ASYSTENT/KA DYREKTORA ZARZĄDZAJĄCEGO Bystrzyca Kłodzka oferta pracy MONDI BZWP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT/KA DYREKTORA ZARZĄDZAJĄCEGO

Wynagrodzenie: od 2 700 PLN

Zakres obowiązków: Obsługa klientów oraz interesantów, odpowiadanie na zapytania, przekierowywanie do odpowiednich pracowników biura, pomoc w organizowaniu i przygotowywaniu planu pracy przełożonego, zarządzanie korespondencją firmową (wysyłka, odbiór), prace administracyjno-biurowe, organizacja spotkań, konferencji, kontrola i utrzymanie urządzeń biurowych w należytym stanie.

Data publikacji: 2017-06-01

Lokalizacja: Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)

Pracodawca: MONDI BZWP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zamenhofa 36, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Obsługa klientów oraz interesantów, odpowiadanie na zapytania, przekierowywanie do odpowiednich pracowników biura, pomoc w organizowaniu i przygotowywaniu planu pracy przełożonego, zarządzanie korespondencją firmową (wysyłka, odbiór), prace administracyjno-biurowe, organizacja spotkań, konferencji, kontrola i utrzymanie urządzeń biurowych w należytym stanie.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA DYREKTORA ZARZĄDZAJĄCEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bystrzyca Kłodzka

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bystrzyca Kłodzka

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent dyrektora

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.06.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat.B

Nazwa pracodawcy:
MONDI BZWP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

Adres pracodawcy:
Zamenhofa 36, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: kłodzki

Gmina pracodawcy: Bystrzyca Kłodzka

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bystrzyca Kłodzka

Ulica pracodawcy: Zamenhofa

Numer budynku pracodawcy: 36

Profil działalności pracodawcy:
Produkcja papieru falistego i tektury falistej oraz opakowań

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora

Data dodania oferty pracy: 01.06.2017

Oferta pracy ważna do: 30.06.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 01.06.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 01.06.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT PRAWNY - od 2 000 PLN

tworzenie, aktualizacja, emisja, archiwizacja aktów normatywnych grupy kapitałowej Metron, prowadzenie rejestrów, aktualizacja, archiwizacja dokumentów, umów, sporzadzanie projektów umów handlowych i cywilno- prawnych, sporzadzanie projektów pism procesowychwymagana podstawowa znajomość KSH
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2016-09-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 997,4 PLN

Projektowanie ogólnobudowlane - sporządzanie dokumentacji projektowej, obsługa oprogramowania CAD. Obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA NIEMIECKOJĘZCZNEGO - od 3 450 PLN

Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń; określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT,
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Opole (opolskie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Carrefour Olsztyn. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-05-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT GEODETY - od 2 400 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT KOSMETYCZKI - od 2 000 PLN

Asystent kosmetyczki
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Choszczno (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PROTETYKA - od 2 500 PLN

Pomoc przy obsłudze pacjentów związana z protezowaniem słuchu, sprzedaż aparatów słuchowych znajdujących się w ofercie, zewnętrzna promocja firmy. Umowa na czas określony - 3 miesiące, praca na jedną zmianę o d8.00 do 16.00. Miejsce pracy: Piła, ul. O.M. Kolbe lub Rydygiera.
"KIND APARATY SŁUCHOWE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-05 - Piła (wielkopolskie)

ASYSTENT ARCHITEKTA - od 2 000 PLN

prace projektowe - konstrukcje budowlane
Pracownia Projektowa COLOSSEUM KONSTRUKCJE BUDOWLANE - 2016-07-20 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA NIDERLANDZKOJĘZYCZNEGO - od 5 000 PLN

Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT, praca w godz 7-15 lub 8-16. (serwis 12h/5 dni w tygodniu (każdy pracuje 40h w tygodniu)- sa 2 zmiany ośmiogodzinne: ranna (6:00) i południowa (11:00)- pracownicy pracują na kalendarzach naszych klientów, czyli jeśli święto u nas w Polsce wypada w dzień, który u klienta nie jest świętem to pracownicy przychodzą normalnie do pracy, a dzień wolny mają do wybrania w innym terminie (nie przepada im)
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-09-17 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DZIAŁU SERWISU - od 2 000 PLN

- Wspieranie działań serwisu w zakresie back office. Współuczestnictwo w przygotowaniu ofert handlowych na usługi serwisowe i części. Zamawianie części zamiennych. Logistyczna obsługa zamówień części zamiennych. Sporządzanie raportów i zestawień.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny na 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wyksztaółcenie min. średnie preferowane techniczne. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: agnieszka.hajdul (at) ferox.pl
"FEROX-ENERGY-SYSTEMS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-29 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

