ASYSTENT KSIĘGOWEGO/ANALITYK Poznań oferta pracy Kancelaria Audytorska Małgorzata Jurga

Stanowisko: ASYSTENT KSIĘGOWEGO/ANALITYK

Wynagrodzenie: od 2 150 PLN

Zakres obowiązków: segregowanie pod względem rodzaju, weryfikacja i wprowadzanie do ksiąg (pełnych i uproszczonych) dowodów księgowych: wyciągi bankowe, raporty kasowe, faktury-koszty, faktury-przychody, pozostałe dowody; bieżące uzgadnianie kont w szczególności rozrachunków, uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, przygotowanie raportów analitycznych dla klientów na podstawie zapisów księgowych, archiwizowanie dowodów księgowych, inne bieżące prace księgowo-administracyjne

Data publikacji: 2016-11-29

Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)

Pracodawca: Kancelaria Audytorska Małgorzata Jurga

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
NEHRINGA 8/1, 60-247 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
segregowanie pod względem rodzaju, weryfikacja i wprowadzanie do ksiąg (pełnych i uproszczonych) dowodów księgowych: wyciągi bankowe, raporty kasowe, faktury-koszty, faktury-przychody, pozostałe dowody; bieżące uzgadnianie kont w szczególności rozrachunków, uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, przygotowanie raportów analitycznych dla klientów na podstawie zapisów księgowych, archiwizowanie dowodów księgowych, inne bieżące prace księgowo-administracyjne

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 150 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/mies. na okresie próbnym

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT KSIĘGOWEGO/ANALITYK

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 150 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dodatkowo: dobra znajomość programów finansowo księgowych Optima i Symfonia, obsługa pakietu MS Office; mile widziana znajomość zagadnień z zakresu podatku VAT, mile widziana znajomość zagadnień z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych, znajomość zagadnień z zakresu ewidencji pełnej rachunkowości oraz rozliczania podatkowej księgi przychodów i rozchodów, doświadczenie zawodowe od 0 do 1 roku, wykształcenie średnie ekonomiczne (mile widziana kontynuacja na studiach kierunkowych) lub mile widziane wykształcenie wyższe ekonomiczne o profilu rachunkowość

Nazwa pracodawcy: Kancelaria Audytorska Małgorzata Jurga

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Adres pracodawcy:
NEHRINGA 8/1, 60-247 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: aplikacje przesłać na e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: m. Poznań

Gmina pracodawcy: Poznań

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Poznań

Ulica pracodawcy: NEHRINGA

Numer budynku pracodawcy: 8

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data dodania oferty pracy: 29.11.2016

Oferta pracy ważna do: 15.12.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT TRENERA PIŁKI NOŻNEJ - od 2 000 PLN

organizacja zajęć treningowych; pomoc w prowadzeniu trenigów
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Wysogotowo (wielkopolskie)

ASYSTENT SPEDYTORA (S) - 997,4 PLN

obsługa programu transportowo-spedycyjnego w zakresie wprowadzania, przetwarzania i wysyłania zleceń spedycyjnych, utrzymywanie relacji ze stałymi klientami i pozyskiwanie nowych w kraju i za granicą, poszukiwanie podwykonawców i organizacja pracy z podwykonawcami, przetwarzanie uregulowań zawartych w obowiązującej dokumentacji funkcjonującego w firmie Systemu Zarządzania, ochrona informacji niejawnych występujących w dziale.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Tarnów (małopolskie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - od 3 000 PLN

samodzielne wykonanie czynności administracji sądowej i czynności przygotowania spraw sądowych do ich rozpoznania, sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień.
Sąd Rejonowy w Zawierciu - 2016-10-19 - Zawiercie (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Łopuszno (świętokrzyskie)

ASYSTENT DS. JAKOŚCI W ZAKRESIE METALOZNAWSTAWA - od 1 850 PLN

przeprowadzanie operacji kontrolnych i pomiarowych, zgodnie z wymaganiami dokumentacji i wiedzą techniczną, kontrola jakościowa produktów w oparciu o normy, potwierdzanie zgodności lub niezgodności materiałów gotowych,przeprowadzanie badań nieniszczących UT,przeprowadzanie badań spektrometrem iskrowym, zwalnianie wyrobów gotowych do sprzedaży, analiza i ocena otrzymywanych wyników badań, sporządzanie protokołów z badań, prawidłowe użytkowanie i przechowywanie sprzętu; kontrolno-pomiarowego
Akrostal Produkcja Sp. z o. o. Sp.k. - 2016-09-13 - Garbatka (wielkopolskie)

ELEKTROMONTER INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH - od 2 500 PLN

Wykonywanie instalacji elektrycznych, przebijanie otworów w stropach, układanie i łączenie przewodów zgodnie z dokumentacją techniczną. Praca na terenie Polski i Niemiec.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAZY - od 2 780 PLN

Tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedazowych, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie rynku i ofert konkurencji, utrzymywanie kontaków z dotychczaowymi partnerami handlowymi
FRESH WORLD INTERNATIONAL SP Z O.O. - 2016-02-03 - Bronisze (mazowieckie)

