ASYSTENTKA DORADCY FINNASOWEGO Kalisz oferta pracy USŁUGI FINANSOWE ZBIGNIEW PAWLAK
Stanowisko: ASYSTENTKA DORADCY FINNASOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów, tworzenie bazy klientów, prace biurowe
Data publikacji: 2017-09-14
Lokalizacja: Kalisz (wielkopolskie)
Pracodawca: USŁUGI FINANSOWE ZBIGNIEW PAWLAK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Górnoślaska 56, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Telefoniczna obsługa klientów, tworzenie bazy klientów, prace biurowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA DORADCY FINNASOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kalisz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kalisz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kalisz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wykształcenie średnie
Nazwa pracodawcy: USŁUGI FINANSOWE ZBIGNIEW PAWLAK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Adres pracodawcy:
WESOŁA 19, 62-872 Borek, powiat: kaliski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny z pracodawcą w celu ustalenia terminu spotkania.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kaliski
Gmina pracodawcy: Godziesze Wielkie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Borek
Ulica pracodawcy: WESOŁA
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Data dodania oferty pracy: 14.09.2017
Oferta pracy ważna do: 13.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kwalifikowanie dokumentów, dekretacja dokumentów, nanoszenie dokumentów do rejestrów VAT oraz podatkowej księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji przychodów, weryfikowanie rejestrów VAT, sporządzanie deklaracji podatkowych na podstawie wprowadzonych danych, naliczanie składek ZUS dla osób prowadzących działalność gospodarczą i ich pracowników, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik, archiwizacja dokumentów i sporządzanie wydruków archiwalnych.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Doruchów (wielkopolskie)
przygotowywanie korespondencji, kontakt z klientami, udzielanie informacji, przygotowywanie wypisów i odpisów aktów. Kontakt z pracodawcą: kancelaria (at) notariuszwroclaw.pl lub 713280699, 713281270.
Kancelaria Notarialna Sylwia Marszałkowska i Małgorzata Tusznicka-Kinstler sc - 2016-06-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Wynikajacy z obowiązków nauczyciela matematyki.
Szkoła Podstawowa im. św. Maksymiliana Kolbego w Teresinie - 2018-02-01 - Teresin (mazowieckie)
wykonywanie zabiegów kosmetycznych z użyciem urządzeń oraz manualnie
Alicja Fedyk - 2017-08-24 - Ruda Śląska (śląskie)
stanie na linii kas, sprawdzanie pracy kasjerek, udział w wydawaniu towaru
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Kraków (małopolskie)
- Sprzedaż znaczków pocztowych, losów loterii itp. Inkasowanie opłat za usługi pocztowe, wykonywanie niektórych czynności bankowych, obsługi poboru podatków lub innych opłat publicznych. Przyjmowanie i doręczanie lub wydawanie przesyłek listowych, paczek w obrocie krajowym i zagranicznym. Udzielanie informacji o oferowanych usługach oraz przyjmowanie i załatwianie reklamacji. Rozdzielanie, ekspediowanie i przewożenie przesyłek pocztowych. Rozliczanie i kontrola obrotu pocztowego. Prowadzenie dokumentacji ekspedycyjne. Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej z gotówki i wykonanych usług pocztowych. Przestrzeganie przepisów pocztowych, przepisów dotyczących obrotu pieniężnego i stosowanych rozliczeń oraz przestrzeganie tajemnicy korespondencji, tajemnicy służbowej i państwowej.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w godzinach: 8:00-17:30 + niektóre soboty: 8:00-12:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w pracy na stanowisku kasjera. Wymagana dobra umiejętność obsługi komputera (programów biurowych). Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 510-105-081) lub e-mail: marcin.moson (at) gmail.com
AGENCJA POCZTOWA STANISŁAW MOSOŃ - 2017-02-24 - Katowice (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Asysteowanie handlowcowi, pozyskiwanie towarów głównie z krajów bliskiego wschodu, bezpośrednie rozmowy handlowe, sprzedaż towaru, przygotowywanie zamówień glównie z zagranicy, sporządzanie specyfikacji dla zwierzchnika. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
OPTIMA FASHION Vasudeo Alamchandani - 2016-06-27 - Wola Zaradzyńska (łódzkie)
prowadzeniu biura, sporządzanie protokołów, notatek urzędowych, prowadzenie windykacji telefonicznej, prowadzenie kalendarza spotkań i planów biura, praca w biurze i terenie, przeprowadzanie reportaży telewizyjnych, wywiadów, inne zadania powierzone przez przełożonych,
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp z.o.o. - 2017-07-03 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa urządzeń techniki biurowej.Prowadzenie ewidencji środków trwałych.Kompletowanie, segregowanie akt i dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Stalowa Wola (podkarpackie)
NAPRAWA SAMOCHODÓW, MONTAŻ , DEMONTAŻ i REGULACJA MECHANIZMÓW SAMOCHODOWYCH WYMIANA WADLIWYCH I ZNISZCZONYCH CZĘŚCI, WYMIANA PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH , WYMIANA OPON .
