KIEROWNIK DZIAŁU USŁUG OPIEKUŃCZYCH Koszalin oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU USŁUG OPIEKUŃCZYCH
Wynagrodzenie: 3 900 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: 1. Rozpoznawanie oraz zaspokajanie codziennych potrzeb życiowych w tym zapewnienie niezbędnej opieki pielęgnacyjnej osobom starszym, samotnym, niepełnosprawnym, wymagającym wsparcia osób drugich lub pomocy instytucjonalnej. 2. Zabezpieczenie prawidłowych, zgodnych z obowiązującymi przepisami świadczeń usług opiekuńczych na rzecz osób starszych, samotnych, chorych i niepełnosprawnych. 3. Zapewnienie różnych form pomocy i opieki nad osobami starszymi, samotnymi i innymi osobami wymagającymi wsparcia.4. Podejmowanie inicjatyw i przedstawianie wniosków zmierzających do usprawnienia organizacji usług opiekuńczych. 5.Bieżąca kontrola wykorzystania środków będących w dyspozycji Działu. 6. Przygotowywanie umów, analiz opracowań, sprawozdań z działalności i innych dokumentów niezbędnych do realizacji zadań. 7. Organizacja i kontrola pracy podległych pracowników.
Data publikacji: 2018-11-14
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Monte Cassino 2, 75-412 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Rozpoznawanie oraz zaspokajanie codziennych potrzeb życiowych w tym zapewnienie niezbędnej opieki pielęgnacyjnej osobom starszym, samotnym, niepełnosprawnym, wymagającym wsparcia osób drugich lub pomocy instytucjonalnej. 2. Zabezpieczenie prawidłowych, zgodnych z obowiązującymi przepisami świadczeń usług opiekuńczych na rzecz osób starszych, samotnych, chorych i niepełnosprawnych. 3. Zapewnienie różnych form pomocy i opieki nad osobami starszymi, samotnymi i innymi osobami wymagającymi wsparcia.4. Podejmowanie inicjatyw i przedstawianie wniosków zmierzających do usprawnienia organizacji usług opiekuńczych. 5.Bieżąca kontrola wykorzystania środków będących w dyspozycji Działu. 6. Przygotowywanie umów, analiz opracowań, sprawozdań z działalności i innych dokumentów niezbędnych do realizacji zadań. 7. Organizacja i kontrola pracy podległych pracowników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 900 - 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
składniki wynagrodzenia brutto: wynagrodzenie zasadnicze od 3900 zł do 4000 zł, dodatek za wieloletnią pracę od 5 % do 20 % wynagrodzenia zasadniczego, dodatek funkcyjny
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU USŁUG OPIEKUŃCZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
kierownik działu w instytucjach pomocy społecznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 900 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Data zakończenia pracy: 30.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
szczegółowe informacje dotyczące wymagań znajdują się na stronie www.mopr.koszalin.ibip.pl, 5 letni staż pracy lub wykonywanie przez okres 5 lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnymi z wymaganiami dotyczącym naboru
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Monte Cassino 2, 75-412 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje na temat naboru znajdują się na stronie www.mopr.koszalin.ibip.plDodatkowe informacje; praca w godz. 7:00 - 15:00,
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Monte Cassino
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: pomoc społeczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
kierownik działu w instytucjach pomocy społecznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.11.2018
Data dodania oferty pracy: 14.11.2018
Oferta pracy ważna do: 21.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: nauczanie jmuzyki WYMAGANIA: wykształcenie zgodne z nauczanym przedmiotem; 2/18 etatu
Szkoła Podstawowa w Łagiewnikach Małych - 2017-08-11 - Łagiewniki Małe (śląskie)
Produkcja pasów napędowych i taśm transportujących.
