OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ Lubawa oferta pracy Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych Dreszler Bogdan Dreszler
Stanowisko: OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: obsługa maszyny do przetwórstwa tworzyw sztucznych
Data publikacji: 2021-06-09
Lokalizacja: Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych Dreszler Bogdan Dreszler
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Toruńska 12, 14-260 Lubawa, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa maszyny do przetwórstwa tworzyw sztucznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|3
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: jw. w zależności od umiejętności
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2807
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
operator maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Kontakt osobisty.
Nazwa pracodawcy:
Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych Dreszler Bogdan Dreszler
danePracodawcy_nip: 7441001073
danePracodawcy_regon: 510448250
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Toruńska 12, 14-260 Lubawa, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: iławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2807
Gmina pracodawcy: Lubawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lubawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964749
Adres strony pracodawcy: www.dreszler.pl
Ulica pracodawcy: Toruńska
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: ma profil na stronie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|814209
Zawód wykonywany przez pracownika:
operator maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.06.2021
Data dodania oferty pracy: 09.06.2021
Oferta pracy ważna do: 31.12.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 09.06.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b733d58b0f04492d066747be969aafc0
Podobne oferty pracy
prace geodezyjne
GEO-INWEST USŁUGI GEODEZYJNE - 2018-07-24 - Puławy (lubelskie)
Prowadzenie dokumentacji biurowej oraz ewidencji tworzyw sztucznych, fakturowanie i obsługa klienta
EURO-BOX Sp. z o.o. - 2019-09-23 - Międzyrzecz (lubuskie)
prace ogólnobubudowlane
Tomasz Krause "WIKBUD" - 2016-05-05 - Lubin (dolnośląskie)
MONTAŻ I NAPRAWY HYDRAULICZNE
HENT SP.ZO.O. - 2021-03-12 - Pogórze (pomorskie)
Praca w dziale kadrowo-organizacyjnym Zakładu Karnego w Płocku.
Zakład Karny w Płocku - 2018-01-19 - Płock (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:Bezpośredni nadzór, jako inspektor nadzoru inwestorskiego, nad wykonywanymi robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień, polegający na:- sprawowaniu kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;- sprawdzaniu jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów;- sprawdzaniu i odbiorze robót ulegających zakryciu lub zanikających;- uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz urządzeń technicznych;- potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;- kontrolowaniu rozliczeń budowy.Współpraca z projektantem przy rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych wynikłych przy realizacji dokumentacji projektowej.Sprawdzanie dokumentacji projektowych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych.Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych.Zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia/ zakończenia robót budowlanych w ramach, realizowanych przez Wydział Inwestycji, inwestycji oraz o zmianach osób pełniących funkcje w procesie inwestycyjnym.Prowadzenie spraw związanych z odbiorem końcowym zadań inwestycyjnych realizowanych przez Wydział Inwestycji. Prowadzenie spraw związanych z przeglądami gwarancyjnymi obiektów zrealizowanych przez Wydział Inwestycji. Opiniowanie, w tym szacowanie kosztów, planowanych zadań inwestycyjnych, w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych. Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe techniczne (branża elektryczna),co najmniej 3 letni staż pracy,uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeńw specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie,pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe:znajomość ustaw: ustawa o samorządzie gminnym, prawo budowlane wrazz rozporządzeniami wykonawczymi, prawo zamówień publicznych wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, ustawa o pracownikach samorządowych, biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office, prawo jazdy kat. B.Wymagane dokumenty: list motywacyjny podpisany własnoręcznie, kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie, życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy), kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.), oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie, oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie, oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a) praca biurowa w niepełnym wymiarze czasu pracy - 1/2 etatu, w systemie zadaniowym,b) stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, drugie piętro, brak windy. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.23.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 17.06.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Powyższy nabór zostanie przeprowadzony dwuetapowo.I etap selekcji polegał będzie na weryfikacji złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań niezbędnych określonych w pkt 1 ogłoszenia przez powołaną Zarządzeniem Prezydenta Miasta Komisję Rekrutacyjną. Oferta, która nie spełni wymagań niezbędnych nie zostanie dopuszczona do II etapu selekcji.II etap selekcji polegał będzie na przystąpieniu kandydata do testu kwalifikacyjnego lub rozmowy kwalifikacyjnej, bądź do obu wymienionych form. Zakres wiedzy został określony w pkt 2 ogłoszenia wymagania dodatkowe. Rozstrzygnięcie naboru nastąpi na zasadach określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U. z 2019r., poz. 1282).
