REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY (S) Tarn贸w oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY (S)
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 1. Obs艂uga komputera (MS Office) i urz膮dze艅 biurowych.2. Obs艂uga petent贸w, dzia艂aczy klubowych, zawodnik贸w.3. Redagowanie pism do urz臋d贸w i organizacji sportowych.4. Archiwizacja dokument贸w.5. Dekretowanie dokument贸w ksi臋gowych, wprowadzanie dokument贸w do programu ksi臋gowego.6. Wykonywanie innych polece艅 prze艂o偶onych.
Data publikacji: 2018-03-22
Lokalizacja: Tarn贸w (ma艂opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Tarn贸w, powiat: m. Tarn贸w, woj: ma艂opolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
1. Obs艂uga komputera (MS Office) i urz膮dze艅 biurowych.2. Obs艂uga petent贸w, dzia艂aczy klubowych, zawodnik贸w.3. Redagowanie pism do urz臋d贸w i organizacji sportowych.4. Archiwizacja dokument贸w.5. Dekretowanie dokument贸w ksi臋gowych, wprowadzanie dokument贸w do programu ksi臋gowego.6. Wykonywanie innych polece艅 prze艂o偶onych.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY (S)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Tarn贸w
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ma艂opolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Tarn贸w
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 26.03.2018
Data zako艅czenia pracy: 26.09.2018
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Sta偶 realizowany w ramach projektu Aktywizacja os贸b m艂odych pozostaj膮cych bez pracy w powiecie tarnowskim i m. Tarn贸w (III) M艂odzi na start, kt贸ry jest realizowany w ramach PO WER, Poddzia艂anie 1.1.2 i wsp贸艂finansowany ze 艣rodk贸w Unii Europejskiej w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi m艂odych. Wymagania: wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze (administracja, finanse, rachunkowo艣膰), mile widziane studia licencjackie, mo偶e by膰 osoba kontynuuj膮ca studia w systemie zaocznym, samodzielno艣膰, odpowiedzialno艣膰, kreatywno艣膰, umiej臋tno艣膰 podejmowania decyzji i organizacji pracy; Praca w Tarnowie w pon., 艣r., pt., w godz.: 7.00-15.00, oraz we wt., i czw., w godz.: 9.00-17.00; Zakres obowi膮zk贸w: obs艂uga komputera (MS Office) i urz膮dze艅 biurowych; obs艂uga petent贸w, dzia艂aczy klubowych, zawodnik贸w; redagowanie pism do urz臋d贸w i organizacji sportowych; archiwizacja dokument贸w; dekretowanie dokument贸w ksi臋gowych, wprowadzanie dokument贸w do programu ksi臋gowego; wykonywanie innych polece艅 prze艂o偶onych.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Pl. Gen. J.Bema 3, 33-100 Tarn贸w, powiat: m. Tarn贸w, woj: ma艂opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: ma艂opolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarn贸w
Gmina pracodawcy: Tarn贸w
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Tarn贸w
Ulica pracodawcy: Pl. Gen. J.Bema
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data dodania oferty pracy: 22.03.2018
Oferta pracy wa偶na do: 20.04.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 22.03.2018
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie obs艂ugi finansowo-ksi臋gowej i administracyjnej plac贸wek o艣wiatowych, sprawdzanie faktur, dokumnet贸w ksi臋gowych, ewidencjonowanie oraz dekretowanie dokumnet贸w ksi臋gowych, bie偶膮ce wsparcie dzia艂u administracyjno-ksi臋gowego, wsytawianie not ksi臋gowych, ksi臋gowanie faktur, wyci膮g贸w bankowych
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Wola (艣l膮skie)
odbi贸r produkt贸w z maszyny, pakowanie na produkcji, etykietowanie na magazynie
GP PEOPLE - 2016-05-20 - G艂ogowo (kujawsko-pomorskie)
