POMOC ADMINISTRACYJNA W WYDZIALE FINANSOWYM Sulech贸w oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: POMOC ADMINISTRACYJNA W WYDZIALE FINANSOWYM
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: wg zawodu
Data publikacji: 2016-04-12
Lokalizacja: Sulech贸w (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Sulech贸w, powiat: zielonog贸rski, woj: lubuskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w: wg zawodu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: POMOC ADMINISTRACYJNA W WYDZIALE FINANSOWYM
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Sulech贸w
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lubuskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: zielonog贸rski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 12.04.2016
Data zako艅czenia pracy: 30.10.2016
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), inne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Zielonej G贸rze
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 9, 65-443 Zielona G贸ra, powiat: m. Zielona G贸ra, woj: lubuskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona G贸ra
Gmina pracodawcy: Zielona G贸ra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Zielona G贸ra
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Zielonej G贸rze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data dodania oferty pracy: 12.04.2016
Oferta pracy wa偶na do: 30.10.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 12.04.2016
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
prace melioracyjne na terenie Gminy Chojn贸w
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Chojn贸w (dolno艣l膮skie)
praca adm. biurowa, obs艂uga sprz臋tu biurowego i pomoc w archiwizacji dokument贸w
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Srokowo (warmi艅sko-mazurskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Pisz (warmi艅sko-mazurskie)
Wykonywanie prac dociepleniowych budynk贸w.
Us艂ugi Og贸lnobudowlane Stanis艂aw Habowski - 2018-04-27 - Nawrocko (zachodniopomorskie)
jw.
Jobman Group Sp.zoo - 2016-08-17 - Warszawa (pomorskie)
Brak danych
"A.M.B. KLIMA-PLUS" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-09-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Uk艂adanie p艂ytek, parkiet贸w oraz wszelkie prace przy wylewaniu posadzek, wykonywanie prac budowlanych i remontowych, wykonywanie rob贸t wyko艅czeniowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - D膮browa (warmi艅sko-mazurskie)
wykonywanie kserokopii potrzebnej dokumentacji, przygotowywanie korespondencji do wysylania, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, adresowanie korespondencji slu偶bowej, przygotowywanie dokument贸w do archiwum, pomoc w prowadzeniu rej. sprzeda偶y
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - G贸ra (dolno艣l膮skie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Brzeziny (wielkopolskie)
1. Zapoznanie si臋 z przepisami i regulaminami w tym: regulaminem pracy, regulaminem organizacyjnym, kodeksem etyki, statutem gminy.2. Prowadzenie kancelarii Referatu Urbanistyki i Nieruchomo艣ci.3. Obs艂uga centrali telefonicznej, faksu oraz poczty elektronicznej Referatu Urbanistyki i Nieruchomo艣ci.4. Udzielanie informacji klientom.5. Sprawdzanie termin贸w ostateczno艣ci decyzji administracyjnych wraz z przygotowaniem klauzuli ich ostateczno艣ci.6. Przyjmowanie, wysy艂anie i rozdzielanie korespondencji.7. Obs艂uga elektronicznego obiegu dokument贸w w zakresie realizowanych spraw.8. Aktualizacja rejestru miejscowych plan贸w zagospodarowania przestrzennego.9. Aktualizacja rejestru decyzji o warunkach zabudowy.10. Archiwizacja dokument贸w.11. Przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnych dot. miejscowych plan贸w.12. Przygotowywanie projekt贸w pism oraz uchwa艂.13. Sprawdzanie termin贸w ostateczno艣ci decyzji administracyjnych wraz z przygotowaniem klauzuli ich ostateczno艣ci.14. Sporz膮dzanie rejestru dot. akt贸w notarialnych, kt贸rych stron膮 jest Gmina 呕ukowo.15. Wykonywanie innych polece艅 i czynno艣ci s艂u偶bowych zleconych przez Kierownika Referatu, Zast臋pcy Burmistrza Gminy lub Burmistrza Gminy.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - 呕ukowo (pomorskie)
