REFERENT DS. ADMINISTRACJI (O) Tarnów oferta pracy Szkoła Podstawowa Integracyjna Nr 11 im. M. Dąbrowskiej w Tarnowie
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACJI (O)
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: obowiązki referenta ds. administracji w sekretariacie szkoły
Data publikacji: 2020-11-23
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: Szkoła Podstawowa Integracyjna Nr 11 im. M. Dąbrowskiej w Tarnowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mościckiego 177a, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obowiązki referenta ds. administracji w sekretariacie szkoły
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACJI (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe - administracja publiczna, sprawna obsługa komputera, wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. Praca w Tarnowie od pon. do pt. na jedną zmianę w przedziale godz.: 7.30 - 15.30; umowa o pracę w zastępstwie; wynagrodzenie: 2 800 zł brutto. Kontakt: Szkoła Podstawowa Integracyjna Nr 11 im. M. Dąbrowskiej w Tarnowie; ul. Mościckiego 177a, 33-100 Tarnów; tel. 14 622 15 85, CV można przesyłać na adres e-mail: sekretsp11 (at) umt.tarnow.pl
Nazwa pracodawcy:
Szkoła Podstawowa Integracyjna Nr 11 im. M. Dąbrowskiej w Tarnowie
danePracodawcy_nip: 8731410426
danePracodawcy_regon: 001202160
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Mościckiego 177a, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, bezpośrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Wcześniejszy kontakt tel.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
danePracodawcy_kodPowiatu: 1263
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0981570
Ulica pracodawcy: Mościckiego
Numer budynku pracodawcy: 177a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 25.11.2020
Oferta pracy ważna do: 16.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4f383eb0437fdb9722a729718902b919
Podobne oferty pracy
Zapewnienie odpowiedniego stanu higienicznego-sanitarnego narzędzi i naczyń,powierzchni produkcyjnych,pomoc przy przygotowaniu i pakowaniu wyrobów, dowóz środków czystości na poszczególne sklepy firmowe na terenie województwa dolnoślaskiego i opolskiego.
PRZEDSIĘBIORSTWO PIEKARSKO-CUKIERNICZE MACHELA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Jaszkowa Dolna (dolnośląskie)
Obsługa sekretariatu / przyjmowanie pism, telefonów, mobsługa urządzeń biurowych/
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Twardogóra (dolnośląskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Charakterystyka pracy: przygotowywanie projektów decyzji, postanowień oraz pism z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, uczestnictwo w tematycznych akcjach kontrolnych, udzielanie informacji interesantom i kierowanie do właściwych komórek, obsługa składnicy akt, prowadzenie rejestrów i ewidencji. Szczegóły oferty na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/referent-prawny,21005. Dokumenty należy złożyć do: 29.01.2017 r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2018-01-23 - Rybnik (śląskie)
Praca przy montażu i skladaniu mebli.
DREWSTOL KWOCZAŁA KRZYSZTOF - 2019-05-16 - Zalesie Śląskie (opolskie)
Kasjer -sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Brzeg (opolskie)
wprowadzanie i aktualizacja danych gosp. rolnych, prowadzenie dokumentacji odnoście wymiaru zobowiązań pieniężnych osób fizycznych i prawnych, obsługa zwrotu podatku akcyzowego
Urząd Gminy Żukowice - 2017-05-02 - Żukowice (dolnośląskie)
Obowiązki:znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowaniem zadań służbowych;współpraca z komórkami organizacyjnymi Zarządu, jednostkami administracji państwowej oraz użytkownikami w zakresie realizacji Centralnych Planów Rzeczowych;prowadzenie ewidencji wymagań organizacyjno-użytkowych; sporządzanie dokumentów;przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych.umowa na zastępstwoWynagrodzenie:zgodnie z Ponadzakładowym Układem Zbiorowym Pracowników MON:-zasadnicze i premia regulaminowa,-dodatek za staż pracy - ok. 2900,00 zł-premia uznaniowa.Wypłacamy dodatkowe wynagrodzenie roczne.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
obsługa biura, prowadzenie biura
"ABS" SPÓŁKA JAWNA E.CZ. BIŃCZYK, A.R. ŚWITALSCY - 2020-04-15 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
Mirosław Nadolski -Usługi Elektryczne - 2017-03-24 - Nowiny Wielkie (lubuskie)
Rejestracja pism i spraw oraz ich sporządzanie. Obsługa systemów Ognivo, ZUS-EKS, Epuap2, CBDKW
KOMORNIK SĄDOWY PRZY SĄDZIE REJONOWYM DLA ŁODZI-ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI ANGELIKA ŁASZCZEWSKA KANCELARIA KOMORNICZA NR XII W - 2019-12-04 - Łódź (łódzkie)
Zapoznanie z organizacją urzędu oraz z wewnętrzną praca wydziałuProwadzenie dziennika korespondencyjnegoPrzygotowywanie korespondencji do wysyłki i odbiór poczty z kancelarii ogólnej Koordynowanie czynności związanych z obiegiem pism przychodzących i wychodzących z wydziałuPomoc z przygotowywaniu dokumentacji oraz innych pism, wynikających z kompetencji wydziałuWdrażanie się w zagadnienia związane z zamówieniami publicznymi Prowadzenie ewidencji w zakresie udzielanych zamówień publicznych Archiwizacja dokumentów oraz wypożyczanie dokumentów z archiwum zakładowego w celach służbowych w zakresie objętym właściwością wydziału Obsługa i udzielanie informacji petentomObsługa urządzeń biurowych (ksero, komputer, fax)
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gryfino (zachodniopomorskie)
wykonywanie zabiegów na twarz i ciało przy użyciu urządzenia pistolet CONCERTO-MEZOTERAPIA, wypełniacze, karboksyterapia.
kontakt przez PUP - 2020-07-14 - Kobiór (śląskie)
.
