ASYSTENT SPRZEDAŻY Łysomice oferta pracy F.H.U." FART-CHEM"- TOMASZ SZMAŃDA

Stanowisko: ASYSTENT SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: od 2 345 PLN

Zakres obowiązków: obsługa dotychczasowych klientów i pozyskiwanie nowych klientów, sporządzanie ofert handlowych (branża: chemia przemysłowa i gospodarcza, bhp)

Data publikacji: 2016-02-08

Lokalizacja: Łysomice (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: F.H.U." FART-CHEM"- TOMASZ SZMAŃDA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
87-148 Łysomice, powiat: toruński, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
obsługa dotychczasowych klientów i pozyskiwanie nowych klientów, sporządzanie ofert handlowych (branża: chemia przemysłowa i gospodarcza, bhp)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 345 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1700 zł netto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łysomice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: toruński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łysomice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik handlowiec*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 345 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat.B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS OFFICE

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, łatowść nawiązywania kontaktów, kreatywność

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: F.H.U." FART-CHEM"- TOMASZ SZMAŃDA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Adres pracodawcy:
87-148 Łysomice, powiat: toruński, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv ze zdjęciem należy wysłać na email: fart-chem (at) flem.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: toruński

Gmina pracodawcy: Łysomice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łysomice

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*

Data dodania oferty pracy: 08.02.2016

Oferta pracy ważna do: 08.03.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DS. PROTETYKI SŁUCHU - od 2 490 PLN

Obsługa osób niesłyszących w ramach protetyki słuchu, umawianie i zapisywanie spotkań w kalendarzu wizyt, pomoc protetykowi w doborze oraz sprzedaży aparatów słuchowych
ACS Słuchmed Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-06-07 - Wyszków (mazowieckie)

POMOCNIK ELEKTROMONTERA - od 2 100 PLN

Układanie przewodów. Prace w budynkach przy wymianie instalacji elektrycznej.
Firma Instalacyjno Usługowa PAWinstal inż.Wojciech Pawłowski , Sklep ogólnospożywczy MINI MARKET Pawłowski Wojciech - 2018-04-13 - Płock (mazowieckie)

ASYSTENT MUZEALNY (S) - 997,4 PLN

1. Praca na komputerze: bieżące sprawy działu, wypełnianie dokumentów i pomoc w załatwianiu formalności związanych z ruchem muzealiów (protokoły zdawczo-odbiorcze, umowy, stan zachowania obiektów).2. Przygotowywanie eksponatów do wystaw, opisy, prace dokumentacyjne.3. Wprowadzanie do bazy danych informacji o eksponatach w dziale sztuki.4. Przepisywanie inwentarzy działu do bazy komputerowej.5. Pomoc przy organizacji wystaw.6. Udział w bieżących wydarzeniach działu muzeum.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Tarnów (małopolskie)

POMOC NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Ruda (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI - od 2 400 PLN

Nadzór i prowadzenie dokumentacji systemowej, prowadzenie szkoleń pracowników, reprezentowanie firmy podczas audytów zewnętrznych, przeprowadzanie audytów dostawców, audytów wewnętrzych i inspekcji zakładu. Wynagrodzenie do negocjacji.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2017-05-12 - Cmolas (podkarpackie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 1 850 PLN

checi do pracy, mile widziane prawo jazdy kat. C;załadunek, rozładunek oraz dostawa warzyw;najlepiej osoby z okolic miejscowości Szczury
Sprzedaż Hurtowa Warzyw i Owoców Anna Garbarczyk - 2016-06-06 - Szczury (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 200 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, współtworzenie wizerunku firmy, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DYREKTORA HANDLOWEGO - od 2 500 PLN

- Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i usprawnienie współpracy zarówno w obrębie działu handlowego jak i współpracy z innymi działami. Przygotowywanie dokumentów, raportów, tłumaczeń, analiz handlowych oraz dokumentów wewnętrznych zgodnie z wytycznymi Dyrektora Handlowego oraz pracowników Działu Handlowego. Kontrola i aktualizacja danych handlowych. Aktywny udział w bieżących działaniach i projektach działu handlowego. Kontakt z klientami firmy (m.in.: przygotowywanie dokumentacji, nadzór nad korespondencją, przygotowywanie ofert, rejestracja umów, rozwiązywanie bieżących problemów).- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjat). Wymagane doświadczenie na stanowisku asystenta dyrektora min. 2 lata. Wymagana umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office (Microsoft Excel wymagany). Wymagana komunikatywna lub biegła znajomość języka angielskiego (konieczność używania w codziennej pracy). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.plWAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA.
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-18 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

Prace związane z logistyką, obsługa kontrahentów zagranicznych, fakturowanie
TECHNICAL -TĘGOS GRZEGORZ - 2017-09-22 - Koło (wielkopolskie)

ASYSTENT INŻYNIERA BUDOWY - od 3 200 PLN

Doświadcznie w branży budowlanej, w opracowywaniu ofert i wycen obiektów kubaturowych i drogowych, znajomość MS Office, AutoCad, MS Project, Norma PRO, umiejętności kosztorysowania.
P.B.H. "Marzyński" Sp. z o. o. - 2016-10-26 - Jarocin (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 000 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT/KA ZARZĄDU - od 2 100 PLN

