PRACOWNIK BIUROWY Chełm oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "AGRO-TERS" EDWARD SOLAK I STANISŁAW SOLAK SPÓŁKA JAWNA

Stanowisko: PRACOWNIK BIUROWY

Wynagrodzenie: od 3 500 do 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Obsługa programów komputerowych, programu SAP, edytorów tekstów, arkuszy kalkulacyjnych.

Data publikacji: 2021-06-14

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "AGRO-TERS" EDWARD SOLAK I STANISŁAW SOLAK SPÓŁKA JAWNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Rampa Brzeska 3, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Obsługa programów komputerowych, programu SAP, edytorów tekstów, arkuszy kalkulacyjnych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 do 4 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godzina od 8.00 do 16.00

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: PRACOWNIK BIUROWY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 do 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2021

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa programu SAP

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pracodawca wymaga bardzo dobrej znajomości edytorów tekstu: Ms Word, Openoffice, arkuszy kalkulacyjnych :Ms Exel, Openoffice.KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY:- osobisty: ul. Rampa Brzeska 3, 22-100 Chełm- można również przesyłać CV drogą e-mailową na adres: beata.hajduk (at) agro-ters.pl

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1

Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "AGRO-TERS" EDWARD SOLAK I STANISŁAW SOLAK SPÓŁKA JAWNA

danePracodawcy_nip: 5630001110

danePracodawcy_regon: 11001171900000

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Rampa Brzeska 3, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Rampa Brzeska

Numer budynku pracodawcy: 3

Profil działalności pracodawcy:
sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych, środków ochrony roślin i artykułów do produkcji rolnej i ogrodniczej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|252

Data dodania oferty pracy: 14.06.2021

Oferta pracy ważna do: 30.06.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4f1a600a220ed48d0feee93487c4daf8

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

obsługa klienta, układanie towaru.
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Lipie (śląskie)

KASJER-DORADCA KLIENTA - od 1 850 PLN

doradztwo finansowe
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Żywiec (śląskie)

POMOCNIK MAGAZYNIERA - od 3 500 PLN

Obsługa stanów magazynowych - przyjęcie i wydawanie towaru z magazynu.
ZAKŁAD STOLARSKO-TAPICERSKI MARIDEX MACIEJ MUSIALSKI - 2020-02-19 - Olszowa (wielkopolskie)

KIEROWCA - od 9 700 PLN

prowadzenie i obsługa pojazdu w PL i UE, wypełnianie dokumentów przewozowych CMR i inne, nadzór nad załadunkiem/ rozładunkiem oraz zabezpieczenie towaru; rodzaj umowy: 12 miesięcy/ 24 miesiące/ lub czas nieokreślony; system czasu pracy w zależności od zlecenia; wynagrodzenie od 9700 zł brutto do 10500 zł brutto - w zależności od doświadczenia, kwalifikacji i czasu pracy.
MM LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-06-15 - Słupsk (pomorskie)

OBSŁUGA KLIENTA - od 13,7 PLN

obsłuha indywidualna klienta, dbanie o czystość w bazie kajakowej
kontakt przez OHP - 2018-06-13 - Jurków (małopolskie)

FRYZJER R4/1881-615/17 - od 2 000 PLN

kompleksowa obsługa klienta w zakresie fryzjestwa
M.I.D. IWONA BRZECZKOWSKA-DURMOWICZ - 2017-05-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

POMOC KUCHENNA/ŚNIADANIOWY - od 1 850 PLN

- przygotowywanie śniadań zgodnie z przyjętymi standardami
Zbigniew Skowronek NZOZ WŁA-MED Dom Kuracyjny MESSA - 2016-05-11 - Władysławowo (pomorskie)

KSIĘGOWY - od 2 000 PLN

podanie
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Radomsko (łódzkie)

INSPEKTOR W WYDZIALE ROZWOJU GOSPODARCZEGO I PROMOCJI - od 1 850 PLN

Realizacja polityki informacyjnej powiatu, opracowywanie materiałów promocyjnych o powiecie płockim, ich publikacja i upowszechnianie, współorganizacja samorządowych przedsięwzięć i imprez integracyjnych, zbieranie, selekcjonowanie i przygotowywanie informacji dla potrzeb serwisu internetowego oraz internetowych portali społecznościowych starostwa, przygotowywanie dokumentacji tekstowych niezbędnych do promocji powiatu, opracowywanie materiałów prasowych dotyczących starostwa i powiatowych jednostek organizacyjnych oraz ich prezentacje w mediach.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-05-18 - Płock (mazowieckie)

