KIEROWNIK/SPRZEDAWCA W SALONIE KOMPUTEROWYM Morąg oferta pracy EKO-TUSZ Damian Markowski

Stanowisko: KIEROWNIK/SPRZEDAWCA W SALONIE KOMPUTEROWYM

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: • Wykonywanie zleceń serwisowych i konfiguracyjnych • Sprzedaż produktów i usług w salonie sprzedaży IT, RTV w Morągu • Bieżąca obsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami• Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami

Data publikacji: 2017-02-02

Lokalizacja: Morąg (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: EKO-TUSZ Damian Markowski

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Armii Krajowej 13/1, 14-300 Morąg, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
• Wykonywanie zleceń serwisowych i konfiguracyjnych • Sprzedaż produktów i usług w salonie sprzedaży IT, RTV w Morągu • Bieżąca obsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami• Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 0

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: KIEROWNIK/SPRZEDAWCA W SALONIE KOMPUTEROWYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Morąg

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Morąg

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: sprzedawca*

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bardzo dobra obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Min. średnie wykształcenie•Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem•Motywacja do podnoszenia wiedzy produktowej oraz rozwoju kompetencji sprzedażowych•Komunikatywność•Umiejętności sprzedażowe•Podejmowanie inicjatywy i zaangażowanie w realizację zadań• Znajomość branży elektronicznej, nowych technologii • Umiejętność diagnozowania usterek sprzętu

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: EKO-TUSZ Damian Markowski

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 13/1, 14-300 Morąg, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: ostródzki

Gmina pracodawcy: Morąg

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Morąg

Ulica pracodawcy: Armii Krajowej

Numer budynku pracodawcy: 13

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*

Data dodania oferty pracy: 02.02.2017

Oferta pracy ważna do: 02.03.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWNIK DS. USŁUG - od 7 500 PLN

- Koordynowanie działań na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 7500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 6 lat doświadczenia w branży IT, min. dwa lata doświadczenia w zarządzaniu pracą zespołu. Wymagana umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. Udokumentowana znajomość pakietu MS Office, Notes, udokumentowana znajomość kodeksu ITIL. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Katowice (śląskie)

POMOC MECHANIKA/ ELEKTROMECHANIKA - od 2 800 PLN

praca przy serwisie i naprawach silników elektrycznych i pomp
Z.E.A.N.N. ROTOR Sp. z o.o. - 2019-02-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

KIEROWNIK REFERATU INWESTYCJI I GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ - od 2 100 PLN

