ASYSTENT PROJEKTANTA Nowy Sącz oferta pracy Biuro Projektów "ARCHITEKTON" Michał Piaskowy


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA

Wynagrodzenie: 2 100 - 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Asystent projektanta :- wykonywanie projektów architektonicznych

Data publikacji: 2018-01-24

Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)

Pracodawca: Biuro Projektów "ARCHITEKTON" Michał Piaskowy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Grunwaldzka 10, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Asystent projektanta :- wykonywanie projektów architektonicznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali architekci

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: AutoCAD lub ArchiCAD

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie zawodowe

Nazwa pracodawcy: Biuro Projektów "ARCHITEKTON" Michał Piaskowy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 10, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz

Gmina pracodawcy: Nowy Sącz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz

Ulica pracodawcy: Grunwaldzka

Numer budynku pracodawcy: 10

Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali architekci

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.01.2018

Data dodania oferty pracy: 23.01.2018

Oferta pracy ważna do: 23.02.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 23.01.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 3 000 PLN

Brak danych
UAB TEAM Sp Z O.O. - 2016-05-12 - Barwik (pomorskie)

ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/EXECUTIVE ASSISTANT - od 3 500 PLN

organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw, wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem, przygotowanie dokumentów i raportów.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENTKA/HIGIENISTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 000 PLN

Rejestracja wizyt, pomoc przy dokumentacji medycznej, znajomość technik i narzędzi wykorzystywanych w stomatologii (praca na cztery ręce), organizacja pracy gabinetu (dbanie o sprzęt i narzędzia oraz utrzymanie czystości w miejscu pracy).
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Poradnia Stomatologiczna Biały Ząbek - 2017-03-10 - Ciechanów (mazowieckie)

ASYSTENT DZIAŁU TRANSPORTU - od 2 200 PLN

-prace biurowe-wprowadzenie zleceń-kontakt z kierowcami
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Mikołów (śląskie)

SUSZARZ-KALANDRZYSTA - od 2 700 PLN

obsługa maszyn wykończalniczych
BILIŃSKI ZAKŁAD WŁÓKIENNICZY sp. j. - 2017-08-17 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 15 PLN

wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

MŁODSZY PROGRAMISTA - 2 000 - 8 000 PLN

Programowanie aplikacji i systemów informatycznych, tworzenie dokumentacji systemów komputerowych, analiza wymagań systemowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

- układanie dokumentów;- dekretowanie;- opisywanie dokumentów;- archiwizacja;- praca w programie REWIZOR
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Wolny Dwór (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Pomoc nauczycielowi w sprawowaniu opieki nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Grójec (mazowieckie)

ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY - od 1 050 PLN

Prawo jazdy kat. B, chęć do pracy
EKOFIRMA Przemysław Gruszka - 2018-06-25 - Boksycka (świętokrzyskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA/STAŻ - 997,4 PLN

Pomoc w sprawowaniu opieki i wychowaniu dzieci.
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Opole Lubelskie (lubelskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Popowo Kościelne (mazowieckie)

ASYSTENT DS. PROTETYKI SŁUCHU - od 1 900 PLN

Obsługa osób niedosłyszących, uzupełnianie kalendarza wizyt, dbanie o wizerunek firmy, pomoc w doborze i sprzedaż aparatów słuchowych.
ACS SŁUCHMED SP. Z O.O. - 2016-05-06 - Płock (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)

KASJER/SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

kasjer/sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 500 PLN

obsługa urządzeń biurowych, obsługa telefoniczna sekretariatu, prowadzenie i nadzorowanie terminarza, rezerwacja biletów lotniczych i hoteli, przygotowanie sprawozdań z posiedzeń zarządu, zgłaszanie zmian do krajowego rejestru ksiąg wieczystych, pozyskiwanie zleceń i zapytań ofertowych, przygotowanie ofert, przygotowanie dokumentów i wysyłka do klientów, redagowanie pism reklamowych i innych dokumentów handlowych kierowanych do firm i innych instytucji polskich i zagranicznych, archiwizowanie dokumentów spółki, zarządzanie korespondencją spółki, tłumaczenie pism spotkań z kontrahentami zagranicznymi
STAMA STAL I BUDOWA MASZYN SP. Z.O.O - 2016-11-21 - Ruda Śląska (śląskie)