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-06-01 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
obsługa kasy fiskalnej, układanie i ekspozycja towaru, zagospodarowanie magazynów
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Starachowice (świętokrzyskie)
-
CHIMERA CENTRUM SPA Sp.j. J.M. BAGIŃSCY - 2018-09-17 - Niechorze (zachodniopomorskie)
obsługa klienta w sklepie, układanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Żuromin (mazowieckie)
Zainteresowane osoby zarejestrowane w PUP Rybnik proszone są o skontaktowanie się z doradcą klienta po skierowanie do pracodawcy. Refundacja w ramach stażu. Prace porządkowe na terenie budynku i na zewnątrz, mycie, zamiatanie. Grabienie trawy skoszonej, dbanie o czystość przy kontenerach lub pojemnikach, zbieranie odpadów z podwórza. Usuwanie plakatów, afiszy, ogłoszeń umieszczanych bez zgody administratora. Utrzymywanie czystości na terenie parkowo- ogrodowym, obsługa toalety znajdującej się w budynku sanitarno -gospodarczym na w/w ternie.
kontakt przez PUP - 2021-05-25 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji biurowej oraz ewidencji tworzyw sztucznych, fakturowanie i obsługa klienta
EURO-BOX Sp. z o.o. - 2019-09-23 - Międzyrzecz (lubuskie)
Praca z dziećmi niepełnosprawnymi.
Fundacja Osób Wykluczonych OBLICZA ŻYCIA - 2018-03-07 - Płock (mazowieckie)
MONTAŻ I NAPRAWY HYDRAULICZNE
HENT SP.ZO.O. - 2021-03-12 - Pogórze (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:Bezpośredni nadzór, jako inspektor nadzoru inwestorskiego, nad wykonywanymi robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień, polegający na:- sprawowaniu kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;- sprawdzaniu jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów;- sprawdzaniu i odbiorze robót ulegających zakryciu lub zanikających;- uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz urządzeń technicznych;- potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;- kontrolowaniu rozliczeń budowy.Współpraca z projektantem przy rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych wynikłych przy realizacji dokumentacji projektowej.Sprawdzanie dokumentacji projektowych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych.Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych.Zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia/ zakończenia robót budowlanych w ramach, realizowanych przez Wydział Inwestycji, inwestycji oraz o zmianach osób pełniących funkcje w procesie inwestycyjnym.Prowadzenie spraw związanych z odbiorem końcowym zadań inwestycyjnych realizowanych przez Wydział Inwestycji. Prowadzenie spraw związanych z przeglądami gwarancyjnymi obiektów zrealizowanych przez Wydział Inwestycji. Opiniowanie, w tym szacowanie kosztów, planowanych zadań inwestycyjnych, w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych. Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe techniczne (branża elektryczna),co najmniej 3 letni staż pracy,uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeńw specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie,pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe:znajomość ustaw: ustawa o samorządzie gminnym, prawo budowlane wrazz rozporządzeniami wykonawczymi, prawo zamówień publicznych wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, ustawa o pracownikach samorządowych, biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office, prawo jazdy kat. B.Wymagane dokumenty: list motywacyjny podpisany własnoręcznie, kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie, życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy), kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.), oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie, oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie, oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a) praca biurowa w niepełnym wymiarze czasu pracy - 1/2 etatu, w systemie zadaniowym,b) stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, drugie piętro, brak windy. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.23.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 17.06.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Powyższy nabór zostanie przeprowadzony dwuetapowo.I etap selekcji polegał będzie na weryfikacji złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań niezbędnych określonych w pkt 1 ogłoszenia przez powołaną Zarządzeniem Prezydenta Miasta Komisję Rekrutacyjną. Oferta, która nie spełni wymagań niezbędnych nie zostanie dopuszczona do II etapu selekcji.II etap selekcji polegał będzie na przystąpieniu kandydata do testu kwalifikacyjnego lub rozmowy kwalifikacyjnej, bądź do obu wymienionych form. Zakres wiedzy został określony w pkt 2 ogłoszenia wymagania dodatkowe. Rozstrzygnięcie naboru nastąpi na zasadach określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U. z 2019r., poz. 1282).
