REFERENT DS. ADMINISTRACJI Dąbrowa Górnicza oferta pracy ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie biura na budowie. Prowadzenie obiegu korespondencji. Organizacja przepustek dla pracowników itp. Prowadzenie zestawień dla Kierownika. Pomoc w obszarze prac biurowych.- Miejsce wykonywania pracy: Praca na terenie Huty Katowice w Dąbrowie Górniczej.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunek: Administracja lub Ekonomia lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Prawo jazdy kat. B. Wymagane umiejętności organizacyjne, planowania pracy własnej, znajomość pakietu Office. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
Data publikacji: 2017-07-21
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:41-308 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie biura na budowie. Prowadzenie obiegu korespondencji. Organizacja przepustek dla pracowników itp. Prowadzenie zestawień dla Kierownika. Pomoc w obszarze prac biurowych.- Miejsce wykonywania pracy: Praca na terenie Huty Katowice w Dąbrowie Górniczej.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunek: Administracja lub Ekonomia lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Prawo jazdy kat. B. Wymagane umiejętności organizacyjne, planowania pracy własnej, znajomość pakietu Office. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Administracja lub Ekonomia lub pokrewne., specjalizacja: Administracja lub Ekonomia lub pokrewne.
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe kierunek: Administracja lub Ekonomia lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Prawo jazdy kat. B. Wymagane umiejętności organizacyjne, planowania pracy własnej, znajomość pakietu Office. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Nazwa pracodawcy:
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-851 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV -Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail, Godziny : Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.energomontaz-zachod.pl
Profil działalności pracodawcy: PRODUKCJA KONSTRUKCJI METALOWYCH I ICH CZĘŚCI.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 21.07.2017
Oferta pracy ważna do: 21.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1) Wykonywanie konstrukcji drewnianych do szalunków i stemplowań2) Wykonywanie szablonów drewnianych dla różnych konstrukcji drewnianych zgodnie z projektem3) Impregnacja drewna, dobór odpowiednich środków4) Wybór odpowiednich materiałów łączących5) Wybór materiałów drewnianych i ich przycinanie6) Samodzielne zajmowanie się transportem wszelkich potrzebnych mu materiałów na miejscu pracy 7) Montaż wcześniej wykonanych szablonów konstrukcji
Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowo Transportowe "EDMUND LEŚ" - 2018-02-22 - Brzesko (małopolskie)
1. Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej oraz komputera.2. Utrzymanie porządku w zakładzie pracy.3. Doradzanie klientom w wyborze asortymentu.
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Tarnów (małopolskie)
Prace księgowe w biurze rachunkowym
Biuro Rachunkowe ANDO s.c. Anna Fokt, Dorota Czernic - 2017-02-08 - Kalisz (wielkopolskie)
KONKURS; szczegóły na stronie www.nowy.pcpr-gliwice.plWykształcenie wyższe pedagogiczne; doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi; Zakres obowiązków: wspieranie osób niepełnosprawnych objętych asystą; prowadzenie ścisłej współpracy z opiekunami uczestników objętych wsparciem oraz Liderem ds. reintegracji; zadaniowy system czasu pracy
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE - 2016-07-11 - Gliwice (śląskie)
Praca biurowa: zapoznaie z prowadzeniem ewidencji składek na ubezp. społ. rolników oraz ewidencji osób objetych ubezp. zdrowotnym, aktualizacja danych dot. powierzchni gospodarstw rolnych.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
wg progamu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
praca z czytelnikami, działalność kulturalno-oświatowapraca w godzinach 15.00- 19.00
Miejska Biblioteka Publiczna - 2016-11-30 - Minkowice Oławskie (dolnośląskie)
Prowadzenie poradnictwa konsumenckiego oraz mediacji,wykonywanie czynności zwiazanych z obsługą prawną Inspektoratu, w tym: dokonywanie interpretacji przepisów, udzielanie wskazówek w odniesieniu do konkretnych stanów faktycznych, prowadzenie szkoleń, świadczenie pomocy wydziałom branżowym, w opracowywaniu programów kontroli, sporządzanie decyzji administracyjnych;uczestnictwo w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych, zleconych przez Wojewódzkiego Inspektora oraz w opracowywaniu planów pracy, analiz, ocen, sprawozdań i informacji związanych z działalnością Wydziału, Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego lub Inspektoratu;bieżące ocenianie prawidłowości prowadzenia kontroli i postępowań pokontrolnych realizowane poprzez weryfikację akt kontroli;opiniowanie umów zawieranych w sprawach mających związek z funkcjonowaniem jednostki;udzielanie informacji i pomocy osobom zainteresowanym złożeniem wniosku o rozpatrzenie sprawy przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki, obsługa organizacyjna i kancelaryjna bieżącej działalności i posiedzeń sądu, współdziałanie z przewodniczącym SPSK i pracownikami Delegatur w Toruniu i Włocławku w zakresie funkcjonowania SPSK;przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji Wydziału PK oraz SPSK zgodnie z obowiązującymi przepisami.Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych;- zadania wykonywane w siedzibie urzędu.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy - praca przy monitorze ekranowym,- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych,- stanowisko pracy znajduje się w budynku niedostosowanym dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej - 2016-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa infolinii.
