INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W BIURZE FINANSOWO-INWESTYCYJNYM(NR 5718) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W BIURZE FINANSOWO-INWESTYCYJNYM(NR 5718)

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- naliczanie wynagrodzenia i innych świadczeń przysługujących pracownikom Urzędu z tytułu stosunku pracy oraz sporządzanie list płac, - naliczanie zasiłków opiekuńczych, macierzyńskich, chorobowych, rodzicielskich, świadczeń rehabilitacyjnych,- sporządzanie miesięcznych deklaracji DRA, raportów RCA, raportów RSA,- zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz członków ich rodzin do odpowiednich ubezpieczeń w programie ZUS Płatnik,- wprowadzanie danych w zakresie obsługi płac do programu kadrowo-płacowego oraz prowadzenie kartotek wynagrodzeń i kartotek zasiłkowych pracowników Urzędu,- sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu Rp-7 wraz z załącznikami oraz zaświadczeń dotyczących wysokości osiąganych dochodów przez pracowników za dany okres zatrudnienia,- sporządzanie rocznych rozliczeń z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych dla pracowników Urzędu. Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Data publikacji: 2019-10-25

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- naliczanie wynagrodzenia i innych świadczeń przysługujących pracownikom Urzędu z tytułu stosunku pracy oraz sporządzanie list płac, - naliczanie zasiłków opiekuńczych, macierzyńskich, chorobowych, rodzicielskich, świadczeń rehabilitacyjnych,- sporządzanie miesięcznych deklaracji DRA, raportów RCA, raportów RSA,- zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz członków ich rodzin do odpowiednich ubezpieczeń w programie ZUS Płatnik,- wprowadzanie danych w zakresie obsługi płac do programu kadrowo-płacowego oraz prowadzenie kartotek wynagrodzeń i kartotek zasiłkowych pracowników Urzędu,- sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu Rp-7 wraz z załącznikami oraz zaświadczeń dotyczących wysokości osiąganych dochodów przez pracowników za dany okres zatrudnienia,- sporządzanie rocznych rozliczeń z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych dla pracowników Urzędu. Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W BIURZE FINANSOWO-INWESTYCYJNYM(NR 5718)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 18.11.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższepozostałe wymagania niezbędne:- 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi płac,- znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych wraz z aktami wykonawczymi,- znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa wraz z aktami wykonawczymi,- znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,- znajomość Kodeksu Pracy,- umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,- umiejętność pracy w zespole,- efektywna komunikacja,- dobra organizacja pracy i nastawienie na osiągnięcie rezultatów,- odporność na stres.wymagania dodatkowe:wykształcenie: wyższe ekonomicznepozostałe wymagania dodatkowe- 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w sektorze finansów publicznych,- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,- znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.

Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny,- oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 25 października 2019 roku do dnia 4 listopada 2019 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4 ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki BFI I - 1 etatDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Jagiellońska

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.10.2019

Data dodania oferty pracy: 25.10.2019

Oferta pracy ważna do: 04.11.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f753077fc706cd10eeae69a4ee93c4b8

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. ZASAD GOSPODAROWANIA MIESZKANIOWYM ZASOBEM MIASTA CHEŁM W WYDZIALE INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ W DEPARTAMENCIE KOMUNALNYM - od 2 450 PLN