Marek Kasprzyk Przedsiębiorstwo Wielousługowe Consulting Szkolenia Doradztwo - 2016-04-18 - Wałbrzych (dolnośląskie)
świadczenie usług pielegniarskich w DPS w Tonowie(pełnienie dyżuru w gabinecie medycznej pomocy doraźnej,wydawanie leków,wykonywanie iniekcji rehabilitacja oddechowa,badanie poziomu cukru,pomiar RR,opatrunki,badanie wzroku,słuchu, udzielanie pierwszej pomocy w przypadku zagrożenia zycia i zdarzeń nagłych,promocja zdrowia.
Dom Pomocy Społecznej w Tonowie - 2016-07-14 - Tonowo (kujawsko-pomorskie)
Praca na stanowisku referent w przedszkolu.- praca na komputerze,- obsługa kadrowa pracowników,- obsługa sekretariatu,- GUS- SIO- inne polecenia dyrektoraPoczątkowo umowa na okres próbny, później na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym.
Przedszkole nr 31 im. Janiny Porazińskiej - 2019-09-05 - Wrocław (dolnośląskie)
(dla osób 30-50rż) bezpośrednia obsługa klienta, przyjmowanie wniosków, udzielanie informacji, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie przesyłek pocztowych do wysyłaki
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Dekretacja faktur zakupu i sprzedaży, wprowadzanie wyciagów bankowych, analiza rozrachunków, archiwizacja dokumentów, wsparcie i pomoc działu ksiegowości w codziennych zadaniach, inne prace księgowe.
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Łódź (łódzkie)
jw.
INSTYTUT CHEMII I TECHNIKI JĄDROWEJ - 2018-08-07 - Warszawa (mazowieckie)
-wydawanie wniosków i formularzy zw. z Centralną Ewidencja i Informacją o Dział. Gospodarczej oraz ewnetualna pomoc w ich wypełnianiu- udzielnaie informacji o przedsiębiorcach figurujących w Centralnej Ewidencji i Informacji o Dział.Gospodarczej
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Gdynia (pomorskie)
Praca w godz. 15.00-21.00 na 3/4 etatu. Więcej informacji pod numerem 606875894
PIAST GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-24 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
- wykonywanie zleconych zadań admin.-biur.,- obsł. korespondnecji przych. i wych.,- przyjmowanie tel., obsł. połączeń tel., fax, poczty e-mali,- obsł. urządzeń biurowych (wykonywanie kserokopii dokumentacji, skanowanie),- redagowanie pism,- składanie zamówień na mat. biurowe,- stała kontrola potrzebnych art. biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
nadzór nad bieżącą konserwacją budynków i instalacji, dokonywanie przeglądów, organizowanie odbiorów technicznych, prowadzenie dokkumentacji technicznej, kosztorysowanie, obsługa programu Normapro, AutoCad, koordynowanie działa z zakresu gospodarki odpadami oraz wodno - ściekowej.
"Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. - 2019-08-05 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta biura rachunkowego, przygotowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego, archiwizacja dokumentacji, księgowanie dokumentów, rozliczanie firmy
Biuro Rachunkowe "ANNA" - 2017-07-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
WYKONYWANIE INWENTARYZACJI TOWARU W SALONACH CCC W POLSCE I ZA GRANICĄ
CCC S.A. - 2016-07-28 - Polkowice (dolnośląskie)
przygotowywanie wniosków kredytowych, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Przeprowadzanie rozmów z klientami, umawianie spotkań przez telefon, obsługa urządzeń biurowych sekretariatu, utrzymanie porządku w miejscu pracy, wypisywanie wniosków.
kontakt przez PUP - 2020-08-10 - Oława (dolnośląskie)
Weryfikacja faktur w programie Smartfix Verifier;Księgowanie faktur od zagranicznych dostawców, w tym rynku Tureckiego;Tworzenie i aktualizacja danych podstawowych zagranicznych dostawców;Wyjaśnianie otwartych pozycji na dostawcach;Monitorowanie i rozliczanie pozycji na kontach rozliczeniowych;Przygotowywanie płatności;Korespondencja mailowa dot. faktur z BSH Turkey;Analiza faktur od tureckich kontrahentów.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Łódź (łódzkie)
nadzorowanie pracy gospodarzy osiedli oraz konserwatorów. Prowadzenie korespondencji odministracji osiedla, prowadzenie książek obiektów bbudowlanych, uczestniczenie w przeglądach budynków i mieszkań. Nadzorowanie wykonywania rocznych i piecioletnich przegladów budynków mieszkalnych. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Spóldzielni odnośnie administracji osiedla
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Pińczowie - 2016-08-11 - Pińczów (świętokrzyskie)
KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW, WYCIĄGÓW BANKOWYCH,ROZLICZANIE DELEGACJI
ECAT INTERNATIONAL SP Z OO - 2019-01-03 - Stęszew (wielkopolskie)