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-06-01 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
obsługa linii technologicznej w galwanizerni
INPROMET Sp. z o.o - 2020-07-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
• organizowanie stanowiska pracy kierowcy samochodu dostawczegoz uwzględnieniem przepisów prawa pracy, przepisów BHP, ochronyppoż., ergonomii, ochrony środowiska;• przygotowywanie samochodu dostawczego do jazdy orazkompletowanie dokumentów niezbędnych do wykonania zadania;• planowanie optymalnej trasy przejazdu, oraz opracowanie trasalternatywnych;• kierowanie samochodem dostawczym;• udzielanie pierwszej pomocy ofiarom wypadków drogowych orazzabezpieczanie miejsca zdarzenia (kolizji, wypadku); • wykonywanie czynności obsługowych oraz usuwanie ustereksamochodu dostawczego powstałych podczas jazdy;• zabezpieczanie samochodu dostawczego przed uruchomieniem iużyciem przez osoby niepowołane oraz zabezpieczenieprzewożonego ładunku przed przemieszczeniem podczas jazdy
SAGITARIUS Arkadiusz Gawron - 2021-06-14 - Legnica (dolnośląskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane (może być osoba do przyuczenia)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo - Usługowe TOMEX Tomasz Śniatała - 2016-07-26 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Praca w szkole językowej na terenie całego powiatu . Przeprowadzenie min. 12 h miesięcznie. Istnieje możliwość przeprowadzenia większej ilości godzin. Praca z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi oraz w firmach. Praca na terenie całego powiatu.
Krystian Żak Blue Education - 2018-03-21 - Wołów (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:Bezpośredni nadzór, jako inspektor nadzoru inwestorskiego, nad wykonywanymi robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień, polegający na:- sprawowaniu kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;- sprawdzaniu jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów;- sprawdzaniu i odbiorze robót ulegających zakryciu lub zanikających;- uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz urządzeń technicznych;- potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;- kontrolowaniu rozliczeń budowy.Współpraca z projektantem przy rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych wynikłych przy realizacji dokumentacji projektowej.Sprawdzanie dokumentacji projektowych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych.Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych.Zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia/ zakończenia robót budowlanych w ramach, realizowanych przez Wydział Inwestycji, inwestycji oraz o zmianach osób pełniących funkcje w procesie inwestycyjnym.Prowadzenie spraw związanych z odbiorem końcowym zadań inwestycyjnych realizowanych przez Wydział Inwestycji. Prowadzenie spraw związanych z przeglądami gwarancyjnymi obiektów zrealizowanych przez Wydział Inwestycji. Opiniowanie, w tym szacowanie kosztów, planowanych zadań inwestycyjnych, w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych. Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe techniczne (branża elektryczna),co najmniej 3 letni staż pracy,uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeńw specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie,pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe:znajomość ustaw: ustawa o samorządzie gminnym, prawo budowlane wrazz rozporządzeniami wykonawczymi, prawo zamówień publicznych wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, ustawa o pracownikach samorządowych, biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office, prawo jazdy kat. B.Wymagane dokumenty: list motywacyjny podpisany własnoręcznie, kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie, życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy), kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.), oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie, oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie, oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a) praca biurowa w niepełnym wymiarze czasu pracy - 1/2 etatu, w systemie zadaniowym,b) stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, drugie piętro, brak windy. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.23.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 17.06.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Powyższy nabór zostanie przeprowadzony dwuetapowo.I etap selekcji polegał będzie na weryfikacji złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań niezbędnych określonych w pkt 1 ogłoszenia przez powołaną Zarządzeniem Prezydenta Miasta Komisję Rekrutacyjną. Oferta, która nie spełni wymagań niezbędnych nie zostanie dopuszczona do II etapu selekcji.II etap selekcji polegał będzie na przystąpieniu kandydata do testu kwalifikacyjnego lub rozmowy kwalifikacyjnej, bądź do obu wymienionych form. Zakres wiedzy został określony w pkt 2 ogłoszenia wymagania dodatkowe. Rozstrzygnięcie naboru nastąpi na zasadach określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U. z 2019r., poz. 1282).