Kierowca C+E
Firma Handlowo-Us艂ugowa Martex Wac艂aw Kmie膰 - 2016-05-13 - Wola Rz臋dzi艅ska (ma艂opolskie)
mycie hal i sanitariat贸w maszynami czyszcz膮cymi
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Sosnowiec (艣l膮skie)
- Znak sprawy: ZSPS.111.01.2017. Dyrektor Zespo艂u Szk贸艂 Przemys艂u Spo偶ywczego im. J. Rymera I Wojewody 艢l. w Katowicach Og艂asza nab贸r na wolne stanowisko pracy: pomoc administracyjna (nazwa stanowiska pracy). Wymiar: 1 etat.- Oferuj臋: odpowiedzialne stanowisko pracy, dobre warunki pracy, mo偶liwo艣膰 realizacji ambicji zawodowych, stabilizacji zawodowej.- Zatrudnienie od: 3 kwiecie艅 2017 r.- Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:1. przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z przyjmowaniem nowych pracownik贸w,2. sporz膮dzanie um贸w o prac臋 i 艣wiadectw pracy w oparciu o Kart臋 Nauczyciela i Kodeks Pracy3. wydawanie za艣wiadcze艅 zwi膮zanych z zatrudnieniem nauczycieli i pracownik贸w administracji i obs艂ugi4. prowadzenie kart urlopowych dla pracownik贸w administracji i obs艂ugi5. opracowywanie kalendarza urlop贸w taryfowych dla pracownik贸w obs艂ugi i administracji6. prowadzenie kartotek czasu pracy7. wydawanie i ewidencjonowanie legitymacji ubezpieczeniowych dla pracownik贸w oraz ksi膮偶eczek zdrowia8. dokonywanie sta艂ego przegl膮du teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczania dokument贸w i wpinanie ich na bie偶膮co do teczek akt osobowych9. prowadzenie kontroli pracownik贸w obs艂ugi w ci膮gu tygodnia i prowadzenie stosownej dokumentacji w tym wzgl臋dzie.10. archiwizowanie i przechowywanie w艂a艣ciwie zabezpieczonych dokument贸w prowadzonych w ramach zajmowanego stanowiska11. organizacja szkole艅 pracownik贸w szko艂y w zakresie BHP i p.po偶12. sporz膮dzanie sprawozda艅 statystycznych dotycz膮cych zatrudnienia pracownik贸w (GUS, SIO)13. prowadzenie spraw socjalno-bytowych dla pracownik贸w szko艂y przydzia艂 dla nauczycieli 艣rodk贸w czysto艣ci wg Karty Nauczyciela ( dokonywanie oblicze艅 wydatk贸w na ten cel w ramach posiadanych przez szko艂臋 艣rodk贸w finansowych).14. przygotowywanie tekst贸w um贸w z kontrahentami szko艂y i przedk艂adanie do zaopiniowania radcy prawnemu oraz sporz膮dzanie ich aneks贸w wg potrzeb.15. prowadzenie ksi膮偶ki kontroli i zalece艅 Sanepidu16. prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej kontroli stanu bezpiecze艅stwa po偶arowego praz BHP budynku szko艂y17. okresowe przegl膮dy stanu technicznego budynku szko艂y i sk艂adanie informacji Dyrektorowi szko艂y18. opracowanie planu remont贸w budynku szko艂y i jego realizacja19. sukcesywny zakup sprz臋tu szkolnego i pomocy naukowych, zakup i zabezpieczenie szko艂y w 艣rodki czysto艣ci, materia艂y pi艣mienne i biurowe, nadz贸r nad naprawami sprz臋tu szkolnego20. w艂a艣ciwe zabezpieczenie i rozprowadzenie w艣r贸d pracownik贸w obs艂ugi 艣rodk贸w czysto艣ci21. prowadzenie spis贸w inwentarza szko艂y i materialna odpowiedzialno艣膰 za jego zabezpieczenie22. przeprowadzanie okresowych inwentaryzacji maj膮tku szko艂y:- pod koniec ka偶dego roku kalendarzowego,- raz na dwa lata spis inwentaryzacyjny wewn臋trzny.- Wynagrodzenie: od 2000 z艂/brutto (w tym wys艂uga lat pracy). Umowa na okres pr贸bny 3 miesi膮ce. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30.- Wymagania niezb臋dne:a) wykszta艂cenie co najmniej 艣rednieb) bardzo dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputerac) znajomo艣膰 Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy- Wymagania dodatkowe:a) znajomo艣膰 przepis贸w z zakresu administracji samorz膮dowejb) obowi膮zkowo艣膰,c) operatywno艣膰,d) komunikatywno艣膰,e) odporno艣膰 na stres,f) umiej臋tno艣膰 pracy zespo艂owej i samodzielnej,g) dyspozycyjno艣膰
