ASYSTENT ZARZĄDCY POLA GOLFOWEGO Krapkowice oferta pracy OPOLSKI KLUB GOLFOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDCY POLA GOLFOWEGO

Wynagrodzenie: od 3 300 PLN

Zakres obowiązków: Pomoc przy zarządzaniu polem golfowym, nadzór nad pracownikami.

Data publikacji: 2017-05-23

Lokalizacja: Krapkowice (opolskie)

Pracodawca: OPOLSKI KLUB GOLFOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Opolska 75, 47-300 Krapkowice, powiat: krapkowicki, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Pomoc przy zarządzaniu polem golfowym, nadzór nad pracownikami.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT ZARZĄDCY POLA GOLFOWEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krapkowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krapkowicki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krapkowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: zarządca nieruchomości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 23.05.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Nazwa pracodawcy:
OPOLSKI KLUB GOLFOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach

Adres pracodawcy:
Opolska 75, 47-300 Krapkowice, powiat: krapkowicki, woj: opolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: opolskie

Powiat pracodawcy: krapkowicki

Gmina pracodawcy: Krapkowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Krapkowice

Ulica pracodawcy: Opolska

Numer budynku pracodawcy: 75

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości

Data dodania oferty pracy: 23.05.2017

Oferta pracy ważna do: 22.06.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 23.05.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 23.05.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT - od 1 400 PLN

koordynowanie pracy biura, ustalanie terminarza spotkań, dbanie o porządek w dokumentacji firmy, kontakt z kontrahentami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENTKA - od 2 000 PLN

Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa firmowej poczty elektronicznej, przyjmowanie i łączenie rozmów, organizacja zebrań, spotkań przełożonych, serwowanie poczęstunku dla gości firmy, przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonych. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Sękocin Nowy (mazowieckie)

ASYSTENT KONSTRUKTORA - od 2 500 PLN

czytanie rysunku technicznego,wykonywanie dokumentacji płaskiej,modyfikacje istniejacej dokumentacji w zakresie ustalonych zmian technicznych w programie SolidWorks, wykształcenie min. techniczne
TRASKO AUTOMATYKA Sp. z o. o. - 2015-11-23 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENT/SEKRETARKA - od 2 000 PLN

Prowadzenie i obsługa sekretariatu; prowadzenie kalendarza spotkań firmy; prowadzenie dokumentacji technicznej i innej wpływającej do firmy; prowadzenie ewidencji wyjść pracowników; nadzór nad stanem zabezpieczenia pomieszczeń i mienia firmy; obsługa urządzeń biurowych; obsługa administracyjno-kadrowa; sporządzanie sprawozdawczości; obsługa korespondencji; pomoc w tworzeniu ofert handlowych; prowadzenie ewidencji zakupów firmy
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Mikołów (śląskie)

PRZEDST.HANDLOWY - do 2 000 PLN

pozyskiwanie klientów
EMPRO Marcin Masny - 2016-10-24 - Garwolin (mazowieckie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - od 2 000 PLN

Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, wystawianie faktur, obsługa poczty elektronicznej
KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH M.MAZUR, R.KOŚCIELSKA-MAZUR S.C. - 2017-01-03 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

wyposażanie dzieci w podstawową wiedzę dotyczącą poznawania siebie i najbliższego środowiska (dziecko, rodzina, środowisko) oraz związaną z utrzymywaniem zdrowia, higieny i bezpieczeństwa, kształtowanie wrażliwości estetycznej i rozwijanie form twórczości dziecięcej, poprzez wspomaganie i ukierunkowywanie rozwoju dzieci, z wykorzystaniem ich wrodzonego potencjału i możliwości rozwojowych, pomoc w kształtowaniu u dzieci podstawowych umiejętności intelektualnych i praktycznych, określonych w minimum programowym, pomoc w realizacji programów wychowania przedszkolnego według zasad współczesnej dydaktyki i z zastosowaniem nowoczesnych metod nauczania i środków dydaktycznych, pomoc w ciągłym udoskonalaniu metod nauczania i wychowania, pomoc w ocenianiu wiedzy i umiejętności dzieci oraz analizowanie ich niepowodzeń, zapewnianie dzieciom odpowiednich warunków do nauki i zabawy, pomoc nauczycielowi przy wdrażaniu dzieci do samodzielnej, systematycznej pracy i samodzielnego rozwiązywania problemów z zakresu wychowania przedszkolnego, poszerzanie i aktualizowanie wiedzy własnej z zakresu wychowania przedszkolnego, wiedzy psychopedagogicznej, dbanie o rozwój psychofizyczny dzieci, krzewienie dobrych obyczajów i dbałość o czystość języka, pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych, pomoc w prowadzeniu dokumentacji przebiegu nauczania
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Dobczyce (małopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY.ST(PO WER) - 997,4 PLN

1. Wykonywanie zadań powierzonych przez pracodawce w terminie z zachowaniem odpowiedniej jakości swiadczonych usług na rzecz klientów.2. Sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej.3. Obsługa urządzeń znajdujących się w biurze takich jak komputer, drukarka, telefon.4. Nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie.5. Odbieranie połączeń telefonicznych w raz z rozmową i kierowanie ich do odpowiednich działów.6. Wykonywanie zadań mających na celu organizację spotkań z klientami.7. Działanie zgodne z interesem firmy.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT KSIĘGOWEGO/ANALITYK - od 2 150 PLN

segregowanie pod względem rodzaju, weryfikacja i wprowadzanie do ksiąg (pełnych i uproszczonych) dowodów księgowych: wyciągi bankowe, raporty kasowe, faktury-koszty, faktury-przychody, pozostałe dowody; bieżące uzgadnianie kont w szczególności rozrachunków, uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, przygotowanie raportów analitycznych dla klientów na podstawie zapisów księgowych, archiwizowanie dowodów księgowych, inne bieżące prace księgowo-administracyjne
Kancelaria Audytorska Małgorzata Jurga - 2016-11-29 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT PODOLOGA - od 2 100 PLN

