MŁODSZY KONSULTANT DS. OPTYMALIZACJI I USPRAWNIANIA PROCESÓW Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: MŁODSZY KONSULTANT DS. OPTYMALIZACJI I USPRAWNIANIA PROCESÓW
Wynagrodzenie: od 11 500 PLN
Zakres obowiązków: odpowiedzialność za zwiekszenie wydajności operacyjnej poprzez identyfikację i doskonalenie procesów,rozwijanie modeli doskonalenia procesów i modeli operacyjnych, działanie jako zaufany doradca dla klientów, w związku z tworzoną optymalizacją portfolio projektów, podejmiwanie inicjatyw w celu doskonalenia prcesów,w dostosowaniu do lokalnych planów zmianowych,identyfikacja oraz przedsawianie innowacyjnych rozwiązań, które są zgodne z najnowowszymi trendami i rozwiązaniami usprawniającymi, współpraca z regionalnym i lokalnym zespołem w celu zapewnienia wspólnego rozumienia założonych celów, odpowiedzialność za wsparcie programu SIX SIGMA
Data publikacji: 2016-02-26
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
odpowiedzialność za zwiekszenie wydajności operacyjnej poprzez identyfikację i doskonalenie procesów,rozwijanie modeli doskonalenia procesów i modeli operacyjnych, działanie jako zaufany doradca dla klientów, w związku z tworzoną optymalizacją portfolio projektów, podejmiwanie inicjatyw w celu doskonalenia prcesów,w dostosowaniu do lokalnych planów zmianowych,identyfikacja oraz przedsawianie innowacyjnych rozwiązań, które są zgodne z najnowowszymi trendami i rozwiązaniami usprawniającymi, współpraca z regionalnym i lokalnym zespołem w celu zapewnienia wspólnego rozumienia założonych celów, odpowiedzialność za wsparcie programu SIX SIGMA
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 11 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
MŁODSZY KONSULTANT DS. OPTYMALIZACJI I USPRAWNIANIA PROCESÓW
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2016
Data zakończenia pracy: 30.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
staż w sektorze finansowym , obsługa programu SIX Sigma
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 26.02.2016
Oferta pracy ważna do: 09.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2016
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie dań, organizowanie pracy kuchni.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Ustroń (śląskie)
Rozliczanie kont kontrahentów w systemie księgowym, wystawianie faktur, księgowanie wyciągów bankowych, telefoniczne i e-mailowe przyjmowanie zgłoszeń.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
przygotowanie posiłków według panujących standardów i norm
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa klienta, ekspozycja towaru, zatowarowanie, prawidłowe oznaczenie cenowe, szybka i płynna obsługa przy kasach.Mile widziane doświadczenie w handlu.
Kaufland Polska Markety Sp z o.o. Sp. k. - 2017-09-18 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
kasjer-sprzedawcapraca na dwie zmiany:6.00-14.0014.00-21.00
Firma Rogala Spółka z o.o. - 2017-10-13 - Mielec (podkarpackie)
pomoc w przygotowywaniu potraw i napojów w barze orientalnym, przyrządzanie potraw nepalskich
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca z osobą z zaburzeniami psychicznymi.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Lipsko (podkarpackie)
prowadzenie pelnej dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników Fundacji, obsługa programu kadrowo płacowego OPTIMA, ustalanie uprawnień urlopowych, prowadzenie dokumentacji urlopowej, prowadzenie ewidencji czasu pracy, badań lekarskich, szkoleń BHP, bieżące udzielanie informacji pracowanikom w sprawach kadrowo-płacowych
BONIFRATERSKA FUNDACJA DOBROCZYNNA - 2017-11-07 - Konary (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie towaru, sprawdzanie pod względem ilościowym i jakościowym, pomoc nabywcy przy wyborze towaru, dbanie o czystość w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Nowy Regnów (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych oraz opieka higieniczna podopiecznych, w tym także osób leżących.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Bełchatów (łódzkie)
przygotowanie według tradycyjnych receptur potraw kuchni arabskiej, indyjskiej i bengalskiej. Praca na pół etatu 7dni w tygodniu w godzianach 6-22
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Piastów (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
