INSPEKTOR W WYDZIALE FINANSÓW I BUDŻETU(NR 7182) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE FINANSÓW I BUDŻETU(NR 7182)

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- prowadzenie kontroli finansowych pod nadzorem koordynatora zespołu kontrolnego w zakresie prawidłowości pobierania, rozliczania i wydatkowania środków publicznych w jednostkach podległych Wojewodzie oraz w jednostkach samorządu terytorialnego- dokumentowanie czynności kontrolnych poprzez sporządzanie dokumentacji pokontrolnejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Data publikacji: 2018-11-19

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- prowadzenie kontroli finansowych pod nadzorem koordynatora zespołu kontrolnego w zakresie prawidłowości pobierania, rozliczania i wydatkowania środków publicznych w jednostkach podległych Wojewodzie oraz w jednostkach samorządu terytorialnego- dokumentowanie czynności kontrolnych poprzez sporządzanie dokumentacji pokontrolnejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE FINANSÓW I BUDŻETU(NR 7182)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.12.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: średniepozostałe wymagania niezbędne:- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,- znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych- umiejętność redagowania pism urzędowych- umiejętność stosowania prawa w praktyce- dobra organizacja pracy i nastawienie na osiągnięcie rezultatów, efektywna komunikacja, myślenie analityczne, asertywność, odporność na stres.wymagania dodatkowe:wykształcenie: średnie ekonomicznepozostałe wymagania dodatkowe:doświadczenie zawodowe w komórkach finansowo- księgowych jednostek sektora finansów publicznych

Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów- kopie dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowegoTermin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 17 listopada 2018 roku do dnia 27 listopada 2018 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4 ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-950 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor WFBDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko- Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko- Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danychNasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Jagiellońska

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 19.11.2018

Oferta pracy ważna do: 27.11.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 19.11.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

POLICJANT - od 2 960 PLN

Ochrona życia i zdrowia ludzi oraz mienia. Kontrola przestrzegania przepisów porz. adm., ochrona bezpieczeństwa i porządku publicznego w tym zapewnienie spokoju w miejscach publicznych. Wykrywanie przestępstw i wykroczeń.
Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu - 2016-09-08 - Lubań (dolnośląskie)

INSPEKTOR - od 2 400 PLN

Szczegółowe informacje zamieszczone są w ogłoszeniu o naborze na stronie WWW.BIP.KRUS.GOV.PL w zakładce: Praca w KRUS
KRUS Oddział Regionalny w Poznaniu - 2017-05-05 - Międzychód (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA 1/2 ETATU - CD - 925 - 1 000 PLN

obsługa klienta, wykładanie i sprzedaż towaru, obsługa kasy fiskalnej. Praca w Bestwinie w systemie dwuzmianowym w godzinach 6.00-22.00.
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" - 2016-08-03 - Bestwina (śląskie)

PRZYJMUJĄCY ZAKŁADY WZAJEMNE - od 11 PLN

Czynności biurowe, przyjmowanie zakładów wzajemnych, rozliczanie sprzedaży. Umowa zlecenie bezterminowa, praca w zakresie godzinowym 09.30 - 19.30.
"TOTOLOTEK" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-13 - Piła (wielkopolskie)

INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 000 PLN

prowadzenie ewidencji oraz planowanie potrzeb finansowo-rzeczowychj na obiekty i urządzenia mających wpływ na stan środowiska, aktualizowanie planów na wypadek wystąpienia szczególnego zagrożenia dla środowiska, prowadzenie działalności edukacyjnej
Lubelska Brygada Obrony Terytorialnej - 2016-08-23 - Lublin (lubelskie)

INSPEKTOR NADZORU BRANZY BUDOWLANEJ - od 6 000 PLN

sprawdzanie jakości i ilosci wykonywanych robót, odbiory robót, obsługa gwarancyjna budynków
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "LEM-BUD" SPÓŁKA ZO.O. - 2016-07-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 1 200 PLN

Prowadzenie kontroli warunków praccy raz przestrzegania przepisó i zasad BHP
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Barcząca (mazowieckie)

KIEROWCA KAT. C - od 1 850 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem. Praca przy przewozie towarów na budowach.
PHU Rawex Sp. J. Józef Rzeszutek, Mariusz Rzeszutek - 2016-09-02 - Mikołów (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 400 PLN

