INSPEKTOR DS. SPRZEDAŻY Kościan oferta pracy BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: INSPEKTOR DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klientów, w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym, informowanie klientów o pełnej ofercie banku, promowanie i sprzedaż produktów oferowanych przez bank, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi klientami banku, zapewnienie wysokiej jakości obsługi dla klientów banku
Data publikacji: 2017-01-10
Lokalizacja: Kościan (wielkopolskie)
Pracodawca: BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 32, 64-000 Kościan, powiat: kościański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa klientów, w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym, informowanie klientów o pełnej ofercie banku, promowanie i sprzedaż produktów oferowanych przez bank, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi klientami banku, zapewnienie wysokiej jakości obsługi dla klientów banku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kościan
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kościan
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bankowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe bankowość, finanse, zarządzanie, ekonomia, mile widziane doświadczenie w sprzedazy produktów bankowych i finansowych, mile widziane doświadczenie w sprzedaży kasowej, gotowosc do podnoszenia kwalifikacji, dynamizm w działaniu, zaangażowanie w pracy, wytrwałość, wysoka kultura osobista, etyka zawodowa
Nazwa pracodawcy: BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Adres pracodawcy:
Rynek 32, 64-000 Kościan, powiat: kościański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, w tytule wpisać Z/492Pracodawca skontaktujke się tylko z wybranymi osobami
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kościański
Gmina pracodawcy: Kościan
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kościan
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.01.2017
Data dodania oferty pracy: 09.01.2017
Oferta pracy ważna do: 20.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Zapewnienie zgodności działalności Zarządu Jednostek Oświatowych i jednostek obsługiwanych z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), wytycznymi Grupy Roboczej Art. 29 (Europejskiej Rady Ochrony Danych) i krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych.2. Pełnienie funkcji IODO dla wskazanych jednostek (od 20 do 30) spośród 71 obsługiwanych przez Zarząd Jednostek Oświatowych.3. Nadzór oraz bieżące doradztwo we wszelkich kwestiach związanych z przetwarzaniem oraz ochroną danych osobowych oraz ich zgodności z RODO w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz obsługiwanych jednostkach.4. Dokonywanie analizy ryzyka i oceny skutków przetwarzania danych w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz jednostkach obsługiwanych.5. Opracowywanie rozwiązań z obszaru ochrony danych osobowych, z uwzględnieniem zmian w prawie w tym zakresie.6. Przygotowywanie, prowadzenie i opiniowanie dokumentów, m.in. instrukcji, umów, zgód, klauzul informacyjnych dotyczących ochrony danych osobowych.7. Przygotowywanie niezbędnych pism do odpowiednich instytucji (m.in. GIODO/ PUODO).8. Prowadzenie szkoleń i podnoszenie wiedzy pracowników w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z RODO.9. Ustawiczne dokształcanie się oraz doskonalenie własnej wiedzy, zwłaszcza uwzględniające zmiany w prawie oraz w metodach przetwarzania danych.10. Monitorowanie zmian w regulacjach prawnych dotyczących ochrony danych osobowych oraz ciągłe dostosowywanie Zarządu Jednostek Oświatowych i obsługiwanych jednostek do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dotyczących RODO.11. Inne zadania wymagane przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym RODO.
Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa - 2018-05-14 - Płock (mazowieckie)
koordynowanie działalności promocyjnej szkoły, planowanie gadżetów promocyjnych, kontakty z mediami, przedsiębiorcami, działającymi na rynku lokalnym, instytucjami oraz innymi szkołami
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Leśna Podlaska (lubelskie)
Sporządzanie list uposażeń żołnierzy zawodowych, współpraca z ZUS, Urzędem Skarbowym, znajomość ustawy o rachunkowości, wystawianie informacji o dochodach PIT-11, PIT-40. Znajomość programu SAP.
Wojskowe Centrum Kształcenia Medycznego Łódź (31 Wojskowy Oddział Gospodarczy) - 2018-04-27 - Zgierz (łódzkie)
OBSŁUGA WYKRAWARKI LASEROWEJ
"BUMET" HENRYK BUGAJ-SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-18 - Kłobuck (śląskie)
Pracownik ogólnobudowlany - praca w delegacji na terenie Polski. Pracodawca zapewnia dojazd, zakwaterowanie oraz jeden posiłek dziennie (obiad). Praca od poniedziałku do piątku. Cotygodniowy powrót do miejsca zamieszkania.