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-06-01 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
- STWORZENIE WŁASNYCH WZORÓW TATUAŻY DO BAZY PREZENTOWANEJ POTENCJALNYCH KLIENTÓW;- WYKONANIE PROJEKTU WZORÓW TATUAŻY I EWENTUALNE ICH MODYFIKOWANIE NA ŻYCZENIE KLIENTA.Wymiar czasu pracy: 100h miesięcznie tj. 25 tygodniowo. Wynagrodzenie nie niższe niż 26zł/h brutto tj. 2600zł brutto miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2019-12-16 - Kraków (małopolskie)
praca przy pakowaniu, praca przy produkcji karmy dla zwierząt w zespole produkcyjnym, obsługa maszyn produkcyjnych, zaopatrywanie linii w materiały niezbędne do produkcji, osiąganie ustalonych celów jakościowych, ilościowych oraz związanych ze stratami, przepakowywanie gotowego wyrobu, dbanie o czystość produkcyjnych i magazynówpraca na umowę o pracę tymczasową, równowazny system czasu pracy - 4 dni po 12h, 4 dni wolnegooferta dostępna w sali B
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:Bezpośredni nadzór, jako inspektor nadzoru inwestorskiego, nad wykonywanymi robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień, polegający na:- sprawowaniu kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;- sprawdzaniu jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów;- sprawdzaniu i odbiorze robót ulegających zakryciu lub zanikających;- uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz urządzeń technicznych;- potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;- kontrolowaniu rozliczeń budowy.Współpraca z projektantem przy rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych wynikłych przy realizacji dokumentacji projektowej.Sprawdzanie dokumentacji projektowych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych.Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych.Zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia/ zakończenia robót budowlanych w ramach, realizowanych przez Wydział Inwestycji, inwestycji oraz o zmianach osób pełniących funkcje w procesie inwestycyjnym.Prowadzenie spraw związanych z odbiorem końcowym zadań inwestycyjnych realizowanych przez Wydział Inwestycji. Prowadzenie spraw związanych z przeglądami gwarancyjnymi obiektów zrealizowanych przez Wydział Inwestycji. Opiniowanie, w tym szacowanie kosztów, planowanych zadań inwestycyjnych, w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych. Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe techniczne (branża elektryczna),co najmniej 3 letni staż pracy,uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeńw specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie,pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe:znajomość ustaw: ustawa o samorządzie gminnym, prawo budowlane wrazz rozporządzeniami wykonawczymi, prawo zamówień publicznych wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, ustawa o pracownikach samorządowych, biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office, prawo jazdy kat. B.Wymagane dokumenty: list motywacyjny podpisany własnoręcznie, kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie, życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy), kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.), oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie, oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie, oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a) praca biurowa w niepełnym wymiarze czasu pracy - 1/2 etatu, w systemie zadaniowym,b) stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, drugie piętro, brak windy. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.23.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 17.06.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Powyższy nabór zostanie przeprowadzony dwuetapowo.I etap selekcji polegał będzie na weryfikacji złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań niezbędnych określonych w pkt 1 ogłoszenia przez powołaną Zarządzeniem Prezydenta Miasta Komisję Rekrutacyjną. Oferta, która nie spełni wymagań niezbędnych nie zostanie dopuszczona do II etapu selekcji.II etap selekcji polegał będzie na przystąpieniu kandydata do testu kwalifikacyjnego lub rozmowy kwalifikacyjnej, bądź do obu wymienionych form. Zakres wiedzy został określony w pkt 2 ogłoszenia wymagania dodatkowe. Rozstrzygnięcie naboru nastąpi na zasadach określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U. z 2019r., poz. 1282).
