MŁODSZY REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ Ruciane-Nida oferta pracy Urząd Miasta i Gminy w Rucianem-Nidzie
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: MŁODSZY REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji księgowej, sporządzanie i przekazywanie informacji o należnych dochodach, dokonywanie przypisów i odpisów czynszów i opłat lokalnych, analiza kont podatników posiadających zaległości i nadpłaty oraz ich rozliczanie, współpraca z pracownikami zajmującymi się wymiarem podatków i opłat lokalnych, syntetyczne rozpisywanie wyciągów bankowych, uzgadnianie zaksięgowanych wpływów podatkowych i innych opłat, sporządzanie sprawozdań dotyczących księgowań podatków, ochrona dokumentów księgowych.
Data publikacji: 2016-12-08
Lokalizacja: Ruciane-Nida (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Urząd Miasta i Gminy w Rucianem-Nidzie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Wczasów 4, 12-220 Ruciane-Nida, powiat: piski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji księgowej, sporządzanie i przekazywanie informacji o należnych dochodach, dokonywanie przypisów i odpisów czynszów i opłat lokalnych, analiza kont podatników posiadających zaległości i nadpłaty oraz ich rozliczanie, współpraca z pracownikami zajmującymi się wymiarem podatków i opłat lokalnych, syntetyczne rozpisywanie wyciągów bankowych, uzgadnianie zaksięgowanych wpływów podatkowych i innych opłat, sporządzanie sprawozdań dotyczących księgowań podatków, ochrona dokumentów księgowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MŁODSZY REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruciane-Nida
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ruciane-Nida
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w pracy, znajomość regulacji prawnych dotyczących księgowości podatkowej, postępowanie z nadpłatami, księgowanie należności i zaległości z tytułów umów cywilno-prawnych, sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych , umiejętność pisania pism i wyjaśnień, interpretacji przepisów, analizy finansowej, pracy w zespole, obsługa urządzeń biurowych. Kreatywność, komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, dokładność, otwartość.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta i Gminy w Rucianem-Nidzie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piszu
Adres pracodawcy:
Aleja Wczasów 4, 12-220 Ruciane-Nida, powiat: piski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających posiadane obywatelstwo, dokumenty potwierdzajace kwalifikacje i umiejętności
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: piski
Gmina pracodawcy: Ruciane-Nida
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ruciane-Nida
Ulica pracodawcy: Aleja Wczasów
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 09.12.2016
Oferta pracy ważna do: 27.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie posiłków
ARTUR S.C. MAŁGORZATA, ARTUR KNAPIK - 2017-05-23 - Broszkowice (małopolskie)
zarządzanie procesami logistycznymi wewnątrz organizacji, organizowanie transportu i realizacja dostaw produktów do klienta,bieżace moniotorowanie i określanie zdolności produkcyjnych dla procesów.