1. Kierowanie pracami Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej w zakresie praci zadań wyznaczonych Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Gminy w Malanowie, uchwałami Rady Gminy Malanów, zarządzeniami Wójta Gminy Malanów.2. Planowanie, organizowanie oraz nadzór nad realizowanymi przez pracowników Referatu zadaniami należącymi do ich obowiązków, prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań, przestrzeganiem dyscypliny pracy, tajemnicy ustawowo chronionej i służbowej oraz przepisów BHP i p.poż.3. Nadzór nad prowadzonymi w Referacie sprawami m.in. z zakresu:a) prowadzenia spraw związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym Gminy;b) prowadzenia spraw związanych z opłatami planistycznymi i roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego;c) prowadzenia spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulici obiektów fizjograficznych oraz numeracji porządkowej nieruchomości;d) planowania, prowadzenia i nadzoru nad inwestycjami realizowanymi przez Gminę;e) poszukiwania zewnętrznych źródeł finansowania, przygotowywania wniosków pozyskiwania tych środków, realizacji i rozliczania inwestycji realizowanych przez Gminę ze źródeł zewnętrznych;f) ustalania i naliczania opłat za zajęcie pasa drogowego, opiniowania lokalizacji obiektów budowlanych w pasie drogowym, zjazdów i ich przebudowy oraz ułożenia w pasie drogowym urządzeń infrastruktury nie związanejz utrzymaniem drogi;g) prowadzenia spraw związanych z użytkowaniem wieczystym, dzierżawą nieruchomości gminnych, w tym przygotowywanie umów na dzierżawę nieruchomości oraz ustalania i naliczania należnych opłat, ich ewidencjonowanie i egzekwowanie;h) ustalania i naliczania opłat rocznych za użytkowanie wieczyste, zarządi użytkowanie nieruchomości, ich ewidencjonowania i egzekwowania;i) tworzenia zasobu gruntów i gospodarowanie nim, w tym: komunalizacja gruntów, zamiana i zbywanie gruntów, oddawanie w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie, trwały zarząd;j) zbywania i nabywania nieruchomości związanych z realizacją zadań Gminy;k) prowadzenia spraw związanych z ewidencją gruntów i budynków oraz prowadzenia ewidencji dróg gminnych;l) prowadzenia spraw związanych z gospodarką gruntami i administrowaniem drogami publicznymi, będącymi własnością Gminy;m) prowadzenia spraw związanych z bieżącym utrzymaniem oświetlenia ulicznego i drogowego;n) prowadzenia postępowania i przetargów na roboty, usługi i dostawy zgodniez przepisami ustawy o zamówieniach publicznych;r) pomocy i współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu w prowadzeniu zamówień publicznych w zakresie wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.4. Nadzór nad przygotowaniem projektów decyzji administracyjnych i postanowieńw sprawach należących do kompetencji Referatu.5. Współdziałanie z inspektorami nadzoru w zakresie nadzoru nad inwestycjamii remontami oraz projektantami będącymi kontrahentami Gminy Malanów.6. Nadzór nad przygotowaniem materiałów przedprzetargowych zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.7. Udział w pracach komisji przetargowej i komunalizacyjnej.8. Dokonywanie okresowej oceny pracy pracowników Referatu oraz występowanie do Wójta Gminy z wnioskami dotyczącymi wyróżnień, nagród, awansów oraz regulaminowych kar dla pracowników Referatu.9. Nadzorowaniem przygotowywania projektów uchwał Rady Gminy oraz Zarządzeń Wójta Gminy z zakresu spraw prowadzonych przez Referat.10. Współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowania projektu budżetu.11. Przygotowywanie projektów materiałów, sprawozdań, analiz, ocen oraz informacji dla Rady Gminy oraz dla potrzeb Wójta Gminy.12. Nadzór nad prowadzonym przez podległych pracowników zaangażowaniem środków budżetowych.
URZĄD GMINY W MALANOWIE - 2018-10-26 - Malanów (wielkopolskie)

CIEŚLA-MURARZ - od 2 000 PLN

montowanie szalunków systemowych oraz deskowań, nadzór nad brygadą szalunkową, wykonywanie murów nośnych oraz ścianek działowych, czytanie rysunku technicznego.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Lublin (lubelskie)

Kierownik Działu Controllingu - -

Media Expert Tworzenie budżetu rocznego, prognoz finansowych oraz planów wieloletnich Firmy.
Sporządzanie analiz i raportów zarządczych,
Tworzenie i rozwój narzędzi kontrolingowych i systemu raportowania, w tym QlikView
Analiza rachunku zysków i strat, bilansu oraz Cash Flow.
Kontrola wykonania budżetu przez poszczególne działy, raportowanie, analiza odchyleń.
Analiza rentowności sprzedaży wg poszczególnych kanałów, realizacji inwestycji.
Współudział w tworzeniu i rozwoju systemów raportowych dla poszczególnych obszarów biznesowych w firmie,
Media Expert - 2015-11-16 - Centrala Złotów (wielkopolskie)

KASJER - 997,4 PLN

obsługa klienta, kasy, komputera, rozliczanie środków płatniczych, doradztwo dotyczące produktów, przyjmowanie zwrotów, zakładanie i rejestrowanie kart stalego klienta, opracowywanie dostaw, przecen, wizualizacja dekoracji i witryn
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

KIEROWNIK REFERATU INWESTORSKIEGO - ZASTĘPCA KIEROWNIKA WYDZIAŁU - do 3 800 PLN

Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji,Remontów i Eksploatacji, a w szczególności:1) organizacja i nadzorowanie pracy referatu inwestorskiego w wydziale inwestycji,remontów i eksploatacji;2) pełnienie funkcji zastępcy kierownika wydziału;3) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względemmerytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw;4) koordynowanie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez referat;5) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych;6) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, pracegeodezyjne, geologiczne;7) negocjowanie warunków umów na prace j.w.;8) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową;9) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w.;10) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje;11) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym;12) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadańinwestycyjnych i remontowych;13) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzyganiatechnicznych spraw budowy w toku jej realizacji;14) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz doujawniania występujących na budowie nieprawidłowości;15) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji;16) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lubrobót i przekazania ich do użytku;17) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00euro;18) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawozamówień publicznych;19) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych;20) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych;21) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji;22) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymiw zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego;23) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych;24) rozpatrywanie skarg i wniosków;25) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego;26) przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawachzamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00zł;27) ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku;28) inne zlecone prace przez kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacjiwynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta.
Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle - 2017-07-07 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