AUTO-SERVICE "CRASHPOL" SŁAWOMIR POŹNIAK - 2017-01-31 - Szczodre (dolnośląskie)
pomoc nauczycielowi w realizacji zadań opiekuńczo - wychowawczych i dydaktycznych
FUNDACJA"BLIŻEJ CZŁOWIEKA" - 2017-06-16 - Rajsko (małopolskie)
- sporządzane pism w programie WORD,- sporządzanie zestawień,sprawozdań, tabel w programie excel,- wyszukiwanie potrzebnych informacji w internecie,- tworzenie prezetacji multimedialnych,- obsł. klientów placówki,- udział w promocji placówki,- zadania ad-hoc.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Łódź (łódzkie)
Kontakt z klientami celem przedłużania umów lub ewentualnej dosprzedaży produktów. Organizacja bazy klientów
Dobra Firma Dominika Łopata - 2015-12-02 - Błaszki (łódzkie)
- wsparcie nauczyciela w organizowaniu i prowadzeniu pracy z dziećmi;- opieka nad dziećmi w przedszkolu oraz podczas spacerów i wycieczek;- dbałość o bezpieczeństwo i zdrowie dzieci;- pomoc w czynnościach samoobsługowych
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Zblewo (pomorskie)
zgodny z wykonywanym zawodem
NZOS MEDI-DENT - 2016-06-22 - Będzin (śląskie)
Bezpośrednia obsługa klientów w salonie, przeprowadzanie jazd próbnych, obsługa programów CRM i DMS
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zakres zadań wykonywanych na stanowisku asystenta sędziego określony został w Rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości w sprawie czynności asystentów sędziów z dnia 8 listopada 2012 (Dz. U. z 2012r., poz. 1270).
Sąd Rejonowy w Olecku - 2018-09-11 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)
obsługa programów księgowych, sprawy pracownicze
Biuro Rachunkowe SALDO S.C. MARIA KACZMARCZYK, DOROTA OLSZEWSKA - 2017-12-05 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa klienta za barem, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Chyżne (małopolskie)
• Pomoc Dyrektorowi w prowadzeniu działań administracyjnych, związanych z codziennym funkcjonowaniem działu• Codzienna obsługa biura, zamawianie materiałów i tworzenie raportów• Obsługa połączeń telefonicznych, poczty, elektronicznego kalendarza• Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i korespondencji
kontakt przez OHP - 2018-05-11 - Kłaj (małopolskie)
asystent kierownika produkcji
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Tarnów (małopolskie)
Oferta stażu przeznaczona wyłącznie dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pucku / Formalno - rachunkowa kontrola dokumentów, porządkowanie dowodów, przygotowywania do księgowania i wprowadzanie danych do systemu FAKT
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Puck (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Kowanówko (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; mile widziane doświadczenie zawodowe; obsługa urządzeń biurowych, komputera, programu Płatnik; znajomość j. angielskiego; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE ROBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2016-03-02 - Gliwice (śląskie)
POMOC PRZY STYLIZACJI, WIZAŻU
WIZAŻYSTA-STYLISTA-FRYZJER LEMO JACEK WYSOCKI - 2017-01-23 - Polkowice (dolnośląskie)
Wspieranie nauczyciela w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych
STOWARZYSZENIE "DOBRA EDUKACJA" - 2017-09-07 - Jarocin (wielkopolskie)
Pomoc przy organizacji wydarzeń kulturowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Sierpc (mazowieckie)