1) rozpatrywanie wniosków wpływających od najemców lokali mieszkalnych stanowiących własność Miasta oraz stanowiących własność osób fizycznych w sprawie stawek czynszu najmu zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem,2) rozpatrywanie wniosków dotyczących zwrotu zwaloryzowanych kaucji mieszkaniowych,3) współpraca z odpowiednio merytorycznym departamentem w zakresie przekazywania nowo przyjętych nieruchomości od osób fizycznych i prawnych w skład mieszkaniowego zasobu miasta Chełm,4) przekazywanie nieruchomości w administrowanie zarządcy mieszkaniowego zasobu miasta Chełm,5) przekazywanie wniosków osób fizycznych dotyczących zwrotu nieruchomości w ich ponowny zarząd, zarządcy prowadzącemu cudze sprawy bez zlecenia,6) ustalanie sposobu zarządzania lokalami i budynkami stanowiącymi mieszkaniowy zasób miasta Chełm,7) ewidencjonowanie mieszkaniowego zasobu miasta Chełm,8) ewidencjonowanie aktów notarialnych,9) rozpatrywanie wniosków złożonych przez właścicieli nieruchomości dotyczących spłaty zadłużeń hipotecznych powstałych z tytułu remontów kapitalnych wykonanych ze środków państwowych,10) ustalanie wysokości zadłużenia wraz z odsetkami przypadającymi na dzień spłaty wierzytelności hipotecznej,11) występowanie do Sądu Rejonowego w Chełmie z wnioskami o wykreślenie zadłużeń hipotecznych,12) gospodarowanie lokalami użytkowymi w zakresie:a) prowadzenia ewidencji wynajmowanych i wolnych lokali,b) organizowania przetargów i negocjacji czynszowych,c) przygotowania projektów umów najmu, występowania z wnioskami dotyczącymi rozwiązywania umów najmu, zmiany najemcy lub zmiany sposobu użytkowania lokalu,d) współpracy z odpowiednim merytorycznie departamentem w zakresie uiszczania należności czynszowych za lokale,e) wzywanie najemców lokali użytkowych do zapłaty zaległości czynszowych powstałych więcej niż za dwa kolejne okresy płatności,13) prowadzenie spraw związanych z umieszczaniem reklam, plansz i innych ogłoszeń o charakterze reklam na budynkach stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta Chełm,14) współpraca z zarządcą mieszkaniowego zasobu miasta Chełm w zakresie:a) rozpatrywania wniosków otrzymanych od zarządcy dotyczących rozwiązywanych umów najmu lokali mieszkalnych,b) prawidłowości zawieranych i wypowiadanych umów, naliczania czynszów i opłat niezależnych od właściciela oraz windykacji tych należności,15) prowadzenie dokumentacji związanej z kierowaniem spraw na drogę postępowania sądowego o opróżnienie lokali użytkowych,16) opracowywanie wieloletnich programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Chełm w zakresie:a) zasad polityki czynszowej oraz warunków obniżania czynszów,b) sposobu i zasad zarządzania lokalami i budynkami wchodzącymi w skład mieszkaniowego zasobu gminy oraz przewidywane zmiany w zakresie zarządzania mieszkaniowym zasobem gminy w kolejnych latach,17) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Chełm przy realizacji przydzielonych zadań,18) sporządzanie sprawozdań i informacji do celów wewnętrznych oraz statystycznych,19) współdziałanie z Radami Osiedla w zakresie utrzymania w należytym stanie techniczno-porządkowym budynków mieszkalnych i użytkowych,20) sprawowanie nadzoru nad zarządcą mieszkaniowego zasobu Miasta Chełm w zakresie sprawnego działania urządzeń technicznych budynku,21) dokonywanie kontroli w zakresie prawidłowości zawieranych i wypowiadanych umów, naliczania czynszów i opłat niezależnych od właściciela oraz windykacji tych należności jako jednego z mechanizmu kontroli zarządczej,22) dokonywanie kontroli w zakresie: Uchwały Nr XXXV/420/18 Rady Miasta Chełm z dnia 25 stycznia 2018 roku w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Chełma oraz uchwały Nr XXXIII/307/09 Rady Miasta Chełm z dnia 31 marca 2009 roku w sprawie określenia zasad polityki czynszowej dla lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób miasta Chełm, a także ustawy z dnia 24.06.1994r. o własności lokali (Dz.U. z 2018 r. poz. 716 z późn. zm.),23) publikacja informacji publicznej w BIP,24) samokontrola na stanowisku pracy,25) wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
Urząd Miasta Chełm - 2019-07-17 - Chełm (lubelskie)

PRACOWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO - 997,4 PLN

wstępny kontakt telefoniczny z potencjlnymi klientami, tworzenie i aktualizowanie baz danych, wspieranie administracyjne bieżącej pracy działu, realizowanie planów sprzedażowych, budowanie długotrwałych relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Biała Podlaska (lubelskie)

ROBOTNIK PLACOWY - od 925 PLN

grabienie liści, zamiatanie
KMORDER Sp. z o.o. w Olsztynie - 2016-10-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DS. OSOBOWYCH (STAŻ) - 997,4 PLN

osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Zabrze (śląskie)