eRSbet sp. z o.o. - 2017-09-06 - Nowy Sącz (małopolskie)
Opieka nad zwierzętami- karmienie/ pojenie itp. (koni, krów)./praca z zamieszkaniem- w msc. wykonywania pracy/
FUNDACJA "ZWIERZĘCA POLANA" - 2018-02-15 - Rogienice-Wypychy (podlaskie)
Wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Kraków (małopolskie)
Doświadczenie mile widziane; podstawowa znajomość programu Excel; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Gliwice (śląskie)
do uzgodnienia
Fornex Przyboś Michał - 2017-04-19 - Mrowla (podkarpackie)
1. SPRAWDZANIE STANU TECHNICZNEGO BUDYNKU I OTOCZENIA OBIEKTU CELEM USTALENIA EWENTUALNYCH USTEREK I USZKODZEŃ. 2. USUWANIE USTEREK I AWARII NA TERENIE OBIEKTU. 3. PRAWIDŁOWE I RZETELNE PROWADZENIE OBOWIĄZUJĄCEJ NA STANOWISKU PRACY DOKUMENTACJI. 4. PIELĘGNACJA ROŚLIN I AKWARIÓW WOBIEKCIE. 5. INNE CZYNNOŚCI ZLECONE PRZEZ PRZEŁOŻONEGO.
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2018-01-09 - Polkowice (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Radom (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Myszyniec (mazowieckie)
nadzór nad rozliczeniem paliwa, analiza przyczyn zużycia paliwa, wystawianie dokumentów zwiazanych z gospodarką magazynową i paliwowądocelowo umowa na czas nieokreślony
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W BYDGOSZCZY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomocnik przy instalacji hydraulicznych i budowlanych
Sitek Henryk - 2018-03-14 - Przykory (mazowieckie)
Praca w hotelu
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Żagań (lubuskie)
organizacja pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, zamawianie towarów u dostawców z Chin, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację projektów infrastrukturalnych i społecznych miasta. Rozliczanie realizowanych projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. projektów na rzecz rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupska w Wydziale Zarządzania Funduszami w terminie do dnia 03.02.2016r. Szczegółowe informacje dostępne na stronie biuletynu informacji publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-01-22 - Słupsk (pomorskie)
wypełnianie wszystkich obowiązków wymienionych w rozporządzaniu o służbie BHP, a w szczególności przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz nadzór i doradztwo w zakresie przestrzegania przepisów i zasad BHP, prowadzanie szkoleń wstepnych i okresowych, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków, udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących nowobudowanych i modernizowanych obiektów, udział w komisjach odbiorowych nowobudowanych, modernizowanych i remontowanych obiektów oraz odbiorach technicznych tworzonych, lub modernizowanych stanowiskach pracy, doradztwo w zakresie ustalania warunków technicznych bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy oraz doboru środków ochrony zbiorowej i indywidualnej, udział w procesie dokonywania ocen ryzyka zawodowego i jego weryfikacja, spółpraca z instytucjami kontroli zewnętrznychpraca na umowę zlecenie z możliwościa przejścia na umowę o pracę, praca 38 godzin w miesiącuoferta dpstępna w sali D
MAREK WIRA H&S SERVICE - 2017-02-24 - Wrocław (dolnośląskie)
praca na wózku widłowym; praca na magazynie; załadunek i rozładunek dostaw
WORK & PEOPLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-22 - Tychy (śląskie)
Spawanie
Agro-Bis D.W. Borlik - 2017-06-19 - Bożepole Wielkie (pomorskie)
Znajomość obiektów urządzeń i instalacji elektroenergetycznych oraz sprawowanie nad nimi nadzoru zgodnie z przepisami prawa energetycznego; Opracowywanie planów przedsięwzięć w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości; Opracowywanie obmiarów, kosztorysów, programów, robót oraz innych dokumentów niezbędnych przy zawieraniu umów na roboty budowlane; Kontrolowanie przestrzegania obowiązujących norm i przepisów z zakresu technicznego utrzymania nieruchomości; Nadzór nad właściwym i terminowym wykonywaniem pomiarów(skuteczności ochrony przeciwpożarowej, wielkości obciążeń, rezystancji i uziemień oraz badania elektrycznego sprzętu ochronnego) zgodnie z obowiązującymi czasokresami ich przeprowadzenia i rejestrowania wyników pomiarów w obowiązujących terminach.
