KIEROWNIK BUDOWY (NR 0108) Inowrocław oferta pracy Zakład Usługowo-Handlowy Karmonik Henryk
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY (NR 0108)
Wynagrodzenie: od 6 500 PLN
Zakres obowiązków: kierowanie budowami; koordynacja pracy; składanie ofert itp.
Data publikacji: 2016-01-22
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zakład Usługowo-Handlowy Karmonik Henryk
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poznańska 184, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kierowanie budowami; koordynacja pracy; składanie ofert itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWY (NR 0108)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.01.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci instalacji sanitarnych; mile widziana umiejętność kosztorysowania
Nazwa pracodawcy: Zakład Usługowo-Handlowy Karmonik Henryk
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Poznańska 184, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt w sprawie oferty pracy w siedzibie pracodawcy przy ul. Poznańskiej 184 w Inowrocławiu (w godzinach 7:00 - 16:00) wraz z dokumentami aplikacyjnymi
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 7:00 - 16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 184
Profil działalności pracodawcy:
Instalacje grzewcze, nowoczesne kotły ekologiczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 22.01.2016
Oferta pracy ważna do: 29.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-Obsługa Kasy fiskalnej-Obsługa klienta-Przygotowywanie zamówień na zakup paliw- Dbanie o czystość w miejscu pracyPraca 08:00-20:00, 20:00-08:00, pierwsza umowa o pracę na okres próbny na 3 m-ce.
Pol-Naft Sp. z o. o. - 2017-04-04 - Łaziska Górne (śląskie)
- Organizacja, kierowanie oraz nadzór nad pracami przy budowie linii i stacji średnich i wysokich napięć.- Praca na terenie całej Polski (obecnie okolice Wrocławia).- Wynagrodzenie: od 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe elektryczne, budowlane. Mile widziane doświadczenie budowlane. Wymagane uprawnienia budowlane. Pełna gotowość do pracy w delegacji. Wymagana biegła znajomość języka niemieckiego. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice) lub e-mail. Kontakt e-mailowy w celu przesłania CV: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl ---> Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór i koordynowanie robót budowlanych, kontrola oraz prowadzenie rozliczeń inwestycji. Miejsce pracy: Litwa (Mariampol).
DEKPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-10 - Litwa (Litwa)
Prowadzenie biura, organizacja spotkań z przedsiębiorcami, kontakt z przedsiębiorcami, organizacja szkoleń, reprezentowanie Izby.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- nadzorowanie działanością fermy - kierowanie personelem - opieka nad zwierzętami - wpółpraca z personelem - wykonywanie poleceń właścicielaMożliwość zakwaterowania
Ferma Drobiu Irena Fórmaniak - 2017-06-16 - Stroszki (wielkopolskie)
Nauczyciel języka polskiego
Fundacja "LIDER WAŁECKI" - 2016-09-26 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Kierownik produkcji w firmie zajmującej się obróbką skrawaniem- I zmiana 6:30-14:30
DUL MAR s.j. - 2016-04-11 - Mielec (podkarpackie)
wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta, prawo jazdy kat B.Zakres obowiązków: zarzadzanie grupą konsultantów finansowych, realizacja celów operacyjnych, praca w terenie.Pracodawca oferuje samochód i telefon służbowy
EURO PROVIDUS SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-07 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Prowadzenie ciągnika siodłowego, rozładunki i załadunki.
NTK TRANSPORT Katarzyna Nowak - 2016-04-20 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
-
RONDO FINANSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Efektywne zarządzanie gospodarką magazynową; kontrola przyjmowania i wychodzenia produktów z magazynu w tym katalogowanie towarów uszkodzonych oraz dokumentacja z tym związana; współpraca z działami zaopatrzenia i sprzedaży;zarządzanie podległym zespołem; wprowadzenie systemu skanowanie produktów.Zatrudnienie od zaraz, na podstawie umowy o pracę na okres próbny- 3 miesiące; docelowo umowa na czas nieokreślony; jedna zmiana od 8.00-16.00.Pracodawca zapewnia dojazd i powrót.
