REFERENT DO SPRAW REKRUTACJI Niemodlin oferta pracy Euroservices Contracting Polska Sp. z o.o.

Stanowisko: REFERENT DO SPRAW REKRUTACJI

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych Redagowanie iaktualizacja ogłoszeń na portalach internetowych Weryfikacja iselekcja nadesłanych aplikacji

Data publikacji: 2016-08-05

Lokalizacja: Niemodlin (opolskie)

Pracodawca: Euroservices Contracting Polska Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Opolska 54, 49-100 Niemodlin, powiat: opolski, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych Redagowanie iaktualizacja ogłoszeń na portalach internetowych Weryfikacja iselekcja nadesłanych aplikacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW REKRUTACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Niemodlin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opolski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Niemodlin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 08.08.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (angielski mile widziany). Umiejętność obsługi komputera (pakiet Office) Umiejętności planowania i organizowania pracy własnej Motywacji. Odporności na stres.

Nazwa pracodawcy: Euroservices Contracting Polska Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Adres pracodawcy:
Opolska 54, 49-100 Niemodlin, powiat: opolski, woj: opolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: --

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: opolskie

Powiat pracodawcy: opolski

Gmina pracodawcy: Niemodlin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Niemodlin

Ulica pracodawcy: Opolska

Numer budynku pracodawcy: 54

Profil działalności pracodawcy:
Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników

Data dodania oferty pracy: 05.08.2016

Oferta pracy ważna do: 30.09.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 05.08.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 05.08.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT DS. CERTYFIKACJI I TŁUMACZEŃ - od 1 850 PLN

przygotowywanie dokumentacji rejestracyjnej, kontakt z jednostkami certyfikującymi w kraju i zagranicą, tłumaczenia
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Lewickie (podlaskie)

PIELĘGNIARKA - od 2 100 PLN

Praca w gabinecie zabiegowym
PRZYCHODNIA STEPAMED - 2018-02-01 - Strzałkowo (wielkopolskie)

REFERENT DS. HANDLU - od 2 000 PLN

- Bezpośrednia obsługa petentów, sprzedaż, segregacja danych, opracowywanie dokumentacji, prowadzenie i aktualizacja baz danych, przygotowywanie raportów dla potrzeb Kierownictwa, przygotowywanie przetargów, aktualizacja stron www, obsługa elektronicznych kanałów płatności, prowadzenie sprzedaży przez Allegro, redagowanie pism urzędowych, pozwów sądowych, fakturowanie i obsługa kasy fiskalnej.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-254-69-08) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ondraszka 27, 40-857 Katowice) lub e-mail: gamix (at) gamix.com.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "GAMIX" CZESŁAW GAŁUSZKA - 2017-10-18 - Katowice (śląskie)

SZLIFIERZ KAMIENIA NATURALNEGO - od 2 000 PLN

- polerowanie i szlifowanie kamienia naturalnego
s.c. M.M. Wodzyńscy.Zakład Kamieniarski - 2017-07-03 - Koluszki (łódzkie)

REFERENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera; obsługa klienta; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-11 - Gliwice (śląskie)

REFERENT DS KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

staż
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Konin (wielkopolskie)

REFERENT DS. PŁAC I KADR - od 2 300 PLN

Kompleksowa obłsuga kadrowo-płacowa: min. obsługa programu "Płatnik", rozliczenie czasu pracy oraz naliczanie wynagrodzeń pracowników; sporządzanie raportów i sprawozdań kadrowo-płacowych; prowadzenie akt osobistych pracowników; sporządzanie umów o pracę i świadectw pracy; kontakt z instytucjami zewnętrznymi - ZUS, US.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Bukowice (dolnośląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

rejestracja pism w systemie komputerowym, odprowadzanie poczty, prowadzenie rejestrów, uporządkowanie akt w ramach teczki, prowadzenie dokumentacji związanej z zaangazowaniem środków budżetowych
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Orzesze (śląskie)

REFERENT - od 1 950 PLN

Przeprowadzanie analizy dochodowości wydziału produkcyjnego +analiza na bieżąco. Stworzenie baz: materiałów do produkcji oraz dostawców. Aktualizowanie na bieżąco. Kontakty z kontrahentami w języku rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Częstochowa (śląskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK POLOWY - od 1 560 PLN

Pomoc przy załadunku, rozładunku, wybieranie i sortowanie , sadzenie i pielęgnacja i rozstawianie gotowych roślin na kontenerowniach.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Wodziczna (mazowieckie)

KIEROWCA - ŁADOWACZ - 2 100 - 2 300 PLN

Kierowca - ładowacz
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Sokółka (podlaskie)