"Enitra" Sp. z o.o. - 2016-11-17 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Planowanie, organizowanie i koordynowanie działań na terenie oddziału (produkcja gastronomiczna, zarządzanie personelem, administracja), nadzorowanie i koordynowanie działań zatrudnionego personelu, przeprowadzanie rekrutacji, selekcji i szkoleń nowych pracowników, nadzorowanie i kontrolowanie jakości świadczonych usług w celu zagwarantowania odpowiednich standardów produkcji gastronomicznej, współpraca z klientami i dostawcami oraz nadzorowanie dostaw produktów żywnościowych, układanie jadłospisów,analiza założeń kaloryczności posiłków, realizowanie budżetu i kontrolowanie kosztu surowca, odpowiedzialność za prawidłowe diety.
CATERMED SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-14 - Dzierżążno (pomorskie)
jw.
PUHW EUROTRANSPOL Sp. z o.o. - 2018-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i programu komputerowego, utrzymanie porządku w miejscu pracy
"DALLAS" Sklep Odzieżowy - Jeans Izabela Szybowska - 2016-09-19 - Sosnowiec (śląskie)
zarządzanie dostawami, przygotowywanie zamówień klientów, analiza rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zamawianie towaru u chińskich dostawców, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1) Koordynowanie i zapewnienie realizacji następujących zadań:a) zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynków i urządzeń technicznych oraz zabezpieczenie majątku Uczelni,b) zapewnienie sprawności funkcjonowania urządzeń i sprzętu alarmowego, urządzeń odgromowych, elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, telefonicznych itp.2) Stała współpraca z firmami, którym zlecono usługi: sprzątania, ochrony, konserwacji, itp.3) Stała współpraca z jednostkami dla których świadczona jest usługa najmu.4) Przygotowywanie dokumentów dot. podatków od majątku i gruntu.5) Nadzór nad ekonomicznym gospodarowaniem energią, gazem, wodą i materiałami niezbędnymi dla bezpiecznego i sprawnego funkcjonowania obiektów administrowanych przez Uczelnię, a także nadzorowanie racjonalnej i oszczędnej gospodarki składnikami majątkowymi, w tym również związanymi z inwestycjami i remontami.6) Czuwanie nad zaopatrzeniem pracowników dydaktycznych oraz pracowników administracji w materiały niezbędne do realizacji procesu dydaktycznego i prawidłowego funkcjonowania Uczelni.7) Opracowywanie propozycji planów zadań inwestycyjno-remontowych i zakupów inwestycyjnych na podstawie wniosków zgłaszanych przez odpowiednie jednostki Uczelni.8) Nadzór nad eksploatacją, konserwacją i przeglądami obiektów Uczelni.9) Nadzorowanie gospodarki transportem samochodowym.10) Nadzór nad prowadzoną w Uczelni inwentaryzacją, a także związaną z tym dokumentacją.11) Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji związanej z prowadzonymi inwestycjami i remontami.12) Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji związanej z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych.13) Przyjmowanie od poszczególnych jednostek Uczelni rocznych planów zamówień publicznych oraz opracowanie projektu planu zamówień publicznych wraz z jego bieżącą aktualizacją.14) Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.15) Organizacja postępowań i nadzór nad przestrzeganiem procedury dotyczącej zamówień publicznych.16) Współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie planowanych inwestycji, zakupów i pomoc przy sporządzaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia.17) Nadzór nad przygotowaniem projektów umów zawieranych przez Uczelnie w zakresie zadań wykonywanych przez Dział Administracyjny Uczelni.18) Nadzór nad terminową realizacją umów administracyjnych.19) Realizowanie innych zadań powierzonych przez Kanclerza i Rektora.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2018-01-12 - Płock (mazowieckie)
Profesjonalna obsługa klientów, dbanie o przestrzeganie standardów pracy i przepisów bhp, motywacja i wpspomaganie personelu, efektywne zarządzanie zasobami, planowanie i analiza wyników finansowych, planowanie i koordynacja dostaw materiałów.
