INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 2308) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 2308)

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- realizowanie zadań związanych z przekazywaniem środków finansowych jednostkom administracji samorządowej województwa w dziale Rolnictwa i Środowiska,- realizowanie zadań z zakresu administracji rządowej związanych z finansowaniem Wspólnej Polityki Rolnej w ramach Pomocy Technicznej objętej PROW na lata 2014-2020 oraz finansowaniem wspólnej polityki rybackiej w ramach Pomocy Technicznej objętej programem Rybactwo i Morze 2014-2020,- sporządzanie harmonogramu realizacji dochodów i wydatków w ramach działu Rolnictwa i Środowiska w rozbiciu na poszczególne grupy wydatków i dochodów,- kontrola jednostek samorządu terytorialnego w zakresie gospodarki środkami finansowymi zapisanymi w ustawie budżetowej,- opracowywanie i przygotowywanie materiałów planistycznych do corocznego projektu ustawy budżetowej obejmującej dochody i wydatki budżetowe w ramach budżetu tradycyjnego i zadaniowego,- współpraca z Wydziałem Finansów i Budżetu, Ministerstwem Finansów, Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie zadań finansowych,- opracowywanie i sporządzanie półrocznych i rocznych sprawozdań w zakresie wykonania dochodów i wydatków w dziale Rolnictwa i Środowiska,- opracowywanie i aktualizowanie we współdziałaniu z Wojewódzkim Inspektoratem Jakości Handlowej i Artykułów Rolno-Spożywczych i Państwową Inspekcją Handlową dostaw produktów rolnych i zwierzęcych. Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks.S.Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Data publikacji: 2020-08-17

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- realizowanie zadań związanych z przekazywaniem środków finansowych jednostkom administracji samorządowej województwa w dziale Rolnictwa i Środowiska,- realizowanie zadań z zakresu administracji rządowej związanych z finansowaniem Wspólnej Polityki Rolnej w ramach Pomocy Technicznej objętej PROW na lata 2014-2020 oraz finansowaniem wspólnej polityki rybackiej w ramach Pomocy Technicznej objętej programem Rybactwo i Morze 2014-2020,- sporządzanie harmonogramu realizacji dochodów i wydatków w ramach działu Rolnictwa i Środowiska w rozbiciu na poszczególne grupy wydatków i dochodów,- kontrola jednostek samorządu terytorialnego w zakresie gospodarki środkami finansowymi zapisanymi w ustawie budżetowej,- opracowywanie i przygotowywanie materiałów planistycznych do corocznego projektu ustawy budżetowej obejmującej dochody i wydatki budżetowe w ramach budżetu tradycyjnego i zadaniowego,- współpraca z Wydziałem Finansów i Budżetu, Ministerstwem Finansów, Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie zadań finansowych,- opracowywanie i sporządzanie półrocznych i rocznych sprawozdań w zakresie wykonania dochodów i wydatków w dziale Rolnictwa i Środowiska,- opracowywanie i aktualizowanie we współdziałaniu z Wojewódzkim Inspektoratem Jakości Handlowej i Artykułów Rolno-Spożywczych i Państwową Inspekcją Handlową dostaw produktów rolnych i zwierzęcych. Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks.S.Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 2308)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższepozostałe wymagania niezbędne:- 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,- znajomość przepisów Ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,- znajomość przepisów Ustawy o finansach publicznych,- znajomość przepisów Ustawy o kontroli w administracji rządowej,- znajomość przepisów Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, - umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office, - umiejętność redagowania pism urzędowych,- dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów,- efektywna komunikacja,- myślenie analityczne.wymagania dodatkowe: wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia, finanse lub rachunkowośćpozostałe wymagania dodatkowe:- 1 rok doświadczenia zawodowego w realizacji zadań związanych z finansami publicznymi,- znajomość przepisów Ustawy o służbie cywilnej,- umiejętność stosowania prawa w praktyce,- asertywność,- odporność na stres.

Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

danePracodawcy_nip: 5541007401

danePracodawcy_regon: 000514236

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys/CV i własnoręcznie podpisany list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj),- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,- kopie dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,- kopie dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 17 sierpnia 2020 roku do dnia 27 sierpnia 2020 roku na adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki WIR IX.3 1 etatDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w K-PUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

danePracodawcy_kodPowiatu: 0461

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363

Ulica pracodawcy: Jagiellońska

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 17.08.2020

Oferta pracy ważna do: 27.08.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 17.08.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 17.08.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f59f03ace5254c89f6f37d9588317240

