REFERENT ADMINISTRACYJNO - BIUROWY Mikołów oferta pracy USŁUGI POLIGRAFICZNO REKLAMOWE "PASJA" JACEK STENCEL KONTRA
Stanowisko: REFERENT ADMINISTRACYJNO - BIUROWY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - osobistą i telefoniczną obsługę Klienta (Frontdesk),- sprzedaż produktów drukarni,- wystawienie dokumentów sprzedaży,- ewidencjonowanie i rozliczanie zleceń,- nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie.
Data publikacji: 2016-07-14
Lokalizacja: Mikołów (śląskie)
Pracodawca: USŁUGI POLIGRAFICZNO REKLAMOWE "PASJA" JACEK STENCEL KONTRA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- osobistą i telefoniczną obsługę Klienta (Frontdesk),- sprzedaż produktów drukarni,- wystawienie dokumentów sprzedaży,- ewidencjonowanie i rozliczanie zleceń,- nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT ADMINISTRACYJNO - BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. średnie wykształceniePozostałe wymagania:- biegła znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (lub podobny arkusz kalkulacyjny oraz edytor tekstu),- znajomość zagadnień fakturowania sprzedaży oraz gospodarki magazynowej,- łatwość nawiązywania kontaktów,- komunikatywność,- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,- odporność na stres,- łatwość uczenia się,- umiejętność sprawnego i szybkiego raportowania,- sprawne dzielenie czasu między wieloma zadaniami równocześnie.Mile widziane:- znajomość branży poligraficznej,- znajomość technologii poligraficznych,- znajomość języków obcych.
Nazwa pracodawcy:
USŁUGI POLIGRAFICZNO REKLAMOWE "PASJA" JACEK STENCEL KONTRA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV ze zdjęciem - musi zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, list motywacyjny. Wybrane osoby zaprosimy telefonicznie na spotkanie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Mikołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mikołów
Profil działalności pracodawcy: Pozostałe drukowanie
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.07.2016
Data dodania oferty pracy: 13.07.2016
Oferta pracy ważna do: 13.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-05 - Złotoryja (dolnośląskie)
Dział Przetwarzania Danych:czynności kancelaryjne i biurowe (np. ewidencjonowanie, segregowanie, kserowanie, skanowanie dokumentów),obsługa korespondencjui przychodzącej i wychodzącej,rejetsracja dokumentów w systemach informatycznych,tworzenie projektów pism na podstawie wskazanego szablonu,archiwizacja dokumentów.Dział Identyfikacji i Weryfikacji Poprawności Rejestracji Podatników:czynności kancelaryjne i biurowe (ewidencjonowanie, segregowanie, kserowanie, skanowanie dokumentów),obsługa korespondecnji przychodzącej i wychodzącej,rejestracja dokumentów w systemach informatycznych,tworzenie projektów pism na podstawie wskazanego szablonu,archiwizacja dokumentów.Referat Sekretariatu:wykonywanie czynności biurowych,obsługa kancelaryjna urzędu,rejetsracja dokumentów w systemach informatycznych,porządkowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną,przygotowywanie spisów zdawczo-odbiorczych w celu przekazania dokumentacji do magazynu archiwum.Referat Obsługi Bieżącej:czynności kancelaryjne i biurowe (ewidencjonowanie, segregowanie, kserowanie, skanowanie dokumentów),obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,rejestracja dokumentów w systemach informatyczncyh,tworzenie projektów pism na podstawie wskazanego szablonu,archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie teczek osobowych pracowników, naliczanie płac, przygotowywanie i wysyłanie deklaracji do ZUS i US, przygotowywanie umów pracowniczych, świadectw pracy, naliczenie i kontrola czas pracy
MUZEUM ARCHEOLOGICZNE W POZNANIU - 2017-03-08 - Poznań (wielkopolskie)
Praca na produkcji w branzy spożywczej przy produkcji paluszków krabowych surimii
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Łozienica (zachodniopomorskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Stobiecko Szlacheckie (łódzkie)
prowadzenie obsługi kasowej Straży Miejskiej w zakresie przyjmowania wpłat oraz dokonywanie wypłat gotówkowych, prowadzenie inkasa w zakresie przyjmowania podatków od nieruchomości, rolnego oraz opłaty skarbowe, przygotowanie rozliczeń oraz rachunków za inkaso, codzienne rozliczanie stanu gotówki oraz innych walorów wartościowych
STRAŻ MIEJSKA w Legnicy - 2016-05-09 - Legnica (dolnośląskie)
przyjmowanie zapotrzebowań na poszczególne artykuły od sprzedawców, przyjmowanie towarów od dostawców w oparciu o faktury, tworzenie dokumentu przyjęcia zewnętrznego PZ, analizawpływających do biura zapotrzebowań pod kątemilościowym, tworzenie zamówień i przekazywanie do dostawców, nadzór nad prawidłowym przebiegiem prac i komunikacją wewnętrzną pracowników
Toya - Stanmar Sp. z o.o. - 2016-04-28 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Prace związane z utrzymaniem porzadku i czystości na terenie firmy, praca w godz. 7-11/15-19
ERJOT HD Sp. z o.o. - 2017-12-14 - Niemodlin (opolskie)
wystawianie faktur, sporządzanie zamówień, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Płock (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Obsługa klienta, call center. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Realizacja bieżących zadań zleconych przez przełożonego.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Stare Orzechowo (mazowieckie)
Obsługa Klienta, wykonywanie analizy składów ciała. Praca jednozmianowa na 1/2 etatu w Bielsku-Białej (grafik do ustalenia). Proponowane wynagrodzenie 1000 zł brutto + premia.