REFERENT - 997,4 PLN

1. Zapoznanie się z przepisami ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz wewnętrznymi aktami prawa, zapoznanie się z obsługą baz danych, przygotowywanie korespondencji do wysyłki.2. Rozdzielanie wewnętrznej poczty, kserowanie dokumentów.3. Ustalanie majątku zobowiązanych na podstawie baz danych, wyszukiwanie tytułów wykonawczych do zajęć i służb poborców skarbowych.4. Przygotowywanie akt w zbiegu egzekucji, przygotowywanie prostej korespondencji.5. Zapoznanie się ze sposobem załatwiania skarg, zażaleń, składanie wniosków o wyjawienie majątku oraz trybem postępowania zabezpieczającego.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT - od 2 600 PLN

sprawdzanie dokumentów będących podstawą wypłat gotówkowych i bezgotówkowych pod względem formalno-rachunkowym, prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej, prowadzenie księgowania operacji finansowych , rozliczanie środów unijnych i dofinansowań, księgowanie zgodnie z klasyfikacją analityczną wydatków budżetowych i kosztów budżetowychoraz sprawdzanie prawidłowości zakwalifikowania poszczególnych wydatków i kosztów budżetowych
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2017-02-24 - Poznań (wielkopolskie)

REFERENT DS DORADZTWA ROLNICZEGO - od 2 127,5 PLN

referent ds doradztwa rolniczegoświadczenie usług doradczych dla rolnikow w ramach PROW na lata 2014-2020
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Jarosław (podkarpackie)

REFERENT DS. POMIARÓW I SYSTEMÓW STEROWNIKOWYCH - od 2 500 PLN

- Sprawowanie nadzoru nad serwisem i rozwojem systemów AKPiA i telemetrii funkcjonujących w Spółce. Wdrażanie nowych systemów pomiarowych, automatyki oraz telemetrii.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne o kierunku automatyka lub elektronika. Doświadczenie nie jest wymagane. Uprawnienia elektryczne G1/E do 1 kV. Prawo jazdy kat. B. Znajomość programowania i obsługi sterowników PLC. Znajomość programów narzędziowych do programowania sterowników PLC. Znajomość systemów AKPiA. Znajomość obsługi systemu SCADA. Znajomość czytania dokumentacji technicznej. Znajomość obsługi aplikacji MS Office. Kontakt e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-31 - Katowice (śląskie)

REFERENT DS. MARKETINGU - od 2 100 PLN

- inicjowanie i wdrażanie efektywnych projektów oraz działań marketingowych;- inicjowanie i wdrażanie standardów w obszarze marketingu ;- samodzielnie wdrażanie i koordynowanie przydzielonych projektów marketingowych;- analiza działań konkurencji w obszarze komunikacji ;- pomiar efektywności wdrożonych działań;- bieżąca obsługa portali społecznościowych takich jak: Facebook; Twitter itp.;- aktualizacja strony internetowej;- promowanie nowych działań Uczelni;- inne zlecone obowiązki.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Częstochowa (śląskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 400 PLN

pomoc w przygotowywaniu dań kuchni bengalskiej, współpraca z bengalskim szefem kuchni
Rahman Kebab Sp. z o.o. - 2016-09-30 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. AKWIZYCJI I SPRZEDAŻY - od 1 500 PLN

bieżące śledzenie na wszystkich kominikacynych platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczacych praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Piaseczno (mazowieckie)

REFERENT DS. KLIENTÓW KLUCZOWYCH - od 4 000 PLN

Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańOd kandydatów oczekujemy• Wykształcenia Średniego lub Wyższego• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta• Umiejętności negocjacyjnych• Umiejętności budowania biznesowych relacji• Dobrej organizacji pracyZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl, www.googlab.pl, www.nobelldna.pl, www.bio4u.pl
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-03-26 - Rokocin (pomorskie)

SPECJALISTA OBSŁUGI PUNKTU LOMBARDOWEGO - od 1 850 PLN

sprzedaż wysyłkowa, obsługa klienta w punkcie, sprzedaż detaliczna, dbanie o wizerunek i czystość placówki
JAW-GREEN GRZEGORZ JAWOREK SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-13 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)

REFERENT DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

prowadzenie sekretariatu, czynności kadrowo-płacowe
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Serwisowe Farma Tech Sp. z o.o - 2017-03-03 - Kutno (łódzkie)

REFERENT W DZIALE REJESTRACJI, EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ - 997,4 PLN