Podobne oferty pracy

POMOC KUCHENNA - do 2 600 PLN

Współodpowiedzialność za jakość sporządzonych posiłków, dbanie o dobre jakościowo produkty pobierane do przygotowywania posiłków, odpowiedzialność za stan sanitarno-higieniczny pomieszczeń kuchni, zaplecza kuchennego, stołówki, naczyć, wstępna obróbka produktów do przygotowania posiłków. Praca w godz.: 6:00-14:00, 11:30-19:30. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 345 79 57 w. 156 lub e-mail: biuro.farna (at) dom-pomocy.com
Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych - 2019-11-20 - Wrocław (dolnośląskie)

BLACHARZ SAMOCHODOWY - od 2 250 PLN

naprawy blacharskie pojazdów
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

INSPEKTOR DS. BUDŻETU - od 2 000 PLN

szczegółowe informacje na stronie bip.jonkowo.pl
Urząd Gminy Jonkowo - 2017-08-31 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR - od 2 500 PLN

1. Przygotowywanie wniosków do dyrekcji w sprawie wykonywania prac oraz wstępna wycena wnioskowanych prac. 2. Przygotowywanie zleceń na zatwierdzone przez dyrektora prace. 3. Kompletowanie ofert i dokumentów niezbędnych do wykonywania zleconych prac. 4. Tworzenie projektów umów na wykonywane prace. 5. Tworzenie projektu specyfikacji istotnych warunkówzamówienia publicznego na zlecone prace. 6. Kontakty zpracownikami firm zewnętrznych (uzgadnianie terminówwykonywanych prac, jej zakresu, stawek, płatności, odbiorów, kompletacja ofert i dokumentów niezbędnych przy wykonywaniu prac i ustalenie innych istotnych szczegółów związanych z wykonywanymi pracami przez te firmy na rzecz szpitala). 7. Negocjacje cenowe z firmami zewnętrznymi. 8. Reklamowanie usterek wykonanych prac na terenie szpitala. 9. Odbiór i sporządzanie protokołów odbioru na wykonywane prace przez firmy zewnętrzne. 10. Zbieranie i uaktualnianie danych technicznych i statystycznych związanych z bieżącą działalnością szpitala. 11. Obliczanie i wykonywanie sprawozdania miesięcznego opłat jednostek zewnętrznych z zużycia mediów i nośników energii. 12. Przeliczanie danych związanych z zużyciem mediów dla celów rozliczeń i statystycznych. 13. Współpraca z urzędami i jednostkami administracji państwowej. 14. Pisanie pism, sprawozdań, notatek służbowych z prac różnego rodzaju zakładowych komisji oraz na zlecenie Kierownika Działu. 15. Przygotowywanie dokumentacji na sprzedaż urządzeńtechnicznych. 16. Sprawdzanie zgodności wykonywanych prac z zarządzeniami jednostek nadrzędnych. 17. Prowadzenie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów szpitala. 18. Wypożyczanie dokumentacji technicznej. 19. Pilnowanie terminów realizowanych umów. 20. Sprawdzenie poprawności wykonaniaprotokołów oraz kontrola ważności wykonanych pomiarówelektrycznych w budynkach szpitala. 21. Uczestniczenie wodbiorach prac wykonywanych w szpitalu. 22. Wykonywanie sprawozdań do GUS (też w wersji elektronicznej). 23. Sporządzanie zbiorczych zestawień informacji o zakresie korzystania ze środowiska oraz wysokości należnych opłat. 24. Sporządzanie projektów rocznych harmonogramów prac. 25. Analizowanie zapotrzebowania jednostek szpitala na urządzenia techniczne i wyposażenie. 26. Sporządzanie projektów pism do jednostek nadrzędnych, urzędów, jednostek współpracujących na zlecenie przełożonych. 27. Współpraca z jednostkami szpitala w tym z Działem Zamówień Publicznych. 28. Aktualizacja wskaźnikówośrodków kosztów działalności podstawowej. 29. Wykonywanie pomiarów powierzchni zajmowanych przez jednostki szpitala. 30. Współuczestnictwo w pracach różnych komisji powołanych na doraźne potrzeby szpitala. 31. Opisywanie dokumentów finansowych wg obowiązujących w szpitalu zasad. 32. Wpisywanieodpowiednich danych w dokumentach, który jest zobowiązany prowadzić Dział Techniczny ( książka korespondencji, rejestr faktur, rejestr zgłoszeń itp.) w zakresie realizowanych zadań, a w razie potrzeby również w zakresie prowadzonych przez innych pracowników Działu Technicznego. 33. Opisywanie faktur: podpisanie zleceń, klasyfikację podatku Vat, klasyfikacja kosztów.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2018-01-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PRAKTYKA W DEP. INFORMACJI - CENTRALNE INFORMATORIUM STATYSTYCZNE - nieodpłatny

- archiwizacja dokumentacji- organizacja zasobów bibliotecznych- wsparcie przy obsłudze użytkowników danych statystycznych
Główny Urząd Statystyczny - 2018-01-23 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

