KIEROWNIK PRODUKCJI Jeziorko oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE PIĄTNICA SP. Z O. O.
Stanowisko: KIEROWNIK PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Kierownik produkcji.
Data publikacji: 2021-03-12
Lokalizacja: Jeziorko (podlaskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE PIĄTNICA SP. Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 40 A, 18-421 Jeziorko, powiat: łomżyński, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Kierownik produkcji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: ; wynagrodzenie: od 3000zł brutto/mc
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jeziorko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 20
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łomżyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2007
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piątnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik produkcji w przemyśle
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2021
Data zakończenia pracy: 14.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: gimnazjalne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- Doświadczenie zawodowe, uprawnienia na operatora wózka widłowego, mile widziana umiejętność naprawy maszyn
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE PIĄTNICA SP. Z O. O.
danePracodawcy_nip: 7181927737
danePracodawcy_regon: 45119499200000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 40 A, 18-421 Jeziorko, powiat: łomżyński, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 20
Powiat pracodawcy: łomżyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 2007
Gmina pracodawcy: Piątnica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Jeziorko
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0403608
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 40 A
Profil działalności pracodawcy: Działalność związana z pakowaniem
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|132103
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik produkcji w przemyśle
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 12.03.2021
Oferta pracy ważna do: 12.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0c0c6981c13930c4f6ed6014132fef7e
Podobne oferty pracy
Zarządzanie i nadzór nad kilkuosobowym zespołem; przestrzeganie terminowej, właściwej realizacji powierzonych obowiązków; konstruowanie, wdrażanie i nadzór nad realizowaniem procedur utrzymania jakości; zabezpieczenie odpowiedniej jakości produktu; opracowywanie informacji i analiz z zakresu działalności departamentu zapewnienia jakości; współpraca z działem jakości klienta.
NURITECH SK, S.R.O. (SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ) - ODDZIAŁ W POLSCE - 2019-03-07 - Bełchatów (łódzkie)
Załadunek/ rozładunek towarów, sortowanie. Dbanie o stan wózka - zgłaszanie ewentualnych awarii.
TWK-ZAG SP. Z O.O. - 2021-05-17 - Wola Łaska (łódzkie)
praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarzadzanie personelem, prowadzenie marketu wg standardów
DINO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-18 - Mała Nieszawka (kujawsko-pomorskie)
1. Prowadzenie rachunkowości szkoły.2. Dyspozycja środkami pieniężnymi.3. Kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.4. Przygotowanie projektów planów finansowych, analiz i sprawozdawczości.5. Realizacja zadań wynikających z uchwał Rady Powiatu Oleśnickiego, zarządzeń Starosty i Dyrektora.
LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. JULIUSZA SŁOWACKIEGO W OLEŚNICY - 2016-04-08 - Oleśnica (dolnośląskie)
kontrola pracy magazynu
Brakel Sp. z o.o. - 2017-10-26 - Koszyce (małopolskie)
Praca w zawodzie (Sklep Spożywczy FRESH MARKET ul. Westerplatte)
Elżbieta Kustra/Fresh Market - 2016-08-19 - Kraków (małopolskie)
Do zadań kierownika Działu należy w szczególności:1) organizacja pracy podległej komórki i efektywne kierowanie jej działalnością,2) określanie zakresu zadań, uprawnień i obowiązków poszczególnych pracowników,3) nadzór i kontrola nad działalnością podległej komórki organizacyjnej,4) dbałość o właściwe kompetencje pracowników i ich przygotowanie do pracy,5) motywowanie i ocena pracowników podległej komórki organizacyjnej,6) bieżące rozwiązywanie problemów pojawiających się w działalności podległej komórki organizacyjnej,7) wprowadzanie rozwiązań usprawniających działalność podległej komórki organizacyjnej,8) planowanie działalności podległej komórki organizacyjnej oraz jej budżetu zadaniowego,9) racjonalne gospodarowanie budżetem podległej komórki organizacyjnej,10) współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie niezbędnym do realizacji zadań własnych podległej komórki organizacyjnej,11) nadzór nad przestrzeganiem przez podległych pracowników przepisów prawa pracy, w tym dyscypliny czasu pracy oraz przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych,12) rozliczanie czasu pracy podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i okresami rozliczeniowymi i współpraca w tym zakresie z Działem Kadr.