UNI - PROJEKT Sp. z o.o. - 2018-01-09 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta w dziale sprzedaży biura podróży, przygotowywanie oferty, prezentacja, sprzedaż oferty, kontakt z klientami, marketing, kontakt i poszukiwanie klientów korporacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Piła (wielkopolskie)
praca na introligatorni
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta
TIFOTEX Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Kościan (wielkopolskie)
nadzór nad pracownikami magazynu
ARTEKS SP Z O O - 2016-09-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
NADZÓR NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA JAKOŚĆ I TERMINOWOŚĆ REALIZOWANYCH INWESTYCJI, STAŁY NADZÓR NAD PRACOWNIKAMI, PROWADZENIE DZIENNIKA BUDOWYWYMAGANIA: UPRAWNIENIA BUDOWLANE, MIN.1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO NA STANOWISKU KIEROWNIKA BUDOWY; PRAWO JAZDY KAT. B, SAMODZIELNOŚĆ W DZIAŁANIU, SYSTEMATYCZNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, ZANGAŻOWANIE I DYSPOZYCYJNOŚĆNA SPOTKANIE PROSZĘ UMAWIAĆ SIE TELEFONICZNIE,STAWKA OD 13 ZŁ/H DO UZGODNIENIA
GIARDINO BEATA CABAJ - 2017-06-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowanie pracą wydziału produkcyjnego w ramach produkcji wyrobów z drewna ( mebel ogrodowe, meble kuchenne).
NATURA A.BISZCZANIK, A.BISZCZANIK, M.BISZCZANIK, S.BISZCZANIK SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-01 - Bełżec (lubelskie)
1. ROZDZIELANIE ZADAŃ PRACOWNIKOM2.KONTROLA I NADZÓR NAD PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ ROBÓT BUD. 3.NADZÓR NAD PODWYKONAWCAMI4.NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ WYKONANYCH ROBÓT, TERMINOWOŚCIĄ5. REALIZACJA PRAC ZGODNIE Z HARMONOGRAMEM I BUDŻETEM
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2018-03-26 - Rzeszów (podkarpackie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W PROJEKCIE O BUDŻECIE PRZEKRACZAJACYM 1 ML EUR, OKRESLANIE, NADZÓR ORAZ EGZEKUCJĄ KRYTERIÓW JAKOŚCI PROJEKTU, DEFINIOWANIE ORAZ MONITOROWANIE WSKAŻNIKÓW JAKOŚCI PROJEKTU WYMAGANIA: TEORETYCZNA I PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ METODYK LEAN, SIX SIGMA, 5WHY, DFMEA, ZNAJOMOŚĆ SIECI DOSTĘPOWEJ READIO ACESS NETWORK, ZNAJOMOŚĆ TECHNOLOGII 2G, 3G, 4G, ZNAJOMOŚCI ARCHITEKTURY STACJI BAZOWEJ.Praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w siedzibie Urzędu oraz w terenie (obszar powiatu łódzkiego grodziego, łódzkiego wschodniego i brzezińskiego). Wyjazdy służbowe; kontakt ze zwierzętami w chlewniach, oborach, stajniach i kurnikach.Wymagane wykształcenie wyższe weterynaryjne, rolnicze lub zootechniczne.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łodzi - 2018-10-05 - Łódź (łódzkie)
budżetowanie, prowadzenie projektów instalacyjnych
TINSMITH&INSULATION Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa klientów dbanie o porządek na witrynach oraz ladach.
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Łódź (łódzkie)
Obsługa progr. komp. turystycznych, rezerw. miejsc odpoczynku, sprzedaż wczasów, wycieczek, spisywanie umów z klientami, rezerwacje, obsługa kasy fiskalnej, znaj. j. angielskiego. Sporządzanie ofert sprzedażowych dla grup zorganizowanych, klientów indywidualnych, zakładów pracy. Dotarcie do klienta z gotowymi prezentacjami, pozyskiwanie nowych klientów. Rozwinięcie dobrego systemu sprzedaży ofert turystycznych.
