KIEROWNIK ADMINISTRACYJNY Kętrzyn oferta pracy Kętrzyńskie Centrum Kultury
Stanowisko: KIEROWNIK ADMINISTRACYJNY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: -koordynacja całokształtu zadań administracyjno - technicznych KCK,-nadzór i kontrola nad stanem technicznym wszystkich obiektów i sprzętów będących w posiadaniu lub zarządzaniu KCK,-prowadzenie wszelkich spraw związanych z administracją majątku KCK wraz z odpowiedzialnością materialną ( min. przygotowanie umów dot. wynajmu i dzierżawy lokali),-dążenie do poszukiwania nowych i doskonalenie dotychczasowych form pracy,-współpraca z Wydziałem Finansowym w Urzędzie Miasta Kętrzyn w zakresie sporządzania wykazów dotyczących naliczania płac i dokumentów związanychz finansami KCK, dokonywanie korekt i analiz,-współpraca z Działem Kadr w Urzędzie Miasta Kętrzyn,-prowadzenie pełnej dokumentacji technicznej i merytorycznej działalności KCK,-organizacja i przeprowadzanie inwen
Data publikacji: 2018-03-28
Lokalizacja: Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Kętrzyńskie Centrum Kultury
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Władysława Sikorskiego 24A, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-koordynacja całokształtu zadań administracyjno - technicznych KCK,-nadzór i kontrola nad stanem technicznym wszystkich obiektów i sprzętów będących w posiadaniu lub zarządzaniu KCK,-prowadzenie wszelkich spraw związanych z administracją majątku KCK wraz z odpowiedzialnością materialną ( min. przygotowanie umów dot. wynajmu i dzierżawy lokali),-dążenie do poszukiwania nowych i doskonalenie dotychczasowych form pracy,-współpraca z Wydziałem Finansowym w Urzędzie Miasta Kętrzyn w zakresie sporządzania wykazów dotyczących naliczania płac i dokumentów związanychz finansami KCK, dokonywanie korekt i analiz,-współpraca z Działem Kadr w Urzędzie Miasta Kętrzyn,-prowadzenie pełnej dokumentacji technicznej i merytorycznej działalności KCK,-organizacja i przeprowadzanie inwen
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ADMINISTRACYJNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kętrzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kętrzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kętrzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Dobra Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: administarcja
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : umowy cywilnoprawne i rozliczenia w obrocie gospodarczym, -samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, sumienność.[Umiejętność 1] : -znajomość zagadnień związanych z administracją w działalności kulturalnej, w tym ogólna wiedza na tematy: kadry-płace, księgowość,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Kętrzyńskie Centrum Kultury
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Adres pracodawcy:
Pocztowa 11, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: kętrzyński
Gmina pracodawcy: Kętrzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kętrzyn
Ulica pracodawcy: Pocztowa
Numer budynku pracodawcy: 11
Nazwisko osoby zgłaszającej: AGNIESZKA ROSZIG
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.03.2018
Data dodania oferty pracy: 28.03.2018
Oferta pracy ważna do: 16.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie dokumentacji zakupowej, zamawianie towarów, sprzedaż towarów i obsługa klienta
LUCJAN WÓJCIK FIRMA HANDLOWA "WÓJCIK" - 2016-07-06 - Kraków (małopolskie)
Praca na budowie w zawodach - murarz, cieśla, zbrojarz, tynkarz.
PHU WOBUD Włodzimierz Woźniakowski - 2016-07-04 - Legnica (dolnośląskie)
Zarządzanie działem finansowo-administarcyjnym, prowadzenie pełnej księgowości jednostki.
Effecta Justyna Bajor - 2016-05-25 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Nadzorowanie prawidłowej realizacji kontraktów w podległym rejonie, prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z zarządzaniem podległymi pracownikami ochrony oraz obiektami, dbanie o wysoką jakość świadczonych usług,, rekrutacja, organizacja pracy, rozliczanie pracowników ochrony
Solid Security Sp z o.o. - 2017-08-10 - Opole (opolskie)
sprzątanie hali magazynowej, sprzątanie biur
MIKOMAG Magdalena Ossowska - 2017-07-12 - Wysogotowo (wielkopolskie)
Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych na budowie. Sporządzanie kosztorysów ofertowych - wycen. Sporządzanie dokumentacji odbiorowej itp., wniosów, protokołów.
ANNA OSTASZEWSKA-JUREWICZ ARCHI-GRAFIK - 2017-03-01 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów, zamawianie i przyjmowanie towaru, obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Horyniec-Zdrój (podkarpackie)
Odpowiedzialność za sklep. Kierowanie zespołem. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu, również w weekendy.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe PEKLOPOL Jerzy Budzyński - 2017-01-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Kosmetyczka(manucure,pedicure)itp.mile widziane odbyte szkolenia z certyfikatem
Salon Kosmetyczny Grażyna Lichnerowicz - 2017-07-10 - Starogard Gdański (pomorskie)
układanie parkietów
ZPHU DREWEX - 2016-02-01 - Świdnik (lubelskie)
Prowadzenie marketu wg standardów firmy, zarządzanie zespołem, tworzenie zamówień, obsługa klientów. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność zarządzania zespołem. Mile widziane: książeczka Sanepid-u oraz doświadczenie zawodowe w handlu min. 2 lata. Tel.: 665 941 451 Marcin Kroczyński. Adres e-mail: marcin.kroczynski (at) marketdino.pl
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-09 - Lubniewice (lubuskie)
Stolarstwo meblowe
Leszek Wardzała Zakład Stolarski Wardzała - 2016-09-01 - Wierzchosławice (małopolskie)
transport krajowy
SYN - PUCH Syncerz Zbigniew w Chomentowie - 2016-08-25 - Chomentów (świętokrzyskie)
zarządzanie sklepem z artykułami budowlanymi i wyposażeniem sanitarnym, zarządzanie zespołem (10 os.)