INSPEKTOR DS. BUDOWLANYCH - od 2 000 PLN

Zgodny z zakresem czynności inspektora ds. budowlanych w Dziale Budowlanym
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2015-12-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR NADZORU W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ - od 5 000 PLN

- nadzór zgodności realizacji prac elektrycznych z projektem i pozwolenie na budowę- kontrola zgodności robót z obowiązującym harmonogramem- monitorowanie jakości wykonanych prac i urzytych materiałów- dokonywanie i udział w odbiorach robót i instalacji elektrycznej- rozliczanie robót,- kontrola jakości wykonywanych robót budowlanych,- weryfikacja i opiniowanie dokumentacji budowlanej- przygotowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich
MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-26 - Rzeszów (podkarpackie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 1 850 PLN

Obsługa piły spalinowej podczas demontażu podkładów kolejowych.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Stróże (małopolskie)

INSPEKTOR KONTROLII JAKOŚCI - od 3 000 PLN

miedzyoperacyjna kontrola produkcji w toku, przestrzeganie norm jakościowych, kontrola stanu sanitarno- higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników
GRAAL S.A. ZAKŁAD PRODUKCYJNY POLINORD - 2017-01-26 - Kartoszyno (pomorskie)

POMOCNIK SPECJALISTY PDR - od 3 000 PLN

do uzgodnienia
SACO Joanna Dobrowolska - 2017-04-04 - Rzeszów (podkarpackie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 2 873 PLN

Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne; min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku; upr. elektryczne, uprawnienia budowlane, przynależność do Okręgowej Izby Inż. Bud.; obsługa komputera (MS Office, Excel); zakres obowiązków: prowadzenie okresowych kontroli obiektów handlowych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów budowlanych; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-12-12 - Gliwice (śląskie)

INSPEKTOR - 2 200 - 2 700 PLN

Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno- biurowe.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2018-08-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR BHP - od 3 500 PLN

- sprawdzanie dokumentacji bhp podwykonawców- przegląd bhp budowy - sporządzanie raportów- prowadzenie szkoleń bhp
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Rabka-Zdrój (małopolskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - od 3 000 PLN

-Kontrola i raportowanie procesu produkcyjnego -Analiza defektów iustalanie przyczyn ich występowania -Analiza reklamacji od klienta orazprzygotowywanie raportu 8d -Realizacja działań korygujących izapobiegawczych związanych z wyeliminowaniem defektówpojawiających się w procesie produkcji -Nadzór, analiza orazprzygotowywanie raportu walidacji komponentów związanych zprocedurą FSA. Umiejętności i uprawnienia: -Wykształcenie techniczne -Doświadczenie zawodowe na stanowisku kontrolera ds. jakościprocesu produkcyjnego -Umiejetności analityczne Kreatywność -Bardzo dobra znajomość rysunku technicznego, Umiejętność pracy w zespoleWymagane doświadczenie: 3 lataJęzyki obce: angielski(słaby)
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-29 - Kłodzko (dolnośląskie)

INSPEKTOR DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH - 997,4 PLN

obsługa sekretariatu, monitoring warunków technicznych budynku, archiwizacjia papierowa i elektroniczna dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Koroszczyn (lubelskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 500 PLN

Odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży oraz zawieranie kontaktów handlowych z klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Rzgów (łódzkie)

INSPEKTOR DS.SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług finansowych,przeprowadzanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych,aktywana sprzedaż produktów finansowych,udział w akcjach marketingowych,kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa SKOK - 2016-12-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTORA WOJEWÓDZKIEGO W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 3573) - od 2 000 PLN

Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu gospodarki przestrzennej I instancji dotyczących wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenach zamkniętych o charakterze zastrzeżonym ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji strategicznych o znaczeniu państwowym- rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących gospodarki przestrzennej- przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań, w tym zadań budżetowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XI piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-05-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

Prace pomocnicze w kuchni bistro, obsługa lady sprzedażowej, zmywanie naczyń
Grano Sp. z o.o. Leszno - 2017-07-10 - Leszno (wielkopolskie)

