PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OBSŁUGI POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Przemyśl oferta pracy Urząd Miejski w Przemyślu
Stanowisko: PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OBSŁUGI POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku objętym naborem dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu w BIP: www.bip.przemysl.pl
Data publikacji: 2017-01-02
Lokalizacja: Przemyśl (podkarpackie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Przemyślu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 1, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku objętym naborem dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu w BIP: www.bip.przemysl.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OBSŁUGI POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Przemyśl
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przemyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.01.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw zamówień publicznych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja. Wymagania dodatkowe oraz umiejętności i cechy, które kandydat powinien posiadać dostępne na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu w BIP: www.bip.przemysl.pl
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Przemyślu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Adres pracodawcy:
Rynek 1, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny, 2) życiorys zawodowy, 3) kwestionariusz osobowy uwzględniający m.in. dane osobowe, miejsce zamieszkania i posiadane obywatelstwo, 4) kserokopię dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, uprawnienia, 5) kserokopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających: staż pracy, doświadczenie zawodowe, prowadzenie działalności gospodarczej, 6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 7) oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oksarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzenie danych osobowych o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 j.t.).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym i dopiskiem "Oferta na stanowisko podinspektora - wieloosobowe stanowisko ds. obsługi postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w Biurze Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim w Przemyślu" w terminie do dnia 9 stycznia 2017r. Oferty należy składać do Kancelarii Urzędu Miejskiego w Przemyślu, Rynek1, 37-700 Przemyśl lub przesłać za pośrednictwem urzędu pocztowego. Dokumenty, które zostaną złożone lub wpłyną do Urzędu Miejskiego po upływie wskazanego wyżej terminu - nie będą rozpatrywane.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Przemyśl
Gmina pracodawcy: Przemyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przemyśl
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: administracja samorządowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.01.2017
Data dodania oferty pracy: 02.01.2017
Oferta pracy ważna do: 09.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
utrzymanie czystości na placu wokół budynku, koszenie trawy, pielęgnacja zieleni,. Drobne prace konserwatorskie i naprawcze
PHU "ALPOL" s.c - 2016-07-05 - Rochna (łódzkie)
Plewienie, koszenie trawy itp.Możliwość dojazdu do pracy autobusem firmowym
MTC HOLDING COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-12 - Kornice (śląskie)
Staż w firmie KWANT s.c.Program stażu do zapoznanie w pokoju nr 36.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Kielce (świętokrzyskie)
samodzielnie prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej,samodzielne naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie rozliczeń w zakresie ZUS, GUS, PIT
METS sp. z o.o. - 2016-05-20 - Gorzelin (dolnośląskie)
nauka w ramach przygotowania zawodowego dorosłych
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Konin (wielkopolskie)
sprzedaz art. piekarniczych i cukierniczych
Sprzedaż Artykułów Spożywczych Katarzyna Kotarska - 2016-12-21 - Białystok (podlaskie)
Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu, przygotowywanie dokumentów księgowych i elektronicznych, sporządzanie korekt, wprowadzanie dostaw.
Przedsiębiorstwo Prywatne Zbigniew Sobolewski - 2017-11-14 - Siedlce (mazowieckie)
murowanie
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "ANTRO" ANDRZEJ TROCIŃSKI - 2018-01-12 - Chełm (lubelskie)
obsługa klienta, koloryzacja,strzyżenie damskie i męskie, modelowanie, prowadzenie recepcji; praca w godz. 12-20, 10-18
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2016-09-26 - Kotlin (wielkopolskie)
sprzedaż, obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2017-01-12 - Radgoszcz (małopolskie)
Opiekunka w żłobku
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Kozienice (mazowieckie)
Prowadzenie sekretariatu firmy.Obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Pionki (mazowieckie)
- uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu podopiecznych,- miejsce pracy teren miasta Włocławek
POLSKI KOMITET POMOCY SPOŁECZNEJ ZARZĄD REJONOWY WE WŁOCŁAWKU - 2017-09-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obróbka warzyw, przygotowanie posiłków, utrzymanie czystości na terenie kuchni
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż, przyjmowanie towarów, układanie na półkach
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Nowy Sącz (małopolskie)
Sporządzanie i prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego, oraz oprogramowania, Dbanie o prawidłowość działania systemów komputerowych straży, systematyczne sprawdzanie zgodnie z wymogami instrukcji technicznych urządzeń komputerowych, sporządzanie planów przeglądu technicznego sprzętu i realizacja terminowych przeglądów z odnotowaniem w harmonogramie kontrol, konserwacja i drobne naprawy sprzętu komputerowego, współudział przy planowaniu zakupów urządzeń i sprzętu komputerowego, oraz zawieraniu umów z dostawcami programów użytkowych w tym sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia i listy potencjalnych dostawców, sporządzanie propozycji modernizacji rozbudowy systemu komputerowego, prowadzenie szkoleń z zakresu znajomości programów użytkowych straży na poziomie administratora sieci, nadzorowanie i administracja systemem bezpieczeństwa informacji w systemie informatycznym, Informowanie przełożonych o zaistniałych nieprawidłowościach w działaniu systemu komputerowego, opisywanie pod względem zgodności z umowami bądź zamówieniami faktur, analiza potrzeb jednostki w celu przygotowanie danych do budżetu w zakresie infrastruktury informatycznej wraz z określeniem potrzeb ilościowych i wartościowych.
