KSIĘGOWA - PRACOWNIK BIUROWY Nowy Targ oferta pracy Biuro Podatkowe Firma Agrafia Monika Białoń
Stanowisko: KSIĘGOWA - PRACOWNIK BIUROWY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie księgowości uproszczonej tj. KPiR, ryczałt, VAT. Sporządzanie deklaracji podatkowych, ZUS, list płac i innych pism
Data publikacji: 2020-10-09
Lokalizacja: Nowy Targ (małopolskie)
Pracodawca: Biuro Podatkowe Firma Agrafia Monika Białoń
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowackiego 1, 34-400 Nowy Targ, powiat: nowotarski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie księgowości uproszczonej tj. KPiR, ryczałt, VAT. Sporządzanie deklaracji podatkowych, ZUS, list płac i innych pism
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA - PRACOWNIK BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Targ
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowotarski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1211
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Targ
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Obsługa programu OPTIMA, znajomość przepisów prawa podatkowego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dyspozycyjność, motywacja
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: Biuro Podatkowe Firma Agrafia Monika Białoń
danePracodawcy_nip: 7351652045
danePracodawcy_regon: 492929677
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
Adres pracodawcy:
Słowackiego 1, 34-400 Nowy Targ, powiat: nowotarski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: nowotarski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1211
Gmina pracodawcy: Nowy Targ
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowy Targ
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0961538
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 12.10.2020
Oferta pracy ważna do: 05.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c15a10efc93c302ead7d893af7ab5d95
Podobne oferty pracy
Prowadzenie książki przychodów i rozchodów, pełnej księgowości, spraw kadrowych. Kontakt osobisty w godz. 8.00-15.00, kontakt telefoniczny do godz. 16.00.
Wojciech Grabowski Biuro Rachunkowe TAX - 2016-04-08 - Siedlce (mazowieckie)
zgodnie z wykonywanym zawodem; praca w godzinach od 08:00 do 16:00
EKSPERTPLUS CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-16 - Stargard (zachodniopomorskie)
przygotowywanie i wypiekanie pieczywa
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Słupia (świętokrzyskie)
produkcja wędlin.Kontakt telefoniczny 413151167
Zakład Masarski Henryk Znojek - 2016-09-13 - Chęciny (świętokrzyskie)
- organizowanie, prowadzenie projektów jakościowych Control&Rework u klientów, - nadzór nad personelem, organizowanie kontroli jakościowych u klientów,- wykonywanie kontroli jakościowych u klientów, - sporządzanie raportów zgodnie z wymaganiami klienta,- ścisła dzienna współpraca z klientem oraz dostawcami (możliwa w języku angielskim),- zapewnienie jakości usług zgodnie z wymaganiami systemu, - inne obowiązki związane z obsługą klienta oraz budowaniem wizerunku firmy-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na e-mail: rekrutacje.pszczyna (at) teamprevent.com
TEAM PREVENT POLAND SP. Z O.O. - 2016-07-20 - Tczew (pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej,zamawianie dostaw,ekspozycja towarów
Firma "Bartosz" Bartosz Szewczyk - 2016-04-20 - Tuchorza (wielkopolskie)
tworzenie ofert ubezpieczeniowych, obsługa klienta po i przedsprzedażowa / nabór staż do 30 r. ż. PO WER - niskie kwalifikacje/
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Pabianice (łódzkie)
kontrola dokumentów księgowych, dekretowanie dokumentów, wprowadzanie dokumentów do bazy danych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji księgowej, umiejętność raportowanie efektów powierzonych zadań, prowadzenie ksiąg podatkowych, prowadzenie rejestrów VAT oraz innych ewidencji i rejestrów dla celów podatkowych, sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS
I & A Aleksander Chwałek - 2018-10-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie rozliczeń najemców lokali mieszkalnych z tytułu czynszu i świadczeń, uzgadnianie sald z lokatorami, sporządzanie wydruków, sprawozdań i sald końcowych, ewidencjonowanie i analiza realizacji porozumień ratalnych dotyczących spłaty zadłużenia, sporządzanie wyliczeń zaległości lokatora do skierowania na drogę sądową w postaci pozwu za wskazany okres, rejestrowanie i księgowanie nakazów sądowych na kontach dłużników, współpraca z Działem Windykacji i Egzekucji Należności ZGN w zakresie windykacji należności, przygotowywanie comiesięcznych zestawień dokumentów do przekazania zaliczek A i B dot. nieruchomości przekazanych w obcy zarząd, rejestracja i analiza obniżek czynszowych i dodatków mieszkaniowych, udzielanie terminowych odpowiedzi i wyjaśnień mieszkańcom wnoszącym uwagi dotyczące księgowania i rozliczeń.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
obróbka świeżego mięsaakord
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zał. nr 5
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Świebodzice (dolnośląskie)
obsługa klienta, przyjmowanie i zwrot towarów, obsługa kasy.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgod.
BILANS + Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Sanok (podkarpackie)
Wprowadzanie danych, księgowanie dokumentów; sprawdzanie dokumentó pod względem merytorycznym i rachunkowym; sporządzanie deklaracji rachunkowych; sporządzanie zestawień zgodnie z ustawą o rachunkowości; księgowanie wyciągów bankowych.
kontakt przez PUP - 2020-01-29 - Częstochowa (śląskie)
pomoc specjalisty ds. programów
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
• dekretacja i księgowanie dokumentów,• prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,• przygotowywanie danych do deklaracji podatkowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych,• prowadzenie rozrachunków,• potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, rozrachunki z bankami,• czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań finansowych i innych raportów na potrzeby zarządu i banków.
ATLANTA POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
pilnowanie obiektów, monitoring wjazdów i wyjazdów na teren i z terenu firmy
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Wilkowiecko (śląskie)
- Utrzymywania w ciągłej sprawności technicznej eksploatowanych technicznych środków łączności i informatyki wspomagających działalność bieżącą 25 WOG oraz terminowe prowadzenie (nadzorowanie) przeglądów, konserwacji, napraw i remontów w serwisach eksploatowanych systemów, urządzeń łączności i informatyki oraz prowadzenie ewidencji tych czynności zgodnie z przepisami;- Reagowanie na wszystkie przypadki naruszenia bezpieczeństwa teleinformatycznego, wystąpienia awarii, klęsk żywiołowych oraz inne tego typu zdarzenia mające wpływ na funkcjonowanie eksploatowanych systemów i sieci teleinformatycznych;- Współudział w opracowywaniu i uaktualnianiu dokumentacji związanej z eksploatacją systemów i sieci teleinformatycznych, w tym: prowadzenia przeglądów, konserwacji, napraw i remontów zainstalowanych systemówteleinformatycznych urządzeń alarmowania i powiadamiania, a także innych dokumentów określających zadania mające wpływ na organizację i eksploatację systemów i sieci teleinformatycznych.Wynagrodzenie 2.955,00 zł brutto + dodatek za wysługę lat(wynagrodzenie dla osoby z wymaganymi kwalifikacjami na danym stanowisku pracy)
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-01-03 - Białystok (podlaskie)
Układanie podłóg, posadzek, płytek, kafelek.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Nowa Wieś (małopolskie)
praca w księgowości, prowadzenie ksiąg rachunkowych itp.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pomoc operatorowi urządzeń, przygotowywanie maszyn do pracy oraz pomoc przy produkcji leków. Miejsce pracy: ul. Żmigrodzka 242E, 51-131 WrocławForma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas określony tj. 3 miesiące z możliwością przedłużenia, godziny pracy od 6-22. Oferta w sali; B
PPF Hasco-Lek S.A. - 2019-09-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Szycie poduszek, siedzisk.
LOVE GIFTS Jowita Wójcik - 2019-04-29 - Niepołomice (małopolskie)
wymagania: wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie w zawodziezakres obowiązków: znajomość zasad szycia poszczególnych elementów odzieży przy użyciu maszyn szwalniczych, wykonywanie poleceń wydawanych przez kadrę zarządzajacą, umiejętność pracy w zespole, szycie spodni
Małgorzata Podgórska-Baszyńska PPHU " AGNES " - 2018-07-26 - Kobylin (wielkopolskie)
Księgowa
" ZEMAR" SP. Z O.O. - 2017-11-22 - Międzyrzecz (lubuskie)
Obsługa klienta.Tankowanie paliwa i lpg.Uzupełnianie towaru na półkach.Obsługa komputera.
FIRMA HANDLOWA - ANETA KĘPKA, STACJA PALIW PKN ORLEN - 2016-02-24 - Ropczyce (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
montaż kół zębatych
FRAMO MORAT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-22 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Księgowa
kontakt przez PUP - 2020-04-17 - Zawada (świętokrzyskie)
Prowadzenie książek przychodów i rozchodów, naliczanie wynagrodzeń, tworzenie deklaracji ZUS i ich wysyłka, kontakt z klientem. Wykształcenie min. średnie ekonomiczne, doświadczenie wymagane jako pracownik w biurze rachunkowym, obsługa komputera, pakietu MSOffice, program Comarch, Płatnik.
Biuro Rachunkowe Krystianna Domiter - 2016-04-26 - Mysłowice (śląskie)
- kompleksowa obsługa klienta w oddziale- sprzedaż produktów finansowych oferowanych przez Spółkę- dokonywanie wpłat/wypłat gotówki klientom- monitoring spłacalności
CAPITAL SERVICE S.A. - 2017-02-01 - Brzeg (opolskie)