INSPEKTOR BHP - od 2 800 PLN

Nadzór nad przestrzeganiem i wdrażaniem przepisów BHP i PPOŻ, opracowywaniem dokumentacji BHP,doradzaniem i prowadzeniem szkoleń z zakresu BHP.Kształtowanie warunków bezpiecznej pracy w zakładzie.Współpraca z organami administracji państwowej oraz laboratoriami środowiska pracy.
LENKO S.A. - 2017-01-10 - Wilkowice (śląskie)

INSPEKTOR - od 2 250 PLN

1.współuczestnictwo w dokonywanie inspekcji i kontroli obiektów i robót budowlanych, utrzymywania i użytkowania obiektów budowlanych na terenie miast na prawach powiatu Chorzów oraz Świętochłowice.2.dokonywanie kontroli uprawnień do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie oraz wykonywania w tym zakresie obowiązków przez uczestników procesu budowlanego,3.prowadzenie kontroli należytego wykonywania obowiązków przez właścicieli i zarządców obiektów budowlanych,4.prowadzenie spraw administracyjnych w ww. zakresie,5.współuczestnictwo w postępowaniach egzekucyjnych,6.redagowanie aktów administracyjnych oraz prowadzenie innej korespondencji urzędowej,7.prowadzenie spraw zleconych przez dyrektora jednostki.Dodatkowo w czasie urlopu lub nieobecności pracownika administracyjnego, w jego zastępstwie:1.prowadzenie spisów i rejestrów,2.prowadzenie ewidencji rozpoczynanych i oddawanych do użytkowania obiektów budowlanych,3.przygotowywanie sprawozdań i zestawień,
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W CHORZOWIE - 2019-11-07 - Chorzów (śląskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 1 154,2 PLN

przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, sporządzanie protokołów pokontrolnych, ocena zagrożeń, przegląd stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, ocena ryzyka zawodowego, współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, uczestniczenie w konsultacjach w pracach komisji bezpieczeństwa, które zajmują się zapobieganiem choroba zawodowym i wypadkom w pracy.
Komenda Miejska Policji w Świnoujściu - 2017-11-29 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

SPAWACZ INSTALACJI CO - od 3 600 PLN

- Wykonywanie prac spawalniczych instaalcji CO- Kontakt: tel. 505-192-281- Kontakt e-mail: kasia (at) elektrocal.pl
ELEKTRO-CAL SP. Z O.O - 2016-02-05 - Zajączkowo (pomorskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 3 000 PLN

Inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku - 2018-10-05 - Białystok (podlaskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzedaż towarów, obsługa klientów, sporządzanie zamówień w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

INSPEKTOR W PT KRUS WE WŁOCŁAWKU - WYDZIAŁ ŚWIADCZEŃ(NR 0164) - od 2 200 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa interesantów: ubezpieczonych, emerytów, rencistów w zakresie ubezpieczenia społecznego rolników,rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie decyzji w zakresie prawa do emerytur i rent rolniczych oraz ich wysokości.Warunki pracy:Budynek PT KRUS we Włocławku nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.Praca biurowa w pozycji siedzącej, w tym przy komputerze. Praca wewnątrz pomieszczenia na I piętrze.Narzędzia i materiały używane w pracy: urządzenia biurowe (np. komputer, skaner, niszczarka, kserokopiarka, drukarka).Umowa na zastępstwo.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-01-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

-
GRAFITEX Krzysztof Szyszka - 2016-07-18 - Bucz (wielkopolskie)

TELEMARKETER - od 11,56 PLN

- Sprzedaż przez telefon usług szkoleniowych i BHP.- Wynagrodzenie: 11,56 zł/brutto/godzina + prowizja od sprzedaży. Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywanie w godzinach pracy biura w Katowicach: 7:30-15:30. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:30-15:30) (Tel. 781-787-333) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Opolska 22, 40-084 Katowice) lub e-mail: rekrutacja.katowice (at) ibm.org.pl
INSTYTUT BADAŃ MARKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-01 - Katowice (śląskie)

TOKARZ W METALU - od 2 328 PLN

WYKONYWANIE CZYNNOŚCI ZWIĄZANYCH Z OBRÓBKĄ METALU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, brak p/wskazań do pracy, OBSŁUGA TOKAREK UNIWERSALNYCH, CZYTANIE RYSUNKÓW TECHNICZNYCH, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA
FABRYKA MASZYN BUDOWLANYCH BUMAR HYDROMA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat