ASYSTENT ZARZĄDCY POLA GOLFOWEGO Krapkowice oferta pracy OPOLSKI KLUB GOLFOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDCY POLA GOLFOWEGO
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Pomoc przy zarządzaniu polem golfowym, nadzór nad pracownikami.
Data publikacji: 2017-05-23
Lokalizacja: Krapkowice (opolskie)
Pracodawca: OPOLSKI KLUB GOLFOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Opolska 75, 47-300 Krapkowice, powiat: krapkowicki, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pomoc przy zarządzaniu polem golfowym, nadzór nad pracownikami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT ZARZĄDCY POLA GOLFOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krapkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krapkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krapkowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zarządca nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
OPOLSKI KLUB GOLFOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach
Adres pracodawcy:
Opolska 75, 47-300 Krapkowice, powiat: krapkowicki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: krapkowicki
Gmina pracodawcy: Krapkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krapkowice
Ulica pracodawcy: Opolska
Numer budynku pracodawcy: 75
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 23.05.2017
Oferta pracy ważna do: 22.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-
PROFI-BUD M. Skotnicki T. Komorski Spółka Cywilna - 2018-08-23 - Zabrze (śląskie)
koordynowanie pracy biura, ustalanie terminarza spotkań, dbanie o porządek w dokumentacji firmy, kontakt z kontrahentami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa firmowej poczty elektronicznej, przyjmowanie i łączenie rozmów, organizacja zebrań, spotkań przełożonych, serwowanie poczęstunku dla gości firmy, przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonych. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Sękocin Nowy (mazowieckie)
KOORDYNOWANIE AKCJAMI RATOWNICZYMI NA MORZU
Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa - 2017-07-19 - Gdynia (pomorskie)
czytanie rysunku technicznego,wykonywanie dokumentacji płaskiej,modyfikacje istniejacej dokumentacji w zakresie ustalonych zmian technicznych w programie SolidWorks, wykształcenie min. techniczne
TRASKO AUTOMATYKA Sp. z o. o. - 2015-11-23 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie i obsługa sekretariatu; prowadzenie kalendarza spotkań firmy; prowadzenie dokumentacji technicznej i innej wpływającej do firmy; prowadzenie ewidencji wyjść pracowników; nadzór nad stanem zabezpieczenia pomieszczeń i mienia firmy; obsługa urządzeń biurowych; obsługa administracyjno-kadrowa; sporządzanie sprawozdawczości; obsługa korespondencji; pomoc w tworzeniu ofert handlowych; prowadzenie ewidencji zakupów firmy
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Mikołów (śląskie)
pozyskiwanie klientów
EMPRO Marcin Masny - 2016-10-24 - Garwolin (mazowieckie)
Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, wystawianie faktur, obsługa poczty elektronicznej
KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH M.MAZUR, R.KOŚCIELSKA-MAZUR S.C. - 2017-01-03 - Lublin (lubelskie)
wyposażanie dzieci w podstawową wiedzę dotyczącą poznawania siebie i najbliższego środowiska (dziecko, rodzina, środowisko) oraz związaną z utrzymywaniem zdrowia, higieny i bezpieczeństwa, kształtowanie wrażliwości estetycznej i rozwijanie form twórczości dziecięcej, poprzez wspomaganie i ukierunkowywanie rozwoju dzieci, z wykorzystaniem ich wrodzonego potencjału i możliwości rozwojowych, pomoc w kształtowaniu u dzieci podstawowych umiejętności intelektualnych i praktycznych, określonych w minimum programowym, pomoc w realizacji programów wychowania przedszkolnego według zasad współczesnej dydaktyki i z zastosowaniem nowoczesnych metod nauczania i środków dydaktycznych, pomoc w ciągłym udoskonalaniu metod nauczania i wychowania, pomoc w ocenianiu wiedzy i umiejętności dzieci oraz analizowanie ich niepowodzeń, zapewnianie dzieciom odpowiednich warunków do nauki i zabawy, pomoc nauczycielowi przy wdrażaniu dzieci do samodzielnej, systematycznej pracy i samodzielnego rozwiązywania problemów z zakresu wychowania przedszkolnego, poszerzanie i aktualizowanie wiedzy własnej z zakresu wychowania przedszkolnego, wiedzy psychopedagogicznej, dbanie o rozwój psychofizyczny dzieci, krzewienie dobrych obyczajów i dbałość o czystość języka, pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych, pomoc w prowadzeniu dokumentacji przebiegu nauczania
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Dobczyce (małopolskie)
1. Wykonywanie zadań powierzonych przez pracodawce w terminie z zachowaniem odpowiedniej jakości swiadczonych usług na rzecz klientów.2. Sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej.3. Obsługa urządzeń znajdujących się w biurze takich jak komputer, drukarka, telefon.4. Nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie.5. Odbieranie połączeń telefonicznych w raz z rozmową i kierowanie ich do odpowiednich działów.6. Wykonywanie zadań mających na celu organizację spotkań z klientami.7. Działanie zgodne z interesem firmy.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Łódź (łódzkie)
segregowanie pod względem rodzaju, weryfikacja i wprowadzanie do ksiąg (pełnych i uproszczonych) dowodów księgowych: wyciągi bankowe, raporty kasowe, faktury-koszty, faktury-przychody, pozostałe dowody; bieżące uzgadnianie kont w szczególności rozrachunków, uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, przygotowanie raportów analitycznych dla klientów na podstawie zapisów księgowych, archiwizowanie dowodów księgowych, inne bieżące prace księgowo-administracyjne
Kancelaria Audytorska Małgorzata Jurga - 2016-11-29 - Poznań (wielkopolskie)
Pierwsze 6 miesięcy - asystowanie w gabinecie podologicznycm w zakresie strefa brudna i czysta narzędzi, nauka obsługi urządzeń rotacyjnych, przyuczanie do zawodu. Po okresie wstępnym obsługa klienta w zakresie usług podologicznych.