Polska Grupa Farmaceutyczna Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Łomża (podlaskie)
zapoznanie się ze strukturą zdwzapozanie się z przepisami prawnymiewidencja spraw wydziałuprowadzenie obowiązującej dokumentacjiprzekazanie spraw do archiwumStaż odbywać się będzie w Śródmieściu
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie informacji i kampanii promocyjnych dla wietnamskich lub chińskich klientów, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami wietnamskimi lub chińskimi, negocjowanie warunków współpracy z klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Gniew (pomorskie)
W ZAWODZIE
PUBLICZNE GIMNAZJUM W BUDZOWIE - 2016-09-01 - Budzów (dolnośląskie)
obsluga biura,sekretariatu związane z obiegiem informacji i dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Przemęt (wielkopolskie)
Obsługa klienta, spotkanie rekrutacyjne odbędzie się w salonie mebli BODZIO, Kraków ul. Klimeckiego 4 dnia 23.06.2016 o godz. 11.00
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk Spółka Jawna - 2016-06-16 - Kraków (małopolskie)
1. Skanowanie, bindowanie, kserowanie, dokumentów.2. Obsługa poczty elektronicznej.3. Obsługa programu komputerowego MS Office (Word, Exel).4. Pisanie i redagowanie projektów pism.5. Udzielanie informacji interesantom.6. Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych o awariach oświetlenia ulic i sygnalizacji świetlnej, ewidencjonowanie ich w rejestrze.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Kapuściska
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sekretariatu, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Twardogóra (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie dokumentacji systemu gospodarki odpadami komunalnymi, obsługa systemu informatycznego aktualizacja bazy danych rejestru gminnego właścicieli nieruchomości.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Włodawa (lubelskie)
Czynności biurowe
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Wędrzyn (lubuskie)
Referent-prace administracyjno-biuroweOferta stażu - przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
DOM POGRZEBOWY "FENIX" - 2016-03-14 - Polkowice (dolnośląskie)
Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Mogielnica (mazowieckie)
Prace biurowo-administracyjne
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
pozyskiwanie funduszy europejskich i innych środków zewnętrznych, analiza rynku, przygotowanie i kompletowanie dokumentacji aplikacyjnej, koordynowanie projektów. CV z zaznaczeniem stanowiska pracy prosimy przesyłać na adres e-mail; oferty (at) pup.rzeszow.pl
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Rzeszów (podkarpackie)
- dekretowanie i księgowanie dokumentów- uzgadnianie sald z partnerami biznesowymi- wystawianie oraz księgowanie faktur- prowadzenie ewidencji kasowej
GZD sp. z o.o. sp.k. - 2017-12-14 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
Dozór obiektu, utrzymanie porządku wokół obiektu, drobne remonty i naprawy
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR.1 - 2016-03-17 - Błonie (mazowieckie)
- Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo - płacowej. Ewidencja i rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie deklaracji ZUS GUS PFRON. Obsługa płacowa pracowników.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość prawa pracy, przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych. Znajomość programu Płatnik i Symfonia. Wymagana umiejętność naliczania wynagrodzeń. Wymagane umiejętności związane z zakresem obowiązków. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: centrumdializapraca (at) gmail.com
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-13 - Sosnowiec (śląskie)
telefoniczne przyjmowanie zamówień, wprowadzanie danych do systemu informatycznego
ZAKŁADY MIĘSNE VIANDO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-05-10 - Radojewice (kujawsko-pomorskie)