KIEROWNIK TARTAKU - od 4 500 PLN

planowanie produkcji, zarządzanie personelem, koordynacja logistyki
kontakt przez OHP - 2016-04-26 - Chudoba (opolskie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 4 900 PLN

Zarządzanie personelem, zamawianie towaru, dbałość o estetykę sklepu, rozliczanie środków płatniczych. Zgłoszenia osobiste pod adresem: Pabianice, ul. Grota Roweckiego 24.
MILA S.A. - 2018-06-07 - Pabianice (łódzkie)

ŚLUSARZ-MECHANIK - 2 700 - 3 300 PLN

spawanie konstrukcji stalowych; prace ślusarskie; montaż konstrukcji stalowych i mechanicznych; dbanie o wysoką jakość produktów, naprawa maszyn i urządzeń
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE STAL-SERWIS S.C. JAN STRUSIŃSKI, RAFAŁ STRUSIŃSKI - 2017-10-24 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA CENTRUM OGRODNICZEGO - 1 850 - 1 950 PLN

Sprzedaż roślin oraz innych towarów w centrum ogrodniczym. Pielęgnacjaroślin będacych w sprzedaży, praca w godz. 9-16
SORBUS Adam Siedlecki - 2016-05-30 - Dobrzeń Wielki (opolskie)

KONSERWATOR BUDYNKÓW - od 2 000 PLN

Drobne bieżące naprawy sprzętu i wyposażenia obiektu, konserwacjaurządzeń na terenie placówki, usuwanie awarii, malowanie ścian, inneprace konserwatorskie zlecone przez przełożonego. Praca w godzinach 8-16
Agencja Mawex sp. j. Maria Śmigielska - 2017-02-23 - Opole (opolskie)

KIEROWNIK ZMIANOWY (48J) - od 3 493,21 PLN

1.Realizowamie ustalonego harmonogramu, raportowanie. 2.Tworzenie instrukcji pracy standaryzowanej wg TWI oraz aktualizowanie instrukcji.3.Mierzenie czasów operacji.4.Inicjowanie uprawnień wg TWI (Kaizen).
Bogucki Folie Sp. z o. o. Sp. k. - 2017-01-19 - Jatne (mazowieckie)

KIEROWNIK REFERATU INWESTORSKIEGO - ZASTĘPCA KIEROWNIKA WYDZIAŁU INWESTYCJI, REMONTÓW I EKSPLOATACJI URZĘDU MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE - do 3 400 PLN

Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji, a w szczególności: 1) organizacja i nadzorowanie pracy referatu inwestorskiego w wydziale inwestycji, remontów i eksploatacji: 2) pełnienie funkcji zastępcy kierownika wydziału: 3) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względem merytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw; 4) koordynowanie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez referat. 5) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych; 6) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne; 7) negocjowanie warunków umów na prace j.w.; 8) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową; 9) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w.; 10) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje; 11) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym; 12) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadańinwestycyjnych i remontowych; 13) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 14) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości; 15) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji; 16) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku; 17) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00 euro; 18) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawo zamówień publicznych; 19) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych; 20) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych; 21) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji; 22) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego; 23) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych; 24) rozpatrywanie skarg i wniosków; 25) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego; 26) przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawach zamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00zł; 27) ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku; 28) inne zlecone prace przez kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego urzędu miasta.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/2624/kierownik-referatu-inwestorskiego-zastepca-kierownika-wydzialu-inwestycji-remontow-i-eksploatacji-urzedu-miasta-kedzierzyn-kozle
Urząd Miasta - 2017-05-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 2 000 PLN

Sprzedaż mięsa i wędlin
Mardi Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Pułtusk (mazowieckie)