Straż Miejska w Gdańsku - 2016-02-02 - Gdańsk (pomorskie)
Murowanie, wykonywanie z kamienia cegły, bloczków, pustaków, materiałów konstrukcyjnych i niekonstrukcyjnych elementów budynków
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Łagów (świętokrzyskie)
prace elektryczne
PPHU PALIMEX Sp. z o.o. - 2018-03-16 - Włoszakowice (wielkopolskie)
produkowanie rur kanalizacyjnych na wytłaczarce
PREDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO-HANDLOWE BEES - 2016-03-22 - Syców (dolnośląskie)
wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów; wymierzanie kar pieniężnych za usunięcie drzewa lub krzewa bez zezwolenia; rejestracja zwierząt (CITES) podlegających ograniczeniom na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej,
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-03-03 - Tarnowskie Góry (śląskie)
- Na tym stanowisku pracownik odpowiedzialny jest za obsługę maszyn skrawających tokarka, frezarka oraz wykonywanie części zleconych na podstawie rysunku technicznego. Dodatkowo do obowiązków pracownika należy także czyszczenie i konserwacja obsługiwanych maszyn i urządzeń.- Wynagrodzenie: od 11,56 zł do 13,50 zł brutto. Stawka godzinowa + premia. Praca na pocątek na okres próbny do 3 msc, docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-06:00. Wymagane min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku tokarz. Wymagane obsługa konwencjonalnych maszyn skrawających (tokarka, frezarka), znajomość rysunku technicznego, umiejętność posługiwania się przyrządami pomiarowymi. Mile widziane uprawnienia do obsługi suwnic z poziomu zerowego. - Kontakt wyłącznie mailowy: kadry-rekrutacja (at) sutco.pl
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-11 - Katowice (śląskie)
Wystawianie faktur sprzedaży,prowadzenie rejestrów.Wystawianie zleceń produkcyjnych,nadzór nad stanem palet.Przyjmowanie zamówień od klientów,przyjmowanie rozmów telefonicznych.Prowadzenie sekretariatu,bieżące rozliczanie kierowców.
ESTO Sp. z o.o. - 2018-03-14 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie klientów na Ukrainie, obsługa klientów
Avangarde Sp. z o.o. - 2016-05-04 - Słonin (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
- przygot. mat. reklamowych i marketingowych,- poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych dla sprzedaży towarów.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie biura
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Szamotuły (wielkopolskie)
- telefoniczne prezentowanie oferty firmy,- pozyskiwanie kontrahentów,- sprzedaż usług,- obsługa klienta,
Infobiznes Sp.z o.o - 2017-06-01 - Zambrów (podlaskie)
Obsługa klienta na stacji paliw, obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż artykułów spożywczych i przemysłowych znajdujących się w punkcie handlowym.
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Zbrojenia, prace ogólnobudowlane, praca na terenie Krakowa i Nowego Sącza, w przypadku delegacji zapewnione zakwaterowanie, dojazd i ciepły posiłek.
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA "DOMAR", Mariusz Grzyb - 2017-04-13 - Mystków (małopolskie)