ASYSTENT/KA SZEFA - od 3 200 PLN

Kompleksowe prowadzenie biura
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp.zoo - 2015-12-03 - Sady (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. IMPORTU-EXPORTU - od 950 PLN

redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku bengalskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej pracy, wspólpraca z klientami i kontrahentami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT KLIENTA / SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

obsługa klienta w salonie meblowym
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MEBLARZ - 2018-05-10 - Lubin (dolnośląskie)

ASYSTENTKA BIURA - od 2 000 PLN

organizowanie pracy biura, prowadzenie terminarza i organizacja spotkań pracowników i właściciela, planowanie podróży służbowych, sporządzanie i rejestr korespondencji biura, organizacja dokumentów, obsługa sprzetu biurowego
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Wieluń (łódzkie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 000 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, kontakty z klientami, w tym wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

księgowanie i weryfikacja dokumentów księgowych, sporządzanie zestawień do płatności
Fine Altech Mława Sp. z o.o. - 2018-06-27 - Mława (mazowieckie)

ASYSTENT KOORDYNATORA SZKOLEŃ - od 2 000 PLN

Wsparcie koordynatora w codziennych obowiązkach Organizacja szkoleń począwszy od badania potrzeb klienta, poprzez logistykę, aż po badanie satysfakcji uczestników Budowanie oraz podtrzymywanie długoterminowych relacji z klientami; zarówno z klientami korporacyjnymi jak i z sektora publicznego Przygotowywanie ofert handlowych Pozyskiwanie nowych klientów Promowanie firmy przez różnorodne działania marketingowe Wsparcie w wyszukiwaniu przetargów i przygotowywaniu dokumentacji
NOBLEPROG (NK) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-06 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

Utrzymanie higieny w gabinecie stomatologicznym
GABINET STOMATOLOGICZNY Amelia Urban - 2017-09-05 - Kołczygłowy (pomorskie)

ASYSTENT HANDLOWIEC - od 1 750 PLN

Nawiązywanie kontaktów handlowych, przygotowywnie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klientów i zleceń, przygotowywanie kalkulacji, analiz sprzedaży, przygotowywanie prezentacji i matriałów reklamowych.
"Marcin Szpądrowski" Szpądrowski Marcin - 2015-11-09 - Częstochowa (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Jaskrów (śląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA LUB HIGIENISTKA STOMATOLOGICZNA - 2 700 - 2 900 PLN

Pomoc w zabiegach dentystycznych. Praca dwuzmianowa w godz. 7.00-21.00 od poniedziałku do soboty w Bielsku-Białej (grafik do ustalenia).
NIEBUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "ALDENT" SPÓŁKA CYWILNA BEATA JUCHA-MUSIAŁ, HENRYK MUSIAŁ - 2018-01-26 - Bielsko-Biała (śląskie)

ASYSTENT/KA KSIĘGOWEGO - od 3 000 PLN

Weryfikacja rachunkowa i podatkowa dokumentów księgowych. Księgowanie bieżących operacji (faktury).Kontrola faktur zakupu i sprzedaży pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.Zapewnienie należytego przechowywania dokumentów.Korespondencja i kontakty z Urzędami, wykonywanie innych prac zleconych przez Starszego Księgowego.
Kancelaria Podatkowo-Rachunkowa KUBA Piotr Wanicki - 2016-08-25 - Świdnik (lubelskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA-STAŻ POWER III 110 - 997,4 PLN

Asystent nauczyciela przedszkola-staż POWER III 110
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Miłosław (wielkopolskie)

ASYSTENT PRAWNY - 997,4 PLN

- prace kancelaryjno-biurowe,- porządkowanie i archiwizacja dokumentów,- przygotowywanie dokumentów prawnych,- przygotowywanie pism procesowych,- przygotowywanie dokumentów rejestrowych,- obsługa spotkań z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DZIAŁU LOGISTYKI - od 2 800 PLN

-planowanie i organizacja pracy kierowców;-rozliczanie wynagrodzeń, zaliczek i delegacji kierowców;-analiza i raportowanie czasu pracy kierowców;-ewidencja i rozliczanie europalet;okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia; godz. pracy 7-15
Perla Polska Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-06-23 - Głobino (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO KSIĘGOWYCH - od 1 850 PLN

odbiór dokumentów od klientów, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENTKA DZIAŁU ZAKUPÓW - od 2 200 PLN

W poczatkowym okresie pracy: wsparcie dla działu zakupów, docelowo osoba będzie odpowiedzialna za składanie zamówień u dostawców krajowych i zagranicznych.
DAJAR Sp. z o.o - 2017-07-25 - Zelów (łódzkie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Jastrowie (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 750 PLN

prowadzenie kontroli dokumentów pod względem formalnym, wprowadzanie i rozliczanie dokumentów księgowych, znajomość zagadnień księgowych, mile widziana znajomość programu SYMFONIA;
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Grójec (mazowieckie)


Wybierz powiat