KIEROWNIK BUDOWY/ROBÓT Strzelce Wielkie oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO BUDOWLANE "BRUKPOL" ADAM I PIOTR KLUCZYK - SPÓŁKA CYWILNA

Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY/ROBÓT
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie, organizacja i nadzór nad realizacją robót drogowych zgodnie z umową i budżetem,nadzór i koordynacja prac podległych brygad i podwykonawców,kontrola nad prawidłowością dokumentacji technicznej, kosztorysów, protokołów odbioru i rozliczeń itp.
Data publikacji: 2019-04-17
Lokalizacja: Strzelce Wielkie (wielkopolskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO BUDOWLANE "BRUKPOL" ADAM I PIOTR KLUCZYK - SPÓŁKA CYWILNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-820 Strzelce Wielkie 81C, powiat: gostyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie, organizacja i nadzór nad realizacją robót drogowych zgodnie z umową i budżetem,nadzór i koordynacja prac podległych brygad i podwykonawców,kontrola nad prawidłowością dokumentacji technicznej, kosztorysów, protokołów odbioru i rozliczeń itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWY/ROBÓT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Strzelce Wielkie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gostyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piaski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kierowca kat.B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność czytania dokumentacji technicznej, odpowiedzialność, umiejętność poszukiwania rozwiązań i podejmowania decyzji.
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO BUDOWLANE "BRUKPOL" ADAM I PIOTR KLUCZYK - SPÓŁKA CYWILNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyniu
Adres pracodawcy:
63-820 Strzelce Wielkie 81C, powiat: gostyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: gostyński
Gmina pracodawcy: Piaski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Strzelce Wielkie
Numer budynku pracodawcy: 81C
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 17.04.2019
Oferta pracy ważna do: 12.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e29d2a93ccff3cb64124775efe2e63f2
Podobne oferty pracy
Kierownik stacji paliw
Ekonaft Bolesławiec Spółka z o o - 2018-04-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
KIEROWANIE ROBOTAMI BUDOWLANYMI.
Usługi Ogólnobudowlane Damian Kubiak Polkowice - 2016-05-02 - Polkowice (dolnośląskie)
Analizowanie w kontekście ekonomicznym materiału dowodowego w postępowaniu przygotowawczym w tym: akt postępowań kontrolnych organów administracji skarbowej, dokumentacji księgowej, podatkowej, przetargowej, finansowej podmiotów gospodarczych a także danych zawartych w systemach informatycznych w celu udzielania prokuratorom merytorycznego wsparcia w wyznaczaniu zagadnień o istotnym znaczeniu dowodowym w prowadzonych sprawach, a także w kontekście jego przydatności dowodowej i kompletności; dokonywanie prac analitycznych z wykorzystaniem dokumentacji finansowej, podatkowej, bankowej i innej uzyskanej w toczących się postępowaniach, formułowanie wniosków oraz pisemnych stanowisk zawierających m.in. wstępne szacowania wysokości szkód będących skutkiem czynów zabronionych. udzielanie prokuratorom konsultacji w zakresie formułowania specjalistycznych pytań do biegłych z obszaru m.in. księgowości, rachunkowości, finansów, zamówień publicznych i bankowości oraz selekcjonowanie dokumentacji źródłowej udostępnianej biegłym w ramach zleconych ekspertyz; identyfikowanie zagadnień możliwych do wyjaśnienia i ( lub ) danych możliwych do uzyskania w drodze międzynarodowej pomocy prawnej; udział w charakterze specjalistów w czynnościach procesowych wskazanych w art.205 § 1 kpk, w zakresie wyznaczonym zarządzeniami prowadzących lub nadzorujących poszczególne postępowania, wykonywanie innych czynności pozostających w zakresie kompetencji eksperta, związanych z prowadzonymi i nadzorowanymi postępowaniami oraz wyznaczonych poleceniami Prokuratora Regionalnego w Lublinie bądź Zastępcy Prokuratora Regionalnego w Lublinie. Warunki konkursu opublikowane zostały na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej w Lublinie - www.lublin.pr.gov.pl( sygn. RP III WOS 1111.1.2019 ).