Przewóz wody źródlanej Eden (Tarnobrzeg i okolice)
AKWA-SERWIS s.c. Monika Domańska, Mariusz Domański - 2016-12-15 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

INSPEKTOR DS. OCHRONY ŚRODOWISKA - 2 500 - 3 000 PLN

- prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów dotyczących ochrony środkowiska- prowadzenie szkoleń- przygotowywanie sprawozdań- inne prace biurowe zlecone przez przełożonego
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2018-09-05 - Białobrzegi (mazowieckie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

praca przy linii produkcyjnej,wytwarzanie produktów zgodnie z instrukcją, zapewnienie ciągłości produkcji pod względem jakościowym i ilościowym
kontakt przez OHP - 2016-09-27 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

GRAFIK KOMPUTEROWY - 2 000 - 2 200 PLN

Kompleksowa realizacja projektów graficznych, projektowanie graficzne na potrzeby komunikacji marketingowej (ulotki, wizytówki, plakaty, foldery, reklamy prasowe), przygotowanie plików produkcyjnych - materiału do druku, dbałość o spójny przekaz komunikatów wizualnych, wykonywanie, selekcja i obróbka fotografii na potrzeby marketingowe.
EURODESIGN - Barbara Zyglarska - 2017-04-01 - Gdańsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ - od 2 000 PLN

obsługa klienta w sklepie
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Zamarski (śląskie)

PIELĘGNIARKA ODCINKOWA - od 3 200 PLN

wykonywanie zleconych przez lekarza zabiegów według obowiązujących metod i we właściwym czasie oraz prawidłowe prowadzenie dokumentacji, wykonywanie wszelkich czynności koniecznych dla należytego racjonalnego pielęgnowania chorych, mianowicie: - Utrzymanie ciała i bielizny pościelowej i osobistej pacjenta w należytej czystości, - Udzielanie pomocy przy zaspokajaniu potrzeb fizjologicznych chorych leżących, - Częste prześcielanie łózek i zmiana pozycji chorych leżącychPodawanie pacjentom zleconych przez lekarza leków i dopilnowanie aby leki zostały przyjęte przez chorego w jej obecności w godzinach i ilościach wyznaczonych przez lekarza, dopilnowanie, aby chorzy otrzymywali pożywienie we właściwym czasie i odpowiedniej jakości, oraz we właściwy sposób, karmienie chorych leżących, troska o zapewnienie dzieciom spokoju, bezpieczeństwa i wygody, uczestniczenie w zespołach terapeutycznych zebraniach społeczności dziecięcej (w czasie dyżuru), uczestniczenie w realizacji zajęć o charakterze wychowawczym, kulturalno-oświatowym, oraz propagowanie form oświaty sanitarnej i promocję zdrowia, sporządzanie dokładnych sprawozdań pisemnych Książce Raportów Pielęgniarskich pielęgniarskich poczynionych obserwacji o stanie i zachowaniu się chorych, czuwanie nad bezpieczeństwem chorego, obchód sal chorych podczas dyżuru nocnego nie czekając na wezwanie, ze szczególnym uwzględnieniem ciężej chorych, według instrukcji pracy na dyżurze nocnym, bezzwłocznie powiadamianie lekarza pielęgniarki przełożonej kierownika oddziału w razie:- Popełnienia omyłki przy podawaniu leków lub przy wykonywaniu zabiegu, - Niemożność wykonania zabiegu, - Pogorszenie się stanu chorego, Pobieranie materiałów do badań laboratoryjnych na zlecenie lekarza
SP ZOZ CENTRUM LECZENIA DZIECI I MŁODZIEŻY w Zaborze - 2016-05-30 - Zabór (lubuskie)

KOSZYKARZ - PLECIONKARZ - do 2 500 PLN

Wykonywanie wyrobów z wikliny; między innmi kosze, koszyczki, meble, itp.
POLSKIE PLECIONKARSTWO EWA ŚWIĄTKOWSKA-PAPIŃSKA - 2016-11-28 - Golina (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. ADMINISTRACJI I HANDLU - od 2 250 PLN