Voit Polska Sp.z o.o. - 2017-04-27 - Nowa Sól (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Motaniec (zachodniopomorskie)
Sporządzanie ofert przetargowych, obsługa postępowań przetargowych, archiwizacja dokumentów przetargowych, współpraca z przedstawicielami handlowymi, product menagerami. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
BIOKOM BAKA, OLSZEWSKI SP. JAWNA - 2017-02-23 - Janki (mazowieckie)
Załadunek i rozładunek towaru, układanie towaru, kompletowanie według zamówień, asysta w trakcie rozwożenia towaru
EZON SP.Z O.O. - 2018-04-27 - Puławy (lubelskie)
pomoc w obsłudze kotłowni
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Reszel (warmińsko-mazurskie)
spawanie konstrukcji metalowych
ŚLUSARSTWO PRODUKCYJNE ZBIGNIEW STACHURSKI KAMIENNA - 2016-01-22 - Kamienna (opolskie)
sprzątanie pokojów hotelowych, utrzymywanie w czystości i porządku w pomieszczeniach ogólnodostępnych
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Ustroń (śląskie)
Osoba zatrudniona na stanowiski kelner/ka będzie odpowiedzialna za:-sporządzanie i podawanie napojów,-podawanie potraw,-bankietów oraz imprez okolicznościowych, obsługę
Hotel Antonio Conference Sp.zo.o. - 2016-08-26 - Skarbimierz-Osiedle (opolskie)
Brak danych
Promedica24 Betreuung Plus Germany Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-05-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Ochrona obiektu handlowgo na terenie Opola, praca w godz. 8-21
KONSALNET OCHRONA Sp.z.o.o - 2018-08-22 - Opole (opolskie)
Działania opiekuńczo - wychowawcze pod nadzorem opiekuna stażu, wykonywanie prac organizacyjno - porządkowych i pomocniczych na rzecz placówki, prowadzenie zabaw, gier i zajęć wg. własnego scenariusza.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
-rozwój oraz wdrażanie różnego typu programowania o różnej funkcjonalności w zależności od wymagań; -pomoc w tworzeniu usprawnień procesów -uczestnictwo w zespołach projektowych; -wspieranie zadań Specjalistów z pracujących nad rozwojem technologii dla Klienta;
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Kraków (małopolskie)
ZAPEWNIENIE WYKONANIA I DOSTAWY USŁUG ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI (HR) WEDŁUG OKREŚLONYCH UMÓW, ZAPEWNIENIE NAJLEPSZEJ JAKOŚCI USŁUG HR DLA KLIENTÓW WEWNĘTRZNYCH, ULEPSZENIE, USPRAWNIENIE I UPROSZCZENIE ISTNIEJĄCYCH PROCESÓW I PROCEDUR, NADZÓR NAD SZKOLENIAMI.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Zabierzów (małopolskie)
Rozwiązywanie problemów sieciowych w odniesieniu do szerokiego zakresu technologii. Budowanie i podtrzymywanie relacji z różnymi kategoriami klientów. Dokonywanie przeglądu wymogów sieciowych oraz proponowanie rozwiązań w celu spełnienia potrzeb biznesowych. Konsultowanie się z innymi w celu rozwiązania problemów i określenia najdogodniejszego planu obsługi klientów.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Kraków (małopolskie)
jw.
LAFARGE POLSKA S.A. - 2017-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
1. Zapoznanie z przepisami bhp i ppoż,2. Zapoznanie ze struturą organizacyjną Starostwa Powiatowego w Łeczycy:- regulamin organizacyjny,- regulamin pracy,- instrukcja kancelaryjna,3. Obsługa kancelaryjno - biurowa:- przyjmowanie pism, wnisków i rejestrowanie ich zgodnie z instrukcją kancelaryjną,- rejestracja korespondencji przychodzącej,- przygotowanie korespondencji do wysłania,- obsługa urządzeń biurowych ( telefon, fax, komputer, kserokopia),- sporządzanie sprawozdań oraz protokołów z posiedzeń,-przygotowanie dokumentacji archiwalnej,- obsługa sekretariatu,4. Doręczanie korespondencji na terenie Łęczycy, z wyłączeniem listów i przesyłek do osób prywatnych,5. Wykonywanie poleceń przełożonych w zakresie działalności Wydziału.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Łęczyca (łódzkie)
Pomoc w organizacji imprez, koncertów i konkursów organizowanych przez MOK. Pomoc przy organizowaniu Amatorskich Zespołów Artystycznych (organizacja zajęć, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie występów artystycznych). Prowadzenie dokumentacji imprez organizowanych przez MOK (plakaty, ulotki, zaproszenia itp.). Miejsce wykonywania pracy: Piotrków Tryb., AL. 3-go Maja 12, ul. Słowackiego 13, Amfiteatr Miejski, inne miejsca wskazane przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Opoczno (łódzkie)
obsługa programu księgowego, księgowanie dokumentów księgowych, pomoc w sporządzaniu deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Jaworzno (śląskie)
Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji biznesowych z klientami, przygotowanie ofert handlowych, przyjmowanie zamówień od klientów, wystawianie i kompletacja dokumentów wysyłkowych.
