INSPEKTOR DS. PRZYGOTOWANIA INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI (NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZEDNICZE) Łomża oferta pracy Urząd Miejski w Łomży

Stanowisko: INSPEKTOR DS. PRZYGOTOWANIA INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI (NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZEDNICZE)

Wynagrodzenie: od 3 300 PLN

Zakres obowiązków: 1) przestrzeganie i stosowanie szczegółowych zasad działania nadzoru inwestorskiego w oparciu o ustawę Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r oraz obowiązków Inspektora określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego; 2) prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją wielobranżowego budownictwa miejskiego w tym zadań współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej tj:a) analiza dokumentacji projektowej i kosztorysowej, sporządzanie kosztorysów inwestorskich,b) przekazywanie placu budowy, kontrola postępu robót, podejmowanie interwencji w przypadku zagrożenia terminów umownych,c) sprawdzanie kalkulacji i faktur oraz terminowe ich przekazywanie Wydziałowi Skarbu i Budżetu,d) współuczestniczenie w uzgadnianiu umów z wykonawcami i prowadzenie rejestru,e) udział w odbiorze technicznym zakończonych zadań inwestycyjnych i przekazywanie ich do eksploatacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,f) prowadzenie na bieżąco rozliczeń finansowych z wykonawcą, sprawdzanie zgodności wykonanych robót z umową i kosztorysem ofertowym,g) przygotowanie i złożenie wniosku o pozwolenie na użytkowanie, zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego lub Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego,h) rozliczenie finansowe zakończonych inwestycji - sporządzenie druków OT oraz przekazanie użytkownikowi PT,i) prowadzenie spraw gwarancyjnych zrealizowanych inwestycji oraz dokonywanie rozliczeń po zakończeniu okresu gwarancji;3) organizowanie i przeprowadzanie zamówień publicznych o wartości do i powyżej 30.000 EURO zgodnie z Zarządzeniem nr 91/2015 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 27.03.2015 r. w sprawie trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i jednostkach organizacyjnych Miasta Łomża.Praca w budynku Urzędu i na terenie Miasta (konieczność wizytowania inwestycji miejskich). Wymagany kontakt osobisty i telefoniczny z wykonawcami i klientami Urzędu. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Data publikacji: 2019-10-03

Lokalizacja: Łomża (podlaskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Łomży

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) przestrzeganie i stosowanie szczegółowych zasad działania nadzoru inwestorskiego w oparciu o ustawę Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r oraz obowiązków Inspektora określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego; 2) prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją wielobranżowego budownictwa miejskiego w tym zadań współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej tj:a) analiza dokumentacji projektowej i kosztorysowej, sporządzanie kosztorysów inwestorskich,b) przekazywanie placu budowy, kontrola postępu robót, podejmowanie interwencji w przypadku zagrożenia terminów umownych,c) sprawdzanie kalkulacji i faktur oraz terminowe ich przekazywanie Wydziałowi Skarbu i Budżetu,d) współuczestniczenie w uzgadnianiu umów z wykonawcami i prowadzenie rejestru,e) udział w odbiorze technicznym zakończonych zadań inwestycyjnych i przekazywanie ich do eksploatacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,f) prowadzenie na bieżąco rozliczeń finansowych z wykonawcą, sprawdzanie zgodności wykonanych robót z umową i kosztorysem ofertowym,g) przygotowanie i złożenie wniosku o pozwolenie na użytkowanie, zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego lub Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego,h) rozliczenie finansowe zakończonych inwestycji - sporządzenie druków OT oraz przekazanie użytkownikowi PT,i) prowadzenie spraw gwarancyjnych zrealizowanych inwestycji oraz dokonywanie rozliczeń po zakończeniu okresu gwarancji;3) organizowanie i przeprowadzanie zamówień publicznych o wartości do i powyżej 30.000 EURO zgodnie z Zarządzeniem nr 91/2015 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 27.03.2015 r. w sprawie trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i jednostkach organizacyjnych Miasta Łomża.Praca w budynku Urzędu i na terenie Miasta (konieczność wizytowania inwestycji miejskich). Wymagany kontakt osobisty i telefoniczny z wykonawcami i klientami Urzędu. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
OPIS: wynagrodzenie od 3300 zł brutto/mc- w zależności od kwalifikacjiDODATKOWE INFORMACJE:/Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu. Pierwsza umowa zostanie zawarta na okres do 6. miesięcy z możliwością przedłużenia, z wynagrodzeniem zgodnym z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Łomży. Osoba wyłoniona w naborze może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.Normy czasu pracy: Praca w podstawowym systemie czasu pracy. Co do zasady czas pracy nie może przekraczać 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy./