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-06-01 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Zainteresowane osoby zarejestrowane w PUP Rybnik proszone są o skontaktowanie się z doradcą klienta po skierowanie do pracodawcy. Refundacja w ramach stażu. Prace porządkowe na terenie budynku i na zewnątrz, mycie, zamiatanie. Grabienie trawy skoszonej, dbanie o czystość przy kontenerach lub pojemnikach, zbieranie odpadów z podwórza. Usuwanie plakatów, afiszy, ogłoszeń umieszczanych bez zgody administratora. Utrzymywanie czystości na terenie parkowo- ogrodowym, obsługa toalety znajdującej się w budynku sanitarno -gospodarczym na w/w ternie.
kontakt przez PUP - 2021-05-25 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Praca przy produkcji mebli, montaż mebli.Wymagania: doświadczenie zawodowe na stanowisku stolarz meblowy.
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA ANNA JAZŁOWIECKA - 2016-01-19 - Racibórz (śląskie)
Zainteresowane osoby zarejestrowane w PUP Rybnik proszone są o skontaktowanie się z doradcą klienta po skierowanie do pracodawcy. Refundacja w ramach stażu. Prace porządkowe na terenie budynku i na zewnątrz, mycie, zamiatanie. Grabienie trawy skoszonej, dbanie o czystość przy kontenerach lub pojemnikach, zbieranie odpadów z podwórza. Usuwanie plakatów, afiszy, ogłoszeń umieszczanych bez zgody administratora. Utrzymywanie czystości na terenie parkowo- ogrodowym, obsługa toalety znajdującej się w budynku sanitarno -gospodarczym na w/w ternie.
kontakt przez PUP - 2021-05-25 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
zamiatanie, mycie i dezynfekcja podłóg, wycieranie kurzu, mycie dozowników do mydła i ręczników oraz luster, opróżnianie koszy na śmieci w trakcie sprzątania; praca w godz.9-17
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:Bezpośredni nadzór, jako inspektor nadzoru inwestorskiego, nad wykonywanymi robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień, polegający na:- sprawowaniu kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;- sprawdzaniu jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów;- sprawdzaniu i odbiorze robót ulegających zakryciu lub zanikających;- uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz urządzeń technicznych;- potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;- kontrolowaniu rozliczeń budowy.Współpraca z projektantem przy rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych wynikłych przy realizacji dokumentacji projektowej.Sprawdzanie dokumentacji projektowych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych.Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych.Zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia/ zakończenia robót budowlanych w ramach, realizowanych przez Wydział Inwestycji, inwestycji oraz o zmianach osób pełniących funkcje w procesie inwestycyjnym.Prowadzenie spraw związanych z odbiorem końcowym zadań inwestycyjnych realizowanych przez Wydział Inwestycji. Prowadzenie spraw związanych z przeglądami gwarancyjnymi obiektów zrealizowanych przez Wydział Inwestycji. Opiniowanie, w tym szacowanie kosztów, planowanych zadań inwestycyjnych, w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych. Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe techniczne (branża elektryczna),co najmniej 3 letni staż pracy,uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeńw specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie,pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe:znajomość ustaw: ustawa o samorządzie gminnym, prawo budowlane wrazz rozporządzeniami wykonawczymi, prawo zamówień publicznych wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, ustawa o pracownikach samorządowych, biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office, prawo jazdy kat. B.Wymagane dokumenty: list motywacyjny podpisany własnoręcznie, kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie, życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy), kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.), oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie, oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie, oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a) praca biurowa w niepełnym wymiarze czasu pracy - 1/2 etatu, w systemie zadaniowym,b) stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, drugie piętro, brak windy. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.23.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 17.06.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Powyższy nabór zostanie przeprowadzony dwuetapowo.I etap selekcji polegał będzie na weryfikacji złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań niezbędnych określonych w pkt 1 ogłoszenia przez powołaną Zarządzeniem Prezydenta Miasta Komisję Rekrutacyjną. Oferta, która nie spełni wymagań niezbędnych nie zostanie dopuszczona do II etapu selekcji.II etap selekcji polegał będzie na przystąpieniu kandydata do testu kwalifikacyjnego lub rozmowy kwalifikacyjnej, bądź do obu wymienionych form. Zakres wiedzy został określony w pkt 2 ogłoszenia wymagania dodatkowe. Rozstrzygnięcie naboru nastąpi na zasadach określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U. z 2019r., poz. 1282).