KIEROWNIK DZIAŁU SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ - od 2 500 PLN

Sprzedaż produktów importowanych przez spółkę, kontakt z kontrahentami w Polsce i za granicą, poszukiwanie rynków zbytu.
ZABRAWA VIKTOR ZAKHIDNYY I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-05 - Sygneczów (małopolskie)

KIEROWNIK PROJEKTU - do 2 000 PLN

Koordynacja prac zespołu, zajmowanie się planowaniem i organizacją projektu, monitoring projektu.
Gremi Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Gdańsk (pomorskie)

KIEROWNIK DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 2 900 PLN

Nadzór nad dzialalnością biura, nadzór nad dzialalnością handlową.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Horyniec-Zdrój (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzedaż towarów spożywczych; wycena towaru handlowego;
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Legnica (dolnośląskie)

KIEROWNIK REFERATU INWESTORSKIEGO - ZASTĘPCA KIEROWNIKA INWESTYCJI, REMONTÓW I EKSPLOATACJI - do 3 000 PLN

Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji, a w szczególności: organizacja i nadzorowanie pracy referatu inwestorskiego w wydziale inwestycji,remontów i eksploatacji, pełnienie funkcji zastępcy kierownika wydziału, planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względemmerytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw, koordynowanie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez referat, prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych, zapoznanie się z dokumentacją techniczną, przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, pracegeodezyjne, geologiczne, negocjowanie warunków umów na prace j.w, kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową, rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w, bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje, kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym, rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych, uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzyganiatechnicznych spraw budowy w toku jej realizacji, wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz doujawniania występujących na budowie nieprawidłowości,nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji, uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00euro, prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawozamówień publicznych, sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych, współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych, sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji, ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymiw zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego,sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych, rozpatrywanie skarg i wniosków, sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego,przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawachzamówień publicznych o wartości przekraczającej 5000,00zł, ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku, inne zlecone prace przez kierownika wydziału inżynierii miejskiej wynikające z zadańi regulaminu organizacyjnego urzędu miasta.
Urząd Miasta - 2016-12-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - do 1 350 PLN

prace porządkowe na zew. (zamiatanie, koszenie trawy, odśnieżanie); 1 umowa na okres próbny;
FIRMA ELENA MARIANNA PAPANAUM - 2018-08-09 - Zgorzelec (dolnośląskie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 2 200 PLN

Kontakt telefoniczny pod nr: 507 020 470 lub CV przesłać na maila: ewraja1 (at) tlen.pl. Przyjęcie i zamawianie towaru, wprowadzanie towarów do systemu. Praca na jedną zmianę w godz. 7-15.
Rajda Wiesław-Firma Handlowo-Usługowa "RAJA" - 2015-11-26 - Andrychów (małopolskie)

PRACOWNIK UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - OSOBA Z ORZECZONYM ST. NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI - 2 000 - 2 200 PLN

Wykształcenie brak wymagań; chęci do pracy; dwie zmiany; utrzymanie czystości w biurach i na hali; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁADY USŁUGOWE "EZT" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-10 - Gliwice (śląskie)

KIEROWNIK KANCELARII TAJNEJ - od 2 407,32 PLN

- przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych, - sprawowanie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami niejawnymi a także egzekwowanie ich zwrotu i rozliczenia, - powielanie, rejestrowanie dokumentów niejawnych,- rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego lub przeniesienia do służby (pracy) w innej jednostce lub komórce organizacyjnej, - udostępnianie lub wydawanie dokumentów niejawnych osobom lub instytucjom na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych,- informowanie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów,- prowadzenie dzienników, książek ewidencyjnych i teczek,- prowadzenie ewidencji pieczęci kancelaryjnych,- archiwizowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w posiadaniu kancelarii,- udział w niszczeniu dokumentów kategorii BC, nie podlegających archiwizacji,- prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów niejawnych,- prowadzenie składnicy akt KPP Oborniki
Komenda Powiatowa Policji - 2017-06-30 - Oborniki (wielkopolskie)

KIEROWNIK SZWALNI - od 4 000 PLN

kierowanie działem szwalni i krojowni
BUSINESS SOLUTIONS - 2016-11-23 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)


Wybierz powiat