Muzeum Narodowe w Gdańsku - 2021-05-19 - Gdańsk (pomorskie)
- rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie dokumentów otrzymanych, wysłanych oraz wytwarzanych na potrzeby wewnętrzne JW;- kompetowanie dokumentów zgodnie z JRWA oraz przygotowanie akt do archiwizacji;- obsługa systemu elektrycznego obiegu dokumentów;- zapewnienie obsługi kancelaryjnej JW.
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2019-05-16 - Białystok (podlaskie)
kontrola nad funkcjonowaniem przedsiębiorstwa oraz nad przestrzeganiem przepisów bhp i p. poż.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Zielona Góra (lubuskie)
Kierowanie oraz nadzór nad jakością i terminowością powierzonej budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, założeniami technologicznymi i harmonogramem prac. Zarządzanie zespołem pracowników, planowanie i organizacja placu budowy, prowadzenie dokumentacji robót budowlanych.
Aglet sp. z o.o. o/Starachowice - 2019-05-20 - Starachowice (świętokrzyskie)
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem obsługi klientów, przygotowaniem hali sprzedaży, nadzór nad powierzonym mieniem
FHC-2 Sp. z o.o. - 2016-03-31 - Jasło (podkarpackie)
dbanie o ekspozycję towaru, bezpośrednia współpraca z kierownikami
kontakt przez OHP - 2018-08-22 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
zapewnienie organizacji pracy, nadzór na pracą personelu sklepu
JĘDRUŚ I SYN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-19 - Grajewo (podlaskie)
Zarządzanie podległym zespołem pracowników, prowadzenie rekrutacji, nadzorowanie czasu pracowników, ustalanie zakresu obowiązków na poszczególnych stanowiskach. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętności interpersonalne, zdolności analityczne, doświadczenie w sprzedaży oraz w pracy z ludźmi. Tel.: 95 755 49 00/602 104 604 Bogdan Łankowski.
"JABOT" LUCYNA ŁANKOWSKA, BOGDAN ŁANKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-07 - Sulęcin (lubuskie)
ORGANIZACJA PRACY ZESPOŁU, NADZÓR ROBÓT, SPORZĄDZANIE ZAMÓWIEŃ, KONTROLA JAKOŚCIWYKONYWANYCH PRAC,KONTROLA DOSTAW,SPORZĄDZANIE RAPORTÓW ILOŚCIOWYCHUmowa zlecenie około 160 h w m-cuKontakt z pracodawcą: tel. 572483303
KRETEX BIS IRENA PIESIAK - 2020-06-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Nauczyciel geografii (5/18 etatu)
Publiczna Szkoła Podstawowa w Szczytnicy - 2020-09-18 - Szczytnica (dolnośląskie)
kierowanie zespołem mechaników, kontakty z klientami i dostawcami, ustalanie terminów i rozliczanie napraw
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "FINO" Sp. z o. o. - 2021-05-06 - Chełm (lubelskie)
Zarządzanie i doradztwo w kwestiach wszystkich incydentów P1, P2 i innych zdarzeń o wysokiej widoczności, w tym: Doradztwo i zarządzanie na rzecz kierowników zmian i inżynierów w kwestiach technicznych i dotyczących procesów; Zapewnienie regularnych aktualizacji na poziomie wykonawczym na rzecz wszystkich interesariuszy (wewnętrznych i zewnętrznych); Zapewnienie zespołowi możliwość aktywnego opiniowania w kwestii zaistniałych problemów i sposobów ich usuwania przez cały czas. W razie potrzeby zasięganie opinii z niezależnych źródeł; Przydzielanie zadań i śledzenia postępu działań następczych; Analizowanie wskaźników operacyjnych i wydajności zespołu; Prowadzenie wewnętrznych spotkań synchronizacyjnych z AS i TAC w celu zapewnienia ujednoliconej komunikacji z klientem; Wdrażanie procesów mających na celu realizację zadań SLO przez zespół oraz pomiar skuteczności tych procesów w celu zapewnienia niezmiennego poziomu obsługi klienta; Obejmuje to pracę na rzecz nowego klienta w zakresie ustalenia procesu; Współpraca z Kierownikiem