-Odpowiedzialny za kontakt z dostawcami i zapewnienie terminowości Skuteczna i sprawna rezerwacja i płatność faktur dostawców i innych zobowiązań, a także prawidłowe przetwarzanie faktur i rozwiązywanie problemów Wykonywanie operacji finansowych dla danych podmiotów i krajów Udział w inicjatywach ciągłego doskonalenia GSSC Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta Dołożenie starań by własna praca była zgodna z zasadami i procedurami Electrolux Praca z własnym zespołem i / lub z innymi zespołami procesowymi w celu zidentyfikowania i wdrożenia możliwości poprawy
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Kraków (małopolskie)
przyjmowanie zamówień od gości restauracyjnych
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Żary (lubuskie)
Obsługa klienta, tworzenie ofert turystycznych, obsługa sprzedaży internetowej
TRADE & TRAVEL COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-06 - Łódź (łódzkie)
praca przy zamówieniach, pomoc na kuchni
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Sosnowiec (śląskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Lębork (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-07-19 - Abisynia (pomorskie)
Przyjmowanie i realizacja zamówień sprzedaży, utrzymywanie dobrych kontaktów z klientami, dbanie o wizerunek firmy na rynku, przyjmowanie reklamacji i ich rozpatrywanie w oparciu o procedurę reklamacyjną , usuwanie zaległych zamówień z systemu komputerowego SAP (pow. 7 dni), wspomaganie procesu planowania produkcji, nadzorowanie poprawności warunków handlowych realizowanych zamówień, udzielanie informacji technicznych i handlowych klientom zewnętrznym i wewnętrznym, wspieranie sieci dystrybucji towarów jak i informacji operacyjnych (procedury itp.), fakturowanie klientów krajowych i zagranicznych, zakładanie kart nowych dłużników i wierzycieli. Wykształcenie średnie ogólnokształcące, 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, w obsłudze klienta lub sprzedaży, dobra znajomość pakietu MS Office, łatwość nawiązywania kontaktów, doświadczenie w kompleksowej obsłudze zamówień klienta (od złożenia zamówienia do wysyłki towaru), analityczne myślenie, znajdowanie rozwiązań , umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność, odporność na stres, samodzielność, chęć podnoszenia wiedzy, biegła znajomość języka angielskiego.
RANDSTAD POLSKA Sp. z o. o. - 2016-04-20 - Krokowa (pomorskie)
Murowanie ścian, inne roboty według zleceń Praca na pół etatu, od poniedziałku do piątku w godzinach 7-17.
KGBUILDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-22 - Sękocin Stary (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 6-22
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Włynkówko (pomorskie)
Dokonanie analizy i znalezienie obszarów, które wymagają poprawy. Wsparcie w wykonaniu zadań interscenariuszy. Zarządzanie wewnętrznymi systemami/specjalistycznymi narzędziami projektowymi. Utrzymanie i implementowanie najlepszych praktyk w procesie zarządzania.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Zabierzów (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Chojna (zachodniopomorskie)
Ochrona powierzonego mienia. Kontakt tel. 15 865 50 77
DERSŁAW - 2017-01-03 - Kielce (świętokrzyskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenia min. średnie; doświadczenie w pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego w branży: automatyka, hydraulika, pneumatyka min. 2 lata; prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera - praca w edytorze tekstu i arkuszu kalkulacyjnym; mile widziana znajomość j. angielskiego; zakres obowiązków: samodzielność, umiejętność zarządzania czasem i realizacji wyznaczonych celów; zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego), po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Gliwice, możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania, pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży, dbanie o dobre kontakty z klientami, praca w programie pakiecie Office (Word, Excel), tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-07 - Gliwice (śląskie)
SŁUŻBA NA STANOWISKU MŁODSZEGO PSYCHOLOGA DZIAŁU PENITENCJARNEGO W BEZPOŚREDNIM KONTAKCIE Z OSOBAMI POZBAWIONYMI WOLNOŚCI PRZY ZWIĘKSZONEJ DYSPOZYCYJNOŚCI DO PRACY Z RACJI CHARAKTERU SŁUŻBY.
ZAKŁAD KARNY W CZARNEM - 2016-11-09 - Czarne (pomorskie)
sprawowanie opieki
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)