REFERENT DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Toruń oferta pracy SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZILNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: 2 344 - 2 631,15 PLN
Zakres obowiązków: obsługa procesu rekrutacji, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie dokumentów zatrudnieniowych, obieg dokumentów i korespondencji, prowadzenie ksiegi zrekrutowanych i zwalnianychwynagrodzenie 1700-1800 zł netto
Data publikacji: 2018-02-21
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZILNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa procesu rekrutacji, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie dokumentów zatrudnieniowych, obieg dokumentów i korespondencji, prowadzenie ksiegi zrekrutowanych i zwalnianychwynagrodzenie 1700-1800 zł netto
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 344 - 2 631,15 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 8-15
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 344 - 2 631,15 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość i obsługa komputera
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: orzeczenie o niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy:
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZILNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Profil działalności pracodawcy: firma ochroniarska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 21.02.2018
Oferta pracy ważna do: 21.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 21.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa i konserwacja urządzeń wodociągowych, budowa nowych przyłączy wodociągowych, obsługa koparko-ładowarki
AQUABELLIS SP. Z O.O. ROGOŹNO - 2018-06-29 - Rogoźno (wielkopolskie)
praca w księgowości
Jar-Drew PPUH Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Golina (wielkopolskie)
prace przy uboju zwierząt:ubój bydła,cechowanie,konserwowanie,oczyszczanie,zdejmowanie skór,obsługa myjek.
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Prandocin-Wysiołek (małopolskie)
rejestrowanie wniosków, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie wniosków od interesantów, udzielanie informacji klientom, kompletowanie dokumentów , korespondencja z instytucjami współpracującymi, prowadzenie postępowań administracyjnych
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Łaskarzew (mazowieckie)
referent ds. płac
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Zielona Góra (lubuskie)
Zapoznanie się z treścią ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz rozporządzenia do ustawy w kwestii dotyczącej regulacji prawnych w sprawie zorganizowania i sfinansowania prac interwencyjnych.Zapoznanie się z drukami wniosku w sprawie zorganizowania i sfinansowania prac interwencyjnych. Obsługa klienta udzielanie informacji. Wydawanie oraz przyjmowanie wniosków dotyczących organizacji prac interwencyjnych oraz refundacji. Pisanie pism oraz zestawień statystycznych w programie Word i Excel, obsługa programu Syriusz. Kserowanie dokumentów źródłowych. Zakładanie teczek dla poszczególnych firm oraz wpinanie dokumentów wpływających do teczek. Bezpośrednia współpraca z działem pośrednictwa pracy, ewidencji i świadczeń oraz z innymi stanowiskami działu instrumentów rynku pracy. Każdy stażysta będzie przez kilka godzin w miesiącu udzielał informacji klientom pod nadzorem pracownika informacji.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Gdynia (pomorskie)
obsługa robota spawalniczego
P.P.H.U. "FASSO" - 2018-03-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie zawodowe mile widziane; wymagane doświadczenie zawodowe; znajomość rys. technicznego; umiejętność obsługi piły taśmowej i nożyc gilotynowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MOSTOSTAL - ENERGOMONTAŻ GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-05 - Gliwice (śląskie)
technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
1. Zapewnienie porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych.2. Zamiatanie, wycieranie, mycie, odkurzanie, dezynfekowanie itd.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Łęczyca (łódzkie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Opoczno (łódzkie)
Wprowadzanie dostaw do systemu, praca w sklepie. Wymagana książeczka do celów sanitarnych.
RACIBÓRZDIS Sp. z o.o. Market E.Leclerc - 2018-08-31 - Racibórz (śląskie)
Obsługa Klienta, sporzadzanie zamówień, sprzedaż ratalna, utrzymanie czystości na salonie, wydawanie towaru, prowadzenie dokumentacji
Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk Sp. j. - 2016-12-13 - Łask (łódzkie)
Udzielanie pracodawcom podstawowych informacji dotyczących zatrudnienia cudzoziemców na terenie Polski. Wysyłanie oraz odbieranie korespondencji. Udzielanie odpowiedzi na proste pisma. Obsługa systemu Syriusz i Talgos - wprowadzanie danych. Układanie, archiwizacja, kserowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie ewidencji sprzętu łączności,wykonywanie czynności administracyjno-biurowych,prowadzenie ewidencji kart abonenckich,prowadzenie ewidencji materiałowej.
