PALACZ CENTRALNEGO OGRZEWANIA Kostów oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ROLNIK"
Stanowisko: PALACZ CENTRALNEGO OGRZEWANIA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Według stanowiska.Możliwośc umowy zlecenie bądź umowy o pracę (do przyuczenia)
Data publikacji: 2018-08-21
Lokalizacja: Kostów (opolskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ROLNIK"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:46-220 Kostów, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Według stanowiska.Możliwośc umowy zlecenie bądź umowy o pracę (do przyuczenia)
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie 2100zł brutto - do uzgodnienia
Nazwa stanowiska: PALACZ CENTRALNEGO OGRZEWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kostów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kluczborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Byczyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: palacz gazowych kotłów centralnego ogrzewania
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- Wykształcenie bez znaczenia.Miejsce wykonywania pracy: Kostów
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ROLNIK"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Adres pracodawcy:
SŁONECZNA 15 7, 46-220 Byczyna, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kluczborski
Gmina pracodawcy: Byczyna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Byczyna
Ulica pracodawcy: SŁONECZNA 15
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: palacz gazowych kotłów centralnego ogrzewania
Data dodania oferty pracy: 22.08.2018
Oferta pracy ważna do: 21.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
spawanie elementów metalowych
Stocznia Żuławy Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Piaskowiec (pomorskie)
Kierowca samochodu dostawczego
PIEKARNIA Zygmunt & Krzysztof Oleś s.c - 2018-08-07 - Swarzów (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie zasadnicze zawodowe gastronomiczne, doświadczenie zawodowe: min. 1 rok na w/w stanowisku, uprawnienia: książeczka sanitarno-epidemiologiczna, umiejętność wykonywania potraw kuchni wietnamskiej. Ogólny zakres obowiązków: przygotowywanie potraw kuchni wietnamskiej.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Lublin (lubelskie)
zgodnie z programem stażu stanowiącym załącznik do umowy o organizację stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Jarocin (wielkopolskie)
poszukiwanie nowych zleceń, zaopatrzenie, obsługa komputera,dojzd do klienta
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Głowno (łódzkie)
rganizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska- obsługiwanie maszyn, urządzeń i narzędzi do produkcji okien;- planowanie i organizowanie procesów technologicznych;- monitorowanie poszczególnych czynności procesu produkcji okien;- nadzorowanie i kontrolowanie jakości wykonanych okien z tworzyw sztucznych PCV.
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN sp. z o.o. - 2017-08-22 - Zambrów (podlaskie)
-montaż przewodów elektrycznych na ścianach,-wykonywanie wykopów pod przewody instalacji zewnętrznych,-wykuwanie otworów pod puszki elektryczne,- wykonywanie pracy na terenie woj. łódzkiego
EL-KRIS Pielesiak Krzysztof - 2018-04-03 - Różyca (łódzkie)
Planowanie pracy i prowadzenie zajęć wychowawczo - dydaktycznych.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Ciechanów (mazowieckie)
Koszenie trawy, zamiatanie ulic, prace porzadkowe związane z utrzymaniem zieleni
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Bierutów (dolnośląskie)
Wykładanie towaruCzynności pomocniczeCzynności porządkoweMiejsce pracy: Mirków, ul. WrocławskaMin. 96 h pracy w miesiącuPraca w godzinach 6-14, 14-22, 22-6sala B
HR Work Force sp. z o.o. - 2018-01-05 - Mirków (dolnośląskie)
Zgodny
Restauracja "LEŚNICZÓWKA" s.c. Danuta Nowicka, Patryk Pałyga - 2016-12-15 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kotłów wodnych i parowych o mocy do 500 KW, uprawnienia : świadectwo kwalifikacyjne
2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-07-24 - Kłodzko (dolnośląskie)
Praca przy budowie w Mielcu,Praca tymczasowa
Iwona Heitzmann Bud-Pos - 2016-09-15 - Mielec (podkarpackie)
przygotowanie samochodu do prac "Autodetalingowych"- kosmetyki samochodowej, zabezpieczenia przeciwkorozyjne róznymi technikami, za pomocą materiałów i tworzyw chemoodpornych oraz sprzętu i przyrządów specjalistycznych
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Zielona Góra (lubuskie)
według zawoduWymiar czasu pracy: 3 godziny lekcyjne tygodniowo
Społeczno - Oświatowe Stowarzyszenie Pomocy Pokrzywdzonym i niepełnosprawnym "Edukator" I - 2017-05-29 - Choszczewo (warmińsko-mazurskie)
Montaz instalacji elektrycznych, wiercenie otworów, układanie korytek, mocowanie kabli i przewodów elektrycznych. Więcej informacji o firmie na stronie www.elinstal.pl.