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. PRZYGOTOWANIA INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI (NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZEDNICZE)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) Niezbędne (obligatoryjne podlegające ocenie w ramach wstępnej kwalifikacji kandydatów):wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze albo wyższe techniczne architektoniczne, konstrukcyjno- budowlane, drogowe, sanitarne, elektryczne lub pokrewne;minimum 3 lata stażu pracy, w tym co najmniej 2 lata pracy na stanowisku bezpośrednio związanym z przygotowaniem i realizacją inwestycji (administracja, projektowanie, wykonawstwo);znajomość przepisów Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, Prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, o ochronie środowiska, o ochronie zabytków oraz aktów wykonawczych do tych ustaw w zakresie koniecznym do realizacji zadań Wydziału Inwestycji;biegła umiejętność obsługi komputera (w tym pakiet MS Office, internet) i urządzeń biurowych;umiejętność kosztorysowania, w tym obsługi oprogramowania np. KosztKD, Norma (nie dotyczy prawnika);obywatelstwo polskie;niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. 2) Dodatkowe (preferowane podlegające dodatkowej ocenie w ramach końcowego wyboru kandydatów): mile widziane uprawnienia specjalistyczne: a) dla osób o wykształceniu prawniczym - ukończona aplikacja radcy prawnego; b)dla osób o wykształceniu technicznym - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi i przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa;prawo jazdy kat. B;odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własnej, wysoka kultura osobista, zdolność analitycznego myślenia i wnioskowania.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Łomży

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży

Adres pracodawcy:
Pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
*Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie przez Kandydata następujących dokumentów:Curriculum Vitae (CV);list motywacyjny;kserokopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie wyższe o kierunku wskazanym w ogłoszeniu;kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe pożądane na danym stanowisku pracy (świadectw, certyfikatów,zaświadczenia o posiadaniu uprawnień budowlanych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa);kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy i/lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy o okresie zatrudnienia - potwierdzających wymagany staż pracy (zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy);oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, o niekaralności za umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z naborem - złożone na druku Oświadczenie i klauzula informacyjna kandydata znajdującym się w odrębnym pliku pod niniejszym ogłoszeniem. *W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu i nie zostanie dopuszczony do dalszego postępowania kwalifikacyjnego. *Termin i miejsce składania dokumentów: Oferty należy dostarczyć osobiście do kadr Urzędu - I piętro, pokój nr 123 lub przesłać na adres: Urząd Miejski w Łomży, Wydział Organizacji i Kadr, p. 123, 18-400 Łomża, ul. Stary Rynek 14. Oferty muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem: Oferta Pracy: Inspektor ds. przygotowania inwestycji WIN .Nieprzekraczalny termin składania ofert: 12 października 2018 r. do godz. 15:30. - decyduje data wpływu oferty do Urzędu. W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.*Informacje dodatkowe: O terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowani.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łomży (www.um.lomza.pl/bip) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego ul. Stary Rynek 14.*Klauzula informacyjna: Urząd Miejski w Łomży spełniając obowiązek informacyjny towarzyszący zbieraniu danych osobowych - art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuje, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Stary Rynek 14, e-mail: prezydent (at) um.lomza.pl reprezentowany przez Prezydenta Miasta Łomża. 2. Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Łomży jest pan Andrzej Kondraciuk, e-mail: a.kondraciuk (at) um.lomza.pl. 3. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy i ustawy z dnia z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych wyłącznie w celu przeprowadzenia naboru pracownika na stanowisko urzędnicze określone w niniejszym ogłoszeniu o naborze.4. Dane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów obowiązującego prawa. Dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, organizacji międzynarodowej lub do państwa trzeciego ani nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.5. Dokumenty aplikacyjne, w tym zawierające dane osobowe, kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Łomży zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne 4 kolejnych najlepszych kandydatów będą przechowywane w kadrach Urzędu przez okres 3 miesięcy licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru i po upływie tego terminu, w przypadku ich nieodebrania, zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, w przypadku ich nieodebrania, po upływie miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru, zostaną komisyjnie zniszczone. 6. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z art.22 § 1 Kodeksu Pracy, a konsekwencją ich niepodania będzie brak podstaw prawnych do uczestniczenia w procedurze naboru. Podanie innych danych, w tym zamieszczenie zdjęcia w CV, jest dobrowolne, a z punktu widzenia naboru całkowicie zbędne. 7. Posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przenoszenia danych. 8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO.*Dodatkowych informacji udziela p. Katarzyna Tyszka - Inspektor d/s kadr, tel. (086) 215 67 12