Staż na stanowisku pracy w zakresie:A. Upowszechniania informacji o usługach wewnątrz urzędu:- udzielanie informacji aktualnej pomocy i usługach świadczonych przez urząd i kierowanie do stanowisk merytorycznych,- wydawanie odpowiednich formularzy i informowanie klienta o sposobie ich wypełniania,-wyznaczanie terminów do rejestracji,- prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń.B. Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy:- wypełnianie karty rejestracyjnej,- zapoznanie bezrobotnego z oświadczeniem zawartym w karcie rejestracyjnej,- wprowadzenie informacji do bazy danych,- ustalenie statusu bezrobotnego i jego prawa do świadczeń,- wydanie stosownej decyzji,- przekazanie dokumentów do odpowiedniej kartoteki.C. Obsługa bezrobotnych z prawem do zasiłku i bez świadczeń pieniężnych:- wydawanie decyzji o statusie bezrobotnego, o nabyciu lub utracie prawa do zasiłku,- wydawanie decyzji o utracie statusu bezrobotnego oraz dokonywanie odpowiednich zapisów w karcie rejestracyjnej oraz bazie danych,- weryfikacja dokumentów bezrobotnego,- wprowadzanie danych do bazy komputerowej,- przyjmowanie oświadczeń o stosowaniu się bezrobotnego do przepisów ustawy,- przyjmowanie dodatkowych zaświadczeń i informacji dotyczących zmian w sytuacji bezrobotnego,- przygotowanie i wydawanie zaświadczeń na żądanie bezrobotnego,- sporządzanie i sprawdzanie list wypłat zasiłków,- sporządzanie indywidualnych kart wypłat zasiłków,- sporządzanie i wydawanie deklaracji rozliczeniowych PIT-11,- przekazywanie kompletu dokumentów do archiwum.D. Obsługa osób poszukujących pracy:Osoba skierowana do odbycia stażu przy wykonywaniu pracy określonej w niniejszym harmonogramie może mieć dostęp do informacji zawierających prawnie chronione dane osobowe i w związku z tym przed rozpoczęciem programu przeszkolony zostanie w zakresie ochrony danych osobowych, a ponadto zobowiązana zostanie do: - dołożenia szczególnej staranności w celu ochrony interesu osób, których dane są zbierane oraz przetwarzane w systemie informatycznym oraz do chronienia tych danych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją, zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem,- oraz do nie ujawnienia osobom nieuprawnionym informacji, z którymi zapoznała się w związku z wykonywana pracą.Staz w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Płock (mazowieckie)

KASJER - SPRZEDAWCA - do 1 500 PLN

Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych; obsługa klienta, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej; dwie zmiany; 3/4 etatu; miejsce pracy: Gliwice
GLIWICEDIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Gliwice (śląskie)

STARSZY INSPEKTOR DS EWIDENCJI KSIĘGOWEJ I POZAKSIEGOWEJ MAJATKU URZĘDU - do 2 500 PLN

Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie analitycznej ewidencji księgowej i pozaksięgowej majątku zgodnie z klasyfikacją rodzajową, w tym wprowadzanie zmian w stanie majątku oraz uzgadnianie stanu z ewidencją syntetyczną prowadzenie indywidualnych teczek wyposażenia pracowników, kart wyposażenia pomieszczeń biurowych, warsztatowych i socjalnych oraz oznaczanie środków trwałych etykietami kodów kreskowych prowadzenie dokumentacji związanej ze zbywaniem lub użyczaniem rzeczowych składników majątku trwałego przygotowywanie dokumentacji związanej z likwidacją składników majątku weryfikacja, w ramach okresowych spisów z natury, stanów faktycznych ze stanami ewidencyjnymi majątku ZUW bieżąca kontrola zgodności wyposażenia pomieszczeń z kartami wyposażeniaWYMAGANIA NIEZBĘDNE wykształcenie: średnie doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy stażu pracy w obszarze ewidencji księgowej i pozaksięgowej majątku lub gospodarki magazynowej wiedza z zakresu finansów publicznych i gospodarki materiałowej umiejętności analityczne dokładność umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy) posiadanie obywatelstwa polskiego korzystanie z pełni praw publicznych nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE życiorys/CV i list motywacyjny kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia (średnie lub wyższe ekonomiczne)kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatówMIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w SzczecinieBiuro Organizacji i Kadr, pok. 283 ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecinz dopiskiem: oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 42INNE INFORMACJEKandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem. Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91/430 3439.
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki - 2017-11-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)

MŁODSZY MAGAZYNIER - od 2 350 PLN

-Prace magazynowe- obsługa produkcji,-Załadunek / rozładunek materiałów do produkcji-Wysyłka wyrobów gotowych-Transport z Tczewa, Starogardu Gdańskiego, Malbork, Pelplina oraz Czarnej Wody.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ne e-mail : rekrutacja (at) dovista.comKontakt telefoniczny 572-326-172
DOVISTA POLSKA SP. Z O.O. - 2018-04-17 - Wędkowy (pomorskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - STAŻ - 997,4 PLN

obsługa systemu księgowego - dokonywanie przelewów, ewidencja list wypłat, przygotowywanie wyciągów bankowych do zaksięgowania i ich uzgadnianie, obsługa w zakresie wypłat, przygotowanie dokumentów do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Chrzanów (małopolskie)

STOLARZ - od 2 100 PLN

Wykonywanie elementów drewnianych na podstawie dokumentacji
Firma Usługowo-Handlowa "JEGGER" Łukasz Kasperkowiak - 2018-05-18 - Gostyń (wielkopolskie)


Wybierz powiat