KIEROWNIK W DZIALE ADM Syców oferta pracy SYCOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SP.Z O.O.SYCÓW
Stanowisko: KIEROWNIK W DZIALE ADM
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: organizacja pracy podległego działu, przeprowadzanie okresowych przeglądów, nadzór nad wykonanymi pracami remontowymi, prowadzenie dokumentacji technicznej budynków, organizacja i prowadzenie spotkań z mieszkańcami nieruchomości, opiniowanie wniosków w zakresie przebudowy lokali.
Data publikacji: 2017-07-11
Lokalizacja: Syców (dolnośląskie)
Pracodawca: SYCOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SP.Z O.O.SYCÓW
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 8c, 56-500 Syców, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizacja pracy podległego działu, przeprowadzanie okresowych przeglądów, nadzór nad wykonanymi pracami remontowymi, prowadzenie dokumentacji technicznej budynków, organizacja i prowadzenie spotkań z mieszkańcami nieruchomości, opiniowanie wniosków w zakresie przebudowy lokali.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK W DZIALE ADM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Syców
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Syców
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik budowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
uprawnienie budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Uprawnienia Budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Nazwa pracodawcy:
SYCOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SP.Z O.O.SYCÓW
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
Wrocławska 8c, 56-500 Syców, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wykształcenie -kierunek budownictwo, uprwnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instralacyjnej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Syców
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Syców
Ulica pracodawcy: Wrocławska
Numer budynku pracodawcy: 8c
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 12.07.2017
Oferta pracy ważna do: 10.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 11.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
WZ
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Słupsk (pomorskie)
do uzgodnienia
Stacja Paliw ZAKOLE; Złoty Pałac Grażyna Orłowska - 2017-06-06 - Rudna Mała (podkarpackie)
planowanie i optymalizacja zasobów ludzkich i materialnych niezbędnych do zapewnienia realizacji potrzeb zadań produkcyjnych monitorowanie oraz podejmowanie działań przeciwko odchyleniom wskaźników w celu realizacji celów dbanie o komunikację wewnętrzną w celu monitorowania, kontroli oraz zarządzania produkcją dbanie o jakość i bezpieczeństwo pracy współpraca z konstruktorami we wdrażaniu nowych projektów w obszarze procesu oraz produktu zarządzanie pracą podległego zespołu oraz jego szkolenie, motywowanie, rozwój i ocena
Wood Serwis Sp z o.o. - 2016-08-17 - Orzechowo (wielkopolskie)
operator maszyn do obróbki kamieniapraca w godzinach 8:00-16:00praca w Niwiskach - wyjazd z Mielca (pracodawca zapewnia dojazd do pracy i powrót)
ANUBIS Piotr Jarosz - 2015-12-11 - Niwiska (podkarpackie)
tworzenie rysunków wykonawczych w oparciu o ogólne założenia, wsparcie zespołu konstruktorów, odpowiedzialność za tworzoną dokumentację techniczną całego działu, tworzenie i aktualizacja bazy produktów, rozwój obecnych oraz tworzenie nowych produktów, współpraca z działem produkcji przy realizacji projektów, wdrażanie innowacyjnych procesów technologicznych i produkcyjnych, tworzenie list materiałowych pod zamówienia, odpowiedzialność za zgodność konstrukcji z obowiązującym prawem i przepisami branżowymi, prowadzenie niestandardowych projektów wymagających wielu ustaleń technicznych z klientemwynagrodzenie do uzgodnienia
ACOUSTICS Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Koordynowanie pracą na budowie, nadzór nad pracownikami, przestrzeganie przepisów BHP i prawa budowlanego. Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Media Technik Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2019-03-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wypiek pieczywa i ciast
Zakład Piekarniczo-Cukierniczy D. Kiełbik & P. Adamczyk - 2018-10-10 - Majków Średni (łódzkie)
Organizowanie procesu produkcji, nadzór nad pracownikami, rozliczanie produkcji.Pracodawca zapewnia zakwaterowanie.CV na e-mail: kadry (at) fagum-stomil.com.pl
FAGUM - STOMIL Sp. z o.o. - 2016-03-30 - Łuków (lubelskie)
Definiowanie procesów, egzekucja planów, planowanie pracy nad wskazanym programem w oparciu o zebrane estymaty przy współpracy z lokalnym Product Ownerami, uzyskiwanie zobowiązania dyrektorów departamentów do egzekucji programów zgodnie z planem.Praca na czas określony : 01.06.2018 - 30.05.2021sala H
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-02-23 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie współpracą z chińskimi dostawcami, kreowanie wizerunku marki na rynku chińskim i polskim, zarządzanie podległym personelem
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zadaniowe wykonywanie prac w gospodarstwie sadowniczym, pielęgnacja sadu i upraw jagodowych oraz przygotowanie owoców do sprzedaży, prace porządkowe, sadzenie drzewek
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Michrów (mazowieckie)
Garbowanie, konserwacja i renowacja skór wyprawionych.