ELEKTRYK ZAKŁADOWY - od 10 000 PLN

Montaż-naprawa urządzeń elelktrycznych, konserwacja i naprawa maszyn
EUROPAJOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-05 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

POMOC KRAWIECKA - od 17 PLN

pomoc w przygotowaniu materiału do szyciacięcie gumekprasowanie
Alfa-Mar - 2020-08-28 - Gdańsk (pomorskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 3 000 PLN

naprawa samochodów osobowych, wulkanizacja
AUTOSERWIS KRYSTYNA KACPERCZYK - 2017-10-04 - Piaseczno (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa klienta i kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Miechów (małopolskie)

OPIEKUN OSOBY STARSZEJ - od 7 500 PLN

Wykonywanie porządków domowych, pranie, sprzątanie, gotowanie, pomoc przy ubieraniu, kąpieli i higienie osobistej
Witek Urszula PFLEGE MIT HERZ - 2015-11-30 - Knurów (śląskie)

KONTROLER JAKOŚCI - od 1 850 PLN

Kontrola jakości wyrobów z towrzyw sztucznych, pakowanie elementów;
"GLAS HIT" EKSPORT IMPORT MGR INŻ.JOANNA CHUDY - 2016-07-26 - Wręczyca Wielka (śląskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - do 2 500 PLN

mechanik pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2019-10-11 - Chrząstów (podkarpackie)

INSTRUKTOR SPORTU - od 2 100 PLN

Instruktor na "orlikach" i siłowni
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Żary (lubuskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, obsługa stoiska mięsnego, ekspozycja towaru
Sklep Spożywczo-Przmysłowy Stanisław Serafin - 2016-02-17 - Osieczany (małopolskie)

KASJER/SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

Dbanie o ekspozycję towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do niedzieli w Kaniowie.
Dino Polska S. A. - 2018-02-05 - Bestwina (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

Pozyskiwanie klientów, udzielanie kredytów
Pośrednictwo Finansowe Aneta Piekarska - 2017-08-01 - Sochaczew (mazowieckie)

PIZZERMAN - od 3 800 PLN

wg charakterystyki zawodu
kontakt przez OHP - 2020-12-01 - Jarocin (wielkopolskie)

KONTROLER JAKOŚCI - od 2 200 PLN

kontrola wymiarowa wyrobów a pomocą urządzeń kontrolno – pomiarowych zgodnie z dokumentacją jakościowąkontrola wizualna wyrobów współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Spółki mającymi wpływ na jakość i terminowość wytwarzanych odlewówsporządzanie raportów z przeprowadzanej kontroli.
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Łódź (łódzkie)

SPRZEDAWCA - od 2 057 PLN

Rozmowy z kontrahentami zagranicznymi, pozyskiwanie klientów, realizacja zamówień, obsługa e-mail
NORTPOL MARCIN ROGALA - 2015-12-28 - Międzyrzecz (lubuskie)

PRACOWNIK BISTRO - od 1 750 PLN

obsługa klienta, sprzedaż i przygotowanie kanapek dań na ciepło
FAN M.M.S. ANTONIUK - 2015-12-21 - Wieliczka (małopolskie)

PRACOWNIK UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - do 2 100 PLN

Prace porządkowe wewnątrz budynków gazowni i Areny. Prace gospodarcze na zewnątrz (koszenie trawy, podlewanie).
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Gdańsk (pomorskie)

STAŻYSTA - do 2 500 PLN

KONKURS: szczegóły na www.gliwice.sr.gov.pl; Wykształcenie średnie oraz zdany egzamin maturalny lub wyższe; znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym (znajomość edytora tekstowego Word, Excel), umiejętność obsługi komputera, w tym biegłego pisania, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i pracy w zespole, zdolności analityczne, komunikatywność, odporność na stres; zakres obowiązków: rejestrowanie i prowadzenie akt (dokumentacji), spraw podlegających właściwości Wydziału, wykonywanie prac biurowych - sporządzanie pism, czynności związane z prowadzeniem w systemie informatycznym, obsługa programu SAWA; protokołowanie na rozprawach, posiedzeniach, sporządzanie korespondencji związanej z biegiem spraw, obsługa urządzeń biurowych, dołączanie do akt pism procesowych i dowodów doręczenia korespondencji sądowej, archiwizowanie akt, przygotowywanie spisów zbiorczych do archiwum, wykonywanie innych czynności przewidzianych w regulaminie urzędowania sądów powszechnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SĄD REJONOWY W GLIWICACH - 2019-03-12 - Gliwice (śląskie)