ZESP脫艁 SZK脫艁 PRZEMYS艁U SPO呕YWCZEGO IM. J脫ZEFA RYMERA I WOJEWODY 艢L膭SKIEGO - 2017-03-09 - Katowice (艣l膮skie)
przyjmowanie dostaw i wysy艂anie zam贸wie艅, obs艂uga w贸zka wid艂owego
LEROY MERLIN POLSKA Sp. z o.o. - 2017-06-05 - Wo艂omin (mazowieckie)
CZYNNO艢CI ZWI膭ZANE Z PROCESAMI TECHNOLOGICZNYMI 呕YWNO艢CI
PRZEDSI臉BIORSTWO HANDLOWO - US艁UGOWE 'LUBINPEX' SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-04-30 - Polkowice (dolno艣l膮skie)
Laminowanie szk艂a p艂askiego (przek艂adanie tafli szk艂a foli膮). Wynagrodzenie 10 z艂 netto / godz
GPPR GLASS sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 - 2017-06-29 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
telefoniczny kontakt z klientami sieci ORANGE celem przedstawienia oferty oraz doradztwa w zakresie doboru us艂ug
kontakt przez OHP - 2017-07-17 - Sosnowiec (艣l膮skie)
pomoc w opiece nad dzie膰mi w wieku do 7 lat oraz utrzymywanie porz膮dku w przedszkolu
Edukacja Julia Szargut - 2016-07-12 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Przew贸z mebli w transporcie mi臋dzynarodowym. Wymagany kurs na przew贸z rzeczy. Trasy kilkudniowe-Niemcy.
P.P.U.H. "GABI Jerczy艅scy" Sp. j. - 2018-06-22 - Piaski (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Rozogi (warmi艅sko-mazurskie)
Kierowca samochodu ci臋偶arowego
Przed.Transportowo-Handlowe Transnot - 2016-06-21 - Nak艂o nad Noteci膮 (kujawsko-pomorskie)
1.Zapoznanie z organizacj膮 urz臋du oraz z wewn臋trzn膮 prac膮 wydzia艂u;2.Prowadzenie dziennika korespondencyjnego;3.Przygotowywanie korespondencji do wysy艂ki i odbi贸r poczty z kancelarii og贸lnej;4.Koordynowanie czynno艣ci zwi膮zanych z obiegiem pism przychodz膮cych i wychodz膮cych z wydzia艂u;5.Sporz膮dzanie opis贸w teczek;6.Prowadzenie rejestr贸w z zakresu zada艅 wydzia艂u;7.Archiwizacja dokument贸w oraz wypo偶yczanie dokument贸w z archiwum zak艂adowego w celach s艂u偶bowych w zakresie obj臋tym w艂a艣ciwo艣ci膮 wydzia艂u;8.Pomoc w przygotowaniu dokumentacji oraz innych pism, wynikaj膮cych z kompetencji wydzia艂u;9.Obs艂uga i udzielanie informacji petentom;10.Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych (ksero, komputer, fax).
kontakt przez PUP - 2018-04-01 - Gryfino (zachodniopomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialno艣膰 za utrzymanie porz膮dku w dokumentach indyjskich kontrahent贸w i dostawc贸w
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
Praca w restauracji.
Sabina Motopulos - 2017-01-18 - Wa艂brzych (dolno艣l膮skie)
.
US艁UGI OG脫LNOBUDOWLANE MAREK MATUSZEWSKI - 2016-10-05 - Krobia (wielkopolskie)
obs艂uga klienta, przyjmowanie wniosk贸w, prowadzenie rejestru 艣wiadcze艅, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Opalenica (wielkopolskie)
wykonywamie prac fizycznych na terenie zak艂adu
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - 艁aszew (艂贸dzkie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - 艢wi臋toch艂owice (艣l膮skie)
- praca w reatauracji MC Donald's; - przyjmowanie i roz艂adunek dostaw- przygotowanie magazyn贸w
PROSPERITY BARABARA GROENWALD-NAKONOWSKA POZNA艃 - 2018-01-15 - Pniewy (wielkopolskie)
1. Wykonanie prac biurowych.2. Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych.3. Pomoc przy archiwizowaniu dokument贸w.4. Pomoc w przyjmowaniu i wysy艂aniu dokument贸w.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - 艁臋czyca (艂贸dzkie)