Pierwsze 6 miesięcy - asystowanie w gabinecie podologicznycm w zakresie strefa brudna i czysta narzędzi, nauka obsługi urządzeń rotacyjnych, przyuczanie do zawodu. Po okresie wstępnym obsługa klienta w zakresie usług podologicznych.
Centrum Podologiczne - 2017-11-20 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENTKA DYREKTORA - 3 000 - 4 000 PLN

wysoka dyspozycyjność, asystowanie w spotkaniach, przyjmowanie gości, uczestniczenie w codziennych obowiązkach dyrektora, prowadzenie notatek oraz kalendarza spotkań, zarządzanie korespondencją, tłumaczenie, organizaowanie i planowanie dnia pracy dyrektora, uczestnictwo w wyjazdach służbowych
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2016-05-20 - Augustów (podlaskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

- pomoc w odbiorze dostaw - bezpośrednia obsługa klienta - obsługa kasy fiskalnej - wykładanie towaru na półki
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Ryszkowa Wola (podkarpackie)

ASYSTENT / ASYSTENTKA KONTRAKTU - od 2 000 PLN

1. Prowadzenie korespondencji z Inwestorem, Podwykonawcami, Dostawcami,2. Tworzenie rejestru dokumentacji,3. Prowadzenie dokumentacji budowy,4. Bieżące dokumentowanie robót budowlanych i istotnych zdarzeń w dzienniku budowy,5. Udział w terminowym i pełnym rozliczeniu budowy i obiektów pod względem finansowym, 6. Prowadzenie rejestru obiegu dokumentacji projektowej oraz rejestru zmian wprowadzanych do dokumentacji projektowej,7. Prowadzenie rejestru zleceń i zamówień dotyczących podwykonawców,8. Przedmiarowanie i ofertacja robót budowlanych.
AWBUD S.A. - 2016-07-15 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)

DOPOSAŻENIE STANOWISKA PRACY - SPRZEDAWCA(UZUP. 1/RM/50/2014 ) - do 1 850 PLN

sprzedażart.spożywczych, owoców i warzyw oraz napoi
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Chorzów (śląskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

prowadzenie działalności handlowej, utrzymywanie bazy danych, tworzenie zestawień i analiz sprzedaży, współpraca z klientami i chińskojęzycznymi dostawcami towarów, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT ARCHITEKTA - od 3 500 PLN

- Wykonywanie projektów i ich uzgadnianie, zakres sporządzania dokumentacji projektowej: projekty budowlane i wykonawcze: (obliczenia, rysunki, schematy, opisy techniczne, etc.). Międzybranżowa koordynacja projektów. Ocena poprawności rozwiązań budowlanych i technologicznych. Ścisła współpraca z innymi projektantami branżowymi.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Znajomość obsługi Auto CAD, REVIT, MS Office. Znajomość podstawowych zagadnień branży. Opracowywanie projektów budowlanych. Odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie w realizację zadań, umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej. Doskonała organizacja czasu pracy i nastawienie na realizację wyznaczonych zadań. Dokładność, rzetelność i terminowość. Czynne prawo jazdy kat. B. Znajomość j. angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu dobrym. Kontakt telefoniczny (32-200-01-81) w godzinach: 8:00-14:00 lub e-mail: biuro (at) terrabud.pl
TERRABUD PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-10 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (PABIANICE) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Pabianice (łódzkie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 100 PLN

- wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy,- współtworzenie wizerunku firmy,- kontakt telefoniczny z kontrahentami z Wietnamu lub z Chin,- pomoc w opiece nad klientami
Bakadu Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Korczyna (podkarpackie)

ASYSTENT PLANISTY - PRACOWNIK BIUROWY - 1 017,4 PLN

asystent planisty - pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Magnuszew (mazowieckie)

ASYSTENTKA / SEKRETARKA (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Zabrze (śląskie)

ASYSTENT DS. KLIENTÓW AZJATYCKICH - od 1 100 PLN

wspomaganie pracy azjatyckich przedstawicieli handlowych, kontakt z klientami i kontrahentami azjatyckimi, kontakt telefoniczny azjatyckimi klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA INSTALACJI SANITARNYCH - od 2 000 PLN

Projektowanie sieci i przyłączy gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przygotowywanie dokumentacji i wyjazdy do urzędów.
Piotr Rogozik EKOINWEST - 2017-08-07 - Przeginia (małopolskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWY R115/1283-381/17 - od 2 500 PLN

- bieżąca obsługa biura,- prowadzenie PKPiR,- sporządzanie list płac,- sporządzanie deklaracji VAT, ZUS, GUS.
ZAKŁAD ELEKTRYCZNY TOMEL INŻ. TOMASZ KASPERKIEWICZ - 2017-03-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Jankowo Dolne (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 1 750 PLN

Wspomaganie pracy nauczyciela w grupie przedszkolnej, pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych oraz przy posiłkach, dbanie o porządek w sali oraz mienie przedszkola, aktywne włączanie się w codzienną pracę przedszkola. Wymagania: wykształcenie wyższe pedagogiczne lub ostatni rok studiów pedagogicznych, udokumentowana znajomość języka angielskiego B1, doświadczenie w pracy z dziećmi mile widziane. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail: przedszkole (at) madrymaluch.edu.pl
Niepubliczne Przedszkole Językowe Mądry Maluch - 2015-12-08 - Rumia (pomorskie)


Wybierz powiat