Zapoznanie bezrobotnego ze stanowiskiem pracy, jego uprawnieniami i obowiązkami.Przeszkolenie bezrobotnego w zakresie BHP i P.POŻ na zasadach przewidzianych dla pracowników.Zapoznanie się z asortymentem oraz zasadami estetycznego i stylistycznego ułożenia towaru (Visual Merchandising), przygotowanie produktów do sprzedaży.Pomoc przy rozmieszczaniu obuwia na półkach w sklepie i w magazynie, pomoc przy przyjmowaniu dostaw towaru, sprawdzanie towaru pod względem ilościowym i jakościowym.Przygotowanie stanowiska pracy poprzez dbanie o czystość i estetykę miejsca sprzedaży oraz dbanie o prawidłowe oznaczenia cenowe i graficzne.Bezwzględne przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz dbanie o wizerunek firmy CCC
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Barlinek (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W BIURZE WOJEWODY(NR 2120) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- realizowanie patronatów honorowych wojewody i wicewojewody, a także spraw związanych z udziałem wojewody oraz wicewojewody w komitetach honorowych i komitetach organizacyjnych w celu zapewnienia prawidłowej realizacji funkcji reprezentacyjnej wojewody- uzgadnianie z wnioskodawcami i przełożonymi form oraz zakresów udziału wojewody w realizowanych przedsięwzięciach w celu zapewnienia prawidłowej realizacji spraw dotyczących patronatów honorowych oraz spraw związanych z udziałem wojewody i wicewojewody w komitetach honorowych i komitetach organizacyjnych- uczestniczenie w przygotowaniach, organizacji i obsłudze merytorycznej uroczystości nadania odznaczeń państwowych, oficjalnych imprez, konferencji, narad, spotkań, posiedzeń itp. z udziałem wojewody- przygotowywanie listów okolicznościowych i gratulacyjnych, wystąpień, dyplomów oraz innych materiałów związanych z udziałem wojewody w różnorodnych przedsięwzięciach - udział w organizacji świąt państwowych oraz uroczystości patriotycznych na terenie województwa Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Kierownik Sklepu - -

Media Expert zarządzanie salonem sprzedaży
motywowanie pracowników
planowanie czasu pracy
kontrolowanie realizacji zadań i planów
kontrola stanów magazynowych
nadzór nad procesem serwisowym i sprawami klientów
sporządzanie niezbędnej dokumentacji
dbanie o wizerunek salonu oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami
Media Expert - 2016-04-14 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ - 1 033,7 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Puławy (lubelskie)

PRACOWNIK ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH - od 2 100 PLN

Prace wykończeniowe; malowanie, tapetowanie, szpachlowanie, glazurnictwo, gipsowanie oraz prace hydrauliczne.
ROCCO BUILD MRÓZ Robert Mróz - 2018-09-13 - Kalisz (wielkopolskie)

INSPEKTOR/SPECJALISTA - od 2 900 PLN

Terminowe i rzetelne opracowywanie wniosków na potrzeby procedur przetargowych. Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych. Prowadzenie analiz wykorzystania umów. Rozeznanie rynku na potrzeby zakupów. Kontrola i archiwizowanie dokumentów dotyczących postępowań przetargowych.Umowa na okres próbny, jedna zmiana.Kontakt z pracodawcą: CV należy przesłać na adres kadry (at) 4wsk.pl oraz należy wpisać nazwę stanowiska w temacie wiadomości: kadry (at) 4wsk.pl
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2020-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)

FRYZJER - od 2 250 PLN

Obsługa klienta, strzyżenie, koloryzacje, stylizacje włosów, ustalanie terminów wizyt, utrzymywanie czystości wokół stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Bielawa (dolnośląskie)

MURARZ - do 10 PLN

prace ogólnobudowlane zewnątrz i wewnątrz budynków
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Chorzów (śląskie)

INSPEKTOR W REFERACIE REALIZACJI PROJEKTÓW SPOŁECZNYCH W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE - od 3 000 PLN

- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1859&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/52/2020 Prezydent Miasta Katowice ul. Młyńska 4, Katowice Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Realizacji Projektów Społecznych w Wydziale Polityki Społecznej.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadziła sprawy związane z przygotowywaniem projektów zarządzeń prezydenta, projektów porozumień z okręgową radą adwokacką i radą okręgowej izby radców prawnych oraz projektów umów ze wskazanymi przez ww. rady adwokatami i radcami prawnymi,- sporządzała projekty dokumentacji związanej z postępowaniem konkursowym dla organizacji pozarządowych w celu powierzenia prowadzenia połowy punktów nieodpłatnej pomocy prawnej, w tym m.in.: projekty warunków konkursowych, ogłoszenia i umowy,- przygotowywała, sprawowała nadzór nad realizacją oraz rozliczała zawarte umowy, jak również przeprowadzała kontrole finansowe i merytoryczne podmiotów, z którymi zawarto umowy na realizację zadania prowadzenia punktów nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego oraz edukacji prawnej - zgodnie z warunkami zawartych umów,- zbierała i analizowała dane oraz prowadziła sprawozdawczość dotyczącą wykonywania zadań polegających na udzielaniu nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej na terenie miasta Katowice w terminach ustawowych.Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, ul. Pocztowa 7 - budynek nie jest wyposażony w windę, praca przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, związana z obsługą klienta zewnętrznego.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina oraz teatru,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, - możliwość nabycia legitymacji uprawniającej do ulgi na przejazdy Kolejami Śląskimi,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2020-09-08 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR - do 2 700 PLN

- wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku;- udział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustaw;- prowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanych;- wykonywanie nadzoru wewnetrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych;- udzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urząd;- przygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalności9ą Urzędu;- Prowadzenie prac administracyjno-biurowych i systemu zarządzania;- aktualizacja dokuemntów systemu zarządzania. Miejsce pracy: Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu, ul. Młodych Techników 61/63, Wydział Masy i Siły. Sala F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2018-07-23 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY DS. BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI - od 2 597,33 PLN

Wykonywanie zadań z zakresu nadzoru nad rolniczym handlem detalicznym, obsługa systemów elektronicznych mających zastosowanie w zespole ds. bezpieczeństwa żywności, kontrola i realizacja Krajowego Programu badań kontrolnych substancji niedozwolonych, pozostałości chemicznych, biologicznych, produktów leczniczych i skażeń promieńiotwórczych u zwierząt, w produktach pochodzenia zwierzęcego, w wodzie przeznaczonej do pojenia zwierząt, w aspekcie oceny spełnienia wymogów.
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2018-09-18 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - od 1 400 PLN

Znajomość krajowych i europejskich przepisów i praktyk w zakresie ochrony danych w szczególności RODO. Wiedza z zakresu operacji przetwarzania danych i ich bezpieczeństwa
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH - 2020-11-18 - Lidzbark (warmińsko-mazurskie)

GRAFIK KOMPUTEROWY - 3 500 - 5 000 PLN

tworzenie nowych koncepcji graficznych produktów, rozwijanie istniejących koncepcji graficznych, nadzorowanie projektów graficznych od projektu do plików produkcyjnych, weryfikacja, jakości przygotowanych plików przekazywanych do produkcji, aprobowanie produkcji projektów pod względem poprawności druku, przygotowywanie materiałów do druku, współpraca z działami zaangażowanymi w proces produkcji i sprzedaży
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CARBOTEX - 2018-06-18 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

TOKARZ DO METALU - od 13 PLN

Praca manualna na tokarce konwencjonalnej.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy:umowa zlecenie (do końca roku 2017).Miejsce wykonywania pracy: MikolówPraca w godzinach: 9-11 pn-pt (0,25 etatu)
"AUTOTECHN" FIRMA WDROŻENIOWO-PRODUKCYJNA MARIOLA B PLINTA-IGNACY - 2017-07-06 - Mikołów (śląskie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - od 2 900 PLN

-Wykonywanie obowiązków wg. instrukcji i procedur,-Pomiarowa i wizualna kontrola detali-Zgłaszanie niezgodności wyrobu
STARION WROCŁAW SP Z O.O. - 2020-12-04 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - 4 500 - 5 000 PLN

nadzorowanie wykonywanych prac remontowych; komisje; przeglądy budynków; przetargi; przygotowywanie danych do planu rzeczowo-finansowego w zakresie robót.
PIOTRKOWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W PIOTRKOWIE TRYB. - 2019-09-03 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

-
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Białystok (podlaskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY (MURARZ, TECHNOLOG ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH) - od 25 PLN

praca na budowie - tynkowanie, ocieplanie, roboty budowlane - budowy na terenie woj. lubuskiego - obecnie w Międzyrzeczu
MALBUD T. KURIATA, M. WAŻELIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2020-11-27 - Kruszyna (lubuskie)

INSPEKTOR - ARCHIWISTA - 1 033,7 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Głogów (dolnośląskie)

ELEKTRYK - 14 - 18 PLN

Bieżące naprawy i konserwacja
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego "PATEREK" - Paterek - 2018-02-19 - Paterek (kujawsko-pomorskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO - od 2 294 PLN

Nauczyciel języka angielskiego.Praca w Szkole Podstawowej nr 66.
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 7 - 2017-09-29 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 2 880 PLN

praca biurowa, zadania związane z realizacją przedsięwzięć zapewniających utrzymanie i obsługę techniczną obiektów 14 WOG
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-05-16 - Poznań (wielkopolskie)


Wybierz powiat