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podlaskie

Powiat pracodawcy: m. Łomża

Gmina pracodawcy: Łomża

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łomża

Ulica pracodawcy: Pl. Stary Rynek

Numer budynku pracodawcy: 14

Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

Data dodania oferty pracy: 03.10.2018

Oferta pracy ważna do: 12.10.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

kolportaż gazet, obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

KSIĘGOWY/A - od 2 300 PLN

dekretowanie dowódów księgowych, sporządzanie not księgowych na potrzeby ewidencji księgowej, budżetowanie, analiza środków finansowych oraz sporządzanie raportów okresowych i końcowych związanych z projektami badawczymi, uzgadnianie kont bakowych wyodrębnionych dla projektów badawczych
UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - 2017-06-07 - Poznań (wielkopolskie)

DEKARZ-BLACHARZ, CIEŚLA - od 2 100 PLN

prace dekarsko - ciesielskie, do podstawy wynagrodzenia doliczna jest premia
MARK-BUD MAREK ŻŁOBIŃSKI - 2018-01-12 - Powodowo (wielkopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 250 PLN

prace porzadkowe,konserwatorskie,drobne naprawy
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Kamionka (lubelskie)

MONTER REKLAM - 13 - 15 PLN

Montaż elementów z tworzyw sztucznych, metalowych, drewnianych itp., dbałość o powierzony sprzęt, kontrola jakości montowanych elementów. Praca wyjazdowa. Wynagrodzenie 10-12 zł netto/godzinę.
Vivenge Produkcja 1 Sp. z o.o. - 2017-09-29 - Siedlce (mazowieckie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - od 2 500 PLN

wystawianie faktur, zamawianie towaru
Owoce - Warzywa L. Wilk, S. Czech spółka jawna - 2019-08-29 - Karwin (małopolskie)

OPERATOR LINII - od 3 200 PLN

okleinowanie profili w zgodzie z planem produkcyjnym , weryfikacja produktu podawanego do maszyny, koordynowanie pracy linii produkcyjnej
Inoutic /DECEUNINCK POLSKA Sp z oo Swarzędz - 2016-09-14 - Jasin (wielkopolskie)

FRYZJER MĘSKI - od 2 100 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 5049) - od 2 000 PLN

Główne obowiązki:- kontrola jakości działania ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie, zasadności przyznania świadczeń klientom pomocy społecznej w ramach zadań własnych i zleconych, jakości usług i form przyznawanej pomocy a także kwalifikacji kadr oraz wykorzystania przyznanych dotacji na realizację zadań zleconych, - rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności, - ustalanie sposobu wykonywania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-07-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 1 850 PLN

Praca w ochronie na obiekcie handlowym, linia kas, obserwacja, patrolowanie obiektu, kontakt z klientem.
Solid Security Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

INSPEKTOR W KAMIEŃSKIM BIURZE POWIATOWYM W WYDZIALE DZIAŁAŃ SPOŁECZNYCH I ŚRODOWISKOWYCH ORAZ PŁATNOŚCI BEZPOŚREDNICH STANOWISKO PRACY DO SPRAW OBSŁUGI WNIOSKÓW PROW I PB-2 - od 2 600 PLN

- obsługa spraw związanych z przyznawaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań PROW.- weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego, PROW 2007-2013,2014-2020.- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział.- udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Szczecinie- Biuro Golczewo - 2016-04-12 - Golczewo (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR NADZORU ROBÓT INSTALACYJNYCH SANITARNYCH - od 250 PLN

nadzorowanie robót instalacji sanitarnych na budowie obiektu w Świdniku
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-19 - Świdnik (lubelskie)