Brak danych
KRONOSPAN HPL - 2018-03-05 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)

ASYSTENT ZARZĄDU/SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNYCH - 3 000 - 5 000 PLN

obsługa biura pod kątem administracyjnym, nadzór nad obiegiem dokumentów,obsługa korespondencji,współpraca z podmiotami zewnętrznymi , praca w godzinach 9.00-17.00
OBSŁUGA I POŚREDNICTWO FINANSOWE "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-13 - Zgorzelec (dolnośląskie)

ASYSTENT D/S RACHUNKOWOŚCI I UBEZPIECZEŃ - 997,4 PLN

archiwizacja dokumnetów księgowych, wprowadzanie dokumnetów do systemów księgowych, dekretowanie dokumnetów księgowych, sprawdzanie rejestrów zakupu i sprzedaży, sporządzanie not korygujących, obsługa klienta w biurze, wykonywanie kalkulacji sładek ubezpieczeniowych, wystawianie polis ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Gilowice (śląskie)

ASYSTENT PRAWNY - od 2 500 PLN

Organizacja dokumentów sądowych między działem handlowym, a działem prawnym
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT - od 2 000 PLN

Oferta dla osób do 30 roku życia. Poligrafia, grafika. Projektowanie najprostszych zamówień graficznych w programie komputerowym, praktyczna realizacja zamówień graficznych przy uzyciu urządzeń, kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - od 1 850 PLN

pomoc nauczyciela; praca w godz. 7-15;
Zespół Szkół w Damnie - 2016-08-18 - Damno (pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie wyższe kierunkowe; obsługa komputera, programu Auto-Cad; zakres obowiązków: projektowanie budynków kubatorowych, kosztorysowanie, inwentaryzacja, obliczenia statyczno-wytrzymałościowe; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Gliwice (śląskie)

SPRZEDAWCA ART. BHP I PPOŻ - 2 100 - 2 300 PLN

OBSŁUGA KLIENTÓW W HURTOWNI ODZIEŻY ROBOCZEJ, WYSTAWIANIE FAKTUR, PARAGONÓW ITP.WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA, CZYNNE PRAWO JAZDY KAT B, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIA NA POKREWNYM STANOWISKUGODZINY PRACY OD 7-15
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO TECHNICZNE SPRZĘTU POŻARNICZEGO I OCHRONNEGO SUPON SA - 2018-03-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

przyjmowanie, sortowanie, wydawanie towarów
KOMPLEKS DACH- KRYSTYNA BAKALARCZYK - 2017-04-11 - Nowogard (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - do 2 000 PLN

księgowanie dokumentów księgowych, inne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Bogatynia (dolnośląskie)

ASYSTENT RODZINY - od 1 850 PLN

wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji kandydata, szczegóły dotyczące oferty: http://www.ops.koscian.pl/pliki/praca%20pliki/nabor%202016/nabor%20asystent.pdf
Ośrodek Pomocy Społecznej w Kościanie - 2016-02-09 - Kościan (wielkopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 1 850 PLN

projektowanie w programie Auto Cad
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Wieluń (łódzkie)

ASYSTENT / TKA DS. KSIĘGOWOŚCI I (DLA OSÓB ZAINTERESOWANYCH STAŻEM) - od 997,4 PLN

PRACODAWCA POSZUKUJĘ OSOBY ZAINTERESOWANEJ ODBYCIEM STAŻU,-Koniecznie osoby z wykształceniem ekonomicznym,-Pierwszy kontakt koniecznie telefoniczny lub e-mail:tel. 602-390-089,e-mail: w.nawrocki (at) vp.pl
BIURO RACHUNKOWE SYSTEM BIS -NAWROCKA MARIA - 2016-04-26 - Tczew (pomorskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 997,4 PLN

sprawowanie opieki nad osobami niepełnosprawnymi z zaburzeniami psychicznymi, pomoc w prowadzeniu wyznaczonych treningów, pomoc w ubieraniu sie, spożywaniu posiłków, zaspokajaniu potrzeb życia codziennego, pomoc w pracach porządkowych na terenie plecówki,
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Bytów (pomorskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 1 850 PLN

asystent zarządu
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Dzierzgoń (pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 1 850 - 2 500 PLN

Prace asystenckie przy projektowaniu obiektów gospodarki wodnej, ściekowej i opadowej. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
ŚRODOWISKO Bartłomiej Szendoł - 2016-03-29 - Bielsko-Biała (śląskie)

GRAFIK - ADMINISTRATOR ALLEGRO. - od 2 500 PLN

Wystawienie i kodowanie aukcji allegro, projekty graficzne.
"PAW" Aleksy Kosman - 2016-04-04 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

ASYSTENTKA BIURA ZARZĄDU - do 2 500 PLN

Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie: wyższe; roczne doświadczenie; znajomość jęz. angielskiego, niemieckiego; zakres obowiązków; obsługa sekretariatu, obsługa administracyjna biura, zarządzanie korespondencją, sporządzanie zestawień, org. wyjazdów szkoleniowych, wsparcie bieżącej pracy działu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Gliwice (śląskie)


Wybierz powiat