ASYSTENT PROJEKTANTA Białystok oferta pracy REKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: praca w zespole, projektowanie kubaturowe, składanie projektów budowlanych do pozwolenia na budowę.

Data publikacji: 2020-04-15

Lokalizacja: Białystok (podlaskie)

Pracodawca: REKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
radzymińska 17/2, 15-863 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
praca w zespole, projektowanie kubaturowe, składanie projektów budowlanych do pozwolenia na budowę.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 20

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2061

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: architekt

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 2

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: AUTODESK w tym AUTOCAD, AUTOCAD 3 d, 3 ds MAX

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Archicad + Artlantis projekt budowy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: AutoCAD - poziom 2D i 3D

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie mile widziane

Nazwa pracodawcy: REKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 5423394351

danePracodawcy_regon: 38551785100000

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

Adres pracodawcy:
radzymińska 17/2, 15-863 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podlaskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 20

Powiat pracodawcy: m. Białystok

danePracodawcy_kodPowiatu: 2061

Gmina pracodawcy: Białystok

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Białystok

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0922410

Ulica pracodawcy: radzymińska

Numer budynku pracodawcy: 17

danePracodawcy_nrLokalu: 2

Profil działalności pracodawcy: budownictwo

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|216101

Zawód wykonywany przez pracownika: architekt

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.04.2020

Data dodania oferty pracy: 15.04.2020

Oferta pracy ważna do: 15.05.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

tekstNieDotyczy: nie dotyczy

tekstNie: NIE

tekstTak: TAK

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bac17fd78755d688eb9403f788e845f0

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DS OBSŁUGI PACJENTA - 1 033,7 PLN

Obsługa pacjenta onkologicznego: rejestracja pacjentów, przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i osobistych od pacjentów, wykonywanie czynności administracyjnych.Jedna zmiana 8-15.35 pn-ptoferta stażu dla osoby do 29rż
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

MECHANIK - od 1 850 PLN

naprawa maszyn rolniczych
PHU "ROLMASZ" ORATYŃSKI STANISŁAW - 2016-06-13 - Przysucha (mazowieckie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Świdnica (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 100 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 100 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Sierpc (mazowieckie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 1 000 PLN

Pomoc nauczyciela przy dziecku niepełnosprawnym (klasa II).
Szkoła Podst. Nr 20 - 2017-04-12 - Gdynia (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 850 PLN

Sprzątanie na terenie i wokół centrum handlowego, hole główne i pomieszczenia socjalne oraz toalety.Informacja o ofercie w sali B
Halwit Facilities Witold Szmidt - 2016-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT KKEROWNIKA PRODUKCJI - od 2 800 PLN

Organizacja pracy i nadzór
" HETMAN " Produkcja S.C. W. Korzep, K. Korzep w Kolnie - 2018-07-25 - Kolno (podlaskie)

ASYSTENT/KA ZARZĄDU SPÓŁKI - od 3 000 PLN

Wspieranie zarządu w realizacji codziennych zadań poprzez organizację spotkań biznesowych, podróży służbowych, prowadzenie kalendarza spotkań, dbałość o prawidłowy przepływ dokumentów, a także przygotowywanie pism, tłumaczeń, raportów oraz zestawień na potrzeby zarządu spółki. Analiza zawieranych przez spółkę z kontrahentami umów
Comfort S.A. - 2017-10-11 - Rakowice Małe (dolnośląskie)

ASYSTENT OSOBISTY - od 2 600 PLN

-dokonywanie rezerwacji hoteli i biletów, organizowanie usług kurierskich i pocztowych, ewidencja czasu pracy pracowników, umawianie wizyt badań okresowych pracowników, organizacja transportu wewnętrznego w firmie
TOP EXPERT Ewa Borys - 2020-10-20 - Łomnica (dolnośląskie)

PAKOWACZ/PAKOWACZKA - od 16 PLN

- metkowanie,- pakowanie,- sortowanie,- realizacja zamówień,- obsługa działu zwrotów
WORK SERVICE S.A. - 2018-08-30 - Gądki (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI / KSIĘGOWA - od 2 000 PLN

- Prowadzenie dokumentacji księgowej w pełnej księgowości. Załatwianie spraw urzędowych. Prowadzenie kadr i płac.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie min. 1 rok w pracy na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność wykonywania zadań opisanych w zakresie obowiązków. Mile widziana umiejętność prowadzenia Amerykanki (wersja papierowa pełnej księgowości). Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Gen. Henryka Le Ronda 63 m. 1, 40-302 Katowice) e-mail: marcin.piotr.molka (at) gmail.com
WYKON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-30 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

Weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,samodzielne dekretowanie i księgowanie dokumentów, przygotowywanie zestawień i raportów,pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych, GUS,czynne uczestnictwo w pracy całego działu księgowości.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "MELIOREX" Sp. z o.o. - 2017-09-15 - Szkocja (podlaskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI-GŁÓWNA KSIĘGOWA - od 5 000 PLN

weryfikacja i księgowanie dokumentów ( faktury zakupowe PK, wyciągi bankowe)
KNYCHTECH Sp. z o.o. - 2020-07-02 - Opole (opolskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 250 PLN

Zarządzanie sprawami administracyjnymi i organizacyjnymi biura Spółki, Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej, Współpraca z poszczególnymi działami w firmie, Organizacja spotkań firmowych, itp., Redagowanie pism, Przyjmowanie interesantów, Nadzór nad efektywnym przepływem informacji i dokumentów w firmie, Zaopatrzenie biura w artykuły biurowe, spożywcze, itp., Obsługa i koordynacja połączeń telefonicznych, Obsługa urządzeń biurowych, Współpraca z dostawcami usług dla firmy, Dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 8.00- 16.00; wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
APION SP. Z O.O. - 2019-03-26 - Słupsk (pomorskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 950 PLN

Przyjmowanie dostaw art. spożywczych, sprzedaż towarów, eksponowanie i oznaczenie towarów (Delikatesy Centrum).
F.H. "RABAT" Tomasz Słowikowski, Tomasz Kosiór Sp.Jawna - 2019-11-20 - Olsztyn (śląskie)

ASYSTENT/KA DS.KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

Dekretacja, księgowanie dokumentów przygotowanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Radom (mazowieckie)

ASYSTENT ZARZĄDU 119A - od 2 800 PLN

- wsparcie organizacyjne biura Zarządu- koordynacja zleconych projektów- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji- przygotowywanie raportów oraz zestawień na potrzeby Zarządu- współpraca z pozostałymi działami firmy- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Zakłady Chemiczne ANSER Sp.z o.o. - 2019-08-05 - Wiskitki (mazowieckie)

ASYSTENT/ASYSTENTKA ZARZĄDU - od 4 200 PLN

•Organizacja i prowadzenie sekretariatu spółek•Koordynowanie obiegu dokumentów oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji•Zarządzanie korespondencją•Prowadzenie kalendarza spotkań•Obsługa spotkań biznesowych•Organizowanie szkoleń•Dbanie o wizerunek biura i firmy•Redagowanie pism i treści o charakterze marketingowym, tworzenie prezentacji oraz raportów •Kontakt z klientami oraz partnerami biznesowymi spółek •Wsparcie administracyjne poszczególnych działów spółek•Nadzór nad zaopatrzeniem biura w materiały biurowe, artykuły spożywcze i gospodarcze
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-02-08 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENTKA MEDYCZNA - od 2 600 PLN

Obsługa komory hiperbarycznej (tlenoterapia), rejestracja klientów, reklama w mediach społecznościowych.
PPH Smakołyk Bogdan Skrzypczuk - 2020-09-28 - Zamość (lubelskie)

ASYSTENT RADCY PRAWNEGO - od 2 250 PLN

Sporządzanie projektów pism procesowych i innych; analiza przepisów prawnych i orzecznictwa pod kątem prowadzonych spraw; uczestnictwo w rozprawach sądowych w zastępstwie Radcy Prawnego; reprezentowanie klientów przed sądami, komornikami i innymi instytucjami, czynności administracyjne, kontakt z klientami Kancelarii oraz sądami, urzędami i innymi instytucjami.
Kancelaria Prawno-finansowa PARTNERZY - 2019-08-30 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

opieka nad dziećmi, pomoc w prowadzeniu zajęć, pomoc przy posiłkach, przygotowanie pomocy dydaktycznych
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENTKA OPIEKUNKI W ŻŁOBKU - 997,4 PLN

Wymyślanie zabaw dla dzieci, wykonywanie czynności pielęgnacyjnych u dzieci, organizowanie zabaw ogólnorozwojowych, rozwijanie osobowości dzieci, dbanie o bezpieczeństwo i higienę dzieci oraz otoczenia w którym się znajdują,obserwacja stanu zdrowia dzieci, przeprowadzanie zajęć plastycznych.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Rumia (pomorskie)