Regionalne Centrum Informatyki - 2018-03-27 - Malbork (pomorskie)
współpraca z kontrahentami zagranicznymi, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2016-10-10 - Stargard (zachodniopomorskie)
przewóz towaru na terenie kraju
KAROL SP. Z O.O. S. K. - 2016-09-20 - Strzakły (lubelskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe. Rozliczała podatek VAT naliczony i należny- Wynagrodzenie: 2650-3180 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca o pracę na na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od maja 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość), doświadczenie zawodowe - doświadczenie zawodowe 1 rok pracy zawodowej w tym minimum 6 miesiący w pionie finansowym. Znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-06-14 - Katowice (śląskie)
- Prowadzenie rejestru ogloszonych przetargów, monitorowanie rynku zamówień publicznych,- analiza SIWZ, warunków kontaktowych, projektów umów,- przygotowywanie, kompletowanie dokuemntacji ofertowej,- aktualizacja i archiwizacja dokuemntów administracyjnych,- prowadzenie rejestrów związanych ze złożonymi ofertami i przygotowywanie raportów.
"SKAREM" Sp. z o.o. - 2017-08-28 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty na stanowisko referent ds. statystyki i rozliczeń są dostępne na stronie www.szpitalpila.pl w zakładce: zatrudnienie/konkursy - zatrudnimy. Termin nadsyłania dokumentów do 22.06.2018.
SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PILE IM. STANISŁAWA STASZICA - 2018-06-14 - Piła (wielkopolskie)
Przygotowywanie sprawozdań, protokołowanie sesji, prowadzenie rejestru, czynności organizacyjne związane z organizacją sesji.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Miedzichowo (wielkopolskie)
- Odpowiedzialność za zakupy. Planowanie, organizacja i kontrola procesu zakupowego. Terminowa realizacja zamówień. Prowadzenie działań na rzecz redukcji kosztów zakupowych. Sporządzanie analiz i raportów.- Wynagrodzenie: 2150 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-363-52-57) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jabłoniowa 27, 41-200 Sosnowiec) lub e-mail: centrumdializapraca (at) gmail.com
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-10 - Sosnowiec (śląskie)
Prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Łękawica (śląskie)
składanie zapotrzebowań na druki i formularze oraz wydawnictwa specjalistycze, przyjmowanie zapotrzebowań na wydanie materialów administracyjnych, szkolenioeych i sprzętu sportowego
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Białystok (podlaskie)
Wprowadzanie danych do komputerSporządzanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Puck (pomorskie)
Kierowca śmieciarki - prace porządkowe na wyznaczonym terenie, wywóz odpadów i nieczystości.
kontakt przez OHP - 2017-10-03 - Sandomierz (świętokrzyskie)
tworzenie i kontrola planów finansowych i rzeczowychsporządzanie meldunków, sprawozdań, analizprowadzenie rejestrówprowadzenie korespondencji
24 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-03-23 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Weryfikacja zgodności faktur z zawartymi umowami,uzgadnianie z dostawcami prawidłowości wystawionych faktur,wspieranie kierownika działu w realizacji zamówień publicznych,ewidencjonowanie zużycia paliwa samochodów służbowych. Wymagane dokumenty i oświadczenia:życiorys,list motywacyjny,kwestionariusz kandydata do pracy,kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, dodatkowe szkolenia,kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy),oświadczenie o treści :wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r. poz.1182 ze zmianami).Termin składania dokumentów: do 11.03.2016r. do godziny 15:05.Miejsce składania dokumentów (osobiście lub listownie):Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu, 50-227 Wrocław, ulica Kleczkowska 20, zaklejona koperta z dopiskiem oferta pracy ADM.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu - 2016-03-01 - Wrocław (dolnośląskie)
ewidencja i tworzenie zbiorów dokumentów, ewidencja czasu pracy i zatrudnienia, naliczanie listy pracy, obsługa w zakresie biurowym i kancelaryjnym
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Wilków (dolnośląskie)