Centrum Podologiczne - 2017-11-20 - Łódź (łódzkie)
wysoka dyspozycyjność, asystowanie w spotkaniach, przyjmowanie gości, uczestniczenie w codziennych obowiązkach dyrektora, prowadzenie notatek oraz kalendarza spotkań, zarządzanie korespondencją, tłumaczenie, organizaowanie i planowanie dnia pracy dyrektora, uczestnictwo w wyjazdach służbowych
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2016-05-20 - Augustów (podlaskie)
- pomoc w odbiorze dostaw - bezpośrednia obsługa klienta - obsługa kasy fiskalnej - wykładanie towaru na półki
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Ryszkowa Wola (podkarpackie)
1. Prowadzenie korespondencji z Inwestorem, Podwykonawcami, Dostawcami,2. Tworzenie rejestru dokumentacji,3. Prowadzenie dokumentacji budowy,4. Bieżące dokumentowanie robót budowlanych i istotnych zdarzeń w dzienniku budowy,5. Udział w terminowym i pełnym rozliczeniu budowy i obiektów pod względem finansowym, 6. Prowadzenie rejestru obiegu dokumentacji projektowej oraz rejestru zmian wprowadzanych do dokumentacji projektowej,7. Prowadzenie rejestru zleceń i zamówień dotyczących podwykonawców,8. Przedmiarowanie i ofertacja robót budowlanych.
AWBUD S.A. - 2016-07-15 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Kowal (kujawsko-pomorskie)
sprzedażart.spożywczych, owoców i warzyw oraz napoi
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Chorzów (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy
SoliDent s.c. Tomasz Stypułkowski, Błażej Wasilewski - 2017-06-21 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie działalności handlowej, utrzymywanie bazy danych, tworzenie zestawień i analiz sprzedaży, współpraca z klientami i chińskojęzycznymi dostawcami towarów, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
ALZAHRANI INTERNATIONAL HOLDING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-30 - Warszawa (mazowieckie)
- Wykonywanie projektów i ich uzgadnianie, zakres sporządzania dokumentacji projektowej: projekty budowlane i wykonawcze: (obliczenia, rysunki, schematy, opisy techniczne, etc.). Międzybranżowa koordynacja projektów. Ocena poprawności rozwiązań budowlanych i technologicznych. Ścisła współpraca z innymi projektantami branżowymi.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Znajomość obsługi Auto CAD, REVIT, MS Office. Znajomość podstawowych zagadnień branży. Opracowywanie projektów budowlanych. Odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie w realizację zadań, umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej. Doskonała organizacja czasu pracy i nastawienie na realizację wyznaczonych zadań. Dokładność, rzetelność i terminowość. Czynne prawo jazdy kat. B. Znajomość j. angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu dobrym. Kontakt telefoniczny (32-200-01-81) w godzinach: 8:00-14:00 lub e-mail: biuro (at) terrabud.pl
TERRABUD PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-10 - Katowice (śląskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Pabianice (łódzkie)
- wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy,- współtworzenie wizerunku firmy,- kontakt telefoniczny z kontrahentami z Wietnamu lub z Chin,- pomoc w opiece nad klientami
Bakadu Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Korczyna (podkarpackie)
asystent planisty - pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Magnuszew (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Zabrze (śląskie)
wspomaganie pracy azjatyckich przedstawicieli handlowych, kontakt z klientami i kontrahentami azjatyckimi, kontakt telefoniczny azjatyckimi klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Projektowanie sieci i przyłączy gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przygotowywanie dokumentacji i wyjazdy do urzędów.
Piotr Rogozik EKOINWEST - 2017-08-07 - Przeginia (małopolskie)
- bieżąca obsługa biura,- prowadzenie PKPiR,- sporządzanie list płac,- sporządzanie deklaracji VAT, ZUS, GUS.
ZAKŁAD ELEKTRYCZNY TOMEL INŻ. TOMASZ KASPERKIEWICZ - 2017-03-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Jankowo Dolne (wielkopolskie)
Wspomaganie pracy nauczyciela w grupie przedszkolnej, pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych oraz przy posiłkach, dbanie o porządek w sali oraz mienie przedszkola, aktywne włączanie się w codzienną pracę przedszkola. Wymagania: wykształcenie wyższe pedagogiczne lub ostatni rok studiów pedagogicznych, udokumentowana znajomość języka angielskiego B1, doświadczenie w pracy z dziećmi mile widziane. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail: przedszkole (at) madrymaluch.edu.pl
Niepubliczne Przedszkole Językowe Mądry Maluch - 2015-12-08 - Rumia (pomorskie)