W.Frys, M.Frys-Żurek - 2017-04-04 - Tarnów (małopolskie)
Wykonywanie prac budowlanych
TRANSPORT CIĘŻKI Jan Dziubek - 2017-05-30 - Jaworzno (śląskie)
Opieka i prowadzenie wychowanków, kierowanie procesem wychowawczym
Dom Dziecka w Brodnicy - 2016-08-29 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Montaż i prefabrykacja instalacji siłowej na jachcie.
S.M.Europe Ltd sp. z o.o. - 2018-04-10 - Gdańsk (pomorskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Brzeg (opolskie)
Koordynacja procesów szkoleniowych zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń (jako trener wewnętrzny i zewnętrzny), współtworzenie i realizacja koncepcji działalności firmy w zakresie: szkoleń, doradztwa i zarządzania wiedzą, zdobycie umiejętności konsultowania w zakresie doradztwa, ciągłe doskonalenie procesów obowiązujących na stanowisku, administrowanie dokumentacją działu oraz bazą wiedzy.
LASKOMEX PPHU - 2019-05-14 - Łódź (łódzkie)
Wg programu stażuPFRON
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Drezdenko (lubuskie)