PARKINGOWY/WA - od 2 100 PLN

jw.
SADIDA Dariusz Talaga - 2016-11-04 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO - od 3 250 PLN

Szkolenia wstępne przygotują Cię do :Obsługi przychodzących połączeń telefonicznych/ e-maili od klientów dotyczących problemów technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera. Analizowania i rozwiązywania najczęstszych zapytań korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań i procedur. Zapewnienia wysokiej jakości obsługi klientów. Współpracy z zespołem specjalistów IT w celu poradzenia sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami. - Wynagrodzenie: nie mniej niż 3250 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca 40 godz. tygodniowo od poniedziałku do piątku oraz w weekendy i święta wg grafiku. Doświadczenie w zakresie obsługi klienta jest mile widziane ale nie jest wymagane. Wymagane nastawienie pro klienckie oraz umiejętność efektywnej komunikacji, podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office, umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami w czasie.Miejsce wykonywania pracy" Silesia Business Park, ul. Chorzowska 150, 40-101 Katowice. Kontakt wyłącznie e-mail: zbigniew.czekanski (at) capgemini.com
CAPGEMINI POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-17 - Katowice (śląskie)

ASYSTENTKA DZIAŁU SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Wsparcie w działaniach promocyjnych i marketingowych, obsługa klienta, pomoc przy obsłudze sekretariatu, opieka nad kanałami social media, monitoring produktów, wsparcie w zarządzaniu stroną internetową, wsparcie bieżących projektów.
ORGANICHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-07 - Kalisz (wielkopolskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 13 PLN

praca fizyczna przy montowaniu konstrukcji stalowych
kontakt przez OHP - 2017-11-09 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 000 PLN

Obowiązki związane z zawodem zgodnie z art 15 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 roku o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2017-02-22 - Iłowo-Osada (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 500 PLN

Praca z rodziną przeżywającą trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo wychowawczych.
Ośrodek Pomocy Społecznej Opalenica - 2017-05-09 - Opalenica (wielkopolskie)

CZYŚCICIEL POJAZDÓW - od 2 200 PLN

czyszczenie pojazdów
OLIMPIA Marek Twardowski - 2017-04-21 - Augustów (podlaskie)

ASYSTENT PRAWNY - 997,4 PLN

program stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Zduńska Wola (łódzkie)

ASYSTENT/KA ADMINISTRACYJNO - KSIĘGOWY/A (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 2 000 PLN

- Obsługa biura firmy. Bieżące prace administracyjno-biurowe. Współpraca z biurem rachunkowo-finansowym w sprawach księgowych i kadrowych. Wprowadzanie dokumentów księgowych do programów INSERT. Ścisła współpraca z właścicielem firmy.- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony - 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub w trakcie studiów. Mile widziane doświadczenie zawodowe zgodnie ze stanowiskiem. Wymagana znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych. Wymagana biegła znajomość programów MsOffice (Word, Excel). Mile widziana znajomość obsługi programów INSERT. Wymagana skrupulatność i dokładność, umiejętność pracy zespołowej, dobra organizacja pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - jednak nie jest to warunek konieczny. Kontakt telefoniczny (600-986-874) (9:00-15:00) lub e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2017-04-20 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DS. KONTROLI JAKOŚCI - do 2 350 PLN

Kontrola jakości żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcyjnym,Nadzór nad przestrzeganiem wdrożonego systemu zarządzania jakością, Bieżące rozwiązywanie problemów jakościowych, Tworzenie dokumentacji jakościowej (raporty jakościowe, zapisy z przeprowadzonej kontroli).
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2018-06-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)