ds. Przypadków / prezentacja wyników RCA / MPR zarówno w ramach organizacji, jak i na zewnątrz - zgodnie z wymaganiami (Reaktywnie); Identyfikacja kwestii wymagających eskalacji na poziom Zespołu ds. Zarządzania Problemami (Proaktywnie) i współpraca w tym zakresie; Współpraca z Zespołem ds. Zarządzania Problemami w prowadzeniu działań na rzecz gromadzenia danych dla RCA/MPR i uczestnictwo w spotkaniach (gdy zachodzi taka konieczność); Współpraca z Kierownikiem ds. Operacji w celu doskonalenia / ulepszania procesów związanych z incydentami w dążeniu do osiągnięcia przez zespół celów SLO i zapewnienia ujednoliconej komunikacji z klientem; Zapewnienie realizacji zadań w kolejności ich napływania, wyrównywanie zasobów i zatwierdzanie urlopów; Praca nad złożonymi problemami gdy sytuacja wymaga dogłębnego zbadania czynników; Zarządzanie problemami i klientami poprzez ustalanie oczekiwań w drodze spotkań / przekraczanie założonych oczekiwań w celu osiągnięcia najwyższego poziomu satysfakcji klienta.
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Kraków (małopolskie)
Obsługa myjki tunelowej, mycie pojemników i części.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Zabrze (śląskie)
Diagnozowanie oraz naprawianie instalacji chłodniczych. Instalowanie oraz demontaż urządzeń chłodniczych.
FrigoTech Elektromechanika Chłodnicza Przemysław Bień - 2019-01-25 - Nysa (opolskie)
- rozpatrywanie zgłoszeń mailowych i połączeń przychodzących od klientów- pomoc w przyjaznej atmosferze w rozwiązywaniu spraw klientów- poszukiwanie informacji o produktach i usługach sieci w odpowiednich systemach
kontakt przez PUP - 2019-11-05 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie w ruchu urządzeń produkcyjnych i obektów budowlanych
Przedsiębiorstwo Produkcji Betonów "PUBR" Spółka z o.o. - 2018-09-19 - Międzyrzecz (lubuskie)
zarządzanie salonem, zespołem ludzi, dążenie do osiągania celów sprzedażowych, zarządzanie czasem pracy pracowników, , dokumentacją pracowniczą, planowanie urlopów w zespole, rekrutacja pracowników
JOBMAN GROUP - 2016-04-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa komputera i podstawowych programów word, excel, przeglądarkaoraz gotowość nauki samodzielnej z otrzymanymi materiałami,wynagrodzenie plus premia
"Pegaz" Krzysztof Pietkiewicz - 2020-03-03 - Suwałki (podlaskie)
Organizacja i nadzór nad pracą stacji obsługi, kontakt z klientami, przygotowanie kalkulacji napraw, koordynacja zaopatrzenia w częci zamienne i inne. Godziny pracy 8.00-16.00
PRZEDSIĘBIORSTWO OBSŁUGI PKS SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-01-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie akt osobowych i dokumentaji pracowniczej pracowników szkoły, nadzór nad pracownikami obsługi, realizacja zamówień w tym zamówień publicznych, nadzór i organizacja remontów, prowadzenie składnicy akt, inwentaryzacji itp.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augustyna Suskiego w Nowym Targu - 2021-05-28 - Nowy Targ (małopolskie)
sprzedaż telefonów komórkowych, sporządzanie umów
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Biała Podlaska (lubelskie)
Organizacja pracy produkcji (opakowania tekturowe)
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Zręcin (podkarpackie)
Zarządzanie ludzmi, tworzenie zamówień, praca na hali sprzedaży, dbanie o wizerunek firmy wg standardów.
Dino Polska S.A. - 2016-01-19 - Nowa Sól (lubuskie)
przygotowywanie.nadzorywaniei koordynacja dzialań komorek organizacyjnych w celu realizacjiprojektu zgodnie z wymoganiami umownymi(finanse,dokumentacja,produkcja).
MOSTOSTAL WECHTA Sp. z o.o. - 2020-06-23 - Słupca (wielkopolskie)