- organizowanie stanowiska pracy z godnie z zasadami BHP oraz ochrony ppo偶.- przygotowanie ofert ubezpieczeniowych (ubezpieczenia komunikacyjne, maj膮tkowe, turystyczne)- obs艂uga specjalistycznych system贸w rezerwacyjnych dot. us艂ug ubezpieczeniowych- nawi膮zywanie kontakt贸w z klientami- doradztwo i obs艂uga klienta - po艣redniczenie w zawieraniu um贸w ubezpieczenia- kontrolowanie termin贸w odnowienia um贸w ubezpieczenia i powiadamianie klient贸w- prowadzenie rozm贸w telefonicznych i korespondencji w zakresie ubezpiecze艅- wprowadzanie danych osobowych i przygotowanie dokumentacji s艂u偶膮cej do zawarcia um贸w ubezpieczenia- przesy艂anie dokumentacji, zestawie艅, sprawozda艅 i raport贸w do towarzystwa ubezpieczeniowego- zamawianie oraz przyjmowanie, segregowanie i sk艂adowanie druk贸w i dokument贸w ubezpieczeniowych- udzia艂 w szkoleniach podnosz膮cych kwalifikacje zawodowe
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Kartuzy (pomorskie)
-
PRODUKCJA ARTYKU艁脫W Z TWORZYW SZTUCZNYCH "APLEX" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 ZAK艁AD PRACY CHRONIONEJ - 2016-10-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Zielona G贸ra (lubuskie)
og艂oszenie o naborze na wolne stanowisko pracy znajduj臋 si臋 na w Biuletynie Informacji Publicznej Zarz膮du Dr贸g Publicznych na stronie internetowej www.bip.zdpndg.pl, wymagane dokumenty nale偶y sk艂ada膰 do dnia 29 lutego 2016r. do godz: 15:00 ( w艂膮cznie)
Zarz膮d Dr贸g Powiatowych w Nowym Dworze Gda艅skim - 2016-02-19 - Nowy Dw贸r Gda艅ski (pomorskie)
OPIEKA NAD DZIE膯MI, ORGANIZACJA ZABAW, SPACER脫W, ORGANIZACJA ZABAW NA 艢WIE呕YM POWIETRZU, DBANIE O HIGIEN臉 I BEZPIECZE艃STWO DZIECI, ZABIEGI PIEL臉GNACYJNE I HIGIENICZNE
KATARZYNA DOBOSZ LOGOS - 2018-09-26 - Rzesz贸w (podkarpackie)
szycie,krojenie wszelkiej odie偶y damskiej ,m臋skiej (p艂aszcze,kurtki,sukienki,bluski) oraz odie偶 dla ps贸w.
"VASYL" Vasyl Zaytsev - 2015-12-15 - O艂awa (dolno艣l膮skie)
sporz膮dzanie list p艂ac, deklaracji ZUS, ksi臋gowanie dokument贸w w programach ksi臋gowych Ramzes, Finna
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Piaseczno (mazowieckie)
terminowa i wysokiej jako艣ci korespondencyjna obs艂uga klient贸w; rozpatrywanie reklamacji, skarg i zg艂osze艅 w elektronicznym systemie obiegu dokument贸w; analiza danych systemowych w zakresie rozlicze艅 i korekt rozlicze艅 za pobran膮 energi臋 elektryczn膮; wystawianie i monitorowanie konsultacji w przypadkach spraw wymagaj膮cych opiniowania innych kom贸rek organizacyjnych lub sp贸艂ek
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
Obs艂uga Wystawy Sta艂ej BgPN, prowadzenie spotka艅 edukacyjnych, pomoc i uczestwnictwo w wydarzeniach kulturalnych o charakterze edukacyjno - ekologicznym, zaj臋cia na 艣cie偶kach edukacyjnych, prace piel臋gnacyjne w Ogrodzie Ro艣lin Babiog贸rskich, sprz膮tanie szlak贸w turystycznych
BABIOG脫RSKI PARK NARODOWY z siedzib膮 w Zawoi - 2019-04-10 - Zawoja (ma艂opolskie)
Obs艂uga klienta, obs艂uga kasy fiskalnej. Utrzymanie 艂adu i porz膮dku na terenie sklepu.
HOU DE Sp. z o. o. - 2016-11-03 - Niepo艂omice (ma艂opolskie)
路 weryfikowanie dokument贸w pod wzgl臋dem ksi臋gowym i merytorycznym,路 samodzielne prowadzenie KPiR i Ksi膮g Handlowych,路 sporz膮dzanie rozlicze艅 podatkowych路 bie偶膮ca obs艂uga klient贸w biura
Biuro Rachunkowe "Anna" Anna Klepacka - 2019-04-09 - Jastrz臋bie-Zdr贸j (艣l膮skie)
dekretacja, kontrola wystawianych f-r, VAT, sporz膮dzanie deklaracji do GUS, Intrastat
Kuvert Polska Sp. z o.o. - 2018-07-03 - Przyprostynia (wielkopolskie)
Analiza dokument贸w 藕r贸d艂owych. Ksi臋gowanie. Kadry i p艂ace. Naliczanie p艂ac.