INSTYTUT DIETETYKI KLINICZNEJ SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA - 2017-10-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa kadr i prowadzenie akt pracowniczych, sporządzanie dokumentów kadrowych tj. zawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, umowy cywilnoprawne, ewidencja czasu pracy.(urlopy, godziny nadliczbowe, diety), kontrola aktualnych badań pracowniczych. Sporządzanie zestawień na potrzeby instytucji zewnętrznych, wystawianie zaświadczeń pracownikom, faktur; stosowanie przepisów prawa transportowego
LESZEK WÓJTOWICZ - 2018-04-04 - Lublin (lubelskie)
Obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie pism urzędowych, wysyłanie i przyjmowanie korespondencji, prowadzenie biura w zakresie administracyjnym, współpraca z klientem, prowadzenie dokumentacji wewnętrznej, tworzenie prezentacji, udział w realizacji projektów markietingowo-promocyjnych, zarządzanie stanem materialów informacyjno-reklamowych, inne prace administracyjne
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Tarnów (małopolskie)
Księgowanie, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Głogówek (opolskie)
Florystyka ślubna, pogrzebowa, okolicznościowa, dekoracje wyjazdowe typu kościoły sale weselne, dbanie o kwiaty cięte jak i doniczkowe w kwiaciarni,
FHU KWIACIARNIA "FANTAZJA" ADAM GROBELAK - 2016-09-05 - Częstochowa (śląskie)
Zapoznanie się z ogólnymi zasadami dotyczącymi bieżącej działalności, przepisami BHP, PPOŻ, regulaminem pracy oraz przepisami o tajemnicy służbowej i ochronie danych osobowych; pomoc w obsłudze archiwum i kancelarii; zapoznanie się z zasadami obiegu dokumentów i instrukcją kancelaryjną; zapoznanie się z aktualnie realizowanymi działaniami w ramach PROW 2007-2013 i PROW 2014-2020; zapoznanie się z Rzeczowym Wykazem Akt.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Gorlice (małopolskie)
pomoc w prowadzeniu akt osobowych, wypisywanie faktur, pomoc w rozliczaniu kierowców, układanie towaru w magazynie
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Pińczów (świętokrzyskie)
pomoc przy pracach budowlanych, instalacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Kraków (małopolskie)
Kompletowanie, układanie i archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Lubsko (lubuskie)
Udział w sporządzaniu dokumetacji technicznej, wprowadzanie danych z odczytów liczników ciepła.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Praca samodzielna lub w zespole.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ALEX Ewa Glapa-Chromińska - 2016-04-13 - Chromna (mazowieckie)
1. Przeprowadzenie społecznych i rolniczych badań ankietowych w terenie.2. Rejestracja, kontrola oraz komputerowe przetwarzanie ankiet.CHARAKTER PRACY: 1. umowa o pracę na czas zastępstwa2. zadaniowy system czasu pracy, tj. samodzielna organizacja pracy, z uwzględnieniem terminów zawartych w obowiązujących harmonogramach, m-ce pracy: teren woj. kuj.-pom.
Urząd Statystyczny w Bydgoszczy - 2018-06-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie potraw wg podanych recepturNauka robienia pizzy
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Sosnowiec (śląskie)
SPRZĄTANIE ZAKŁADU PRACY
ZEW DIVANI KASPRZAK - 2016-10-18 - Gubin (lubuskie)
Oferta stażu przeznaczona wyłącznie dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pucku/ Obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów, zlecenia, awizacja dostaw, obsługa sklepu internetowego, kontakt z klientem, ściąganie zamówień w ECODZIE, wystawianie dokumentów w EXPERTISie (FV, WZ, RW, PZ)
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Krokowa (pomorskie)
układanie chronologiczne zwrotnych potwierdzeń odbioru decyzji oraz awizowanych decyji podatkowychpotwierdzanie w aplikacji informatycznej daty odbioru decyzji podatkowejprace pomocnicze w referacie podatków
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Gdynia (pomorskie)
- redagowanie korespondencji biurowej- kompletowanie dokumentów oraz prowadzenie teczek tematycznych- obsługa interesantów i udział w organizacji spotkań i posiedzeń- obsługa urządzeń biurowych- współpraca przy obsłudze zadań wykonywanych przez Komisję ds. Doskonalenia Zawodowego- współpraca przy obsłudze zadań wykonywanych przez Komisję Kwalifikacyjną
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Rzeszów (podkarpackie)
- przygotowanie doku. do arch.- arch. dokum. - obsłu urządzen biurowych- przygotowanie koresp. do wysyłki- sporzadzanie wniosków o wpis zaległości KRSwykonywanie bieżąch czynności
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
obsługa sekretariatu, sprawy BHP i PPOŻ
BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH - 2016-07-28 - Wartkowice (łódzkie)