PROKURATURA REGIONALNA W LUBLINIE - 2019-02-12 - Lublin (lubelskie)
Kierownie zespołem pracowników, administrowanie budynkami szkoły, prowadzenie procedur z zakresu Prawa Zamówień Publicznych, prowadzenie ksiażki obiektu budowlanego, prowadzenie inwentarza szkoły. Praca w godzinach 07.45-11.45. Praca na 1/2 etatu. Wynagrodzenie naliczane zgodnie z art. 39 Ustawy o pracownikach samorządowych. Szczegóły oferty pod linkiem: http://lo4siedlce.bip.e-zeto.eu/bip/142_lo4siedlce/fckeditor/file//oferty%20pracy_01.08.2017/Og%C5%82oszenie_kierownik%20gospodarczy.pdf
IV Liceum Ogólnokształcące im. Hetmana St. Żółkiewskiego - 2017-08-04 - Siedlce (mazowieckie)
praca na samochodzie ciężarowym od poniedziałku do piątku
P.H.U.P. Duet w Człuchowie Sp. J. J. Kucharska i H. Kaszuba - 2017-10-27 - Człuchów (pomorskie)
Kierownik Salonu odpowiedzialny jest za:
- zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
- zarządzanie zespołem pracowników
- realizacje planów sprzedażowych
- utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
- motywowanie i ocena pracowników
- organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
- coaching pracowników
Media Expert - 2016-09-29 - Wschowa (lubuskie)
organizacja biura terenowego,zarządzanie podległym zespołem doradców,nadzór nad realizacją planów sprzedażowych.
Profi Credit Polska S.A. - 2016-07-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji, a w szczególności: 1) organizacja i nadzorowanie pracy referatu inwestorskiego w wydziale inwestycji, remontów i eksploatacji: 2) pełnienie funkcji zastępcy kierownika wydziału: 3) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względem merytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw; 4) koordynowanie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez referat. 5) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych; 6) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne; 7) negocjowanie warunków umów na prace j.w.; 8) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową; 9) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w.; 10) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje; 11) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym; 12) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadańinwestycyjnych i remontowych; 13) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 14) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości; 15) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji; 16) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku; 17) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00 euro; 18) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawo zamówień publicznych; 19) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych; 20) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych; 21) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji; 22) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego; 23) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych; 24) rozpatrywanie skarg i wniosków; 25) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego; 26) przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawach zamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00zł; 27) ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku; 28) inne zlecone prace przez kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego urzędu miasta.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/2624/kierownik-referatu-inwestorskiego-zastepca-kierownika-wydzialu-inwestycji-remontow-i-eksploatacji-urzedu-miasta-kedzierzyn-kozle
Urząd Miasta - 2017-05-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).Praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Pielęgnacja osób chorych i starszych zgodnie z wytycznymi MOPS lub osób zlecających.
POLSKI CZERWONY KRZYŻ - 2018-07-23 - Kalisz (wielkopolskie)
Kierowanie biurem oddziału , sprzedaż ubezpieczeń. Parca w ramach jednej zmiany w Sierpcu , 08-00-16:00, 5 lat doświadczenia w ubezpieczeniach, znajomośc zagadnień ubezpieczeń. e-mail :dyr.biuro50 (at) tuw.pl
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW - 2016-05-06 - Sierpc (mazowieckie)
Nadzór nad budowami drogowymi, kierowanie zespolem pracowników. Praca na terenie województwa wielkopolskiego, łódzkiego i dolnośląskiego. Mile wiidziane uprawnienia drogowe (kanalizacje drogowe bądź sanitarno wodociągowe). Doświadczenie zawodowe mile widziane.
Kępińskie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe S.A. - 2016-07-05 - Kępno (wielkopolskie)
obsługa maszyn poligraficznych wielkoformatowych krojących i wykrawających do papieru, obsługa programów komputerowych graficznych
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Jarosław (podkarpackie)
prace biurowwe
FABRYKA OKIEN PCV "FOREST" M.ŚWIERCZ, P.BOŻEK SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-18 - Malbork (pomorskie)
nadzór nad prawidłowością procesu produkcji
Zakład Produkcji Obuwia "KARINO" - 2017-03-09 - Łaskarzew (mazowieckie)
jw.
ADACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
nadzorowanie wysyłek, nadzorowanie zaopatrzenia materiałów eksploatacyjnych, koordynacja prac zespołu magazynowego
Euro Trade Company S.C. - 2018-07-04 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
Aktywny udział w tworzeniu listy asortymentowej, dbanie o zatowarowanie sklepu, znajomość zasad merchandisingu (Merchandising to metody wpływania na zachowaniaklientów poprzez wystrój sklepu i sposób prezentacji produktów), tworzenie i realizacja działań marketingowych wspierających sprzedaż. Wynagrodzenie zasadnicze + premia.
PPHU EL-HURT Tadeusz Sznaza - 2016-03-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
kierowanie sklepem z zabawkami, zarządzanie pracownikami, prowadzenie negocjacji z kontrahentami z Chin
BR J&B IMPORT&EKSPORT Sp.z o. o. - 2019-01-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Goleniów (zachodniopomorskie)
utrzymanie sprawności technicznej i prawidłowego działania instalacji, urządzeń elektroenergetycznych, akpia i teleinformatycznychnadzorowanie pracy elektromonterów i elektromonterów akpia w Dziale Produkcji CiepłaNadzór nad prawidłowym działaniem agregatu prądotwórczego,Dbałość i kontrola prawidłowego działania związanego z poprawnym funkcjonowaniem systemu nadrzędnego SCADA
Przedsiebiorstwo Energetyki Cieplnej sp. zo.o - 2018-07-10 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Realizacja zleceń przekazywanych przez Klientów firmy CRS Polska Sp. z o.o., utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami, uczestnictwo w spotkaniach z działem jakości, nadzór nad czynnościami kontrolnymi (selekcje i naprawy komponentów, półwyrobów, wyrobów gotowych), rozpatrywanie ewentualnych reklamacji od Klientów, zarządzanie zespołem (w tym szkolenia wdrażające, motywowanie i nadzór nad zespołem)
CONTROL + REWORK SERVICE - POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-03 - Polkowice (dolnośląskie)
Pełnienie funkcji kierownika robót w zakresie robót sanitarnych (budowa sieci ciepłowniczyh zewnętrznych) w ramach realizowanego projektu budowlanego, nadzór nad jakością i terminowością realizowanych robót sanitarnych zgodnie z projektem budowlanym oraz specyfikacją techniczną, bieżąca kontrola harmonogramu postępu robót oraz kosztów budowy, organizowanie oraz nadzorowanie pracy podwykonawców zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, prowadzenie dokumentacji budowy, sporządzanie harmonogramów robót, realizacja założonych budżetów, weryfikacja dokumentacji wykonawczej i powykonawczej.
El-Pomiar Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Gdańsk (pomorskie)
Planowanie,kierowanie i nadzorowanie wykonania robót elektrycznych,nadzór i koordynowanie robót podwykonawców, udział w procesie ofertowania,weryfikacja dokumentacji projektowej i zastosowanych rozwiązań, przygotowanie harmonogramów i preliminarzy.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Vester s.j. Kutno - 2019-03-25 - Kutno (łódzkie)
prowadzenie zajeć w pracownik stolarskiej, prowadzenie dokumentacji merytorycznej, prace konserwatorsko-ogrodnicze
Fundacja im. Brata Alberta Świetlica Terapeutyczna w Trzebini - 2018-12-28 - Trzebinia (małopolskie)
Planowanie i organizacja pracy działu transportu, projektowanie, wdrażanie i zarządzanie operacjami transportu w kraju i zagranicą, organizacja i kontrola pracy działu, zarządzanie zespołem w firmie.
FIRMA TRANSPORTOWO-SPEDYCYJNA LASTRA DOROTA BAŁUT - 2018-10-17 - Brzesko (małopolskie)
Transport na terenie Polski i Czech
Bojarczuk Aleksandra PHU ALL - TRANS Spedycja-Transport - 2017-01-04 - Pszów (śląskie)
nadzór na pracami, przeprowadzanie odbiorów technicznych, nadzór nad spawaczami, szkolenie spawaczy, brygadzistów i pomiarowców
"INVESTRADE" Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie i kierowanie budową, kontrola i ocena pracy, nadzór i kontakt z pracownikami z Indii.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Błonie (mazowieckie)
jw.
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)