"GAWAX" Martyna Gawryszewska - 2018-07-18 - Strzegowo (mazowieckie)
Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za planowanie części zamiennych oraz dóbr konsumpcyjnych; Zarządzanie zespołem analityków biznesowych odpowiedzialnych za wsparcie planowania, przechowywania i transportu; Zarządzanie procesem dostawczym i obsługą klienta; Planowanie redukcji kosztów oraz optymalizacji struktur sieciowych; Tworzenie aktywności służących zwiększeniu zaangażowania pracowników; Coatching pracowników zespołu
"ELECTROLUX POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-11 - Oława (dolnośląskie)
kierowanie, organizacja i nadzór nad pracą działu;proponowanie zadań do realizacji przez dział;opracowywanie planów działań, monitorowanie i sprawozdawanie z ich realizacji;zapewnienie sprawnej realizacji zadań działu określoną Regulaminem Organizacyjnym GZDiZ;opracowanie i aktualizacja katalogu standardów zagospodarowania przestrzeni publicznej, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań służących jakości ruchu pieszego oraz estetyki;uzgadnianie i opiniowanie projektów realizowanych w obrębie przestrzeni publicznej;opracowywanie projektów zagospodarowania przestrzeni publicznej;organizowanie konkursów i zlecanie opracowań projektowych na zagospodarowanie przestrzeni publicznej;przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie dokumentacji projektowych oraz realizacje projektów zagospodarowania przestrzeni publicznych;koordynowanie działań wydziałów i jednostek organizacyjnych Miasta, mających na celu zapewnienie spójności i wysokiego poziomu estetyki przestrzeni publicznej, w szczególności poprzez stosowania właściwych standardów;inicjowanie działań mających na celu poprawę jakości przestrzeni publicznej;współpraca z jednostkami pomocniczymi Miasta, organizacjami społecznymi i grupami inicjatywnymi;kształtowanie świadomości obywatelskiej w zakresie ładu przestrzennego i architektonicznego miasta;wnioskowanie o wprowadzanie w sporządzanych miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego zapisów dotyczących zasad zagospodarowania przestrzeni publicznej;współdziałanie z innymi organami oraz podmiotami zewnętrznymi w celu przeciwdziałania degradacji przestrzeni publicznej;przestrzeganie zasad BHP i p.poż. na stanowisku oraz nadzór nad ich przestrzeganiem przez podległych pracowników.
Gdański Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku - 2018-07-24 - Gdańsk (pomorskie)
Prace dorywcze
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Brzeg (opolskie)
Prowadzenie zakładu betoniarskiego
Firma Handlowo - Usługowa Pol-Krusz Zbigniew Wojno - 2017-08-30 - Szepietowo (podlaskie)
produkcja odzieży reklamowej - organizacjia i kontrola produkcji, kontakty z wykonawcami oraz klientami, dokonywanie zamówień, nawiązywanie współpracy z producentami
VIANOMO SP. Z O. O. - 2016-07-14 - Zgierz (łódzkie)
jw.
Dom Emeryta Wojskowego - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie, realizacja i nadzór nad pracami na terenach zieleni, kierowanie podległymi pracownikami, organizacja pracy
PRO-INFRA Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Jerzmanowa (dolnośląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
prowadzenie budówm-ce pracy: woj. kuj.-pom.
GAZBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
w/g zakresu
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Daniłowce (podlaskie)
Zarządzanie i kierowanie sklepem spożywczym, sporządzanie dokumentacji dotyczącej funkcjonowania sklepu, kontakt z dostawcami i klientami. Praca w Sklepie nr 9 na dwie zmiany w godz. 05.30 - 18.30.
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Brzesku - 2017-01-31 - Brzesko (małopolskie)
Kierownie zespołem pracowników, prowadzenie dokumentacji (lista obecności, urlopów itp.), dowożenie pracowników na budowę samochodem firmowym, nadzór nad pracami wykonywanymi przez pracowników. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku na terenie Bielska-Białej i okolic oraz województwa śląskiego.
NATUS PROJEKT Beata Iskrzycka - 2016-08-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
według stanowiska
CRAZBUD CB2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-11-03 - Modlniczka (małopolskie)
analiza dokumentacji technicznej, organizowanie przebiegu prac budowlanych, prowadzenie rozliczeń budowy, zabezpieczenie budowy
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Rogity (warmińsko-mazurskie)
Kierowenie działem szwalni.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie pracą pracowników kuchni i stołówek oraz pracowników magazynów żywnościowych. Wymagane: wykształcenie średnie (technik żywienia), preferowane wyższe o kierunku technolog żywienia zbiorowego lub dietetyk, obsługa komputera, podstawowa znajomość pakietu Office (Word, Excel i PowerPoint), książeczka Sanepid-u, kurs i znajomość systemu HACCP, doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim - 5 lat, wyższym - 3 lata. Praca - Grupa Zabezpieczenia Skwierzyna.Tel.: 261 676 251 Małgorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2016-11-21 - Wędrzyn (lubuskie)