KAPS sp. z o.o. - 2017-06-14 - Rzezawa (małopolskie)
Zgodnie z zawodem
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe FAN - 2015-12-15 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
utrzymanie i administrowanie infrastruktury informatycznej w Oddziale Regionalnym i 16 podległych Placówkach Terenowych; utrzymanie i administrowanie infrastruktury pracy serwerów fizycznych i wirtualnych oraz czuwanie nad prawidłowym zabezpieczeniem danych; znajomośćć instalacji i konfiguracji oraz obsługa systemów operacyjnych Microsoft Windows i Windows CE, Vmware ESXi, XEN Server, ContOS, ESET Endpoint Security; znajomość obsługi Active Directory, Oracle Identity, IDM/SSO, Service Desk, Certyfikaty kwalifikowane; nadzór nad poprawnym działaniem programów dziedzinowych pracujących na korporacyjnych szynie ESB; nadzór nad prawidłową eksploatacją sprzętu komputerowego; nadzór nad prawidłowym działaniem drukarek igłowych, laserowych, atramentowych, urządzeń wielofukncyjnych, aparatów cyfrowych; instruktaż, wsparcie techniczne i prowadzenie szkoleń dla użytkowników systemów informatycznych, współpraca z firmami zewnętrznymi serwisowymi w zakresie konserwacji sprzętu komputerowego i usług telekomunikacyjnych; kontrola i zapewnianie właściwego działania LAN/WAN/WIFI oraz obsługa sieci Microsoft Windows Networks w Odziale i Placówach Terenowych; identyfikowanie i analiza zagrożeń oraz ryzyka poprzez monitorowanie działań wdrożonych zabezpieczeń oraz wykrywanie naruszeń w systemie zabezpieczeń; prowadzenie wszystkich rejestrów wymaganych w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Informatyki i Telekomunikacji oraz opisywanie dokumentów i faktur; monitorowanie komputerów na obecność wirusów komputerowych oprogramowaniem oraz dokonywanie okresowego przeglądu i konserwacji systemów informatycznych, archiwizacja baz danych; monitorowanie środowiska w serwerowni. Godziny pracy 7:15-15:15
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Olsztynie - 2018-08-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prace admnistracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: podstawowe, praca na produkcji; zdolności manualne; zapewnienie ciągłości produkcji pod względem ilościowym i jakościowym; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Gliwice (śląskie)
- Sporządzanie dokumentacji technicznej, modelowanie w programie Bocad oraz programach pakietu Autodesk, wykonywanie prostych obliczeń statyczno-wytrzymałościowych oraz rysunków konstrukcji budowlanych, technologicznych,współpraca z zespołem projektowym.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Nastepnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe w specjalności konstrukcje budowlane. Newymagane doświadczenie, możliwe zatrudnienie studentów ostatniego roku wydziały budownictwa. Biegła znajomość programu AutoCad, znajomość programu Bocad, znajomość programów wspomagających programowanie. Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, dokładność oraz terminowość. Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-14 - Katowice (śląskie)
roboty wewnętrzne i zewnętrzne w budynkach, układanie kostki brukowej na drogach i chodnikach, prace polegające na wykonywaniu nawierzchni poliuretanowej na placach zabaw i boiskach sportowych. praca w Pruszkowie i okolicach, praca od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-16.00, kontakt osobisty w godz. 6.30-7.30 oraz 16.00-17.00 ul. Waryńskiego 5 w Pruszkowie, tel. 22 728 97 70, mail firmarutkowski (at) poczta.onet.pl
FIRMA RUTKOWSKI Tadeusz Rutkowski - 2017-03-02 - Pruszków (mazowieckie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc przy prowadzeniu spraw zwiazanych z ochrona środowiska, poznanie zasad prowadzenia spraw związanych z najmem i wynajmem budynków
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Biała Podlaska (lubelskie)