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-12-19 - Lublin (lubelskie)
sklep spożywczo-piekarniczy,wyksz. min. średnie,chęci do pracy,osoba do przyuczenia;
P.H.P.U. AMIGA Urszula Kuświk - 2017-07-04 - Przybysławice (wielkopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami remontowymi i inwestycyjnymi w zakresie budownictwa ogólnego i wodnego realizowanych na terenie działalności RZGW w Poznaniu, Zarządu Zlewni Noteci w Bydgoszczy.Wykonywanie obowiązków z zakresu utrzymania obiektów budowlanych, określonych art. 61-71 (rozdział 6) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 89, poz. 414 z póź. zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych na podstawie art. 7 tej ustawy, a w szczególności: dokonywanie uzgodnień, opiniowanie dokumentacji, uzyskiwanie odpowiednich pozwoleń, nadzór inwestorski, udział w odbiorach robót.Dokonywanie okresowych przeglądów wszystkich zagród oraz uczestniczenie w procesie planowania remontów, inwestycji oraz sporządzanie okresowych sprawozdań.Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań remontowych budynków i zagród.Udział w postępowaniach dotyczących udzielania zamówień publicznych oraz w przygotowywaniu zleceń oraz zawieraniu umów na roboty, dostawy, usługi.Uczestniczenie w procesie planowania remontów, inwestycji w zakresie budownictwa ogólnegoi wodnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:wyjazdy służbowepraca przy komputerzeMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:budynek 1-piętrowy bez windyszerokość ciągów komunikacyjnych oraz szerokość drzwi odpowiednich wymiarówtoalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wymiar czasu pracy: pełen etat lub 1/2 etatu
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ W POZNANIU - 2017-08-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór ochrony przeciwpożarowej w obiektach, aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, prowadzenie szkoleń przeciwpożarowych, serwis systemów sygnalizacji pożarowej, systemów oddymiania, pomiary wydajności hydrantów, przeglądy czujek dymowych.
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2017-06-23 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie spraw w zakresie obsługi technicznej nieruchomości zarządzanych przez MZGM , w szczególności : prowadzenie spraw w zakresie obsługi technicznej oraz Książek Obiektów Budowlanych, analizowanie i bilansowanie robót remontowych i modernizacyjnych do wykonani przez podmioty zewnętrzne ,na podstawie przeglądów technicznych budynków oraz ich technicznego wyposażenia, przygotowywanie zamówień m.in. na przeglądy techniczne budynków i czyszczenie przewodów kominowych na wyłonienie usług Pogotowia Technicznego , na inwentaryzację budynków, prowadzenie spraw w zakresie konserwacji i bieżących napraw instalacji elektrycznych, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnych i gazowych wynikających z awarii w budynkach i lokalach zarządzanych przez MZGM , w tym prowadzenie rozliczeń, Bieżąca wstępną kontrola realizacji umów, sprawdzanie faktur pod względem formalnym , rzeczowym i rachunkowym dotyczących pogotowia technicznego , przeglądów budowlanych, usług kominiarskich , sprawdzanie kosztorysów powykonawczych, prowadzenie rejestr pustostanów przeznaczonych do konserwacji i remontów , prowadzenie rejestru wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz pieców, przygotowanie korespondencji w sprawach technicznych, uczestniczenie w wizjach lokalnych , odbiorach/ przekazaniach lokali i odbiór robót remontowych.
MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ - 2018-06-07 - Chodzież (wielkopolskie)
Administracyjne działanie na dokumentach w tym obsługa systemu; nadzór nad poprawnym obiegiem dokumentacji w firmie; przygotowywanie oraz redagowanie dokumentów handlowych w tym tłumaczeń; prowadzenie gospodarki materiałowej; organizowanie i koordynowanie spotkań wewnętrznych, kompleksowa obsługa biura; sprawna kulturalna obsługa telefoniczna.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2016-11-30 - Opole (opolskie)
zgodny ze stanowiskiem
GOSPODARSTWO ROLNE EDEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-05 - Gwiździny (warmińsko-mazurskie)
nadzorowanie stanu bezpieczeństwa i higieny pracy; przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higienypracy, przeprowadzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mającychna celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia żołnierzy i pracowników wojska oraz poprawę warunków pracy; udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-11-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta długoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych - prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przeglądanie danych dotyczących cudzoziemców oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrzeżeń dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobieranie od cudzoziemców odcisków linii papilarnych - rozpatrywanie wniosków cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP - prowadzenie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na VIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie kontraktacji warzywnych, nadzór i kontrola nad plantacją ( od zasiewu do zbioru) , współpraca z rolnikami
CROP SERWIS KWIDZYN SP. Z O.O. - 2016-02-23 - Kwidzyn (pomorskie)