•obsługa stanowiska recepcji w budynku portierni Grupy OPEC,•obsługa klientów w zakresie detalicznej sprzedaży węgla i innych towarów,•prowadzenie spraw administracyjno - biurowych, •przygotowywanie deklaracji dla podatku akcyzowego od wyrobów węglowych,•nadzór nad gospodarką magazynową i zaopatrzeniową w podległym zakresie, sporządzanie odpowiednich umów i nadzór nad ich realizacją, •wystawianie i przekazywanie klientom kopii świadectw jakości dla wyrobów węglowych, •obsługa kasy fiskalnej i terminala płatności elektronicznej,•obsługa wewnętrznych systemów informatycznych: wprowadzanie faktur, korespondencja wewnętrzna (AXAPTA i KOM-BOK).
OPEC - BIO Sp. zo.o. - 2018-11-19 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

FREZER - od 3 200 PLN

sprawdzanie wymiarów i kształtów obrabianych przedmiotów, frezowanie płaszczyzn, rowków wiórowych w narzędziach wieloostrzowych, powierzchni kształtowych, gwintów, sprzęgieł kłowych, krzywek, kanałków, zębów w kołach zębatych, walcowych i zębatkach, sprawowanie nadzoru nad przebiegiem obróbki bsługa narzędzi pomiarowych, czyszczenie narzędzi po zakończeniu prac, ocenianie stanu technicznego frezarek oraz bieżące usuwanie drobnych usterek.
"SCANWIR" S.C. ŁUKASZ WOJTKUN, RAFAŁ PANKOWSKI - 2018-04-03 - Stargard (zachodniopomorskie)

DIAGNOSTA UPRAWNIONY DO WYKONYWANIA BADAŃ TECHNICZNYCH POJAZDÓW - do 2 500 PLN

Przeprowadzanie badań tevchnicznych pojazdów;Wypełnianie niezbędnej dokumentacji;Wprowadzanie danych do komputera;Miejsce wykonywania pracy: Stacja kontroli pojazdów, ull. Piłsudskiego 74;Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 071/347 14 11;e-mail: biuro (at) not.pl;Praca na dwie zmiany: 7:30-15:30 i 9:30-17:30;Sala F
Wrocławska Rada Federacji Stowarzyszeń Naukowo-Techniczn.NOT - 2017-01-09 - Wrocław (dolnośląskie)

INTERNATIONAL PROJECT MANAGER - od 9 000 PLN

- Zarządzenie oraz coaching zespołu rekrutacyjnego, współpraca z Talent Acquisition Managers, prowadzenie wideorozmów i rozmów telefonicznych z kandydatami, którzy przeszli wstępne etapy rekrutacji, publikowanie ofert pracy na portalach międzynarodowych, zarządzenie międzynarodowym zespołem rekruterów.- Wynagrodzenie: 9000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Zadaniowy systemy czasu pracy. Wymagane wykształcenie wyższe - kierunki humanistyczne, np. politologia, socjologia, stosunki międzynarodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata - rekrutacje oraz zarządzenie zespołem rekruterów, min. 1 rok w rekrutacjach międzynarodowych, zarządzanie zespołem min. 4 osobowym. Wymagane umiejętności: rekrutacja metodą direct search, zarządzenie zespołem min. 5 osób. Wymagana biegła (C1) znajomość języka angielskiego i rosyjskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 2 850 PLN

- Prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych. Sporządzaniee planów potrzeb remontowych. Inspekcja obiektów.- Wynagrodzenie: 2850 zł/brutto + wysług lat. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne. Min. 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku. Uprawnienia budowalne w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Umiejętność obsługi komputera (Ms Office, Norma PRO, Sekocenbud). Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 261-124-320, 694-477-375) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Francuska 30, 40-028 Katowice).
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-03-09 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR NADZORU SPAWALNICZEGO - od 3 000 PLN

badanie spoiw spawalniczych
Instytut Mechaniki Sp. Z o.o. - 2017-07-13 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

INSPEKTOR OBSŁUGI BIUROWEJ - od 13,7 PLN

obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych, sporządzanie rzeczowego wykazu akt, porządkowanie i przechowywanie akt, wykonywanie czynności kancelaryjnych, udzielanie informacji telefonicznych
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Góra (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH - od 2 000 PLN

Kontakt telefoniczny 604911373
Biuro Rachunkowe Anna Lis - 2016-12-12 - Kielce (świętokrzyskie)

PAKOWACZ - 13 - 15 PLN

Pakowanie kosmetyków na taśmie produkcyjnej, miejsce pracy Stryków, gwarantowany dowóz z Łodzi
BIZNES PARTNER Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Stryków (łódzkie)

TECHNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

montaż szaf sterowniczych,
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Kluczbork (opolskie)


Wybierz powiat