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Józefów (mazowieckie)
kierownik-brygadzista zmiany
PRYMAS Spółka Jawna Alicja, Krzysztof Prymas - 2016-04-19 - Bierzwnik (zachodniopomorskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacja planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-03-15 - Środa Śląska (dolnośląskie)
e-mail: pn (at) carlo.net.pl
HALE CARLO Sp. z o.o. - 2016-02-15 - Krapkowice (opolskie)
- Realizacja planów sprzedażowych i zarządzanie grupą podległych doradców finansowych
Profi Credit Polska S.A. - 2016-11-30 - Kościerzyna (pomorskie)
Koordynacja wszystkich działań podejmowanych przez zespół specjalistów do spraw oprogramowania, zapewnienie doradztwa architektonicznego i technicznego oraz zapewnienie przestrzegane praktyk inżynieryjnych, ustalenie kierunku działania oraz celów dla zespołu oraz współpraca z decydentami wewnętrznymi i zewnętrznymi, odpowiedzialność za zarządzanie personelem oraz przekazywanie niezbędnych danych związanych z zatrudnieniem do funkcji saportujących, odpowiedzialność za odpowiednie przeszkolenie pracowników, odpowiedzialność za zarządzanie wynikami bezpośrednich podwładnych, raportowanie oraz prace nad rozwojem umiejętności.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2016-09-12 - Gdańsk (pomorskie)
nadzór nad dzialaniem warsztatu, zamawianie części, fakturowanie
MAZITRANS Krzysztof Mazurek - 2018-05-15 - Karlino (zachodniopomorskie)
Optymalizowanie produkcji pod kątem wydajności, jakości i kontroli kosztów, przetwórstwa szkła oraz produkcji pojazdów elektrycznych, prowadzenie pełnej dokumentacji produkcyjnej zgodnie z obowiązującymi w zakładzie przepisami. Kontrola w zakresie prognozowania i realizacji zakupów materiałów do produkcji. Obserwacja i nadzór nad pracą podległych pracowników. Równomierny podział zadań między pracownikami.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Witaszyczki (wielkopolskie)
koordynowanie pracuy ekipy osób sprzątających z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie zmiany, praca na sali sprzedaży, obsługa klienta, zarządzanie pracownikami.
Stokrotka Sp. z o.o. Lublin - 2018-10-11 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
planowanie produkcji, zarządzanie personelem, koordynacja logistyki
kontakt przez OHP - 2016-04-26 - Chudoba (opolskie)
Zgodny
POLMLEK GRUDZIĄDZ Sp. z o. o. - 2016-05-16 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
opracowywanie kosztorysów, nadzór na budowie.
Przedsiębiorstwo Usługowe"WALBUD"Sp.z o.o. - 2017-02-22 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
obsługa klientów, doradztwo w wyborze produktów, zarządzanie załogą, ewidencja i kontrola stanów magazynowych, prace związane z zamówieniem materiałów i produktów, obsługa bankowości elektronicznej, dostawa materiałów do klientów
Centrum Ogrodnicze WYMARZONY OGRÓD S.C., Nowicka-Walczykowska Wioletta & Nowicki Krzysztof - 2016-12-22 - Turek (wielkopolskie)
Nadzór nad robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych - sieci zewnętrzne i instalacje wewnętrzne. Praca na terenie Piły oraz delegacje - zakwaterowanie, dowóz, diety - po stronie pracodawcy. Możliwość pracy w nadgodzinach. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce.
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII SANITARNEJ "PROGRESS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-18 - Piła (wielkopolskie)
Zarządzanie działem handlowym, pozyskiwanie nowych rynków zbytu. Praca w godz. 7:30-15:30 w Niekaninie.
Towarzystwo Handlowe "ALPLAST" Sp. z o. o. Sp. k. - 2019-02-18 - Niekanin (zachodniopomorskie)
- ekspozycja towaru w sklepie- przyjmowanie i zamawianie towaru- obsługa klienta, aktywna sprzedaż i pozyskiwanie klientów
''JASKOT'' SPÓŁKA JAWNA -T.JASKOT, G. JASKOT - 2015-11-16 - Budziszów Wielki (dolnośląskie)