Instalacje Elektryczne Projektowanie i Wykonawstwo Z. Maglewski - 2015-11-20 - Warszawa (mazowieckie)
doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnychbudowanie pozytywnych relacji z klientamirealizacja planów sprzedażowych dot. wybranych usług i towarówrzetelne prowadzenie ewidencji korespondencjiwsparcie placówki pocztowej w innych pracach związanych z obsługą przesyłek
Poczta Polska S.A. - 2017-03-27 - Hażlach (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem I zmiana od 07.00Wynagrodzenie do uzgodnieniaPraca na teranie całej Polski w szczególności w okolicy 100km od siedziby.
PUH DĄBROWSKI Dąbrowski Józef - 2017-04-12 - Wikrowo (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, kier. transport kolejowy; doświadczenie zawodowe w zakładzie związanym z taborem kolejowym; praktyczna znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem taboru kolejowego, doświadczenie w zarządzaniu zespołem ludzkim, znajomość prawa pracy, sumienność, kreatywność, znajomość obsługi MS Office; zakres obowiązków: kierowanie nadzorowanym obszarem w sposób zabezpieczający realizowanie zadań, planowanie i organizacja czasu pracy, bieżąca kontrola jakości napraw i przebiegu procesu naprawczego; dwie zmiany; miejsce pracy: Pyskowice;
PROTOR SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-10 - Pyskowice (śląskie)
- ADMINISTROWANIE I OBSŁUGA OPROGRAMOWANIA WYSOCE SPERSONALIZOWANE J APLIKACJI PRICEMANAGER, WSPIERAJĄCEJ GŁÓWNE PROCESY BANKOWE, SYSTEMY LEASINGOWE ORAZ POŻYCZKOWE; - KONFIRGURACJA SYSTEMU W CELU DOSTOSOWANIA DO INDYWIDUALNYCH POTRZEB KLIENTÓW; - WSPÓŁPRACA Z DEWELOPERAMI I TERTERAMI OPROGRAMOWANIA; - WSPARCIE PROCESÓW BIZNESOWYCH.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowanie i wydawanie posiłków
Restauracja "U Bosmana" - 2016-02-04 - Puck (pomorskie)
przygotowanie produkcji i wykończenia obuwia (wklejanie międzypodszewek, czyszczenie, pakowanie itp.)
Jarguz Marek F.P.H. Zakład Produkcji Obuwia ,,Jarguz" - 2017-01-20 - Zebrzydowice (małopolskie)
terapeuta w pracowni informatycznej z grupą 5 osób niepełnosprawnych
Stowarzyszenie na Rzecz Osób Niepełnosprawnych i Aktywności Lokalnej dla Ciebie - 2016-09-06 - Pobiedziska (wielkopolskie)
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m.in.:1) organizowanie pracy oraz sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez podległych pracowników: kuchni, kierowcy, konserwatora, pracownika gospodarczego, magazyniera, pracownika administracyjno-gospodarczego - określanie zadań i dokonywanie podziału pracy pomiędzy podległym personelem, opracowanie i powierzenie zakresu czynności dla każdego pracownika, organizowanie zastępstw,2) kierowanie, koordynacja i organizacja działań administracyjno-gospodarczych w celu sprawnego funkcjonowania i realizacji zadań,3) analizowanie stanu realizacji zadań, za które kierownik odpowiada,4) prowadzenie dokumentacji, korespondencji i innych czynności wynikających z pełnionej funkcji kierownika,5) realizacja spraw z zakresu kontroli zarządczej,6) administrowanie obiektów jednostki i z tego tytułu odpowiada za :- utrzymanie w należytym stanie pomieszczeń wewnętrznych budynku, elewacji oraz dachu a także planowanie i kierowanie remontami,- utrzymanie w pełnej sprawności (i konserwacja) urządzeń kuchni, sieci sanitarnej i wodociągowej, sieci elektrycznej, maszyn i urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz wyposażenia budynku w meble, sprzęt itp.,- właściwe zabezpieczenie budynków jednostki zgodne z przepisami p/poż,- organizowanie działania mającego na celu utrzymanie porządku i czystości w budynkach oraz wyglądu i stanu terenu wokół budynków w tym jezdni, tras chodnikowych, trawników i zieleni, dbanie o wywożenie śmieci, nieczystości,- nadzorowanie właściwego stanu pomieszczeń magazynowych, gospodarczych, garaży itp.