KASJER HANDLOWY - od 2 000 PLN

obsługa klienta
DINO POLSKA Spółka Akcyjna - 2017-10-17 - Strumień (śląskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE NIERUCHOMOŚCI (1 ETAT) OFERTA KONKURSOWA - od 2 100 PLN

- obsługa spraw związanych z użytkowaniem wieczystym, w tym aktualizacja opłat rocznych, ustalanie i zmiana stawki procentowej; - zarządzanie zasobem nieruchomości Skarbu Państwa, w tym sporządzanie planu realizacji polityki gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa, sporządzanie rocznego sprawozdania z gospodarowania zasobem Skarbu Państwa; - prowadzenie postępowań o bezumowne korzystanie z nieruchomości Skarbu Państwa.
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2018-07-09 - Cieszyn (śląskie)

POMOC KUCHENNA K/M - od 2 240 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT/KA W DZIALE WSPARCIA SPRZEDAŻY (FAKTURZYSTA/KA) - od 2 500 PLN

wprowadzanie do systemu zamówień i faktur związanych z aktywnościami sprzedażowymi.
Capital Work - 2017-02-21 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR - od 1 850 PLN

wykonywanie zadań w zakresie prowadzenia spraw osobowych
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Wieluń (łódzkie)

NAUCZYCIEL UPOŚLEDZONYCH UMYSŁOWO (OLIGOFRENOPEDAGOG) - od 2 100 PLN

Wykształcenie: wyższe; kwalifikacje: fizjoterapia oraz oligofrenopedagogika, przygotowanie pedagogiczne; zakres obowiązków:prowadzenie zajęć dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; wynagrodzenie zgodne z Kartą Nauczyciela
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Gliwice (śląskie)

INSPEKTOR DS. ANALIZ, OCEN I PLANOWANIA OCHRONY ŚRODOWISKA - do 2 500 PLN

1) Prowadzenie postępowań w sprawie oceny oddziaływania na środowisko planowanych przedsięwzięć (weryfikacja wniosków, kart informacyjnych przedsięwzięcia, raportów; opiniowanie/uzgadnianie z właściwymi organami współuczestniczącymi w postępowaniu; przygotowywanie projektów postanowień i decyzji wraz z uzasadnieniem; zapewnienie udziału społeczeństwa w postępowaniach wymagających takiego udziału). 2) wprowadzanie do baz danych informacji o prowadzonych postępowaniach, 3) popularyzacja i propaganda ochrony środowiska (przygotowywanie materiałów informacyjnych dla mieszkańców miasta, zwłaszcza w zakresie wymaganych dokumentów na etapie uzgodnień inwestycji w zakresie ochrony środowiska oraz informowanie mieszkańców o prowadzonych postępowaniach), 4) udział w monitorowaniu i aktualizacji Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Kędzierzyna-Koźla.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/2913/inspektor-ds-analiz-ocen-i-planowania-ochrony-srodowiska
Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle - 2017-06-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

KONTROLER JAKOŚCI PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH - od 1 850 PLN

specjalista d/s HACCP
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Nowa Osada (lubelskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 13 PLN

Praca w charakterze ochroniarza, monitoring sklepu.
Locus Seciurity Spółka z o.o. - 2017-12-04 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR DS. BUDOWLANYCH - 3 000 - 3 600 PLN

Dbanie o właściwy stan techniczny zasobów spółdzielni
Spółdzielnia Mieszkaniowa VICTORIA - 2017-03-07 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR DS POZYSKIWANIA SRODKÓW FINANSOWYCH Z UE - 2 600 - 3 000 PLN

pozyskiwanie srodków fionansowych z Unii Europejskiej oraz programów krajowych, wysokość wynagrodzenia uzalezniona od doświadczenia
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW Okręgowy Zarząd Toruńsko-Włocławski - 2016-05-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK MAGAZYNU - 2 300 - 2 700 PLN

Bieżące prace magazynowe, kontrola dostaw, konfekcjonowanie towaru, czyszczenie i konserwacja maszyn. pracodawca pokrywa koszty dojazdu.
PRESTON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-25 - Dąbrowa (wielkopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 750 PLN

utrzymywanie porządku na obiektach podlegających firmie "Impuls" S. C.
Zakład Ochrony Mienia "Impuls" s. c. B. Seweryn, D. Łączyński - 2015-12-01 - Siemianowice Śląskie (śląskie)