"Firma Turystyczno Handlowa Wieża pod Bocianem", "Biuro Usług Turystycznych SUNNY-TRAVEL" Kowalski Henryk - 2016-04-19 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW, ZARZĄDZANIE PERSONELEM, TWORZENIE ZAMÓWIEŃ, PRACA NA SALI SPRZEDAŻY, REPREZENTOWANIE FIRMY
DINO POLSKA S.A. - 2015-12-15 - Września (wielkopolskie)
Organizacja pracy SKP - wykonywanie badań technicznych; prowadzenie rejestru dokumentów przeglądów i badań technicznych pojazdów i urządzeń; prowadzenie ewidencji wszystkich urządzeń diagnostycznych i narzędzi; wydawanie ocen stanu technicznego pojazdów mechanicznych.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2018-03-01 - Zegrze (mazowieckie)
KASJER HANDLOWY
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na towary z branży narzędziowejwysoki poziom bieżącej obsługi klientów przygotowywanie ofert handlowych doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktówwycena i obsługa przetargów, inwestycji, utrzymania ruchu oraz koordynowanie dostawbudowa i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
"ELMET-RZESZÓW" SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-11-25 - Rzeszów (podkarpackie)
-realizacja planów produkcyjnych-organizacja prawidłowego przebiegu procesów produkcyjnych-organizacja obsługi maszyn, narzędzi i urządzeń kontrolnych-nadzór nad służbami przygotowania produkcji-optymalizacja produkcji pod kątem wydajności, jakości i kontroli kosztów-nadzór nad konserwacją maszyn i urządzeń produkcyjnych-konrola zaopatrzenia w surowce-zarządzanie zespołem pracowników-prowadzenie pełnej dokumentacji produkcyjnej zgodnie z pobowiązującymi procedurami, instrukcjami ,normami
UNAM GROUP POLSKA sp. z o.o. - 2016-05-20 - Wieleń (wielkopolskie)
Kierowanie robót budowlanych w branży sanitarnej, kontrola oraz prowadzenie rozliczeń inwestycji
DEKPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-07 - Litwa (Litwa)
szycie toreb, plecaków
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE EVERS JAROSŁAW BOŃCZYK - 2017-03-31 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków:- rozdzielanie pracy magazynierom,- przyjmowanie dostaw i sprawdzanie ich zgodności z dokumentami,- wystawianie dokumentów, kontrola dokumentacji przepływu towarów,- utrzymanie odpowiedniego poziomu obiektu magazynowego,- nadzór nad prawidłowym wysyłaniem, wydawaniem towaru, zapewnienie płynnego łańcucha zaopatrzenia,- koordynacja przepływu towarów,- rozpatrywanie reklamacji związanych z brakami i uszkodzeniami towarów powstałymi podczas transportu,- nadzór nad prawidłowym zabezpieczeniem towarów w magazynie,- planowanie zagospodarowania przestrzeni magazynowej,- koordynacja funkcjonowania magazynu z pracą działu produkcji, zakupów, logistyki i dystrybucji,- kompletowanie i wydawanie surowców i materiałów w/g zleceń produkcyjnych,- odpowiedzialność za okresowe przeprowadzanie inwentaryzacji,- odpowiedzialność za sprawne działanie sprzętów niezbędnych przy pracach magazynowych,- obsługa programu ERP Enova w zakresie wprowadzania i przetwarzania danych dotyczących obrotu towaru na magazynie,- obsługa systemu do sczytywania i przetwarzania kodów EAN,- obsługa samochodu osobowego,- obsługa wózka widłowego,- przeprowadzanie okresowych spisów inwentaryzacyjnych oraz tworzenie raportów.
"KOTAR SPÓŁKA JAWNA B.& S. JAWORSCY" - 2017-10-27 - Wołów (dolnośląskie)
- określanie, realizowanie i monitorowanie strategii produkcji;przygotowywanie średnio- i długookresowych planów produkcji zuwzględnieniem zapotrzebowania na produkty, czasochłonności ikosztów ich wytwarzania oraz zasobów osobowych;opracowywanie szczegółowego harmonogramu realizacji zadańprodukcyjnych z uwzględnieniem hierarchii zamówień według ichważności i wielkości;
P-R Mixers Sp. z o.o. - 2018-07-04 - Chojnice (pomorskie)