Wykonywanie podstawowych czynności księgowych, przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego, wstawianie faktur sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Legionowo (mazowieckie)

ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 100 - 3 000 PLN

praca biurowa przy komputerze, codzienny kontakt z klientem, wyceny, awizacje załadunków/rozładunków, pozyskiwanie zleceń, sprawdzanie dostaw/odbiorców
DSV ROAD SP. Z O.O. - 2018-05-10 - Komorniki (wielkopolskie)

ASYSTENTKA HIGIENISTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 100 PLN

Praca w gabinecie stomatologicznym.
Niepubliczny ZOZ "MAX-DENT" Małgorzata Grygorczuk - 2018-09-26 - Białystok (podlaskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 000 PLN

Opracowywanie projektów dróg, projektów organizacji ruchu, uzgadnianie dokumentacji technicznych.
"Ajko" Artur Kręcisz Staszów - 2016-09-13 - Staszów (świętokrzyskie)

ASYSTENT/KA DZIAŁU REKRUTACJI (WARSZAWA-MOKOTÓW) - od 2 000 PLN

kompleksowe wsparcie działu rekrutacji: zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych, weryfikacja napływających aplikacji, weryfikacja telefoniczna kandydatów, udział w rozmowach kwalifikacyjnych, wsparcie biura w pozostałych zadaniach - obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, pomoc przy prowadzeniu dokumentacji kadrowej
Capital Work - 2017-03-31 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 3 000 PLN

Bieżące wykonywanie zadań zleconych przez pracodawcę (możliwości rozwoju, pracę w miłej atmosferze, atrakcyjne wynagrodzenie)
ATS Logistics Sp.z o.o. - 2017-11-06 - Borek Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

telefoniczny i mailowy kontakt z klientami na terenie kraju oraz w Chinach, obsługa kasy fiskalnej, wykonywanie zestawień i analiz sprzedaży, obsługa pakietu Ms Office, wykonywanie innych poleceń przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Nysa (opolskie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Oława Kaufland. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-08-01 - Oława (dolnośląskie)

ASYSTENT PRAWNY (ZATRUDNIENIE PO STAŻU) - od 13,7 PLN

Sporządzadnie pism procesowych, analiza akt spraw prowadzonych przez kancelarię, odbiór korespondencji.
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT PRAWNY - do 1 900 PLN

obsługa sekretariatu; obsługa klienta; sporzadzanie pism procesowych, wniosków i innych, prowadzenie spraw, pilnowanie terminów rozpraw i pism.
KANCELARIA PRAWNA Radca Prawny Mariola Frydryszak-Gerłowicz - 2015-12-01 - Legnica (dolnośląskie)

PRACOWNIK KUCHENNY W WYBRANYM LOKALU WE WROCŁAWIU - do 1 300 PLN

Przyrządzanie półproduktów według zamówień, dbanie o czystość w kuchni.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT PROTETYKA SŁUCHU - od 2 400 PLN

Dobór i sprzezdaż aparatów słuchowych
"KIND APARATY SŁUCHOWE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-19 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT FRYZJERA - od 2 000 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: pomoc w pracy fryzjera z możliwością przyuczenia dla osób niezwiązanych z zawodem fryzjera; WYMAGANIA: mile widziane wykształcenie w zawodzie fryzjera, możliwość przyuczenia, doświadczenie nie jet wymagane
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Lubliniec (śląskie)

ASYSTENT BIUROWO-ADMINISTRACYJNY - od 2 774,66 PLN

Obsługa komputera, praca z dokumentami.
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Łomianki (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 900 PLN

Przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy,asysta przy zabiegach stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Osiek Jasielski (podkarpackie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld CH Berenson. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-10-09 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT MENEDŻERA DZIALU ZAKUPÓW - od 1 850 PLN

organizacja spotkań Menedżera z dostawcami materiałów do produkcji, przygotowanie zamówień i monitorowanie dostaw, obsługa reklamacji, poszukiwanie nowych dostawców materiałów do produkcji, zbieranie ofert na zakup materiałów do produkcji, oraz na wszelkie inne zakupy w firmie, prognozowanie dostaw oraz kontrola stanów magazynowych materiałów do produkcji zgodnie z wytycznymi, kontakt z dostawcami krajowymi i zagranicznymi w sprawach realizacji zamówień.
CARTLANDER Sp. z o.o. - 2016-01-28 - Łebieniec (pomorskie)


Wybierz powiat