- zapewnienie prawidłowej eksploatacji nieruchomości, gospodarki paliwowo-energetycznej (urządzeń energetycznych, urządzeń chłodniczych, instalacji elektrycznej, sieci wodno kanalizacyjnej, sprzętu techniczno gospodarczego),- przeprowadzenie okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń technicznych oraz sprzętu w celu zapewnienia niezbędnych napraw i zabiegów konserwacyjnych,- ustalanie planów zabiegów konserwacyjnych oraz napraw urządzeń energetycznych, chłodniczych i sanitarnych i innych,- kontrolowanie prawidłowości przeprowadzonych konserwacji, napraw i remontów, racjonalnego wykorzystania zużytych na ten cel środków rzeczowych i finansowych,- prowadzenie dokumentacji związanej z administrowaniem budynków,7) organizowanie i nadzorowanie prawidłowej realizacji ustawy prawa zamówień publicznych, organizowaniem przetargów, zapytań o cenę, negocjacji i innych trybów, sporządzaniem pełnej dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych, przygotowywanie projektów umów do realizacji zadań jednostki,48) organizowanie i nadzór nad zaopatrzeniem Domu w artykuły spożywcze, środki chemiczne i czystości oraz sprzęt do utrzymania czystości, sprzęt medyczny, inny będący na wyposażeniu Domu, leki dla mieszkańców, a także materiały na potrzeby kulturalno-oświatowe, terapię zajęciową, odzież i środki BHP i p/poż,9) organizowanie transportu oraz nadzór nad należytym wykorzystaniem środków transportu - kontrola rozliczania paliwa, oleju do samochodów itp.,10) nadzorowanie poprawności prowadzenia dokumentacji dotyczącej odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników,11) nadzór w zakresie spraw kadrowych oraz bhp,12) nadzór nad prawidłowym i bieżącym prowadzeniem dokumentacji magazynowej (przychody, rozchody itp.),13) odpowiada za prawidłowe oraz terminowe przygotowanie jadłospisów,14) przygotowywanie projektów: zarządzeń, regulaminów, instrukcji, procedur itp.,15) odpowiada za właściwe prowadzenie i umieszczanie niezbędnych informacji na stronie internetowej Domu Pomocy Społecznej w Lubawie,16) sprawdzanie faktur i rachunków pod względem merytorycznym oraz legalności, celowości i gospodarności z dokonywanych wydatków,17) stosowanie obowiązujących przepisów zewnętrznych i wewnętrznych w obszarze realizowanych zadań oraz kontrola ich przestrzegania przez podległy personel,18) organizowanie własnego stanowiska pracy,19) dokonywanie kontroli wewnętrznej,20) zapobieganie marnotrawstwu, niegospodarności i kradzieżom,21) współuczestniczenie w procesie planowania realizacji zadań jednostki,22) rzetelne i terminowe sporządzanie dokumentacji i sprawozdawczości, przekazywanie informacji właściwym instytucjom , osobom oraz rozliczenie zadań,23) dokształcanie i doskonalenie własnych kwalifikacji oraz podległego personelu,24) prowadzenie instruktażu stanowiskowego w zakresie bhp każdego nowo przyjętego pracownika, prowadzenie okresowych szkoleń, instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników jednostki,25) występowanie z wnioskami w sprawach związanych z przyjmowaniem, awansowaniem, nagradzaniem, karaniem i zwalnianiem podległego personelu,26) uczestniczenie w pracach powoływanych zespołów, komisji,27) pełnienie funkcji pracownika pierwszego kontaktu, kierownik jest członkiem Zespołu Terapeutyczno-Opiekuńczego,28) ścisła współpraca z Główną Księgową, Kierownikami Działów oraz innymi pracownikami,29) wykonywanie innych obowiązków i zadań administracyjno-gospodarczych wynikających z przepisów w zakresie działania jednostki i zlecanych przez Dyrektora.
Dom Pomocy Społecznej w Lubawie - 2016-01-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie danych ze źródeł informacji, sporządzanie raportów i baz danych klientów chińskich, obsługa relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami chińskimi, obsługa poczty firmowej w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klienta w sklepie spożywczym
P.U.H. ADEKS Zawadzka Joanna - 2017-06-19 - Ustroń (śląskie)
prace budowlane, dekarskie
Przedsiębiorstwo Budowlane SMARTBUD Krzysztof Gzyl - 2016-06-14 - Świdnica (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wynagrodzenie do uzgodnienia
PPH HALEX Henryk Tatkowski - 2016-04-08 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Trzcińsko-Zdrój (zachodniopomorskie)