FZK INTER NOVUM - Jan Trocki - 2018-09-06 - Tuczno (zachodniopomorskie)
zg
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Przeczno (kujawsko-pomorskie)
- montaż szaf sterowniczych - nastawa, kontrola centrali sterujących,- montaż urządzeń chłodniczych,- serwis - konserwacja
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Bobrowniki (lubuskie)
Określanie zakresu i planu projektu; zaplanowanie, wdrożenie, koordynacja i kontrola wszystkich zadań związanych z projektem.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Kraków (małopolskie)
Dokonywanie prawidłowego podziału pracy i zadań, ustalenia kompetencji i odpowiedzialności poszczególnych podległych pracowników, brygad roboczych, prowadzenie dokumentacji budowlanej, kontrola kosztów finansowych poszczególnych budów; praca na terenie województwa Warmińsko-Mazurskiego (Nidzica)
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2018-02-26 - Podlechy (warmińsko-mazurskie)
obsługa panelu i kontrola produktu, odbieranie blach z gotowym produktem
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Łagiewniki (dolnośląskie)
Odpowiedzialność za koordynowanie i organizowanie funkcjonowania recepcji Uzupełnianie i stosowanie procedur usprawniających pracę recepcji Przygotowywanie i przekazywanie raportów Organizacja pracy podległego zespołu Dbałość o zachowanie najwyższych standardów w bezpośredniej obsłudze klienta Obsługa rezerwacji, pomoc przy marketingu Zarządzanie i obsługa portali rezerwacyjnych (np. booking.com, hrs.com) Perfekcyjna znajomość bieżącej oferty hotelu
S.C. VIDI Dorota Stadnicka, Piotr Stadnicki - 2016-09-21 - Iława (warmińsko-mazurskie)
zapewnianie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz przedsiębiorstwa, nadzorowanie segregowania i archiwizowania dokumentów, zapewnianie funkcjonowania urządzeń i sprzętu biurowego, organizowanie spotkań z klientami zagranicznymi, organizowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników, organizowanie i nadzorowanie zaopatrzenia biura w materiały biurowe, spotkania z klientami zagranicznym
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Piaseczno (mazowieckie)
Praca na budowach; wznoszenie budynków; remonty budynków
PRB ADAM Sp. z o.o. Sp. Kom - 2017-03-23 - Szamotuły (wielkopolskie)
organizacja procesu obsługi klienta przy kasie oraz w punkcie obsługi klienta (udzielanie informacji, doradzanie, przeprowadzanie procesu reklamacyjnego, prowadzenie programów lojalnościowych), kierowanie, nadzorowanie pracy i szkolenie podległego zespołu kasjerów, koordynacja i kontrola procesów księgowych, ścisła współpraca z pozostałymi działami sprzedażowymi
kontakt przez OHP - 2017-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór nad przebiegiem procesu produkcji- Dbanie o bezawaryjną realizację procesu produkcji- Kontrola i analiza wykonania prac produkcyjnych i porządkowych przez zmianę dzienną- Zarządzanie podległym personelem (w tym planowanie grafiku, urlopów, trening pracowników itp- Wprowadzanie zmian związanych z rozwojem personalnym podległego personelu- Delegowanie i omawianie zadań z kierownikami oraz delegowanie planów produkcji w porozumieniu z kierownikami podległych części produkcji- Rekrutacja personelu- i inne
WÓJCIK SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-24 - Karpin (mazowieckie)
Prowadzenie marketu według standardów firmy, zarządzanie zespołem, tworzenie zamówień.
Dino Polska S.A. - 2018-04-06 - Boruja Kościelna (wielkopolskie)
zarządzanie produkcją
GRAL-MED Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Widziszewo (wielkopolskie)
Nadzór na budowie nad pracownikami
B & B Spółka z o.o. - 2017-02-15 - Międzyrzecz (lubuskie)
Ogranizacja budów, nadzór
"DOMAR-T" Maria Domaracka - 2016-12-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przeprowadzanie kalkulacji, przygotowanie procesów technologicznych / obrabiarki CNC, obrabiarki konwencjonalne, przeprowadzanie kontroli jakości, sporządzanie raportów
DUL MAR s.j. - 2017-10-26 - Mielec (podkarpackie)
Ramowy zakres obowiązków:- zarządzanie/administrowanie nadmorskim kompleksem hotelowo-mieszkalnym,- ścisła współpraca z inwestorem i centralą firmy (pracodawcą) oraz budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z firmami współpracującymi,- raportowanie do centrali firmy (pracodawcy) oraz do inwestora,- nadzór nad podwykonawcami,- optymalizacja kosztów utrzymania nieruchomości.CV i list motywacyjny proszę wysłać pocztą tradycyjną lub na adres rekrutacja12c (at) gmail.comWymiar czasu pracy: 0,5 - 1,0 etat (możl. własna działalność)
INPRO SP. Z O.O. - 2016-10-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prace murarskie, praca na wysokości pow. 3 m
P.P.H.U. "ESCO" Maciej Majda - 2017-05-24 - Jaworzno (śląskie)
Kierowanie zespołem w zakresie obsługi sieci telekomunikacyjnej Orange na terenie powiatu mińskiego.
ELMO S.A. - 2018-11-07 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
Kierowanie pracą sprzedaży i marketingu, wyznaczanie celów sprzedażowych oraz nadzór nad ich realizacją, kontakt i prowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami, analiza rynku, rozwój sieci sprzedaży spółki, pozyskiwanie nowych rynków
XIN RUIFENG Sp. z o.o. w organizacji - 2017-02-27 - Jaworzno (śląskie)