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
OCZYSZCZANIE MIASTA
GZGK TRZEBNICA ERGO SP ZO.O. - 2018-09-28 - Trzebnica (dolno艣l膮skie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporz膮dzanie zestawie艅 i raport贸w, sporz膮dzanie um贸w cywilno-prawnych, prowadzenie spraw socjalnych, prowadzenie dok. w zakresie szkole艅 pracownik贸w.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - P艂ock (mazowieckie)
obs艂uga sekretariatu kancelarii notarialnej
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - E艂k (warmi艅sko-mazurskie)
Przygotowywanie potraw, dbanie o porz膮dek na stanowisku pracy.
Zajazd pod Lwem - 2016-05-18 - Nowy Dw贸r (dolno艣l膮skie)
sporz膮dzanie zestawie艅 w arkuszu kalkulacyjnym, przygotowywanie wysy艂ki pocztowej, pomoc przy rozliczaniu wynagrodze艅 pracownik贸w, uk艂adanie dokument贸w wg okre艣lonych zasad, zestawianie wniosk贸w urlopowych, wprowadzanie danych osobowych, wypisywanie przelew贸w na ZUS, podatki, sprawdzanie poprawno艣ci druk贸w ZUS ZLA
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Paw艂owice (艣l膮skie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Busko-Zdr贸j (艣wi臋tokrzyskie)
1. Rozliczenia.2. Przelewy z rachunk贸w.3. Obs艂uga kasy.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - 艁臋czyca (艂贸dzkie)
w/g programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - L臋bork (pomorskie)
wg. programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Miastk贸w Ko艣cielny (mazowieckie)
Archiwizacja dokument贸w, zapoznanie z obiegiem dokument贸w oraz elektronicznym obiegiem dokument贸w PROTON.Przygotowanie akcji informacyjno-promocyjnej bud偶etu obywatelskiego Gminy Barlinek.Edukacja ekologiczna, przygotowanie i przeprowadzenie akcji sprz膮tanie 艣wiata w ramach dnia ziemi.Zapoznanie si臋 z procedurami oraz przepisami prawnymi dotycz膮cymi wdro偶enia bud偶etu obywatelskiego Gminy Barlinek,Przyjmowanie oraz rejestracja wniosk贸w projekt贸w projekt贸w do bud偶etu obywatelskiego. Ocena formalna z艂o偶onych projekt贸wWeryfikacja kart do g艂osowania, opracowanie wynik贸w konsultacji, przygotowanie listy rekomendowanych projekt贸w do realizacji. Zapoznanie si臋 z programem "Aktywna Tablica" oraz monitorowanie jego przebiegu w Gminie Barlinek. Sporz膮dzanie bie偶膮cych informacji dla dyrektor贸w szk贸艂 oraz informacji o zmianach w przepisach prawa o艣wiatowego. Przygotowywanie korespondencji dla szk贸艂 dotycz膮cej programu "Aktywna Tablica". Obsluga programu - edytor akt贸w prawnych XML. Monitorowanie wytycznych i instrukcji z Kuratorium O艣wiaty w Szczecinie i Ministerstwa Edukacji Narodowej zamieszczonych na stronach internetowych. Zapoznanie sie z przepisami oraz dokumentacj膮 dotycz膮c膮 rozliczenia programu "Aktywna Tablica" w Gminie Barlinek.
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Barlinek (zachodniopomorskie)
monta偶 i bie偶膮cy serwis urz膮dze艅 mobilnych i magazynowychdiagnozowanie uszkodzonego sprz臋tu
PDAserwis ADAM KASPRZYK - 2018-07-06 - P艂o艅sk (mazowieckie)
sprzeda偶 artyku艂贸w rowerowych
Przedsi臋biorstwo Handlowo - Us艂ugowe Bart艂omiej Ku艂ot - 2018-05-14 - Starachowice (艣wi臋tokrzyskie)
przyjmowanie i wysy艂anie korespondencji, podzia艂 korespondencji biurowej, prowadzenie obs艂ugi kancelaryjnej Komendy Powiatowej PSP
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Sul臋cin (lubuskie)
wg. stanowiska
Master Us艂ugi Transportowe Roboty ziemne - 2017-07-10 - Suwa艂ki (podlaskie)