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-06-01 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Ochrona fizyczna obiektu składu Kłaj
3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA W KRAKOWIE - 2018-04-26 - Kłaj (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:Bezpośredni nadzór, jako inspektor nadzoru inwestorskiego, nad wykonywanymi robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień, polegający na:- sprawowaniu kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;- sprawdzaniu jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów;- sprawdzaniu i odbiorze robót ulegających zakryciu lub zanikających;- uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz urządzeń technicznych;- potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;- kontrolowaniu rozliczeń budowy.Współpraca z projektantem przy rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych wynikłych przy realizacji dokumentacji projektowej.Sprawdzanie dokumentacji projektowych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych.Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych.Zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia/ zakończenia robót budowlanych w ramach, realizowanych przez Wydział Inwestycji, inwestycji oraz o zmianach osób pełniących funkcje w procesie inwestycyjnym.Prowadzenie spraw związanych z odbiorem końcowym zadań inwestycyjnych realizowanych przez Wydział Inwestycji. Prowadzenie spraw związanych z przeglądami gwarancyjnymi obiektów zrealizowanych przez Wydział Inwestycji. Opiniowanie, w tym szacowanie kosztów, planowanych zadań inwestycyjnych, w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych. Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe techniczne (branża elektryczna),co najmniej 3 letni staż pracy,uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeńw specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie,pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe:znajomość ustaw: ustawa o samorządzie gminnym, prawo budowlane wrazz rozporządzeniami wykonawczymi, prawo zamówień publicznych wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, ustawa o pracownikach samorządowych, biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office, prawo jazdy kat. B.Wymagane dokumenty: list motywacyjny podpisany własnoręcznie, kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie, życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy), kserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, dokument stwierdzający nieposzlakowaną opinię (np. referencje, opinia o pracy itp.), oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie, oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia - podpisana własnoręcznie, oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a) praca biurowa w niepełnym wymiarze czasu pracy - 1/2 etatu, w systemie zadaniowym,b) stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, drugie piętro, brak windy. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.23.2021 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 17.06.2021r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Powyższy nabór zostanie przeprowadzony dwuetapowo.I etap selekcji polegał będzie na weryfikacji złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań niezbędnych określonych w pkt 1 ogłoszenia przez powołaną Zarządzeniem Prezydenta Miasta Komisję Rekrutacyjną. Oferta, która nie spełni wymagań niezbędnych nie zostanie dopuszczona do II etapu selekcji.II etap selekcji polegał będzie na przystąpieniu kandydata do testu kwalifikacyjnego lub rozmowy kwalifikacyjnej, bądź do obu wymienionych form. Zakres wiedzy został określony w pkt 2 ogłoszenia wymagania dodatkowe. Rozstrzygnięcie naboru nastąpi na zasadach określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U. z 2019r., poz. 1282).
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2021-06-01 - Siemianowice Śląskie (śląskie)